A ještě jeden dotaz:
Xylofony u OI? Jsou aspoň relativně spolehlivý a nebo odcházej a výměna je ranec?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> palinator: on tam díry ani snad neměl bylo to poctivě natřené nějakou černou barvou ale jak se na to šáhlo![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> Pavel P@nkáč 19.12.17 22:10:11:
V tom případě bych moh brzo nabízet svoje jako TOP stav.
Ale díry vepředu v podlahách a v prahách jsou taky.
V tom případě bych moh brzo nabízet svoje jako TOP stav.
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
-> Jarda: takže jsi oct koupil koukam
-> palinator 19.12.17 22:06:49: kupodivu mame petky bez koroze, jen tam je dolicek, no nekdo s nima uz neco delal - lista nad SPZ je podlepena gumou, ale prahy teda dojebany dost, hlavne v predni casti, dira tam neni, ale omackany a orezly...
-> palinator: pětky klasika, auto někdy bez pupínku a pětky můžeš vyměnit, ještě boužel spodek předníh blatníků je často napaden korozí...
-> palinator: ted mi sem nedávno jedno toledo na stk a výměnu oleje a pár drobností na opravu jeden maník přivezl už do tel sem se ho ptal jestli náhodou není ze spoda zrezavělé, prej ne je garážované hezké, z venku bylo ok asi dva puchýřky na rohách dveří, ale když sem se ho snažil zvednout asi na třech místech (prahy, nosníky, za podlahu přes trámky ) všechno se drolilo jak kdyby bylo s perníku tak sem mu to musel vrátit že mu stím boužel opravdu nepomůžu![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Pavel P@nkáč:
Takže prahy a 5. dveře u kombika jsou klasika a neznamená to že to auto je úplná hujda? Pojedu se na jedno podívat a prej jsou tyhle věci už udělaný.
Takže prahy a 5. dveře u kombika jsou klasika a neznamená to že to auto je úplná hujda? Pojedu se na jedno podívat a prej jsou tyhle věci už udělaný.
-> palinator: zkurvený je má skoro každá od blbého zvedání a potom to rezne až je někdy díra no, ale podlaha je vždy ok (není to toledo
) a oprava toho kusu začátku prahu je podle mě levná záležitost...
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Jedničkový Octy odcházej na prahy nějak hromadně? Nebo to je až u aut který jsou na tabák komplet?
-> Jarda/felda 19.12.17 16:47:18: U dvojky není spojka, takže se točí pořád
-> Jarda/felda:
Starý kompresory měly spojku. Teď se snad jen otevíraj a zavíraj, ale točej se furt.
Starý kompresory měly spojku. Teď se snad jen otevíraj a zavíraj, ale točej se furt.
-> Jarda/felda: Blbost, točí se vždy.
-> palinator: Bez náplně nevadí, ale musí tam být alespoň nějaký olej.
-> palinator: Bez náplně nevadí, ale musí tam být alespoň nějaký olej.
-> palinator 19.12.17 16:15:32: ani ne, kompresor se netočí
Vadí u OII kompresoru, když je klima bez náplně?
-> suri: Chcem foto![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> suri:
IFA
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
IFA
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> venni: motorpower
-> palinator: reálne je na tom obuté hocičo , jedny hnusné máme erárne a tam je tuším 215/55 R17 alebo niečo podobné
ideál je ten rozmer čo tam patrí , aj tak to vyzerá ako IFA
ideál je ten rozmer čo tam patrí , aj tak to vyzerá ako IFA
-> Nwkt: nevim jestli mam úplně důvod...možná abych opravdu "pocítil" rozdíl na vlastní kůži :D víš o někom kdo to přehrává na zpět?
-> venni 17.12.17 18:34:02: Tak to zkus přehrát zpět ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Syny 17.12.17 17:10:46: EGR a pak je častější regenerace což znamená že po zásahu motor produkuje víc sazí ...
Já 23H7 mám přehráto v cca 180tis km na B7 s 1,6.Auto vlastním od 197tis km takže nemůžu porovnat změnu.Regenerace asi probíhá dost často,ale jezdí s tím v 90% žena, takže bych to musel zkoumat zpětně jen přes vaga...jediný co je zarážející dlouhodobá spotřeba.Jezdí se s tím teda hodně kolem komína okolo 20-30ti km a dlouhodobá je podle pc asi 6,4.Ale stále to přisuzuju tim šoustkam,tomu,že se s tim "učíme" jezdit a taky 6 kvaltu.
-> Syny:
Co vim tak mj. zvyšuje vstřikovací tlaky, takže asi větší zátěž čerpadla, zkracuje se doba do regenerace DPF a očekávám že motor bude víc recirkulovat přes EGR. Víc nevim.
Co vim tak mj. zvyšuje vstřikovací tlaky, takže asi větší zátěž čerpadla, zkracuje se doba do regenerace DPF a očekávám že motor bude víc recirkulovat přes EGR. Víc nevim.
-> suri 16.12.17 18:10:10:
Akorát ten Flash je 6Jx17, to je asi fakt jen na ty 205/50 R17, co? 225/45 už by byly hodně široký na ten ráfek, viď?
Akorát ten Flash je 6Jx17, to je asi fakt jen na ty 205/50 R17, co? 225/45 už by byly hodně široký na ten ráfek, viď?
-> Alenka: A co ten novej SW tedy upravuje? Docela by me to zajimalo...
-> Nwkt 17.12.17 15:15:00: v evropě je to jen se souhlasem majitele ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Má tady někdo zkušenosti na Octavii 3 s DCC ?
-> Alenka: Dojet si pro razítko, pokud budou nějak extrémně prudit, a pak to vrátit zpět ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Syny: ví, nebylo.
Pokud to máš do vlastního auta, vyhýbej se Dieselgate SW jako čert kříži. Platí pro 2.0 i 1.6.
Pokud to máš do vlastního auta, vyhýbej se Dieselgate SW jako čert kříži. Platí pro 2.0 i 1.6.
-> palinator: v tých pneu až také cenové rozdiely nie sú ... R16 vo výpredajoch moc nebývajú , jedine kukať bazoš
-> suri:
Přesně tomu cos poslal říkám rozumná cena. Akorát mám obavu, že 17" chtít nebudou. Stěhujou se do novýho bytu, tak zas házet s desetitisícema kvůli pneu nemohou.
Přesně tomu cos poslal říkám rozumná cena. Akorát mám obavu, že 17" chtít nebudou. Stěhujou se do novýho bytu, tak zas házet s desetitisícema kvůli pneu nemohou.
-> palinator: čo je to rozummná cena ? za rozumnú cenu sú tam teraz flash R17 , žiadna krása ale za tie prachy origo disk
Příbuzný koupili docela zachovalou OII:
Daj se sehnat (umí to někdo?) nový origo liťáky (asi 16") za rozumnou cenu? Kupovat jetý je docela risk.
Daj se sehnat (umí to někdo?) nový origo liťáky (asi 16") za rozumnou cenu? Kupovat jetý je docela risk.
Vi uz nekdo co obnasi ten Dieselgate pro ty CRkovy 2,0TDI ? Zatim se tomu vyhybam, ale otazkou je, jestli by to naopak nebylo lepsi prehrat... Jen nevim co presne se zmeni?
-> Nwkt:
Táta to auto dával pryč někdy v hlubokým letošním létě. Vůbec netušim kde skončilo, i když byly chýry, kde skončit mělo.
E: hlavně jde o služebáky a nevim jak se takový věci (ne)ztrácej v korporátu
Táta to auto dával pryč někdy v hlubokým letošním létě. Vůbec netušim kde skončilo, i když byly chýry, kde skončit mělo.
E: hlavně jde o služebáky a nevim jak se takový věci (ne)ztrácej v korporátu
-> palinator: Mě přišel dopis taky až někdy v květnu
třeba nebyla v tý době ještě připravená verze na jeho auto
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Milan 136 14.12.17 18:00:59:
Táta měl 2011, přijde mi že mu to v autorizáku nikdy nepřehráli, protože to auto nezměnilo vlastnosti. Teď má z půjčovny 2013 s kdovíjakou minulostí, ale to auto prej výrazně míň žere (v dálničním provozu), o něco líp jede a podle mýho ucha to dělá větší kravál. Podle mě to novější auto je Dieselgate.
Táta měl 2011, přijde mi že mu to v autorizáku nikdy nepřehráli, protože to auto nezměnilo vlastnosti. Teď má z půjčovny 2013 s kdovíjakou minulostí, ale to auto prej výrazně míň žere (v dálničním provozu), o něco líp jede a podle mýho ucha to dělá větší kravál. Podle mě to novější auto je Dieselgate.
-> dragon_cb_cz: znám prohnal jsem to tím ale ono to někdy nepřeloží uplně přesně...
-> Milan 136: tady to piše:
Vážený zákazníku,
servisní akce pro Vaše dotčené VIN je již k dispozici. Prosím kontaktujte svého servisního partnera za účelem provedení akce.
Vážený zákazníku,
servisní akce pro Vaše dotčené VIN je již k dispozici. Prosím kontaktujte svého servisního partnera za účelem provedení akce.
-> Pavel P@nkáč: Ano... znáš google translate? ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> saskyn2: to znamená že tenhle nešvidluje?
-> saskyn2: Dear Volkswagen customer
We confirm to you that the vehicle with the vehicle identification number (VIN) you have entered is not affected by the software that optimises the nitrous oxide (NOx) values in the test bench run (NEDC).
If you have any further questions, please use our contact function.
Yours sincerely,
We confirm to you that the vehicle with the vehicle identification number (VIN) you have entered is not affected by the software that optimises the nitrous oxide (NOx) values in the test bench run (NEDC).
If you have any further questions, please use our contact function.
Yours sincerely,
-> Pavel P@nkáč: některý po přehrání běží tvrději, ale bez toho, aniž by to člověk slyšel, tak těžko soudit. Jako že by to detonovalo? Dieselgate poznáš podle šítku nalepenýho vedle datovýho štítku v kufru, na kterým je napsáno 23R6 a hlavně najdeš ve váze vzuchu šouplej usměrňovač 6R0129363