
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Nwkt:
2003
Adresa 17: Přístrojová deska Labely: 1U0-920-xxx-17.lbl
Řídící jednotka: 1U0 920 841 J
Adresa 46: Komfort systém Labely: 1C0-959-799.lbl
Řídící jednotka: 1C0 959 799 B
Adresa 56: Rádio Labely: 1U0-035-156.lbl
Řídící jednotka: 1U0 035 156 D
Takhle stačí?
2003
Adresa 17: Přístrojová deska Labely: 1U0-920-xxx-17.lbl
Řídící jednotka: 1U0 920 841 J
Adresa 46: Komfort systém Labely: 1C0-959-799.lbl
Řídící jednotka: 1C0 959 799 B
Adresa 56: Rádio Labely: 1U0-035-156.lbl
Řídící jednotka: 1U0 035 156 D
Takhle stačí?
-> palinator 23.01.18 15:42:13: Co máš za rok? Máš diag. že bys hodil výpis komfortky, budíků a rádia?
-> palinator: už som našiel díky , akurát neviem či to platí aj na exekúcie
-> Marty227: ok díky a ako je to poistené?-> Pavel P@nkáč: otázka dva , ako to auto overiť , či nie je kradnuté , v exekúcii a pod?
-> suri 23.01.18 12:51:39: pojištění si musíš asi udělat na vin, dph se neplatí jste snad v EU ne
dostaneš ty plechovky jak tu kluci pišou a ty jsou platné i u vás (nevím kde všude ale typuju ze jsou pro celé EU)

-> Nwkt:
Jak se pozná 3gen?
Jak se pozná 3gen?
-> palinator: Nemusíš
jenom pak naučíš dojezdy oken a dáš kód rádia pokud to není 3gen komfort CAN

-> suri: áno kým prihlásiš a majú platnosť môžeš tu jazdiť.. 

-> Bukaj:
Já si na to nakonec spáchám kabel přes zásuvku ze záložní baterky.
Já si na to nakonec spáchám kabel přes zásuvku ze záložní baterky.
Nebo se dá výpadek překlenout udržovací nabíječkou.
-> palinator: U O1 normálně jako u jiných aut - vyndáš baterku, dáš novou a seřídíš hodiny na přístrojovce a nastavíš rádio - to je asi největší opruz. Ale když budeš rychlej, tak třeba ani hodiny a rádio nastavovat nemusíš - záleží, co máš za přístroj...
-> Marty227: takže na tom aj normálne na sk jo? -> palinator: 85ah mali staré rotačky takže vojsť by mala v pohode , k výmene nič , max kod od rádia a naučiť dojazdy okien
Jak je to u OI s výměnou baterky? Musí se něco řešit přes diag? Startuje to nějak nepřesvědčivě. Vejde se tam tahle? Ještě jsem neměřil.
www.obautodily.cz/bezudrz bova-baterie-12v-85ah-750a -skoda-economy-2353cz1307
www.obautodily.cz/bezudrz bova-baterie-12v-85ah-750a -skoda-economy-2353cz1307
-> suri: pri dovoze z ČR som dostal takéto plechové, platili 30 dní a bola na ne aj poistka, normálne som s nimi jazdil a absolvoval aj pár policajných kontrol, keďže favorit s takýmito značkami je značne nápadný..
vždy no problém..

-> havlik: -> Nwkt: aha , a vie niekto či to platí až sem na SK?
-> suri: Normálně plechovou, viz havlík
-> suri: mimo čr dostaneš normálně značku podobnou té co dávají v německu
-> Nwkt: ale tie vaše papierové prevozky vraj na SK neplatia
-> suri: Mělo by jít zařídit pojištění třeba na 14 dní. Ty značky mají nějakou platnost, tak bych s nima klidně na SK jezdil dokud nebudeš mít papíry. DPH se neřeší. Blbý je že musíte na ten úřad ... ale zase by to měli vyřídit už na jakýmkoliv
-> Pavel P@nkáč: a nejaké poistenie ? potom potrebujem zase prevozky na SK , to by nebol problém ... ako je to s cenou, platím ja na SK nejakú DPH alebo nie ? -> havlik: pozerám na to akurát -> bouchy: mám to cca 700km tam 700km nazad , ako riešenie by to bolo , len veľmi nechcem niekomu dať peniaze bez toho aby to na mňa odhlásil
Trvalý vývoz vozidla do zahraničí Tisk
Jedná se o převod vozidla, již evidovaného v České republice, na zahraniční subjekt při prodeji mimo ČR. Při trvalém vývozu dochází k registraci vozidla na zahraničního vlastníka. Registr vozidel vydává nové osvědčení o registraci vozidla (dále ORV) a převozní značku s max. platností 3 měsíce. Od ledna 2015 registr vozidel nevyžaduje pro převod do zahraničí doložení zelené karty, platnosti technické kontroly vozidla ani plnou moc od zahraničního vlastníka, postačí pouze údaje o kupujícím.
Jedná se o převod vozidla, již evidovaného v České republice, na zahraniční subjekt při prodeji mimo ČR. Při trvalém vývozu dochází k registraci vozidla na zahraničního vlastníka. Registr vozidel vydává nové osvědčení o registraci vozidla (dále ORV) a převozní značku s max. platností 3 měsíce. Od ledna 2015 registr vozidel nevyžaduje pro převod do zahraničí doložení zelené karty, platnosti technické kontroly vozidla ani plnou moc od zahraničního vlastníka, postačí pouze údaje o kupujícím.
-> suri: prodavajíci ti to skočí odhlásit na uřád na export a koupí asi za 800kč vyvozní značky a je to..
-> suri: Nevim jak to funguje ale i v Česku existují exportní značky
-> suri: Osobně bych to dovez na českejch a vrátil se řešit papíry a RZ. JInak celkem populární jsou německý převozní, i když někde se jim to nelíbí. dfens-cz.com/pres-alpy-pr
o-saaba
Nevie niekto poradiť ako doviesť auto z ČR na SK po vlastnej osi , či existujú niečo ako prevozné značky ?
Čo sa týka odhlásenia auta , ako to funguje ?
Čo sa týka odhlásenia auta , ako to funguje ?
-> Jirik_Tuňák1983:
Takhle mám od škodovky zaflusaný vrata.
Takhle mám od škodovky zaflusaný vrata.

-> vhml 22.01.18 14:02:38: Tata jednou přecházel silnici v parkovací zóně a měl béžový světlý kalhoty. Mno a když už byl skoro na druhé straně a míjel nějakou naftovou plečku, tak ji pán nastartoval. 

-> Pavel P@nkáč 22.01.18 13:57:28: to mi takhle jednou v dobrejch -20 chytla stará dodávka na 2 válce. Až po nějakejch 5 minutách na 3 a zas až za chvíli na 4. Ten černej poprašek na panensky bílém sněhu před bytovkou nezapomenu 

-> Jirik_Tuňák1983: to ne ale nejde to na všechny válce pár vteřín většinou + kouřové efekty teda

-> Pavel P@nkáč 22.01.18 10:59:52: Ale zatřepe se to, že by tě to hodilo na bok. 

-> Nwkt: -> palinator: podle me i tdi nejsou funkční žhavky ani potřeba dokud teče nafta a baterka otočí tak to čapne

-> Jarda - zrušená registrace 22.01.18 10:35:57: Stačí abys měl funkční aspoň dvě žhavičky a chytne to 

-> Jarda:
Když jdou žhavky tak chytne i vylítaná hujda. Chce to zkusit -15°C bez žhavení, to je správnej benchmark na diesela.
Když jdou žhavky tak chytne i vylítaná hujda. Chce to zkusit -15°C bez žhavení, to je správnej benchmark na diesela.

-> Jarda - zrušená registrace 22.01.18 10:14:21: výrobce nedovolí brousit
prostě se dá nová klika nebo polomotor 


Jinak dnes -12C a ja mel problem nastartovat feldu, njn otocil jsem klickem, kdyz to bylo prepnute na LPG, myslel jsem, ze uz vybiju baterku a octavka chytla na jedno zatoceni, to jsem teda necekal...
-> suri 22.01.18 10:24:52: nj, kdyz to je zarucni oprava, tak to je jina...
-> suri 22.01.18 10:24:52: nj, kdyz to je zarucni oprava, tak to je jina...
-> Jarda: teraz to má 60tis km , dve výmeny oleja... načo výbrus , dá sa nový kus -> Milan 136: ani ja ale počul som už o tom aj o viacerých kusoch aj 2,0TDI
-> suri 22.01.18 07:19:21: jeste ne. Jen jsem se hrozil, kdyz jsem to videl v TK
-> suri 22.01.18 09:16:44:
30 tis. km na longlife? Brutus teda... Asi
stale stejnej olej na ktery se to zajizdelo
Todle musi byt i na prebrus kliky, ne? :/

stale stejnej olej na ktery se to zajizdelo

Todle musi byt i na prebrus kliky, ne? :/
-> Milan 136: mali ste už vybehané nejaký nový CR ?
mám tu CXXB ,raz na tom v 30tis km menili gufero na remenici kľuky , potom sme menili raz my , prišlo to zase tečúce , po rozobratí gufero vychodené do jednej strany , kľukovka má poriadnu radiálnu vôľu v ložisku , po rozobratí zistené zodraté ložiská na kľuke
mám tu CXXB ,raz na tom v 30tis km menili gufero na remenici kľuky , potom sme menili raz my , prišlo to zase tečúce , po rozobratí gufero vychodené do jednej strany , kľukovka má poriadnu radiálnu vôľu v ložisku , po rozobratí zistené zodraté ložiská na kľuke
-> Nwkt 21.01.18 17:01:49: no a nenajdes to? to by bylo super..., ikdyz bych k tomu musel udelat poradnou kontrolku, aby s tim pritelkyne nejezdila trvale :)
-> Jarda - zrušená registrace 20.01.18 22:11:34: ja nevim no uvidime... včera mi přestal fungovat spínač LP stahovačky
jako jestli je tohle normální? :-D

-> Jarda: Když už jseš takovej kutil, není lepší si udělat haldex na spínač? Někde jsem na to viděl návod kdysi
tak preci mechanika je mechanika, dnes jsem zkousel docela extremni kopecek feldou, a zustal jsem pod nim, na druhou stranu to taky neslo, tak jsem feldu vytahnul nahoru nivou...
zkusil jsem v tom kopecku s nivou zastavit, bez mezinapravove uzaverky se rozjet nechtela, zaradil jsem uzaverku a s nejakejma hrabackama jsem se rozjel a vyjel jsem to, tak rikam, vyzkousim jeste octavu, plynulou jizdou jsem ten kopecek normalne vyjel, ale jakmile jsem v nem zastavil, tak uz jsem se nerozjel.... problem vidim v tom, ze ceka s pripojenim zadku na proklouznuti, ikdyz nepatrne predniho kola a to uz je pozde, kdezto niva zabere okamzite vsemi koly a ten zadni torsen je preci asi lepsi, nez u octavy predni EDS, nekde v inzeratu jsem videl samosvor kalmar na O 4x4 za 22tis. kc, tak pritelkyne hned rikala, ze ho chce, nejake zkusenosti?
zkusil jsem v tom kopecku s nivou zastavit, bez mezinapravove uzaverky se rozjet nechtela, zaradil jsem uzaverku a s nejakejma hrabackama jsem se rozjel a vyjel jsem to, tak rikam, vyzkousim jeste octavu, plynulou jizdou jsem ten kopecek normalne vyjel, ale jakmile jsem v nem zastavil, tak uz jsem se nerozjel.... problem vidim v tom, ze ceka s pripojenim zadku na proklouznuti, ikdyz nepatrne predniho kola a to uz je pozde, kdezto niva zabere okamzite vsemi koly a ten zadni torsen je preci asi lepsi, nez u octavy predni EDS, nekde v inzeratu jsem videl samosvor kalmar na O 4x4 za 22tis. kc, tak pritelkyne hned rikala, ze ho chce, nejake zkusenosti?
