Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18306 příspěvků (zobrazeno 15401 až 15450) od 04.01.2015 do 17.05.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
16:18:54
23.12.2017
Syny
-> palinator 23.12.17 16:06:44: Todle mi prislo vzdy zvlastni - Toledo mel byt model lepsi jak Cordoba, pritom interier a budiky ma ta Cordoba ze stejnyho roku mnohem hezci :)
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Syny vložen 23.12.2017 16:18:54
16:06:44
23.12.2017
palinator
-> saskyn2:

Nick obsahuje 81 kW, tak snad to není chyták. 3 Jako pokud mi seženete za stejný prachy něco novějšího v super stavu, v podobný velikosti, co bude žrát stejně jako ta rotačka a neposeru se ze servisu, tak beru. 4 Jinak ti v příloze posílám, jak taky může vypadat minulý tisíciletí, aby ses moh relativizovat na můj současnej stav. 3 Občas doma jezdim s OIII a že by mě to auto tak rozmazlilo, abych si pak sedal do starýho auta s nějakým odporem, to u mě nějak nenastalo.



-> Milan 136:

L&K bych ani nechtěl kvůli tý kůži. Ale aspoň je vidět, že se prostě taky nějaký takový najdou.



-> suri:

Pokud by to PD bylo v cajku a Alenka mi to poléčil aby to taky ujelo 1400 na nádrž jako jemu, tak bych s nim problém neměl.4
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od palinator vložen 23.12.2017 16:06:44
15:42:06
23.12.2017
saskyn2
-> palinator 23.12.17 15:17:54: Jak jo, na fotkách hezká, ale prostě nemůžu si pomoct, tvl. to rádio, volant to je prostě minulý tisíciletí. Já o 10tis. víc koupil Passata CR v r-linu s webastem se 125kw CRkem z roku 2010... prostě kdyby byla za 60 tak řeknu super kauf.

A je to teda 81 nebo 66?
15:39:10
23.12.2017
Milan 136
Já třeba vím o O1 Combi Laurin&Klement 2001 81kW v silně TOP stavu, najeto cca 60. To auto je ježděný jen v suchu1 Vypadá jako právě koupený. Ale prodat taky nechce
upraveno 1x, naposled 23.12.2017 15:39:32
15:34:39
23.12.2017
suri
-> Milan 136: jop žiadna zmena , načase to poslať preč -> palinator: osobne by som auto čo bolo vyvárané podobným spôsobom ani nekúpil , všetko sa dá nejak opraviť ale kasňa rozumne nikdy a vždy je to dočasu



treba nejakú peknú aj drahšiu , za mňa aj tour kde to jazdilo ešte nové v 2010 roku aj s PD... osobne by som na rotačke netrval ale je to na tebe
15:23:13
23.12.2017
palinator
Jinak já se ve finále OII nebránim, tu co má strejc "04 v 1,9 bych bral hned, má něco kolem 170 tkm pravejch, jenže tahle Octa trpí na jednu věc, na kterou trpí většina pěknejch Octavií - majitel ji nechce prodat. 3



E: mimochodem, chtít benzín, tak je koncern asi to poslední, po čem koukám. 4
upraveno 1x, naposled 23.12.2017 15:26:39
15:17:54
23.12.2017
palinator
-> Milan 136: -> saskyn2:

Určitě bych tohle za 120 nekoupil, o tom tady nepadlo ani slovo. Pokud bych jí koupil, tak by ale cena musela bejt hodně hluboko pod stovkou.



Schválně si zkusim ještě na chvíli odskočit po novým roce z práce a jen tak narychlo mrknout k překupníkovi na tuhle tutovku aneb kilometry 4ever 3 :

auto.bazos.cz/inzerat/... /SKODA-OCTAVIA-19TDI-COLLE CTION-XENONY-142TKM-1MAJIT EL.php



Aneb když nejde stav vyřešit vysokou cenou, zkusíme to ještě vyšší cenou. 3 Akorát pak bude v píči, když hlavní nástroje pro tlak na cenu dolů, to znamená záznamy v diag., budou smazaný. 3

Nedělám si ale iluze, že to bude nějaký topový auto.
15:04:27
23.12.2017
saskyn2
Taky si nemyslím, že by každá měla prahy na sračky. Jako nikdy jsem se na to nijak nesoustředil abych to nějak studoval, ale co sem někdy přijede tak si nepamatuju žádnou, co by měla vyloženě třeba díru v prahu-to už by mi dneska ani nepustili přes stk. Dokonce jsme tady ted měli nějakou O1 tdi co fajer koupil za 20.000 a ani ta nebyla nijak shnilá, zato teda dost obušená.

Hlavně i kdyby jo, tak nechápu tenhle přístup, nad dvojkou za 75 frfňáš že má nějaký cikánský plasty a křídlo, což se dá sundat, ale pak bys šel a koupil za 120 jedničku na který už jsou měněný prahy. No hele uvidíš, zkus objet víc inzerátů, podle mě se musí dát koupit něco lepšího. Já tady jednu dobu prodával O1 od tchána, auto je celou dobu garážovaný, najeto 100tis. nikdy žádnej díl nelakovanej, nikde ani puchejřek a můžu ti říct že to nikdo nechce ani za 50.000, přitom je to v top stavu. Tam to teda zabíjí hlavně 1.6 motor no8 kdyby to bylo tdi tak mu utrhaj ruce.
14:35:34
23.12.2017
Milan 136
-> palinator: prahy nemá na kaši každá. Taťkovo má jako nový a kolega má najeto na 1.8T 360 a krom omlácení šutrama a trochu pomuchlaných rantlů od zvedání jim nic není.

Jednička se za prahy vůbec zvedat nemá, proto to tak pak vypadá. Ideální je tam dát puky na zvedání z S3 a je to.
13:46:46
23.12.2017
palinator
-> saskyn2:

Taky si myslim, že to nemá moc cenu, i když -> Pavel P@nkáč: tu tvrdil, že prahy má v prdeli každá. Tu vyvářku u Toleda budu pravděpodobně potřebovat řešit tak i tak, aby to prošlo ještě nějakou technickou, i když teď mám ještě rok a půl nebo kolik, klid.

Je to docela těžko řešitelnej problém, auto budu potřebovat k práci, chci naftu, protože jen na benzínu bych byl -25000 ročně jen na cestách do práce. Mělo by bejt spolehlivý a teď nemám raketu na to, abych si koupil něco co bude spolehlivě roky chodit bez mraku peněz do oprav a bude to i nějak vypadat.

Možná že nejjednodušší a nejreálnější bude nenastoupit do tý práce v HK, ale sehnat si nějakou práci u baráku a na kolo si přezout nový pláště. 3



-> Milan 136:

Maxidot teplotu ukazuje, stejnou jako je na Climatronicu. Auto se nemělo tendenci mlžit, tak nevim v jakým stavu by ta klapka ve ventilaci měla bejt. O xenonech říkal, že normálně naklápěj. Neměl jsem jak ověřit. Zatuhlou regulaci vem čert, tu si už odtuhnu jízdním stylem. Podruhý to do nouzáku nespadlo. Pokud by to bylo v kabelech, tak to bych si taky od Toleda moc nepomoh. 3
13:31:59
23.12.2017
Nwkt
-> palinator: Jestli to má sprzněnou kastli po nejasný bouračce, tak bych od toho šel pryč
13:19:25
23.12.2017
Milan 136
-> palinator 23.12.17 12:53:56: v motoru chyby ohledně can busu a verze bude chyba nejspíš v kódování, nebo ten skvělej čip. Regulace překročena=na 99% zatuhlá regulace.

Klima klasika V71, stojí origo asi 4500. Je to motor, co otevírá vzduch buď zvenku, nebo zevnitř.

To čidlo venkovní teploty mohlo být jen klidně odpojený při nějaký rozborce a pak to nevymazali. Nebo je KO, nebo kabely.

Snímač náklonu buď KO, nebo opět kabely.

A ve 46 to bude ko zámek celej, ne jen mikorospínač
13:18:33
23.12.2017
saskyn2
-> palinator 23.12.17 08:53:06: Vyvářka a celolak je za cca 50.000 a nic lepšího než toledo z toho auta neudělá. Podle mě nesmysl cpát 50.000 do auta který po opravě bude mít cenu 20, to už bud dojezdit jak je, nebo koupit něco jiného.

-> palinator 23.12.17 12:53:56: Všechno se dá nějak rozumně pořešit, ale jak už se hráblo cočkem na kastli tak to za 3 roky bude zase na sračku. Kdyby byla za 60 tak řeknu ok, takhle to podle mě nemá vůbec smysl řešit a raději kouknout po nějaké jiné.
13:03:35
23.12.2017
Milan 136
-> suri 22.12.17 06:47:07: netuším :-( se to takhle sere i po výměně jo?
12:53:56
23.12.2017
palinator
Tak k zázraku nedošlo, vevnitř sice vážně TOP a příjemný svezení, ale karoserie to celý zazdila. Důlky nebo drobný škrábance, OK, nevadí. Ale bok byl celej stříkanej, byť pěkně, kvůli nějaký nehodě na pravozadek a pravej bok. Co mě nasralo, bylo provedení opravy prahů, o který může majitel říkat co chce, že tam naschvál nedával druhovýrobní prahy, ale je to vymodelovaný z jedničky plechu, aby to vydrželo, ale z kvality bych blil. Vlnitý, nepasující, nastříkaný se stejkancema tak, že bych si to udělal lepší i sám osobně. A celá oprava byla dělaná až podivně vysoko k zámkům, doprasíno i v lemech.

Ke všemu mluvil tak nějak objektivně, ale samozřejmě až potom, co jsem se na to vyloženě konkrétně zeptal a nebo jsem to rovnou našel.



Adresa 01: Motor Labely: Chyba přesměrování

2 závad nalezeno.

18263 - datovy BUS pohonu

P1855 - 35-00 - kontrola verze softwaru

17965 - regulace plniciho tlaku - mez regulace prekrocena

P1557 - 35-00 -

Readiness: 0 0 0 0 0



Adresa 08: Klima/topení Labely: User\1Ux-907-

1 nalezena chyba:

01274 - ovladaci motor tlakove klapky (V71)

37-10 - defekt - Sporadická



Adresa 17: Přístrojová deska Labely: 1U0-920-xxx-17.lbl

2 závad nalezeno.

00779 - cidlo vnejsi teploty (G17)

30-10 - preruseni nebo zkrat na plus - Sporadická

00779 - cidlo vnejsi teploty (G17)

29-10 - Zkrat na kostru - Sporadická



Adresa 29: Levé světlo Master Labely: 1U0-941-651-29.lbl

2 závad nalezeno.

65535 - ridici jednotka: chyba v pameti

00-00 - -

00496 - snimac urovne vozidla: vpredu

07-00 - signal prilis maly



Adresa 46: Komfort systém Labely: 1C0-959-799.lbl

1 nalezena chyba:

00928 - zamykaci jednotka centralniho zamykani: strana ridice (F220)

27-00 - neverohodny signal



K nalezenejm chybám, přefuk od turba byl pád do nouzáku, když jsem navzdory zježenejm vlasům majitele protáh trojku do červenýho pole. To je tak nějak normální, neřešil bych.

Mikrospínač v zámku přiznal, zbytek nevim. Je v tom nalitej nějakej podivnej čip, auto sice nehulí, ale má to takovej projev na plynu "aby bylo cejtit že to jede líp", jak je typický pro divný softy.

K tomu asi termostat bude mít svůj život za sebou, zadní stěrač nejde, pravděpodobně bude v prdeli vlnovec protože je to hlučnější. Pozitivní je, že to nesmrdělo.

Každopádně budu dlouze přemejšlet, na kolik by tu cenu musel srazit, aby se to dalo do těch 120 tKč opravit na nějakej slušnej stav. A jestli vůbec má cenu něco za to nabízet, protože o životnosti oprav karoserie mám dost špatný představy a přesně tomuhle jsem se chtěl vyhnout, protože to je u Toleda denní chleba. Hledám pořád míru tý přidaný hodnoty.

Nápady, návrhy?
upraveno 1x, naposled 23.12.2017 12:54:49
08:53:06
23.12.2017
palinator
-> saskyn2:

No ten celolak a vyvářka by stála míň než ten "doplatek" na Octavii.

Třeba ho srazim o něco dolů, přeci jen v inzerátu nebylo napsáno všechno a prostor si myslim, že tam je. Navíc je to očividně člověk stejně starej se mnou, tak to může bejt trochu jednodušší.
00:18:30
23.12.2017
saskyn2
-> palinator: Tak slovní spojení „celolak “ a „de facto nějak tragicky finančně asi nevyšlo“ nejde dohromady4

Jak jsem psal, nemyslel jsem to jako auto vhodné pro tebe, jen jsem to dal jako odkaz na O2 za 75 která na fotce nevypadá nijak hrozně, tak mi neřikej že za 120 neseženeš pěknou když jich pár objedeš. Tak uvidíš třeba to koupíš, za mě je O1 dobrá volba, jen bych se prostě kroutil za to dát takový prachy, nic víc. Ale jak říkám každý jsme individuální, každý máme nějaké priority a každý at si hlavně koupí to co se líbí jemu a ne podle ostatních.
00:07:48
23.12.2017
palinator
-> Jarda:

To s tou stavbou bylo řečeno spíš tak jako, že když už bude zastaralý-neprodejný, tak se tam dojezdí. A do stavby ještě nějakej pátek bude, a kdovíjak všechno bude.



-> saskyn2:

Právě že mě sere bezpečností i tim jak vypadá (je to na celolak aby to bylo chvíli pěkný), komplet vyvařit, něco jsem dojebal na okruhu (nevim jestli je špatně čerpadlo, Sprint-trysky nebo náhle odešla komprese při poruše cestou z Mostu (plnej předvstřik kvůli zadřenýmu přesuvníku - 24°)), takže to nechytá tak jak to chytalo, k tomu to studený smrdí protože je asi kat po smrti nebo to blbě pálí v souvislosti s výše napsaným. Karoserie už vyžvejkaná, prostě je to takovej odjetej větší Fágl v TDI. Jinak tomu mechanicky krom drobností asi nic není, takže by to de facto nějak tragicky finančně asi nevyšlo. Nicméně si myslim že když připlácet, tak při vhodný konstalaci je dobrý se posunout přece jenom trochu dál.

Ten tvůj postnutej inzerát je naprosto přesně ten, kvůli kterýmu bych si Toledo nechal. Zbastlený auto, se kterým by byla spousta starostí a z mechanický stránky nic, proč bych měl chtít Toledo nahrazovat. Automat pro mě není výhoda. A osobně, to bych se snad cejtil hůř v tomhle, než ve starým šrotoidním Toledu.

Ale obecně takovej postup není asi zavrženíhodnej, zrovna můj spolužák, zblázněnej do Focusů RS, jednoho má doma a je to těžkej půnťa, ale na druhou stranu kupuje pro sebe nebo na kšeft různý vraky Mondeí, samozřejmě čim novější a levnější, tim lepší. Pravda, on dělá pologenerálky, takže mrtvý motory uvádí zpět v život, ale i tak... Prostě radši budu žít 10 let s jedním původně zachovalým autem, než co třeba 3 roky měnit za novější a furt něco řešit. Třeba je to blbá cesta, ale nevim. Zítra se uvidí. Bez emocí.
upraveno 2x, naposled 23.12.2017 00:09:40
23:54:35
22.12.2017
Jarda - zrušená registrace
-> saskyn2 22.12.17 23:37:57: kdyby to byla alespon stodvacitka, ze? ale za feldu, dneska....3 doba, kdy mela cenu uz pominula a doba, kdy bude mit cenu, teprve prijde, za dlouho1
upraveno 1x, naposled 22.12.2017 23:57:08
23:37:57
22.12.2017
saskyn2
-> Domajz 22.12.17 23:22:36: Tak co no, tak to zkouší jestli se náhodou nějakej kupecblbec nechytne3
23:35:32
22.12.2017
saskyn2
-> palinator: Jo, v podstatě můžeš dojezdit toledo když ti stačí. Pokud tě třeba něčím nesere-třeba právě tím jak vypadá, nebo co já vím třeba bezpečností atd.

Hele já bych se toho nebál, někde tady si psal že ta O1 už má nějaký opravovaný prahy nebo co, tak ono to taky žádnej šlágr nebude. Otevřel jsem bazoš a první co na mě vypadlo(jasně že se ti nebude líbit, že je to krátký nebo jiný věci ale pro porovnání ceny 75.000 kč a na fotce celkem normální auto)

auto.bazos.cz/inzerat/... /Prodam-Skoda-Octavia-II-2 0-tdi-dsg-elegance.php
23:26:38
22.12.2017
Jarda - zrušená registrace
-> palinator 22.12.17 23:05:24: jo, kdyz koupis nove, tak za 4-5 let ma cenu polovinu? to jsou slusne vyhozene penize... takze pokud cena odpovida stavu, tak do toho jdi4 ale zas na stavbu je pekneho auta fakt skoda, ja jezdil s octavou 1.6, ktera postavila 2 baraky a byla nekolikrat zasadne bourana, pevnost kastle byla total v haji, kdyz si pak reditel poridil superba, tak jsme dostali jeho 81ku, tenkrat jsem si toho superba hned pujcil a o obrubnik jsem mu poupravil litak :))), to vis, cumel jsem na meste na blue sky a bylo to hned3
23:22:36
22.12.2017
Domajz
Felda za 70 litrů? Lidem jebe...
23:05:24
22.12.2017
palinator
-> saskyn2:

Na druhou stranu pokud bych měl přemejšlet takhle, tak Toledo vůbec nemusim prodávat a v klidu můžu dalších x let jezdit. To by asi bylo nejracionálnější řešení. Jenže je to auto do kterýho se prostě nevyplatí investovat tak, aby k něčemu vypadalo, furt prostě budu jezdit v ze všech stran dobitým hnoji (i když je to zrovna asi lepší kus než ostatní). Z koupě OII v obdobný cenový mám strach, že bych musel řešit ty samý věci, jako u toho Toleda (to znamená investovat mimo jiné do toho, aby to auto vypadalo jak od lidí a né od cikánů). K tomu pak další technikálie navíc.

Zítra ráno uvidíme, moudrej z toho nejsem a prvotní nadšení dost opadlo, takže třeba nakonec Toledo dostane povolenku na další roky.
20:06:55
22.12.2017
Jarda - zrušená registrace
-> saskyn2 22.12.17 20:00:18: no to nevyjde, staci se podivat na hodnoceni toho soudruha, jinak bych ji vzal klidne kvuli tem petkam ?)

p.s. a svet je malej, nevim o co mu jde, ale pritelkyne tvrdi, ze ji vcera videla na STK, kdyz byla na ev. s octou, ze ji zaujaly ty divne poklice9 a koukam Chrudim a ona byla opravdu na STK v Chrudimi, tak si to asi neplete...
upraveno 2x, naposled 22.12.2017 20:12:00
20:00:18
22.12.2017
saskyn2
-> Jarda: No jenže když to budeš 4 roky intenzivně využívat v provozu, nedej bože na stavbu tak z toho libovka asi nebude. Navíc to první je nejsípš překlep a to druhý leda tak zbožný přání nějakého blázna co si myslí že má nějaký poklad. Jako jo, každý auto má kupce, jen na takovýhle se bude hledat hooodně dlouho. Proč by to za to někdo dával, když může mít např. tohle..

auto.bazos.cz/inzerat/... /Felicia-za-odvoz.php
19:44:25
22.12.2017
Jarda - zrušená registrace
-> saskyn2 22.12.17 19:14:58: u tedle feldy je ta cena asi kvuli nafte 1 auto.bazos.cz/inzerat/... /SKODA-FELICIA-combi-19D.p hp

i dnes jsou i drazsi a to nema ani klimu auto.bazos.cz/inzerat/... /Felicia-Combi-Family-13-M PI-LPG-TOP-stav-servo-4xAi rbag.php 9 a me spousta lidi rika, ze jsem blazen, ze jsem za svou dal 20tis. kc a to jeste nevedi, ze jsem do ni min. dalsich 25 dal :), ale ja myslim, ze to na najeti 50tis. km neni spatne a vrak to taky neni a v necem na tom je i lip, nez ta octa, treba origo snimace ABS jsem vzadu vyndal normalne rukou4 kdyz vidim, jak to zarezava, tak je nekdy napatlam rezistinem4
upraveno 1x, naposled 22.12.2017 19:45:45
19:35:36
22.12.2017
Jarda - zrušená registrace
-> saskyn2: -> Nwkt: jj, diky5
19:16:42
22.12.2017
saskyn2
-> Jarda: JJ, jak píše nwkt, Petr Šíma(motorpower)
19:14:58
22.12.2017
saskyn2
-> palinator 22.12.17 07:41:31: Já vím jak to myslíš, na druhou stranu dříče udělat můžeš z jakýhokoliv auta pokud ti není líto těch peněz cos za něj dal a pokud budeme uvažovat, že cena těch aut bude stejná, tak je přece jedno jestli dojebeš na stavbu jedničku nebo dvojku.

Je to podobná situace jako když cca- 4 roky zpátky byli blázni, co byli schopný dát za topovou felicii 50.000 a používat jí na běžný ježdění, když se v té době dala za ty samé peníze koupit O1. Ti co tenkrát koupili top ficku tak maj dneska vrak v ceně 5000 a musej se nejspíš poohlížet po něčem novějším. Ti co za ty peníze koupili O1 tak maj ted taky třeba vrak, ale takovej kterej jim další 4 roky ještě bude bez problémů sloužit, navíc vlastně doted jezdili v lepším autě. Nehledě na zbytkovou cenu která bude u tý O1 cca 4násobná. Takhle to myslim. A z tohohle pohledu dává prostě víc smysl jako auto na dobití něco za mín peněz, nebo pak naopak něco co za 5 let nebude materiálně zastaralý veterán. Ale jak říkám, je to každého věc a v žádném případě ti to nechci rozmlouvat. Pro volbu O1 zase mluví extrémně nízké ceny dílů v kombinaci s nesmrtelností a je fakt že ta rotačka např. jezdí o 1l mín než třeba PD a to pak už záleží na každém soudruhu kolik najezdí a kdy se mu ten rozdíl vrátí...
18:26:48
22.12.2017
Nwkt
-> Jarda: SGS Motorpower Třebotov
upraveno 1x, naposled 22.12.2017 18:27:05
18:02:15
22.12.2017
Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 22.12.17 16:00:35: jj, vzpominam na ten inz., docela jsem o ni uvazoval4 mela vyhrev sedacek? kolik Ti brala? Ta E2 je uspornejsi... ja jezdil s 81kW predokolkou a snazil jsem se z toho dostat maximum (s rozumnym porusovanim predpisu teda) a pres 5,5l/100km jsem se nemohl dostat, nechala me jen jednou v Pohorelicich - nejaky rele, asi cerpadla...

Nevim jakej to byl teda rok, ale mela uz novej interier a stara svetla.
upraveno 1x, naposled 22.12.2017 18:05:47
16:53:36
22.12.2017
palinator
-> dragon_cb_cz:

Dneska jsem se v rámci přípravy svezl v bratrancově chudší ASV ségře, abych měl s čim porovnávat a abych pravdu řek, tak mě to spíš zklamalo. Oproti Toledu to minimálně pocitově moc nejede (navíc odezva na plyn mi přijde taková ekologicky tupá, asi by to chtělo zvednout bohatost 40), řadí to sice na kratších drahách, ale je to tužší, nebrzdí to tak precizně, hlukově od motoru je to s Toledem podobný, i když ten zvukovej projev je asi kvůli EURO3 vstřikům trochu jinej. A nejhorší je, že to auto je všeobecně udělaný, takže žádnej vrak, i když to má teda asi víc km, než udávanejch necelejch 300.

Na druhou stranu to nehulí, jde to zavírat aniž by se muselo třísknout jak traktorem, nevrže v tom všude všechno a nejsou shnilý lemy a podlahy. Samotnýho by mě zajímalo, do jaký míry jde o zvyk.

Zejtra se uvidí na konkrétním případě, jestli jsem ochotnej dát tolik peněz do plusu za vlastnosti, který nevim do jaký míry budou taky plusový.
16:18:19
22.12.2017
dragon_cb_cz
-> palinator 21.12.17 21:04:06: Tak šťastnej nákup přeju... mě to teda za takový auto přijde nehoráznej ranec, nota bene pokud už se na tom muselo něco vařit, ale zas ten argument o provozních nákladech má něco do sebe, o tom žádná. Pokud je v libovým stavu, tak věřím, že dalších 5 let bude sloužit dobře... No ale stejně už bych to asi znova nechtěl.
16:00:35
22.12.2017
dragon_cb_cz
-> Pavel P@nkáč 21.12.17 21:37:58: A to já bych se zase hádal, naše už byla FL a stále E2 (AGR).
14:31:41
22.12.2017
Jarda - zrušená registrace
-> Jarda/felda 22.12.17 13:42:54: konciny jsou jedno4 jde o to, aby to co nejlip fungovalo..., ale do Ostravy to mam asi 2x dal, nez do Prahy :)

diky, mrknu na recenze

jako graf vypada pekne, jeste lip nez od Jandy a ze to odbrzdi je taky super www.tdifun.cz/wp-content/ .../Octavie_4X4_74KW_148HP .pdf



U 1.6 jsem spokojenej s vackou a chipem od Ing. Chovance, akorat mi prvni jednotku znicil, ale nahradil, jen felda 2 mesice nejezdila, jesteze mam tolik aut, takze me to ani nijak v lete nebolelo :). Na 1.3 mpi chip od Ing. Jandy vpodstate nebyl skoro znat. Na nive mam chip nekde z Jihlavy a je to dost znat, nad 4000m n.m. se ani moc nezadychavala, jen na nizkooktanovej benzin pak rechtala, takze jsem se snazil na stoupani LPG a rovinky benzin, stejne mi na to dost LPG nezbylo, ale u toho ruskyho motoru pry vpodstate nejde propalit pisty, ale strach jsem mel, ale zase jsem byl linej tam hodit seriovou jednotku, ktere jsem si v neznamym stavu s sebou vezl 2ks3
upraveno 1x, naposled 22.12.2017 14:40:49
13:42:54
22.12.2017
Jarda/felda
-> Jarda - zrušená registrace 22.12.17 08:19:35: v tvojich končinách bych volil TDIFUN 4
08:19:35
22.12.2017
Jarda - zrušená registrace
-> saskyn2 22.12.17 00:30:41: no ja si nepolepsil, vcera jsem uz chtel volat pritelkyni, ze jsem zapadl s feldou :) ale nakonec jsem nasadil na kola vyprostovaci retizky a vyjel jsem, nejhorsi bylo sundat ty origo poklice teda :)

Ale jo octava dobry, akorat ta spotreba se ji moc nelibi... no musim ji napominat, je zvykla to tocit z benzinu, tak ji ted jdu vytisknout graf4. Pokud bych se nekdy ja rozhodl zmenit feldu za octavu, coz teda vubec nepotrebuju a doslo by k tomu, az by me prestalo bavit feldu opravovat, treba kvuli znacne korozi, tak si koupim 1.8T a LPG, samo ve 4kole 4



Jinak bych se chtel zeptat, od koho chip?

Jezdim v praci s predokolkou dvojkou 77kW, obchodnik si to nechal nachipovat a to je velmi slusne teda, ikdyz nejaka audina mi na D1 dala naprdel :). Od koho je ten chip asi nezjistim, ten obchodnik uz tu nepracuje.

Potom jezdim obcas s dvojkou 4x4 asi taky 77kW, ale ta je teda hodne chcipla, tej bych dal naprdel s 1.6 jak nic, na rovince i s rapidem, jen kdyz to nekomu rikam, tak mi vubec neveri :), prave jsem mel strach, ze na tom ta nase bude podobne, ale jede o dost lip... tak aby nebyla uz chipnuta, ale ani kdyz ji clovek da, tak vubec nekouri... to je tim, ze to je E3? to me prekvapilo, v kourici nafte bych se stydel - s ohledem k okoli a ze to taky vubec nemam rad.
upraveno 1x, naposled 22.12.2017 10:09:15
07:41:31
22.12.2017
palinator
-> saskyn2:

Pro mě to jak říkám není priorita (aktuálně jezdim autem konstrukce tak "88 3, takže lepší je asi uplně všechno a ne o málo). Chtěl bych se v následujících letech soustředit na přípravu pro stavbu nebo přestavbu nějakýho domku a z tohoto titulu si myslim že z tý jedničky udělám pravýho dříče, kterej se bude muset smířit s kchatováním provozních kchostů.
06:47:07
22.12.2017
suri
-> Milan 136: Nevieš či nie je v dverných jednotkách nejaká parametrizácia tých sklápacích zrkadiel alebo niečo ... Nové , obidve 2015-16 po opatrení , pravé celkom funguje a ľavé v tejto zime sa preklopí dopredu a nerieši ... niekedy pomôže nechať sklopené , rozbehnúť sa a prehodiť prepínač - vtedy väčšinou zastane/ú pekne , ale dnes nič , asi 30x hore dole kým sa rozhodlo fungovať ...

skurvena robota , keby to nestálo toľko peňazí tak ma to nesere
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 22.12.2017 06:47:07
00:30:41
22.12.2017
saskyn2
-> Milan 136: Ale jo, neřikam ani slovo3 Ono totiž ta jednička je co se týká provozních nákladů asi opravdu výjjmečný auto(teda hlavně rotačka) nikdo nic takového už nikdy nevyrobil. Na druhou stranu třeba to co koupil Jarda(co jsem pochopil za 60) mi dává větší smysl, protože si polepšil a za 60 prostě nic lepšího nesežene, kdežto něco jiného je dát 120 za sice pěkný auto ale koncepčně z roku 1996, když za ty samé peníze koupí dvojku(koncepčně o 8 let mladší). A myslím že seženeš i v celkem dobrém stavu.

Jde i o to, že třeba dneska je O1 ještě celkem pěkný slušný auto, ale co za 5let? To budeš zase řešit co koupit novějšího... kdyžto když koupíš rovnou, tak to takhle budeš moct provozovat třeba 10 let aniž bys byl za veteránistu3 A jo, asi do ní za ty roky dáš třeba o 20tis. víc za servis, ale prostě tím oddálíš další generační výměnu a ve finále vlastně ušetříš a jako bonus budeš jezdit v bezpečnějším a novějším autě.

-> palinator: Tyhle moje kecy neposlouchej a kup si co se líbí Tobě a ne co ti někdo radí na internetu. Na fotce vypadá fakt pěkně 4
22:34:50
21.12.2017
Milan 136
-> saskyn2 21.12.17 21:54:51: ale zase pokud je pekna. Dvojka za ty penize byva dobrej hrob
22:07:34
21.12.2017
palinator
-> saskyn2:

116
22:05:59
21.12.2017
saskyn2
-> palinator: Já myslel to co prodává kolega, ne to co chceš ty, to ani nevím co stojí.
22:01:54
21.12.2017
Pavel P@nkáč
-> saskyn2: dvojku ne ještě hodně lidí chce pěknou jedničku a i zaplatí, teda dřív jich bylo víc asi nebo jsme nasytily trh konečně3
21:57:10
21.12.2017
palinator
-> saskyn2:

Já doufám že se mi to vrátí v provozních nákladech. Novoty a design nepotřebuju.
21:54:51
21.12.2017
saskyn2
-> Pavel P@nkáč: Taky si myslim že za tyhle prachy každej raději koupí dvojku. Jako pěkná je, mf. volant, dešták, ale nemá xenon, je to krátká a jen 66kw.
21:53:53
21.12.2017
Athlonek
-> palinator: Ostřikovače světel mám a kapota rezne jenom na boku u pravého blatníku.
21:52:56
21.12.2017
Pavel P@nkáč
-> palinator: nj tak oprava laku u tak starejch aut není nic zakázaného...a pořád jsou pacienti co by to chtěli nelakované blázni
21:50:04
21.12.2017
palinator
-> Pavel P@nkáč:

Prej to není bouračka a ani stočenka, podle servisky to odpovídá. Dušuje se poctivě, tak uvidíme. Dělaný 5. dveře, prahy a je zastříklá kapota že prej to bylo od kamínku a jak na to stříkaj ostřiky světel tak to pak rezne. Popsal jsem mu, co hledám a neustále tvrdí, že zklamanej nebudu.
Extreme Tyres