
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Alenka: Dojet si pro razítko, pokud budou nějak extrémně prudit, a pak to vrátit zpět 

-> Syny: ví, nebylo.
Pokud to máš do vlastního auta, vyhýbej se Dieselgate SW jako čert kříži. Platí pro 2.0 i 1.6.
Pokud to máš do vlastního auta, vyhýbej se Dieselgate SW jako čert kříži. Platí pro 2.0 i 1.6.
-> palinator: v tých pneu až také cenové rozdiely nie sú ... R16 vo výpredajoch moc nebývajú , jedine kukať bazoš
-> suri:
Přesně tomu cos poslal říkám rozumná cena. Akorát mám obavu, že 17" chtít nebudou. Stěhujou se do novýho bytu, tak zas házet s desetitisícema kvůli pneu nemohou.
Přesně tomu cos poslal říkám rozumná cena. Akorát mám obavu, že 17" chtít nebudou. Stěhujou se do novýho bytu, tak zas házet s desetitisícema kvůli pneu nemohou.
-> palinator: čo je to rozummná cena ? za rozumnú cenu sú tam teraz flash R17 , žiadna krása ale za tie prachy origo disk
Příbuzný koupili docela zachovalou OII:
Daj se sehnat (umí to někdo?) nový origo liťáky (asi 16") za rozumnou cenu? Kupovat jetý je docela risk.
Daj se sehnat (umí to někdo?) nový origo liťáky (asi 16") za rozumnou cenu? Kupovat jetý je docela risk.
Vi uz nekdo co obnasi ten Dieselgate pro ty CRkovy 2,0TDI ? Zatim se tomu vyhybam, ale otazkou je, jestli by to naopak nebylo lepsi prehrat... Jen nevim co presne se zmeni?
-> Nwkt:
Táta to auto dával pryč někdy v hlubokým letošním létě. Vůbec netušim kde skončilo, i když byly chýry, kde skončit mělo.
E: hlavně jde o služebáky a nevim jak se takový věci (ne)ztrácej v korporátu
Táta to auto dával pryč někdy v hlubokým letošním létě. Vůbec netušim kde skončilo, i když byly chýry, kde skončit mělo.
E: hlavně jde o služebáky a nevim jak se takový věci (ne)ztrácej v korporátu
-> palinator: Mě přišel dopis taky až někdy v květnu
třeba nebyla v tý době ještě připravená verze na jeho auto

-> Milan 136 14.12.17 18:00:59:
Táta měl 2011, přijde mi že mu to v autorizáku nikdy nepřehráli, protože to auto nezměnilo vlastnosti. Teď má z půjčovny 2013 s kdovíjakou minulostí, ale to auto prej výrazně míň žere (v dálničním provozu), o něco líp jede a podle mýho ucha to dělá větší kravál. Podle mě to novější auto je Dieselgate.
Táta měl 2011, přijde mi že mu to v autorizáku nikdy nepřehráli, protože to auto nezměnilo vlastnosti. Teď má z půjčovny 2013 s kdovíjakou minulostí, ale to auto prej výrazně míň žere (v dálničním provozu), o něco líp jede a podle mýho ucha to dělá větší kravál. Podle mě to novější auto je Dieselgate.
-> dragon_cb_cz: znám prohnal jsem to tím ale ono to někdy nepřeloží uplně přesně...
-> Milan 136: tady to piše:
Vážený zákazníku,
servisní akce pro Vaše dotčené VIN je již k dispozici. Prosím kontaktujte svého servisního partnera za účelem provedení akce.
Vážený zákazníku,
servisní akce pro Vaše dotčené VIN je již k dispozici. Prosím kontaktujte svého servisního partnera za účelem provedení akce.
-> Pavel P@nkáč: Ano... znáš google translate? 

-> saskyn2: to znamená že tenhle nešvidluje?
-> saskyn2: Dear Volkswagen customer
We confirm to you that the vehicle with the vehicle identification number (VIN) you have entered is not affected by the software that optimises the nitrous oxide (NOx) values in the test bench run (NEDC).
If you have any further questions, please use our contact function.
Yours sincerely,
We confirm to you that the vehicle with the vehicle identification number (VIN) you have entered is not affected by the software that optimises the nitrous oxide (NOx) values in the test bench run (NEDC).
If you have any further questions, please use our contact function.
Yours sincerely,
-> Pavel P@nkáč: některý po přehrání běží tvrději, ale bez toho, aniž by to člověk slyšel, tak těžko soudit. Jako že by to detonovalo? Dieselgate poznáš podle šítku nalepenýho vedle datovýho štítku v kufru, na kterým je napsáno 23R6 a hlavně najdeš ve váze vzuchu šouplej usměrňovač 6R0129363
-> Milan 136: jako přehranej software? asi ne nevím, nebo jako že ten motor švidluje? to poznáš spíš ty podle kodu motoru ne?
-> Pavel P@nkáč 14.12.17 11:22:48: je v tom dieslegate?

To bylo čidlo na liště, ale to poškubávalo a mlelo se na volnoběh. Řehtání CR jsem nikdy neřešil. Ale u tý 1.6 bych začal testem vstřiků.
-> Nwkt: čekám až si to tu přečte:)
-> Pavel P@nkáč: Zkus saskyna, něco podobnýho řešil na CRku v B6. Jestli to byl nějakej ventil nebo čidlo na railu ... nepamatuju si přesně
-> vhml: hmm ale čím by to mohlo bejt sakra?
-> Pavel P@nkáč 14.12.17 11:22:48: služební 2012 neklape po ohrati skoro vubex
Kluci je normální že 1,6 tdi v roomstru celkem hodně diselově řechtá tak mezi 1500-2500 ot.? si připadám když s tím jedu jak v nějakem tdci ty to dělaj hodně, nějak nevím jestli si toho nemám všímat nebo to je rozbitý, je to rok 2010 kod motoru CAYC až na ten zvuk to jede pěkně..
-> Milan 136: myslel som si a zaroven som sa toho bal, ze to inak nez vypnutim nejde vyriesit...
-> haso: vypnout. Ale aby to fungovalo jako klasika tempomat, to myslím ne
-> Milan 136: a ide to deaktivovat? 

-> MXMarek: Není s tím problém a jak píše Milan je i vyhřejvanej.
-> saskyn2: hlavne je vyhrivanej
-> saskyn2: OK, koukám, že Superb má radar v masce, BMW to má umístěné hůř - dole v nárazníku, ale stejně si myslím, že se to bude špinit stejně.
-> MXMarek 13.12.17 20:11:39: VW to nemá tak blbě udělaný aby se na to lepil sníh.
-> haso 09.12.17 17:03:03: Nevím jak Superb, nebo obecně koncern VW, ale u BMW to jde. Ono totiž když jedeš např. v chumelenici, tak se na ten radar nalepí sníh a vyřadí to z funkce celý adaptivní tempomat, takže máš dvě možnosti, buď zastavit a očistit ho a nebo to právě přepnout na obyčejný tempomat. Takže bych řekl, že to bude u VW stejný.
taka technicka otazka pre miestnych
superb III., ten adaptivny tempomat sa da aj nejako odrbat (vypnut), aby fungoval ako normalny tempomat?
superb III., ten adaptivny tempomat sa da aj nejako odrbat (vypnut), aby fungoval ako normalny tempomat?
-> charon 08.12.17 14:37:21: jj, v mccae dokazi cokoliv vytisknout z polyuretanu na 3d tiskarne, ale bylo by to asi min o rad drazsi :)
-> palinator: hele ja to mel u cervenyho shnily pod pantem, nebylo to videt :)
-> Bukaj:
Zajímavý, že u mýho vozu je hrdlo taky debilně řešený, ale hnijou uplně jiný části karoserie, například podlahy.
Zajímavý, že u mýho vozu je hrdlo taky debilně řešený, ale hnijou uplně jiný části karoserie, například podlahy.

-> Athlonek: Nemá - nebýt toho debilně řešeného hrdla, za které se chytá bahno, tak ani nejsou potřeba...

-> Bukaj: To asi ještě nemá zadní plastové bodběhy?
-> Jarda: www.piston.cz/strongflex/
.../strongflex-felicia-127
4 - tady mas to české zastoupeni. Jinak cena je takova jaka je, s tim nic neudelas. Powerflex je 2-3x drazsi
-> charon 06.12.17 21:13:23: jj, diky, jen ta cena sb na stabik feldy je takova, kolik jsem dal u nivy za celej podvozek :/ ale muzu rict, ze polyuretany jsou fakt o necem jinym, nez guma, jsou vpodstate neznicitelny, znicil jsem zatim jen na tlumici, ale ten tlumic pri prasknuti pruziny prosel ocelovym uchytem... Tlumic prezil, polyuretany ne.
-> Athlonek: Jo 

-> venni 06.12.17 19:02:02:
Jo, dávám. Pokud si dobře pamatuju, tak dělali 3 rozměry a jako na potvoru na té tátové Octavii je ten nejtlustší stabilizátor - myslím, že někde ještě mám jednu sadu gum, které jsem kdysi koupil a nepasovaly...
Jinak díky všem - gumy jsem dával už nevím jaké, naposledy myslím Meyle a stabík už asi orezlej bude - no, vyměním to asi naposledy - to auto už asi další 4 roky nepřežije...
Ještě bych potřeboval někoho, kdo by u toho vyvařil blatník - klasika vyhnilý kolem hrdla nádrže - táta to v zimě provizorně zafoukl PU pěnou a přetáhl tmelem - no, vypadá to nádherně...


Jinak díky všem - gumy jsem dával už nevím jaké, naposledy myslím Meyle a stabík už asi orezlej bude - no, vyměním to asi naposledy - to auto už asi další 4 roky nepřežije...

Ještě bych potřeboval někoho, kdo by u toho vyvařil blatník - klasika vyhnilý kolem hrdla nádrže - táta to v zimě provizorně zafoukl PU pěnou a přetáhl tmelem - no, vypadá to nádherně...

-> Fávo forever: Jo a 4x4 má o trochu menší kufr než dvoukolka.
-> Jarda - zrušená registrace 06.12.17 19:40:24: Ale polyuretany se delaj i na feldu:
www.strongflex.eu/en/239- skoda-felicia
Mam typka z brna, kterej tu dela "zastoupeni" - je to MattyX z fora E30 nebo BMW klubu. Budu u nej vyhledove kupovat komplet na octu
www.strongflex.eu/en/239- skoda-felicia
Mam typka z brna, kterej tu dela "zastoupeni" - je to MattyX z fora E30 nebo BMW klubu. Budu u nej vyhledove kupovat komplet na octu
-> StepaNoFUN: Díky za vyčerpávající odpověď 

-> Fávo forever: Jak bylo psáno - buď rotačka 66kw AGR 5Q, nebo PD 74kW 6Q... Když teda pominu benzín...
U rotačky byl z výroby haldex 1.gen (nefungující na zpátečku), u PD už byla 2.gen, která na zpátečku fungovala (lze vyřešit výměnou čerpadla, či celýho haldexu)... Nicméně u 6ti kvaltů se zase vymačkávaly obaly převodovky a celkově (motor/převodovka) bylo AGR oproti ATD "nesmrtelný". A to pomíjím u PDčka o minimálně litr vyšší spotřebu oproti rotačce.
U rotačky byl z výroby haldex 1.gen (nefungující na zpátečku), u PD už byla 2.gen, která na zpátečku fungovala (lze vyřešit výměnou čerpadla, či celýho haldexu)... Nicméně u 6ti kvaltů se zase vymačkávaly obaly převodovky a celkově (motor/převodovka) bylo AGR oproti ATD "nesmrtelný". A to pomíjím u PDčka o minimálně litr vyšší spotřebu oproti rotačce.
-> Fávo forever: 81kw 4x4 nebylo
66kw s 5q
74kw s 6q
66kw s 5q
74kw s 6q
-> Jarda - zrušená registrace 06.12.17 19:40:24: na oktávku dělá 
