Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18753 příspěvků (zobrazeno 16651 až 16700) od 04.01.2015 do 19.11.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
10:58:06
04.07.2017
Milan 136
-> Pavel P@nkáč: nejspis ano. Pokud se toci spojka a je tam chladivo. Trubky jsi osahaval? Jestli neni treba ucpanej vysousec atd?



Jinak to chladi, ale jeste nejde velkej vetrak. U nas stoji 123



-> Nwkt: ne3



-> Syny 04.07.17 09:44:48: -> suri 04.07.17 10:42:47: to jsem vul co?

No je treba se toho nebat. Brzdy meni kde kdo, ale do tohohle se nikomu nechce. ..
10:42:47
04.07.2017
suri
-> Syny: a ešte aj rýchly :D
09:53:05
04.07.2017
Nwkt
-> Milan 136 04.07.17 09:40:31: Mazec. Děláš i VW? 3
09:45:59
04.07.2017
Pavel P@nkáč
-> Milan 136: pěknej příběh chudák majitel:) hele když se sepne kompresor a napln je nová ale zima z toho stejně neleze tak to predpokladam bude KO kompresor asi nedělá tlak vid? mamce to na toledu s ac nejak nefunguje stejne s tim skoro nejezdi podle me to nema cenu ani resit ale obcas o tom mluví:)
09:44:48
04.07.2017
Syny
-> Milan 136: 9 Ty jsi fakt blazen, tyjo...
09:40:31
04.07.2017
Milan 136
A v pul 10
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Milan 136 vložen 04.07.2017 09:40:31
09:40:11
04.07.2017
Milan 136
Jinak v 8
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Milan 136 vložen 04.07.2017 09:40:11
09:39:46
04.07.2017
Milan 136
Krasnej stav
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Milan 136 vložen 04.07.2017 09:39:46
09:39:24
04.07.2017
Milan 136
-> Jarda/felda: ja to tvrdim od chvile, nez jsem zacal...



-> Pavel P@nkáč: pekne vybydlenej Laurin. Oprava bude zajimava. On to privezl nejaky "servis" na proplach, kterej ve finale nesel udelat. A kdyz uz to bylo kuchly, tak ze si to nebudou odvazet rohebrany a at to dodelame. Myslim, ze se jim do toho vyparniku moc nechtelo 1

Kompresor, kondenzator a vysoucec je novej neorigo a trubky s vyparnikem a expanznim ventilem vyndany na vrakaci. Vse si dodali...



-> Nwkt 04.07.17 08:41:19: 70 3
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Milan 136 vložen 04.07.2017 09:39:24
08:52:49
04.07.2017
vhml
-> MXMarek 03.07.17 23:18:58: mám aktuálně najeto nějakých 350 a nemám pocit, že by tomu cokoliv chybělo. Samozřejmě měnit olej, měnit olej, měnit olej...
08:41:19
04.07.2017
Nwkt
-> Milan 136 03.07.17 23:09:15: S tímhle přístupem nebudeš nejlepším technikem v republice 3 3 3
23:53:03
03.07.2017
MXMarek
-> Pavel P@nkáč: Super, díky.
23:46:53
03.07.2017
Pavel P@nkáč
-> Milan 136: Asi pěknej Laurin podle vnitřku ale stejně oprava tak pul ceny auta v autorizaku ne??9
23:45:32
03.07.2017
Pavel P@nkáč
-> MXMarek: v pohodě 1,8T vzdrží dle me jak tdi dokud se neucpe sací koš karbonem, doporučuji vycistit pro klid duše, že by žral vodu nebo olej jsem jeste nevyděl narozdil od 1,64 4
23:22:31
03.07.2017
Jarda/felda
-> Milan 136 03.07.17 23:10:47: za tu fakturu co ho čeká si moh koupit druhý funkční auto
23:18:58
03.07.2017
MXMarek
Chtěl bych se zeptat, motor 1,8T 110 kW v octavii 1, najeto cca 290 000km, má to ještě nějaký potenciál, nebo už na pístech nezbývají žadné kroužky a je to zralé na GO 3 ?
23:10:47
03.07.2017
Milan 136
23:10:23
03.07.2017
Milan 136
23:09:54
03.07.2017
Milan 136
23:09:15
03.07.2017
Milan 136
Cumak slozenej. Dneska dalsi super zabava. Uz me to auto zacina srat3
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Milan 136 vložen 03.07.2017 23:09:15
11:35:45
03.07.2017
bouchy
O absenci žárovky ve vnitřních "facelift tjunink" světlech: skoda-virt.cz/cz/.../1667 95-co-jste-dnes-nasli?goto post=3... = BACHA!201
upraveno 1x, naposled 03.07.2017 11:43:20
19:51:50
02.07.2017
palinator
-> Domajz:

Myslim starou vránu z konstrukčního hlediska. Jako já nájezd neberu ad absurdum, ale sám píšeš, že ten stav OII není nic moc.
15:59:45
02.07.2017
Domajz
-> palinator: No ona ta OI zase není tak stará - je to ta poslední rok 2010, takže ani ne 10 let. Jinak je pěkná, žádná uloženka jetá jen za pěkného počasí, ale zase žádná mrdka. Jen má taky nalítáno. Ta OII je takový chudák, ale zase nikdo ji nedával kotel jen péče se ji nedostávalo víc než byla nutnost.



co se týče aut s velkým nájezdem, toho se až tolik nebojím, když je jasný původ. Jak jsem psal, 4 roky sedlám OI 2003 SDi, kterou jsem koupil z autosalonu Škoda, kde ji dalo na protiúčet město a sloužila 10 let u městský policie, když jsem ji bral, měla 325 000 na tachometru. Teď má skoro 430 000 a naprosto nic tomu autu není. Co jsem zatím řešil, tak byla vadná kabeláž v obou zadních dveřích - zamkly se. A pak akorát klouby a čepy. Jak jsem psal sloužilo to u měšťáků - tzn. dojebný interier, auto v podstatě pořád v provozu, měnili se šoféři, jezdilo to max na 4ku, když jsem to kupoval, svírala se mi prdel strachem kolik do toho nasypu, ale světe div se, jen klasický spotřební věci nebo věci, které se projeví u každého auta časem. Olej měním co 15 000, takže u mě 2x do roka.



Jo akorát teď mi začaly drhnout stěrače, tak to asi bude chtít promazat táhla, prostě klasické bolístky OI.
upraveno 1x, naposled 02.07.2017 16:04:50
15:46:56
02.07.2017
palinator
-> Domajz:

Hmmm, já bych zase šel do OI, pokud je pěkná. Protože opravovat léty a stovkami tkm zničený vraždy je běh na dlouhou trať, resp. člověk víc dělá na autě než jezdí. A zničená karoserie je asi to nejhorší. Origo lak je origo lak a řešit každý 2 roky co kde zase vykvetlo a kde praská kit, případně jak hnijou nový blatníky nebo prahy, už mě to stačí.

Je to o preferencích : chceš celkově lepší auto v horším stavu nebo starou vránu která je ale zachovalá
09:46:57
02.07.2017
Domajz
-> saskyn2: Díky za radu, asi se k tomu přikloním, taky si myslím, že už je to jiná liga, byť je o pět let starší. Co mě mrzí, je ta koroze lemů nárazníků a prahů. Tím, že je to metalický lak, tak o to hůř se to bude opravovat.... A s náklady počítám, ale tím, že to snad to dostanu za symbolickou cenu, tak o to víc si budu moct dovolit investovat do auta.
23:28:29
01.07.2017
saskyn2
-> Domajz: Jednoznačně dvojkovku, proti OI je to jinej svět. Lepší bezpečnost, komfort, uživatelská příjemnost. Možná nepatrně vyšší náklady na údržbu.
23:02:58
01.07.2017
Domajz
Hele dostalo se mi možnost pořídit si z okruhu mých známých resp. rodiny náhradu za vofci SDi, a rozhoduju se jak s nabídkami naložit, napíše někdo svůj názor?



1) OII 1.9 liftback TDi 77 kw, rok 2005 - od roku 2006 a nájezdu cca 60 tkm vlastní přítel mé máti. Auto v současné době najeto 380 tkm, vše původní - turbo, dvouhmota atd. obouchané ze všech stran, rezavý prahy atd. klasika, servisováno v autorizáku, ale ne pravidelně, spíš když se něco posralo, tak to tam šlo. Akorát nebude hned, chce ji pár měsíců používat jako "pracovní auto" ať si nehuntuje svou novou káru. - výhoda "special price"resp. posunutí zaláhev něčeho dobrýho a známý původ. Nevýhoda - stav exterieru a průběh km....



2) OI tour combi, 1.9 TDi, 74 kw, rok 2010 - po prvním majiteli (soused od bratránka mojí holky), cena dle dohody někde mezi 130 - 140 tisíci korun, najeto 202 tkm, ježděno dlouhý tratě zejména, pravidelně servisováno, ale ne v autorizáku. Výhoda - jistej původ, stav, designově se mi líbí víc jak OII atd. Nevýhody - nechce se mi dávat 130 kolíků za skoro totožný auto co mám navíc morálně je to 20 let starý.



Moje SDi je v pohodě, jako s autem jsem s ním spokojen, bohužel, jezdím co 14 dní Praha - MS kraj a těch 50 kw a absence turbíny je např. v kopcích nad Svitavami či za Moravskou Třebovou zoufale málo - ujíždí mě kamiony v pravém pruhu, prostě zrychlení pro bezpečené předjetí není. A absentující klimatizace je taky nevýhoda, když člověk chytne na D1 v červenci kolonu.



Tak se chci jen optat na názory1



A nebo se vysrat na oboje a na dlouhý štreky koupit OI 96 kw s 6ti kvaltem? 1
upraveno 1x, naposled 01.07.2017 23:14:56
21:10:44
30.06.2017
saskyn2
-> Milan 136 30.06.17 21:01:20: Právě že záslepky OK, tak budto už je někdo opravil a tohle tam nechal, nebo spíš nekvalitní olej/přejeté intervaly. Těžko říct.
21:02:22
30.06.2017
Milan 136
-> Milan 136 28.06.17 08:32:43: dneska mi dovezli hadice a výparník s expanzním ventilem z jinýho auta, kde byla klima ok. Tak zítra bude a v pondělí bude dobrá zábava1
21:01:20
30.06.2017
Milan 136
-> saskyn2: 7 na prasklej píst je ještě super3 jak se tohle stane? Nějakej stodola čip?1

Tam byly na obou motorech vypadaný ty záslepky z čepů vahadel? Nebo jen neměněnej olej a nalítálo milion?
20:58:24
30.06.2017
saskyn2
Hydra z nového motoru3
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od saskyn2 vložen 30.06.2017 20:58:24
20:57:25
30.06.2017
saskyn2
20:55:56
30.06.2017
saskyn2
Jedna lepší než druhá3
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od saskyn2 vložen 30.06.2017 20:55:56
20:54:52
30.06.2017
saskyn2
Vačice
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od saskyn2 vložen 30.06.2017 20:54:52
20:54:01
30.06.2017
saskyn2
20:52:20
30.06.2017
saskyn2
-> Milan 136 27.06.17 21:33:03: Já tu ted mám taky jedno BLS, akorát má trochu horší bolístku3

Pán to přivezl, že prej to strašně cuká, asi nějaká maličkost, no tak jsem to nastartoval, říkám to jede na tři. Tak jsem změřil kompresi a tlaky 22-22-22-73 Pán sehnal jinej motor, byl za super peníze, ale při obhlídce jsem objevil ojetou vačku- no ukecali jsme na to 5000 slevu, že prej se použije z toho starého motoru. No jenže ve starém motoru je nakonec v podobném stavu, takže ted čekám až příjde nová. Starej motor má vyjetej šlic ve válci.
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od saskyn2 vložen 30.06.2017 20:52:20
07:08:24
29.06.2017
M@rtin
-> saskyn2 28.06.17 23:24:58: o záruce na korozi bych mohl s mojí O2 vyprávět .....47
23:24:58
28.06.2017
saskyn2
-> Syny 28.06.17 21:41:30: To se teda dost pleteš, když to budeš chtít s kompletní zárukou, tak určitě v autorizáku nebudou akceptovat kompresor přinesený kdoví odkud aby ti na něj dali záruku, tj. těch pár stovek jak píšeš bude jen na kompresoru cca 10.000 Kč. O tom jestli se to někdo bude snažit ojebat bych taky nebyl tak jistej, vím že Milan je poctivej, ale třeba tady v Praze nikoho takového neznám a to tady fakt není ten servis jeden. Co se týká záruky, tak věř že když se to vysere, tak stejně ostrouháš, protože tě vyfáknou s tím že asi byl bordel ve výparníku což nešlo vyčistit atd. Víme jak se staví např. k záruce na prorezivění, to by člověk brečel. Navíc to tu záruku na 99% přežije i bez proplachu. Znám jednoho vocasa co to neproplachuje ani tou blbou plničkou, minule když jsem mu říkal že z nového kompresou se má vylejt olej tak na mě čuměl jak puk, že je to prej blbost3



Osobně bych to fakt řešil dle toho jestli budou ve vysoušeči nebo trubkách vidět špony. Pokud ne, tak bych na to kašlal a udělal jen proplach přes plničku. Pokud ano tak bych to dal k Milanovi, vše ostatní jsou jen vyhozené peníze.
23:02:09
28.06.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny 28.06.17 21:51:08: Tvoje auta? To asi ne... Zkušeností známých je dost a do žádného velkého servisu mě nedostanou.



-> vhml 28.06.17 22:00:41: SZ
22:00:41
28.06.2017
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 28.06.17 21:44:54: a kam to povezeš, ať to taky nemusím vymýšlet? Potřebuju vyřešit klima na Sharanu před dovolenou, i když pořád zvažuju variantu jestli než řešit klimu nevyjde levnějš ject Fabií, protože jinak bych ji taky použil málokdy.
21:51:08
28.06.2017
Syny
-> Tuner#2: ... a proto jsem tam dve auta nechaval osobne servisovat pres 3 roky bez problemu... Jakou osobni zkusenost tam mas ty, kdyz tohle tvrdis? Odpovim si sam, zadnou...
21:44:54
28.06.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny 28.06.17 21:41:30: Neproběhlo, obzvlášť v těch plzeňských...



Ale jak jsem už psal, mám vyřešeno a příští týden to odvezu.
21:41:30
28.06.2017
Syny
-> Jirik_Tuňák1983: Presne...



-> Tuner#2 - zrušená registrace 28.06.17 20:13:42: A prave proto, ze to je vec, kterou bezne nikdo nedela a neumi a ty nemas cas to resit, bych to odvezl do autorizaku a nechal to udelat predepsanym postupem - uz bys to mel davno hotovy. Dohadovat se o tom, jestli to tam danej clovek udela nebo to odflakne jsou zbytecny. Na tu praci je zaruka a stejne tak jako se vsude najdou flinkove, tak jsou i sikovny lidi jako tady treba Milan. Sam dobre vis, ze to taky je o tom, jak se zakaznik chova (tos tady sam psal). Pochybuju o tom, ze by na 11-12 let starym aute, kde jde jen o proplach klimy, nekdo vymejslel nejaky ojebavky. Jo, asi to bude o par set drazsi nez u nejakych garazniku (kteri to stejne neumi), ale radsi to, nez to nechat na pokusy u nekoho, kdo pomalu nevi co s tim a riskovat ten novej kompresor. Tady vymejslenim a hledanim stravis nekolikanasobne vic casu a pritom by to v tom autorizaku pravdepodobne problehlo uplne v pohode...
upraveno 1x, naposled 28.06.2017 21:42:12
21:10:52
28.06.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2: Kluci to myslí tak, že to dáš do servisu, tam to necháš udělat s papírem a oni za to poté budou zodpovídat. Já osobně bych to dal do značkového servisu dobrých referencí (třeba tady Milan) a rozhodně bych si nikde nesháněl díly svépomocí. Pak budu mít bednu dílů a budu shánět někoho, kdo to z nich bude chtít udělat.
20:21:26
28.06.2017
Jirik_Tuňák1983
20:13:42
28.06.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky 28.06.17 18:10:02: Ano myslím... Např. u nás se z 15ti skladníků z důvěrou můžu obrátit jen na dva a tak bez prověření a doporučení přátel (ideálně znalosti toho konkrétního člověka) už dneska nikomu nic nesvěřím. Život a stavba baráku mě hodně naučila a asi mám na dobře odvedenou práci zcela jiný úhel pohledu než 95% národa...



-> Syny 28.06.17 18:28:05: Kdo tady dělal flame ze zrcátka? Já rozhodně ne, zeptal jsem se co a jak a vzhledem k poměru výkon/cena se rozhodl v tomhle konkrétním případě pro čínu a jsem spokojen neb nevidím rozdíl. Ohledně klimy tu vyplouvají pořád nové věci, ventil, proplach, který ve finále nikdo neumí a nedělá apod. Vzhledem k tomu, že teď fakt nemám čas se tomu věnovat mě to docela se*e a najít někoho schopného je problém. Nicméně asi jsem našel a doufám, že to proběhne bez komplikací. Díky hlavně pánům Milan136, suri a saskyn2 za poskytnuté rady.
upraveno 1x, naposled 28.06.2017 20:14:22
18:28:05
28.06.2017
Syny
-> Tuner#2 - zrušená registrace 28.06.17 17:05:09: Ne neni to vtip, ja tam problem nikdy nemel... Ja osobne se docela divim, ze te tady jeste nekdo vubec ma snahu poradit... Kor kdyz tady dokazes z kazdy kraviny (jako treba odlepene zrcatko) udelat flame jak hovado a jeste tady ted osocujes ostatni, ze te buh vi co meli rict driv... Kdyz mas od znamych tolik historek a zkusenosti, tak se s nima porad, kam to dat a co s tim, ne? Evidentne to vite nejlip :)
upraveno 2x, naposled 28.06.2017 19:34:49
18:10:02
28.06.2017
Luky
-> Tuner#2 - zrušená registrace 28.06.17 17:05:09: a myslíš že v jiným servisu to bude nějak zásadně odlišný? Dělají tam "stejní" lidé
17:39:26
28.06.2017
Jirik_Tuňák1983
17:05:09
28.06.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny 28.06.17 06:34:46: To je vtip? Na porsche mám od známých tolik historek, že bych tam před nima ani nezaparkoval. Děkuji pěkně...



-> saskyn2 28.06.17 11:39:05: To je slovo do pranice, co Milan? -> Milan 136:



Nakonec si to uděláme asi sami a jeden to to plní a umí i proplach to tady dělá. Čas má po 10. a prý jen nemáme zapojovat kompresor do oběhu. To udělá až on při proplachu.
Extreme Tyres