skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Domajz: krabka cigár?
Ne jen si dělám legraci, teď vážně....
Zhruba nástřel - na kolik byste si cenili Octavii SDi Combi, rok 2003, bílá barva, výbava Classic (el. okna, el. vyhřívaná zrcátka a to je vše :D) najeto 440 000, plně funkční, druhý majitel (první byla městská policie). TK do června letošního roku... stav docela ucházející, žádná závada, pravidelný servis atd.?? :)
Zhruba nástřel - na kolik byste si cenili Octavii SDi Combi, rok 2003, bílá barva, výbava Classic (el. okna, el. vyhřívaná zrcátka a to je vše :D) najeto 440 000, plně funkční, druhý majitel (první byla městská policie). TK do června letošního roku... stav docela ucházející, žádná závada, pravidelný servis atd.?? :)
-> Jirik_Tuňák1983: ne, jen že se tu řeší furt nějakej Superb



-> Domajz: a čo potrebuješ?
-> Domajz 01.03.18 12:39:30: Pokud ti to vynechává a nebo jsi v posledních mrazivých dnech nenastartoval, pak ano. 

Jen pro jistotu, jsem správně v topicu s názvem Octavia 1,2,3 ????
-> saskyn2: njn , ale tu je valcov 6 a výpadkov je len na dvoch valcoch
-> suri: Řešil jsem výpadky na TFSI a dělalo to vysokotlaký čerpadlo.
-> vhml: keby to má chybu na konkrétny valec tak by som to riešil , urobilo mi to zatiaľ len v nedeľu , štartoval som s webastom , potom som bežal na voľnobeh cca 10min a vyrazil na cestu , po rovine na 5-6 trhanie motora , nízka záťaž , žiadne namáhanie ... potom som mu pridal a bez problému , spomalil a zase trhanie , po druhom pridaní už to bolo ok...
včera som išiel na pumpu a to isté ale jemnejšie a len chvílu .. podotýkam výkonovo to ide riadne , len tá ustálená rýchlosť pod jemným plynom
včera som išiel na pumpu a to isté ale jemnejšie a len chvílu .. podotýkam výkonovo to ide riadne , len tá ustálená rýchlosť pod jemným plynom
-> suri 26.02.18 21:22:35: známýmu na Passatu 3,2 to dělala cívka. Ve 125000km, příznaky stejný, dělalo to jen v nízkých otáčkách, jen někdy, chybu to taky vypsalo jen někdy.
-> Jarda: Asi to máš rozbitý. Dneska v -15ti jsem startoval mladý ATD, 2x zažhavit a chytil na druhý otočení startéru
-> Milan 136: akurát že ja som mal pamäť čistú , výpadky boli len v BNH ... sviečky a cievky nie je problém striedať , vstrekovače to nehrozí , teda jedine tú 5-6 za 1-2 možno , lebo je to jeden dlhý a jeden krátky vstrek
-> King 26.02.18 08:31:27: Neni...
-> Jarda - zrušená registrace 26.02.18 08:06:38: Zrepasovat starter...
-> Jarda - zrušená registrace 26.02.18 08:06:38: Zrepasovat starter...
-> suri 26.02.18 21:35:09: jo, tohle si vybavuju. Ale bude se to týkat všech FSI
-> Milan 136: v aktuálnom po štarte tuším len 5 valec naskakoval do 70 , po pridaní a ustálení voľnobehu sa znuloval a neskákalo už nič tak neviem
-> suri 26.02.18 21:22:35: s timhle aditivem ne. A aktualni citac vypadku na 1000 otacek?
Me ta 1.4ka sem tam nejakej nacetla a v tom celkovym citaci mel ten valec asi 4x vic nez ostatni
Me ta 1.4ka sem tam nejakej nacetla a v tom celkovym citaci mel ten valec asi 4x vic nez ostatni
-> Milan 136: nemenil som nič , vyhodili sme sviečky , zmerali tlaky viz papier , a poskladali , výpadky tam sú nasčítané ale neviem nakoľko je to číslo hrozivé alebo nie , kedže je to celkový súčet kto vie od kedy , tj kedy to bolo zmazané ... no nenašli sme mazanie adaptačných hodnôt tak to ostalo tak ako je ... sviečky sú čisté , aj tá prvá je čistá , tlaky podľa DP v poriadku , tak neviem ... s tým aditívom g001780m3 máš skúsenosť ? jedno som tam už dal a jedno asi ešte dám
dnes som dal plnú nádrž Slovnaft 100 oktán , 2x flaštička VIF a po zohriatí som tomu dával trošku za uši ...
dnes som dal plnú nádrž Slovnaft 100 oktán , 2x flaštička VIF a po zohriatí som tomu dával trošku za uši ...
-> suri 26.02.18 20:36:03: na tý 1.4 jsem to dělal v řízených funkcích. A co ty výpadky teď? Měnil jsi něco?
-> suri: Haldex s vyčisteným sitkom čerpadla , novým filtrom pracuje bez chyby , vyskúšal som rozjazdy v hladkých kopcoch aj na snehu a fachčí super ...
-> Milan 136: kde sa v odise zmažú adaptačné hodnoty?
-> Jarda - zrušená registrace 26.02.18 08:44:30:
No vidíš, až ten motor nebude mít tlaky, tak ti bude točit vesele jak kolovrátek, ale nechytne.
Já mám na svý asi už blbej startér protože to kejhá taky pomalu, ale nějakej start pod -10°C nechanej přes noc budu teprve zkoušet.
No vidíš, až ten motor nebude mít tlaky, tak ti bude točit vesele jak kolovrátek, ale nechytne.

Já mám na svý asi už blbej startér protože to kejhá taky pomalu, ale nějakej start pod -10°C nechanej přes noc budu teprve zkoušet.
-> Jarda: Právě... každopádně pokud je vše v pořádku a netankuje člověk nějaké vyloženě sračkové palivo, tak ho problém v ČR může potkat tak maximálně na Jezerní slati jednou za X let.
-> dragon_cb_cz 26.02.18 14:32:19: Tak ono jde spis o to, jaky zvlada startovaci proud, protoze jsou 10Ah baterky, ktere auto nastartuji, nevim naftu, ale benzin jo... Nekde jsem videl i powerbanku, ktera zvladne otocit starterem

-> Jarda - zrušená registrace 26.02.18 08:06:38: Když nám kdysi odešla 74Ah baterka (resp - švagr v ještě nižších teplotách než jsou teď usoudil, že je dobrý nápad jezdit s 9 let starou baterkou po městě 2km cukačky - po dobití jsem jí pak měl přes rok doma a následně s ní chvíli jezdil ve fábii a ještě jí pak prodal), tak jsem pár dní nouzově jezdil v TDI s několik let starou baterkou 44Ah ze škodovky... fungovalo to i v těch mrazech OK. Takže spíš než kapacita je důležitý stav té baterky.
Osobně se mi nikdy s naftou nestalo, že bych kvůli mrazu nenastartoval, ani v -28C...
Osobně se mi nikdy s naftou nestalo, že bych kvůli mrazu nenastartoval, ani v -28C...
-10 a taky dlouhej start slabší baterka
hold auto jsem s ní před rokem koupil takže kdoví jak na tom je žhavení taky těžko říct do ted pořádná zima nebyla
pd 96kw



Já teď začal na zkoušku lít VIF do mého PD 96 kW a mám to auto čtvrt roku a přijde mi, že co jízda tak to má jiný zvuk, tak nevím....
jinak co auto mám, tankuji jen Effectu na Benzině, na Vervu kašlu

-> King 26.02.18 08:31:27: No ja tam dal 5w40 castrol titanium diesel edge pro PD, chytla napoprve, ale sotva to zatocilo
naftu nevim co bere a vif tam taky neni...

-> Jarda: Nevim jestli je to vlastnost koktavek, ale bawo rano s manzelkou odjelo :-) Pravda, bylo jenom -16C, nearkticka nafta bez Andrejovy repky s troskou zimniho vifu, olej 0w30, baterka 85Ah neznamyho stari a pravdepodobne KO jedna ci vice zhavicek, takze to prvnim a druhym pokusu o start chcipne. Ale toci pekne :-) Loni to ale takova idyla nebyla, protoze se kvuli zlamanejm kabelum do 5. dveri odmitaly uspat vsechny ridici jednotky a pres noc to vesele sosalo z baterky 200mA - jednou doslo i na autobus :-)
Tak pouhych -20 a naftova ma se startem s novou 80Ah baterkou co delat, ani ne se startovanim, ale aby vubec s tim starter otocil... Ja vim, proc naftu nechci :) 1.8t mi krasne startuje na 40Ah baterku, co jsem mel v rapidu :)
-> bouchy: v každom svete motoru je reklama na vif-> Milan 136: uvidíme , maximálne bude KO motor -> Pavel P@nkáč: nechcem predbiehať , ako hovorím trhalo to na voľnobeh aj predtým
-> palinator: Funguje, minimálně u nepřímovstřiku takto: www.vif.cz/files/.../clan
ek_z_casopisu_Svet_motoru_
2015.pdf (je otázka, kdo to platil, když se s tím chlubí přímo VIF
) - navíc občas to koupou v čistým, což je extrém. Otázka, jak je to špinavý ve válci a zda to něco vyčistí na (podle mě stejně důležitý) výfukový straně, ideálně až (jak VIF píše) na katu. Plus palivo má významně lepší mazivost (->menší opotřebení vložek atd) a má to mít i vliv na olej, ale to už je asi objektivně neměřitelný. Navíc praxe je asi jiná než motor v laborce. Že ještě někdo nevymyslel nádobku na aditivum, co se u přímovstřiku vstřikuje přes sání...


-> palinator: u mejch boxeru byl VIF znat... defacto uz od druhy treti nadrze, ale treba to byl jen pocit. Kazdopadne ted jezdim na Benzinu, kde ho ma Effecta teoreticky jiz v sobe :) Lenost zvitezila
-> Pavel P@nkáč: taky bych nemaloval hned certa na zed
-> suri: NGK je spolehlivé to máš pravdu ale stačí aby spadla na zem i v balení a je po ní....spíš to vydím na nějakou cívku uvidíš

-> Pavel P@nkáč: trhanie na voľnobeh bolo aj predtým , všimol som si to po dovoze domov kde to bolo zohriate riadne , v sviečkach chybu nehľadaj , sú to originálky NGK Japan iridium , v origo balení aj ochrana elektrod a každú som v ruke 5x otočil ... už ak neveriť NGK a šikmookým tak neviem čomu
-> suri: a před výměnou svíček to nedělalo? jestli třeba není vadná/poškozená nějaká svíčka (mohla spadnout někomu na zem nebo při montáži prasknout izolant atd.)
-> palinator: peňaženku určite
-> Pavel P@nkáč: sviečky boli suché v pohode , ani odtrhy ani elektrody zlé , jedine na prvo valci na konci závitu mastno ale neviem od čoho , elektroda čistá
-> suri: -> King:
Já teda taky nic nepoznal, nějaký to blahodárno. Ale prej to čistí.
Já teda taky nic nepoznal, nějaký to blahodárno. Ale prej to čistí.