-> vhml 07.01.18 14:41:46: proste mi prisel hlucnejsi a taky ubyval, ikdyz to je spis viskozitou
na APM jsem se dival, ale nemaji nejakej normalni eshop, neprodavaji jen zivnostnikum?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Jarda - zrušená registrace 07.01.18 14:31:30: kupuju v APM.
Jak se pozna ze ten olej motoru nesmakuje?
Jak se pozna ze ten olej motoru nesmakuje?
-> vhml 07.01.18 14:11:36: :)no tak v kelly ten do haldexu nebyl o tolik drazsi a ten prevodak asi o stovku jo, ale slevu jsem mel jen 20% ale to jue jedno s postovnym by me to vyslo podobne a jsem docela rozhodnut tam koupit i prevodak do 6q, se slevou vyjde na 2600,- napln a jende nejlevneji bych to nasel asi za 2400 s tim ze nevim, jestli to neni padelek
Jinak ten castrol jsem koukal na skoda-dily maji za litra, tak ho vemu asi tam, kdyz to je jistota... ten divinol beres odkud? Ja do vseho lil mogul extreme 10W40, ale felda 1.6 ho moc rada nemela a niva uz vubec ne, tak ted davam ruzne oleje, valvoline se moc neosvedcil, total quartz racing uz je lepsi, jen v mrazech nevim nevim, jestli tomu 1.6 motoru neublizuju.
-> MVM 07.01.18 14:24:55: tak pritelkyne otec, lil do peu 309, olej z lidlu, kouknul jsem se a specifikace o tridu min, nez pro favorita, on pry co s tim, kdyz to toho oleje zere cimdal vic, nemenil filtr a olej jen dolival, pak uz dolival pred kazdym nastartovanim motoru :), me niva za 10tis. km sezere 3l oleje a stejne ten oil po 10tis. km vymenim i s filtrem, felda 1.6 si vezme za 15tis. km 1,5l oleje a taky to po 15tis. km vymenim i s filtrem...
A jeste k kelly, kde koupite novou baterku 74Ah za 860,-kc? hodil jsem jim tam starou, co mi lezela na zahrade protiuctem, plus ta slevicka, no jen doufam, ze bude odolna na otresy. No byla na ni jeste akce 40%, jinak byla za nejakej nesmysl.
Jinak ten castrol jsem koukal na skoda-dily maji za litra, tak ho vemu asi tam, kdyz to je jistota... ten divinol beres odkud? Ja do vseho lil mogul extreme 10W40, ale felda 1.6 ho moc rada nemela a niva uz vubec ne, tak ted davam ruzne oleje, valvoline se moc neosvedcil, total quartz racing uz je lepsi, jen v mrazech nevim nevim, jestli tomu 1.6 motoru neublizuju.
-> MVM 07.01.18 14:24:55: tak pritelkyne otec, lil do peu 309, olej z lidlu, kouknul jsem se a specifikace o tridu min, nez pro favorita, on pry co s tim, kdyz to toho oleje zere cimdal vic, nemenil filtr a olej jen dolival, pak uz dolival pred kazdym nastartovanim motoru :), me niva za 10tis. km sezere 3l oleje a stejne ten oil po 10tis. km vymenim i s filtrem, felda 1.6 si vezme za 15tis. km 1,5l oleje a taky to po 15tis. km vymenim i s filtrem...
A jeste k kelly, kde koupite novou baterku 74Ah za 860,-kc? hodil jsem jim tam starou, co mi lezela na zahrade protiuctem, plus ta slevicka, no jen doufam, ze bude odolna na otresy. No byla na ni jeste akce 40%, jinak byla za nejakej nesmysl.
-> vhml: Přesně tak.. nechápu některý lidi že do Kelly běžně bez slev vůbec lezou. Já tam musel v neděli asi dvakrát za život - protože člověk kterýmu jsem dělal auto si přivezl svý díly. Tak to tam samozřejmě nepasovalo. Jinak tam nevlezu.
A oleje to je furt dokola - nezáleží na značce i Mogul,Paramo jsou dobrý oleje- dodržet specifikaci ACEA, viskozitu vybrat logikou a měnit hlavně hodně častěji.

-> bouchy 07.01.18 14:00:40:
No vidíš, když na to přijde, tak dávám i Mogul do všeho (i do TSI). Akorát je dost drahej.
Jinak naposled jsem do starý hujdy dával Millers, přínosy jsou sporné.
-> Jarda:
Mogul dělá taky 5W40 v 505.01. Ale je to asi uplně jedno.
No vidíš, když na to přijde, tak dávám i Mogul do všeho (i do TSI). Akorát je dost drahej.

-> Jarda:
Mogul dělá taky 5W40 v 505.01. Ale je to asi uplně jedno.
-> Jarda - zrušená registrace 07.01.18 14:06:33: tak bez slevy aspon 40% snad nikdo svepravnej v Kelly nenakupuje. V APM ho mam za 980. Bez slevy 1600.
Ja vsude leju Divinol. 505.01 za 800 5 litru
Ja vsude leju Divinol. 505.01 za 800 5 litru
-> bouchy 07.01.18 14:00:40: www.autokelly.cz/Product/
.../39849642;39850140;7;11
16;139211;34707121;3550922
8
jakej total 5W40 je 505.01? co daval charon, tak ten je jen 505.00
Ja nikdy jeste zadnej motorovej olej castrol nedaval, prevodaky par poslednich let davam bezne do vseho a funguji velmi dobre
jakej total 5W40 je 505.01? co daval charon, tak ten je jen 505.00
Ja nikdy jeste zadnej motorovej olej castrol nedaval, prevodaky par poslednich let davam bezne do vseho a funguji velmi dobre
-> bouchy 07.01.18 14:00:40: tak i Paramo bude daleko lepsi nez fejkovej Castrol :-)
Oficialni dovozce Castrolu do ČR je treba APM. Skoda-dily to taky berou od nich.
Oficialni dovozce Castrolu do ČR je treba APM. Skoda-dily to taky berou od nich.
-> Jarda: Jak 3x tolik? Já vidim ceny od 850 do 1050 (víc je fikce): maziva.heureka.cz/castrol
-edge-titanium-fst-turbo-d
iesel-5w-40-5-l - pokud jde o jistotu originálu, nebál bych se shopů jako Pema, Bona Trade,... nebo si to můžeš koupit v kamenný prodejně a hned srovnávat dle příručky (někde na netu). Jinak kvalita - o mnoho lepčí než yntelygentní molekuly Magnatecu, ale jsou asi i lepší oleje (lepší poměr kvalita/cena), pokud to má být do octavie, Total za polovic je naprosto OK
Jsou individua, co tam lejou Paramo.


co rikate na tendle motorovej oil? www.mroauto.cz/produkt/..
./castrol-edge-turbo-diese
l-5w40-5l-original-akce-ti
tanium-5w-40-5l-fst-castro
l-edge-turbo-diesel-5w-40-
5l akorat je divny, ze v kelly stoji temer 3x tolik, ale todle je pry provereny eshop s kvalitnimi dily, nasel jsem ho v par dalsich eshopech za podobnou cenu
-> Bukaj: to bute ten magnetickej blok
-> bouchy 06.01.18 11:13:09: Tohle není ono, tamto se projevuje po chcípnutí, těsně poté kdy se motor dotočí a je to delší...
-> Bukaj 06.01.18 09:45:07:
Něco podobnýho mi dělá auto taky, ne vždy a je to takový temně tlumený, jak když někde uchází podtlak přes nějakou gumičku. Taky "prrrrrrrrr" a ten zvuk jde do ztracena. Ale nijak mě to neruší, když vezmu, jak na novejch autech po chcípnutí pískaj různý měniče a cvakaj relátka a přestavovače jak v nějakým orchestriónu.
Něco podobnýho mi dělá auto taky, ne vždy a je to takový temně tlumený, jak když někde uchází podtlak přes nějakou gumičku. Taky "prrrrrrrrr" a ten zvuk jde do ztracena. Ale nijak mě to neruší, když vezmu, jak na novejch autech po chcípnutí pískaj různý měniče a cvakaj relátka a přestavovače jak v nějakým orchestriónu.
-> saskyn2 06.01.18 10:02:52: taky myslim. Setrvak by Bukaj poznal. Ty bloky delaji hnusnej zvuk. Ale casto to nebyva
-> bouchy: U OII je elektrická klapka. Nevím, z popisu zvuku na internetu se to těžko určuje, ale pokud to ten zvuk vydává až po tom co ten motor chcípne, tak to bude ten magnetickej blok jak jsem psal.
-> bouchy: tj saní
-> saskyn2: Díky
Já bych to stejně neřešil, jen mi to furt vrtalo hlavou, že to už leta vydává takovej příšernej zvuk a furt to jezdí

Já bych to stejně neřešil, jen mi to furt vrtalo hlavou, že to už leta vydává takovej příšernej zvuk a furt to jezdí

-> Bukaj: Magnetický blok nejspíš. Neřešit.
Když se tu řeší i ta novější auta tak se zeptám na jednu věc, která mi vrtá hlavou už pár let...
Kamarád si před cca 4 lety pořídil jetou dvojkovou Octavii kombi 1,9 TDI a od první chvíle mne zaujal (nebo spíš vyděsil) zvuk, který vydává auto po vypnutí motoru - je to takové dlouhé TRRRRR, nebo PRRRR (nevím, jak to popsat, ale představte si třeba slona, který si uprdne po cibulačce) - dělá to po každém "chcípnutí" a vždy se toho leknu.
A myslím, že u jiné 1,9 TDI jsem to neslyšel.
Co může být původem toho zvuku? A je to opravdu "normální", jak mi kamarád tvrdí (v autech se nevyzná, je jen uživatel, to, že je to normální má od předešlého majitele)?
Kamarád si před cca 4 lety pořídil jetou dvojkovou Octavii kombi 1,9 TDI a od první chvíle mne zaujal (nebo spíš vyděsil) zvuk, který vydává auto po vypnutí motoru - je to takové dlouhé TRRRRR, nebo PRRRR (nevím, jak to popsat, ale představte si třeba slona, který si uprdne po cibulačce) - dělá to po každém "chcípnutí" a vždy se toho leknu.
A myslím, že u jiné 1,9 TDI jsem to neslyšel.
Co může být původem toho zvuku? A je to opravdu "normální", jak mi kamarád tvrdí (v autech se nevyzná, je jen uživatel, to, že je to normální má od předešlého majitele)?
-> palinator: ono do 5q sa dá naliať aj niečo iné ako origo a väčšinou to ako tak funguje , do 6q nie , ty v tolede máš asi ten istý olej ako kupoval Jarda do diferáku ... s tým šroubom hladiny je to všeobecne pravda ale skôr na nových prevodovkách v OII , tam ani benzínovú nenaplníš na dva litre cez kontrolný , ani podľa postupu kde máš na zdviháku nechať bežať auto na dvojke pár minút nech si to naberie aj okolo diferáku a až tak doplniť ... ja to vždy poriadne nakloním , tie dva litre vypustím , prípadne povolím aj niektoré zaistenie vidličiek a ešte deci vytečie , a potom vrchom cez radenie , alebo spínač spiatočky - podľa toho ako sa mi chce rozoberať nalejem množstvo oleja podľa ELSA , cca 2L na 5q
-> Jarda: chcelo by to vidieť a počuť ale ten zvuk môže byť celkom bežný a normálny , treba si uvedomiť čo všetko sa pri pustení a vyšliapnutí spojky dá do pohybu resp dá do zastavenia
ak to nerobí nejaké vážne zvuky tak by som dal nový olej a jazdil , stav starého a obsah pilín tiež možno napovie.... na najhorších kusoch pred smrťou napovie aj pretlačené vičko na boku prevodovky ako ho ložisko axiálne tlačí von ...
ak to nerobí nejaké vážne zvuky tak by som dal nový olej a jazdil , stav starého a obsah pilín tiež možno napovie.... na najhorších kusoch pred smrťou napovie aj pretlačené vičko na boku prevodovky ako ho ložisko axiálne tlačí von ...
-> saskyn2:
Do Toleda jsem nechal dát novej oil, neřešil jsem to, dali tam nějakej Champion, ale ten co z toho vypouštěli, tak na pohled nevypadal nějak KO. Nevim ale, jestli byl původní. A nevím teda jak je to s tim náklonem agregátu, že se nesmí používat kontrolní šroub hladiny oleje pro plnění. Normálně to plnili právě timhle otvorem. Aut, zejména koncernovejch, dělaj mraky a nejsou to úplný béčka.
A jinak kámoš má v TDI-PD 5q Caddy taky problém, převodovka mu na volnoběh rachotí jak kdyby to byla její poslední míle. Ale jezdí to furt. A spojku má dělanou tim stylem, že kope jako prase. Asi podobnej mechanik, kterej jim před lety dělal 307 SW HDi, že se s tim nedalo rozjet aniž by to roztřáslo celej interiér a ještě řek, že jim tam dal optimum, kvalitní, ale ne předražený. Takovejm mechanikům bych dal lopatou... uhelkou... do xichtu. Když si pak postavim vedle sebe tu svoji hujdu, do který vim co jsem dával a předchozí majitel se (právem) dušoval, že do toho šlo všechno kvalitní, a daleko novější auta se servisem v rámci slabších možností, tak se mi dělá špatně. Po motorový stránce (výkon), po stránce brzd, řazení a spojky, zatím všechny teoretický nástupci selhali.
Do Toleda jsem nechal dát novej oil, neřešil jsem to, dali tam nějakej Champion, ale ten co z toho vypouštěli, tak na pohled nevypadal nějak KO. Nevim ale, jestli byl původní. A nevím teda jak je to s tim náklonem agregátu, že se nesmí používat kontrolní šroub hladiny oleje pro plnění. Normálně to plnili právě timhle otvorem. Aut, zejména koncernovejch, dělaj mraky a nejsou to úplný béčka.
A jinak kámoš má v TDI-PD 5q Caddy taky problém, převodovka mu na volnoběh rachotí jak kdyby to byla její poslední míle. Ale jezdí to furt. A spojku má dělanou tim stylem, že kope jako prase. Asi podobnej mechanik, kterej jim před lety dělal 307 SW HDi, že se s tim nedalo rozjet aniž by to roztřáslo celej interiér a ještě řek, že jim tam dal optimum, kvalitní, ale ne předražený. Takovejm mechanikům bych dal lopatou... uhelkou... do xichtu. Když si pak postavim vedle sebe tu svoji hujdu, do který vim co jsem dával a předchozí majitel se (právem) dušoval, že do toho šlo všechno kvalitní, a daleko novější auta se servisem v rámci slabších možností, tak se mi dělá špatně. Po motorový stránce (výkon), po stránce brzd, řazení a spojky, zatím všechny teoretický nástupci selhali.
-> Jarda: Já bych dal do převodovky novej(origo)olej raději hned. Někdy se nestačím divit co vypouštím, včera jsem dělal haldex na nějaký 3.2 a to co tam bylo za humus neskutečný, podle mě snad původní z výroby.
-> suri 05.01.18 22:27:12: jj, diky ja se radeji zeptam, nez bych to podelal... driv mi taky bylo jedno, co jsem tam nalil a potom parkrat se neco podelalo a nevyslo to zrovna levne...
Ty s tim taky mas spoustu zkusenosti, chtel bych se zeptat, co si myslis o tom dobehu pri vyslapnuti spojky? je to markantnejsi, kdyz to clovek vic vytoci - treba nad 3000/min. a pak slapne na spojku, tak citi jako rotacni dotaceni, jako lozisko, co ma nejlepsi za sebou, Stepan to projizdel a rikal, ze spojka se mu zda dobra a spis ta prevodovka, ale pak jsem mluvil se Sixtou a ten mi pomalu vynadal, ze jsem si neprostudoval jeho stranky a ze kdyz to nedela toto, ze to prevodovka neni:
Co způsobuje hluk u 6-ti stupňových převodovek nebo závada na spojkovém systému?
Odpověď: Jedná se o poškození skříně převodovky od kuličkového ložiska. Tato závada způsobuje tyto poruchy
1. hluk ve volnoběžných otáčkách
2. hluk při přeřazování rychlostí ( většinou 5-tá rychlost)
3. vozidlo má tendenci po vyšlápnutí spojky se samovolně rozjíždět
4. hlukové projevy při ubrání plynu
5. na místě nejde vyřadit Z nebo 1 rychlost.
a pak mi rikal neco o axialnim lozisku na setrvaku a o castecnem seslapnuti spojky, pry to neni zavada, ze ten hluk ani skodovka na reklamaci neuznavala:
1) Hluk při částečném sešlápnutí pedálu spojky.
Hluk způsobuje axiální ložisko dvouhmotového setrvačníku (ZMS) - nejedná se o závadu a v žádném případě nedojde k poškození dvouhmotového setrvačníku (ZMS). U vozidel Škoda náběh montáže do vozidel: motor 1,9TDi - 11/2009 a motor 2,0l/TDi - 3/2010 u ostatních typů vozidel dle jejich ,,Technické informace,,
ale kdyz jsem mu rekl, jaky je to auto rok, tak ho to zarazilo
Jeste jsem se neco docetl ruzne po forech a asi zkusim upustit trochu oleje a kdyz by v nem byl hlinik, tak bude muset prevodovka ven, jinak to necham a zacal bych to resit, az kdyz se to zacne zhorsovat, jinak i v te prevodovce casem olej vymenim, to taky chce, mozna tam je tech 300tis. km puvodni, tezko rict - sixta ma na strankach taky ruzne defekty vlivem degradace oleje.
Ty s tim taky mas spoustu zkusenosti, chtel bych se zeptat, co si myslis o tom dobehu pri vyslapnuti spojky? je to markantnejsi, kdyz to clovek vic vytoci - treba nad 3000/min. a pak slapne na spojku, tak citi jako rotacni dotaceni, jako lozisko, co ma nejlepsi za sebou, Stepan to projizdel a rikal, ze spojka se mu zda dobra a spis ta prevodovka, ale pak jsem mluvil se Sixtou a ten mi pomalu vynadal, ze jsem si neprostudoval jeho stranky a ze kdyz to nedela toto, ze to prevodovka neni:
Co způsobuje hluk u 6-ti stupňových převodovek nebo závada na spojkovém systému?
Odpověď: Jedná se o poškození skříně převodovky od kuličkového ložiska. Tato závada způsobuje tyto poruchy
1. hluk ve volnoběžných otáčkách
2. hluk při přeřazování rychlostí ( většinou 5-tá rychlost)
3. vozidlo má tendenci po vyšlápnutí spojky se samovolně rozjíždět
4. hlukové projevy při ubrání plynu
5. na místě nejde vyřadit Z nebo 1 rychlost.
a pak mi rikal neco o axialnim lozisku na setrvaku a o castecnem seslapnuti spojky, pry to neni zavada, ze ten hluk ani skodovka na reklamaci neuznavala:
1) Hluk při částečném sešlápnutí pedálu spojky.
Hluk způsobuje axiální ložisko dvouhmotového setrvačníku (ZMS) - nejedná se o závadu a v žádném případě nedojde k poškození dvouhmotového setrvačníku (ZMS). U vozidel Škoda náběh montáže do vozidel: motor 1,9TDi - 11/2009 a motor 2,0l/TDi - 3/2010 u ostatních typů vozidel dle jejich ,,Technické informace,,
ale kdyz jsem mu rekl, jaky je to auto rok, tak ho to zarazilo
Jeste jsem se neco docetl ruzne po forech a asi zkusim upustit trochu oleje a kdyz by v nem byl hlinik, tak bude muset prevodovka ven, jinak to necham a zacal bych to resit, az kdyz se to zacne zhorsovat, jinak i v te prevodovce casem olej vymenim, to taky chce, mozna tam je tech 300tis. km puvodni, tezko rict - sixta ma na strankach taky ruzne defekty vlivem degradace oleje.
-> Jarda: to je staré balenie , toto čo máš je správne už pár rokov , mám ten olej denne v ruke , ver mi ...
g052145s2 je diferákový olej OII , OIII a podobné novšie .... do tvojho starého to píše naozaj tú g060726a2 viz etka normy by som neskúmal , aj tak nik nevie čo je v tej flaši
g052145s2 je diferákový olej OII , OIII a podobné novšie .... do tvojho starého to píše naozaj tú g060726a2 viz etka normy by som neskúmal , aj tak nik nevie čo je v tej flaši
-> Athlonek 05.01.18 18:58:36: Diky, tak uz mam jistotu, ze to je on
a jsou tam i dalsi veci, co se budou hodit...

-> Jarda: Klikni na CarProg2 ifinterface.com/page/page
3.php?langid=1
-> Syny 05.01.18 18:22:36: no vsak uz jsem ten olej hledal a jenom v jednom prispevku na jednom foru jsem nasel, ze to je tento a suri mi to potvrdil
-> suri 05.01.18 18:04:54: tady je zrovna s tou jinou etiketou www.mototech.sk/Original- Prevodovy-olej-SAE-75W-G06 0726A2-1Liter-d941.htm a ceho se fakt bojim, ze ve specifikaci maji napsano API GL-4, cekal bych do diferaku minimalne API GL-4+ nebo API GL-5

-> suri 05.01.18 18:04:54: tady je zrovna s tou jinou etiketou www.mototech.sk/Original- Prevodovy-olej-SAE-75W-G06 0726A2-1Liter-d941.htm a ceho se fakt bojim, ze ve specifikaci maji napsano API GL-4, cekal bych do diferaku minimalne API GL-4+ nebo API GL-5
-> Jarda: Co treba pouzit Google?
-> Nwkt 05.01.18 18:02:14: nevim... ZR, vysocina, jak ho najdu? v ZR je auto 3 tecky
-> suri 05.01.18 18:04:54: porad mi cpal G 052145S2
-> suri 05.01.18 18:04:54: porad mi cpal G 052145S2

-> Jarda: to je normálne origo balenie
-> Jarda: To nemáš v okolí VW dealera?
koupil jsem olej do zadniho diferaku v kelly s tim, ze tam by to nemel byt padelek, je tam drazsi a uz si nejsem uplne jist :/, na netu jsem nasel, ze ta loga skoda VW jsou barevna, rikal jsem prodavacovi olej do zadniho diferaku a porad jsem se s nim nemohl domluvit, chtel me davat jinej, ze tendle je prevodovej... ale snad to je on, ja mam z prevodovych oleju docela panickou hruzu :)
potom jsem koupil v tube do haldexu, ale chtel jsem jeste tesneni pod vypustnej sroub, tak mi rekl, at mu reknu cislo dilu a nechtel se semnou bavit a porad mi nabizel nejakou nemrzku do ostrikovacu, takze v kekely me asi uz dlouho neuvidej
potom jsem koupil v tube do haldexu, ale chtel jsem jeste tesneni pod vypustnej sroub, tak mi rekl, at mu reknu cislo dilu a nechtel se semnou bavit a porad mi nabizel nejakou nemrzku do ostrikovacu, takze v kekely me asi uz dlouho neuvidej
-> bouchy 02.01.18 17:01:21: pokud tam nějaká je/bude, změřím
-> bouchy: No pokud bys očekával že se konstruktéři/návrháři domluví se stavebními inženýry a budou dělat "lízátka/splittery&q
uot; tak,aby je člověk neoškubal na parkovištích.Hm tak to by vyhráli spíš jen majitelé terénních aut.
U dospělých závodních aut je ta aerodynamika podlahy celá od předku po zadní difuzor. U 80% ostatních aut je to pouze paket RS/M/Sport aby ten danej model vypadal sportovně. Ale mívají i sporťáky režim parkování kdy se ten předek umí o pár cm zvednout(přejetí příčnýho prahu.parkování.nakládáni na odtahovku atd..) Protože většina aut s motorem vepředu a hlavně vstupem vzduchu k chladiči,přes motorovej prostor,se toho náporovýho tlaku zduchu zbavuje právě tím, že proudí pod auto ..
čímž samozřejmě žádnej byť sebemenší podtlak nevznikne/ nepočítaje rychlostní podmínky aby to vůbec mohlo nastat.


-> dragon_cb_cz: Důvodům rozumim - níž nad silnicí, při stejný rychlosti nižší tlak. Bernoulliho rce. Spíš jak má teda jeden zaparčit aby tam ten spojler nenechal. Viz: www.topgear4fan.cz/topgea
roriginal/epizoda-07x03



-> bouchy: To má důvod zcela jednoduchej a tím je aerodynamika, hlavně stabilita ve vyšších rychlostech. Tuším -> MVM: to tu kdysi popisoval...
Rychlej dotaz na Milan136 a jiné: Mohl by někdo změřit výšku od předního nárazníku k zemi u (prázdné) Octavia III RS? Hledal jsem tenhle údaj a na nákresech jsem ho nenašel (výpočtem přes úhel mi něco přibližně vyšlo)... nechápu, když všude obrubníků jen přibývá a zvyšují se, dělat nižší a nižší tenhle rozměr. Vůbec třešnička jsou (často) parkoviště kolmo a ze svahu - zeleň, chodník je ovšem vodorovně.
-> Milan 136: Jo to mohl, devět let bylo u jinejch majitelů. Střešní okno se stejně moc nepoužívá, když to má climatronic.
-> Athlonek 01.01.18 01:35:49: děláš jak kdyby to bylo 2 měsíce starý auto
se v tom klidně někdo mohl za tu dobu šťourat

-> StepaNoFUN: ale ono sibry principialne povetsinou netesnej, nezatejkani resi spis okapky v ramu a odvod vody.
-> StepaNoFUN: "závist .. " díky za info! 

-> Fávo forever: Tak jsem na to koukal. Celý okno je oproti kastli nakřivo. :-D Vpravo (u spolujezdce) je vepředu mezera na tu vizitku a vzadu žádná, u řidiče je to přesně opačně. Jinak okno je u spolujezdce vepředu zároveň se střechou, vzadu spíš mírně zapadlý, u řidiče vepředu maličko vylezlý a vzadu zároveň. A nic nikde neteče. Zrovna včera jsem to myl poctivě WAPkou i rotačním kartáčem, takže jsem na to nalil vody habaděj a auto bylo v docela blbý pozici (hodně zadkem dolů po svahu) a stropnice suchá.
-> Fávo forever: Asi to někdo odfláknul při montáži a moc to nesešteloval, na pásu je holt frkot.
-> Athlonek: Souhlasí, že vzadu má okno sedět na rámu střechy. A toho, že by se mi někde něco deformovalo jsem si nevšiml, spíše jsi mě s tím zarazil.
-> Fávo forever: Vzadu asi žádná mezera není. U naší Octavie je vidět, když se střešní okno zavírá z vyklopené pozice do vodorové, jako by se trochu zdeformoval plech na střeše. Když se okno zavře, tak se ten plech narovná.
-> StepaNoFUN: Skvělý 

-> Fávo forever: Auto je umytý a na dvoře, tak to zejtra (pokud bude čas) zkusím. ;-)
-> StepaNoFUN: Pokud by se ti chtělo 
