
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
Dokázal by mi Milan136, nebo Suri prověřit dostupnost dílu? 1U9861821, případně 1U9861821A - nevím jakej je v nich vlastně rozdíl a zatím netuším, který potřebuju - držák, 4ks
Předem díky kluci. ;-)
Předem díky kluci. ;-)
-> Jarda: Brzdovku nemenil stoprocentne. Ja ted taky ne, bo na jare se chystam udelat komplet trubičky a hadicky, je to vsecko puvodni tak pro sichr
-> charon 16.10.17 20:17:31: jj, tak pak dej vedet, pisou, ze je i na hlinik, takze by se mi hodila..., u octavy menil prasata a nemenil brzdovku ne? :), brzdovku je potreba menit alespon kazde 3 roky - vaze vodu
U zlutaka mam jedno prase stare 3,5 a druhe 7 let, obe promazane pred 3,5roky tou molykou s grafitem a ted na STK naprosto OK
, vpredu mam nerez pistky - austenit 1.4301 taky promazane a desticky sjete rovnomerne
U zlutaka mam jedno prase stare 3,5 a druhe 7 let, obe promazane pred 3,5roky tou molykou s grafitem a ted na STK naprosto OK

-> Jarda: Ja jsem tudle pastu ted daval do prasatek, tak uvidime jak dlouho to bude fungovat. Jinak u oktavky co jsem se ptal kolegy tak menil prasatka pred kazdou technickou, ja je ted radne promazal, tak jsem zvedavej na zivotnost
-> StepaNoFUN 16.10.17 19:18:20: kazdej mi to tvrdi, ale me to neprijde jako moc prace, to je horsi se srani s mnoha jinyma vecma
a funguji mi, ikdyz jsou trochu bodova koroze - to je dam nazinkovat a pak to prebrousim a Zn zustane v tech koroznich dulcich, takze tam je rovina, funguje to a koroze je tim zastavena, ve vetsine pripadu jsou nova prasata vyhozene penize...
Kdysi (asi pred 17 lety) jsem jel na Š105 kupovat prase, nez jsem se vratil, tak to deda mel opravene a fungovalo az do prodeje auta, resp. do smrti toho auta v 65tis. km
p.s. ta pasta nevysycha?

Kdysi (asi pred 17 lety) jsem jel na Š105 kupovat prase, nez jsem se vratil, tak to deda mel opravene a fungovalo az do prodeje auta, resp. do smrti toho auta v 65tis. km
p.s. ta pasta nevysycha?
-> Jarda: To už bych si radši koupil ATE pastu ( autodex.cz/plastilube-uni
verzalni-mazaci-pasta-ate-
75ml?gclid=EAIa...
Nežere gumu a funguje to.
Ale ze bych se sral s broušením prasátek - tak to fakt nee...
Nežere gumu a funguje to.
Ale ze bych se sral s broušením prasátek - tak to fakt nee...
-> charon 15.10.17 20:22:24: to se mi uz taky stalo
-> Pavel P@nkáč 15.10.17 19:37:57: na fabii i feldu jsem daval stejnou sadu ferodo za 520,-kc a OK, proti starline uplnen ekde jinde... prasata pokud nejsou zarezla - vyzrana, tak staci rozebrat a vycistit - smirek 2500 pod vodou, ja je jeste mazu molykouG, coz se pry nema, kvuli gumkam, ale me to funguje dlouhy roky

-> Pavel P@nkáč 15.10.17 19:37:57: na fabii i feldu jsem daval stejnou sadu ferodo za 520,-kc a OK, proti starline uplnen ekde jinde... prasata pokud nejsou zarezla - vyzrana, tak staci rozebrat a vycistit - smirek 2500 pod vodou, ja je jeste mazu molykouG, coz se pry nema, kvuli gumkam, ale me to funguje dlouhy roky

-> Pavel P@nkáč: ľudia sú špekulanti a všade , ja to neriešim už , nemá význam sa podbízet cenou
-> suri: tak ten kdo je zvyklej jezdit do autorizaku je zvyklej na neco jineho nez jezdit k nejakemu garažníkovi

-> Pavel P@nkáč: mne väčšina áut čo sem príde sa aj mení bez problémov , sem tam aj bubny k tomu ... potom je pokoj už fakt na dlho ... nepamätám kedy niekto naposledy špekuloval že je to drahé ... špekulujú väčšinou majitelia Superbov a iných áut , títo na Fábiach neriešia nič
-> suri: mas pravdu ale je to uz dnes dost peněz na fabii ale o té funkci a životnosti bez debat ty aftermarket díly stojí za prd, to přemluvit ručku aby brzdila na tři zuby a ne jen přibrždovala ani nejde...
-> Pavel P@nkáč: dávame sadu 5J0698511 , pretože v 99% prípadov tečie niektorý valček a stejne by som nové pakne na jeté valčeky osobne nedal ... tá sada stojí ofiko cca 113€ - 20% na šekovú knižku takže si na cca 96€ čo nie je také hrozné , ak sú dobré lanká a dajú sa nové klzné diely 6N0609589 tak je s tým už pokoj na dlho ... a hlavne to brzdí normálne a hneď , netreba tam nič podkladať a vymýšlať a dorábať , takisto sú pakne predmontované a odpadá drbačka s poskladaním všetkých hrdzavých rozperiek a pružiniek
Tak si odpovím sám, vyřešeno - svary na paknach nejsou zrovna ukazkové a páky k ručce se zasekávala o svár a stále to přibržďovalo. Takže obroušeno a opraveno. Kdyby s tim někdo někdy v budoucnu měl problém, doporučuju zkontrolovat toto
-> suri: to by šlo, proto jsem je nemohl najit
dat prave na fabii pakny za dvojku je hodně... 


-> Pavel P@nkáč: už sa nedajú objednať ale stávali cca 30eur
-> suri: kolik stoji origo pakny na feldu?
-> Pavel P@nkáč: ano
-> suri: do fabie pasujou čelisti z feldy?
No, mě až tak nejde o to, že brzdí blbě ručka, spís co s tim přibržďováním. Dneska ještě bude zkušební jízda, včera jsem zkoušel hodne brzdit, abych viděl jak to brzdí, jestli to nikam netáhne a nepropadá se pedál ... Dneska si dam 5 km s nejmene brzdenim a uvidime
Jinak s brzdama Meyle na spoustě jinejch aut rpoblémy nebyly, pro standardni ježdění jsou naprasto v pohodě, toť má zkušenost
Jinak s brzdama Meyle na spoustě jinejch aut rpoblémy nebyly, pro standardni ježdění jsou naprasto v pohodě, toť má zkušenost
-> suri 15.10.17 07:37:50: já dával sadu česlistí ATE a brzdí všechno dobře 

-> StepaNoFUN: no ja hovorím svoju skúsenosť , my chodíme na stk denne a brzdy musia byť ok aj u nás na stolici aj u nich ... väčšinou sa mení sada predmontovaná 5J0698511 a je pokoj
-> suri: Myslím to tak, že přijede na přípravu před STK fábie s bubnama - zadek většinou nenabrzdí. Přijede cokoli s kotoučema (pokud nejsou totálně orezlý) - nabrzdí.
-> StepaNoFUN: nie je to vôbec večný boj , stačia origo čeluste , kľudne aj feliciové
dnes už si to priznáva veľa ludí , aj kolega čo berie všetko cez elit berie čeluste len origo , tie neoriginály sú jedny ako druhé úplne zle vyrobené a ručná nebrzdí nikdy , ani na nových bubnoch , pri maximálne vytiahnutom samostave na fabii sa oprie páka ručnej o náboj kolesa a dobrzdil si ...
dnes už si to priznáva veľa ludí , aj kolega čo berie všetko cez elit berie čeluste len origo , tie neoriginály sú jedny ako druhé úplne zle vyrobené a ručná nebrzdí nikdy , ani na nových bubnoch , pri maximálne vytiahnutom samostave na fabii sa oprie páka ručnej o náboj kolesa a dobrzdil si ...
-> suri: Aby to brzdilo, tak je potřeba tam dát kotouče. Ale to jsme už jinde.
-> charon: Bohužel bubny na O1 neznám, takže neporadím. Na fábiích jen vím, že to je věčnej boj.
-> charon: Bohužel bubny na O1 neznám, takže neporadím. Na fábiích jen vím, že to je věčnej boj.
-> charon: treba tam dať poriadne čeluste , na meyle to brzdiť nebude nikdy , teda ručka
Pánové, potřeboval bych rychlou radu. Dával jsem dozadu na oktávku nové bubny, pakny a prasátka, vše Meyle a komplet nové pružinky a čepy. Zůstal akorát klínek samostavu a rozpěrné páky. Bohužel se zdá, že to přibržďuje, nicméně třeba ručka moc nebrzdí, ta by chtěl ještě přitáhnout. Co s tim? Shodit znovu bubny a přibrousit třecí plochu paken? Nebo obrousit kousky paken, třeba u prasátka? Případně to nechat až si to sedne? V pondšělí s tim jedu na STK, tak potřebuju projít ...
Díky za tipy
Díky za tipy
Kamarád z Nymburka měl kdysi 4x4 v O1... 2x mu to zastavilo u Wurthu (asi 300m za sjezdem z Boleslavský dálnice na Nymburk) a mrtvý... Pak vysledoval, že pod 1/4 nádrže se to dokáže ve vracáku odlejt a zavzdušnit. Má to sice čerpadlo a sání z obou půlek nádrže, ale i tak je prej takováhle pikačovina. Jako párkrát jsem jel pod tuhle hladinu, ale vždy s karavanem, tudíž se nějaký extrémy do zatáček nekonnnaj. Takže z vlastní praxe to nemám odzkoušený...
-> dragon_cb_cz: Aha, já vím, žes nám o tom něco říkal a tak jsem si to spojil s tím, co tu píše -> StepaNoFUN:
-> Nwkt: To auto už doma je, ale já pracuju/žiju v Rakousku, takže já nemám možnost zjistit víc. Musí to dovést k tomu kámošovi (není to žádný profi automechanik, jen má doma zvedák a po práci se v hrabe v autech pro zábavu, tak proto se tu ptám kam ho nasměrovat, ať mu to co nejvíc ulehčím) a ten na to mrkne.
Díky všem za nasměrovaní co zkontrolovat
-> Nwkt: To auto už doma je, ale já pracuju/žiju v Rakousku, takže já nemám možnost zjistit víc. Musí to dovést k tomu kámošovi (není to žádný profi automechanik, jen má doma zvedák a po práci se v hrabe v autech pro zábavu, tak proto se tu ptám kam ho nasměrovat, ať mu to co nejvíc ulehčím) a ten na to mrkne.
Díky všem za nasměrovaní co zkontrolovat

-> MXMarek: OK. Jinak o té vlastnosti kterou zmiňuje Štěpán jsem nevěděl, co si pamatuju tak jen párkrát začal palivoměr ukazovat nesmysly když už byla nádrž fakt suchá - tak pak najednou ukazoval nesmysly, třeba chvíli půl nádrže, pak zase nic, pak čtvrt.... ale to by tam muselo být myslím už fakt málo - ale detaily už si bohužel napamatuju 

-> MXMarek: Jinak jestli zapne klíček a nerozsvítí se žhavení tak relé 109. Vozil jsem sebou náhradní 

-> MXMarek: Ví bůh, mohlo padnout čerpadlo - pokud jela na rezervu. Mohlo to padnout do nouze, mohly chcípnout budíky ..... až to budeš mít doma tak napiš přesněji co to dělá/nedělá
-> dragon_cb_cz: Pak dám vědět, co to bylo, ale věřím, že to bude jen blbost... 

-> StepaNoFUN: Toho jsem si všimnul, žes tu už zmiňoval a myslím, že i dragon nás na to upozorňoval, ale nafty je tam prý víc jak 1/4... Dovezou to kámošovi do dílny, tak mu řeknu ať do toho napřed zkusí jen dolejt naftu.
-> Fávo forever: OK, upozorním kámoše ať na něj mrkne.
Díky
-> Fávo forever: OK, upozorním kámoše ať na něj mrkne.
Díky
-> MXMarek: Jejda, kouknu jednou za uherák na virt a co nevidím
Tak držím pěst, ať je to jen nějaká blbost.

-> MXMarek: Pravej vracák a hladina pod 1/4 nádrže? Bohužel 4kola má jednu drobnou vadu - není dobrý jezdit ostřejc pod 1/4 nádrže - pak se to dokáže odlejt a zavzdušnit....
-> MXMarek: Můj skromný názor je relé označení tuším 109? Dáš nový a pojede dál.
-> Tom Troll: Takhle, máma samozřejmě není žádný automechanik, ale taky není úplně blbá. Když jezdila ještě se Š100, tak si na tim dost zvládala udělat sama
. A v něděli jsem s tím autem ještě já sám popojížděl po dvoře a ničeho jsem si nevšimnul. A když řekla že to přestalo jet, tak tam žádné kontrolky nesvítí... No holt to musí do servisu.

-> MXMarek: A neopomenula se zmínit že se přístrojovka sozsvítila těma divnejma červenejma kontrolkama jako vánoční stromeček, jestli to náhodou už dva tejdny nedělalo od motoru takový divný klepání nebo jestli poslední dobou nemusela mít ten pedál vpravo furt na podlaze aby to něco dělalo a furt jakoby všude byla divná mlha, jestli to třeba celý neblaflo? Netankovala benzin protože byl levnější? Nechci podceňovat motoristické schopnoti tvojí mámy ale žena za volantem je žena za volantem a už sem se setkal s případama kde to bylo dost bledý a muselo to mít dost hlučnou předehru ale šofér prej nikdy o ničem nevěděl. Samozřejmě vysílací pumpa to bejt může ale z tohohle popisu ti tu nikdo moc nevykouzlí.



Vím, že mi asi jen těžko takto poradíte, ale přesto se zeptám. Octavia 1, 1,9TDI 4x4 (původně dragonova - zdravím
), přestala jet. Nyní s ní jezdí máma a teď mi volala, že jí to nechalo na dálnici někde ve zúžení a domů musela jet na odtahovce... Prý to z ničeho nic přestalo jet - to je všechno co vím
. Co s tím může být? Jedině že by odešlo čerpadlo v nádrži? Nenapadá mě nic jiného, než že tam přestala jít nafta, kdyby třeba odešlo turbo, tak se to takto nezastaví ne?


-> charon 07.10.17 20:02:44: 19 je na avtomat
-> Nwkt: Jo, už jede, ale chcípla mi celkem dvakrát svině. Jednou při instalaci map(tvl. to jsem nikdy neviděl) a pak znova s novým fw když jsem jí trojhmatem restartnul. Ona je to nějaká skládačka, podle čísla je to do T5 ale panel má normálně kulatej. Ted jsem použil nějakej starší fw a vypadá že vše chodí. Turbo se taky nakonec povedlo, sice s vyndáním motoru, ale pán byl štastnej jak blecha že mu to už nepadá do nouzáku, prý to měl předtím asi ve 3 servisech kde si s tím nevěděli rady. Tak snad nakonec úspěch, akorát mě sere další zabitá sobota.
Pánové, mohu rychlý dotaz - jak poznám správný brzdový valeček do zadní bubnovky? Jde o to zde mám 19,05 nebo 20.64mm. Mám to předělaný ke štítu jedním šroubem, mám je na STK a dneska jsem zjistil jeden válečej zarezlej a tudíž nebrzdící kolo ...
-> saskyn2: Nasere, ale tu RNSu možná rozjedeš ne?
-> Nwkt 07.10.17 11:19:06: Njn, konektor je ještě fajn, když se daří tak se daří. Včera jsme vyndavali motor, protože Roman ukroutil při povolování dva štefty na turbu. Dneska mi zase pro změnu při upgradu klekla RNSa, normálně při nahrávání map se začala restartovat. Já se z toho už asi zabiju, to je zase tejden.
-> saskyn2: Já jak dělal webasto tak jsem rozlomil při odpojování konektor
tak novej plast, přepinoval a rovnou jsem všechno prohnal kontaktolem. Do teď dvě pěkný dešťový spršky a funguje vše jak má

-> Nwkt: Aha, těsně vedle
Hele sedana nevím, ale minulý týden jsem dělal SII combi a úplně v pohodě. Shnilej svazek po bouračce profi zapájenej bez cínu zamotáním


-> Nwkt 06.10.17 22:46:40: Přesně, bavíme se o zadku.
-> saskyn2: Já mám za to, že má T#2 jenom zadek
-> Tuner#2: OII podobné zvuky snáď ani nevie
ad kabeláž k senzorom , zhodiť radšej spojler , ten nárazník je dosť jebačka , načítaj si to diagnostikou ktoré čidlo to píše a vymeň ho za opačnú stranu , ak sa chyba zmení na druhú stranu je to čidlo , ak ostane tak kabeláž , 90% je kabeláž
ad kabeláž k senzorom , zhodiť radšej spojler , ten nárazník je dosť jebačka , načítaj si to diagnostikou ktoré čidlo to píše a vymeň ho za opačnú stranu , ak sa chyba zmení na druhú stranu je to čidlo , ak ostane tak kabeláž , 90% je kabeláž