Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18596 příspěvků (zobrazeno 16601 až 16650) od 04.01.2015 do 25.09.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
12:44:27
16.06.2017
StepaNoFUN
-> colaczech: By mě zajímalo, jak ověřili funčnost toho expanzního ventilu, když klima nešla naplnit...
12:40:58
16.06.2017
Jarda/felda
-> colaczech 16.06.17 12:28:08: když se extrémně zvedne tlak tak ti něco bouchne .....
12:28:08
16.06.2017
colaczech
Mám dotaz ohledně klimy. Byl jsem si nechat zkontrolovat nefunkční klimu. Byly 2 díry na trubce a prý je přidřený expanzní ventil. Trubku už jsem opravil. Co se může stát, když tam nechám ten přidřený expanzní ventil?
21:08:21
15.06.2017
Jarda/felda
-> Pavel P@nkáč 14.06.17 21:46:01: obecně se dává milimetr předpětí tyčky z podtlakový baňky ale ještě se nastavuje protitlak (poloha lopatek) a to už je věda 4
16:58:11
15.06.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 15.06.17 15:44:46: OK, já furt proč mu říkáš blbe. 3
15:44:46
15.06.2017
Milan 136
13:46:57
15.06.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 15.06.17 08:58:49: Proč mu nadáváš? 3
13:32:46
15.06.2017
Syny
-> Jirik_Tuňák1983 14.06.17 14:27:32: Ale zas mi nesviti zpatecky 3
08:58:49
15.06.2017
Milan 136
-> Pavel P@nkáč: blbě. V else je popsany nejaky hruby zakladni nastaveni. Je tam hodnota podtlaku, pri ktery se ma tahlo oprit o doraz. Ale z hlavy nevim, mam volno.
upraveno 1x, naposled 15.06.2017 15:44:35
21:46:01
14.06.2017
Pavel P@nkáč
-> Milan 136 13.06.17 09:17:25: když se blbě zeptám tak jak na to natočení té tyčky regulace příjdu podle voka? není k tomu zrovna přístup že bych to zkusmo šteloval tam a z5, nějaky podezřele čistý turbo tam je nebude tam dlouho....
21:39:53
14.06.2017
Jarda/felda
-> palinator 14.06.17 15:37:42: nejdřív vyměnit co je na oko špatný + gumičky (ve výsledku pár korun za jistotu stojí) a pak k plničce na test, pokud projde testem těsnosti tak naplnit a doufat
21:05:21
14.06.2017
Milan 136
-> Tuner#2 - zrušená registrace 14.06.17 16:34:43: taky se primlouvam za Hellu





-> bouchy 14.06.17 16:17:53: tam, kam patri R134a tak samozrejme dat 134ku.

Novy auta maji aktualne R1234yf. Ten je uplne jinej, proti 134, behem par hodin rozlozitelny v atmosfere. Ma jiny plnici ventily, jinou plnicku. Muze byt v nejky extremni koncentraci horlavy, ale nebal bych se toho. Jo a to hlavni, co 1g, to 5Kc1
upraveno 1x, naposled 14.06.2017 21:16:39
20:18:51
14.06.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> saskyn2 14.06.17 20:10:39: OK, alespoň to bude ladit s vodním. 40 Jinak cena za kompresor byla bez daně, takže 4800,- s DPH.
20:10:39
14.06.2017
saskyn2
-> Tuner#2: hella
20:09:56
14.06.2017
saskyn2
-> bouchy: Krom nějakej nejnovějších aut je všude R134
16:51:55
14.06.2017
StepaNoFUN
-> bouchy: Musí tam přijít to, co tam bylo určený.

Ten novej plyn stojí nesmysl, je hořlavej a musí na něj bejt jiná plnička.
16:34:43
14.06.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
Tak který chladič?



Magnetti marelly /ten držíme skladem/ váš nákup xxxx+dph a

hella/behr /jako to čerpadlo/ to je přes noc na objednávku a váš nákup

xxxx+dph
upraveno 1x, naposled 14.06.2017 16:34:55
16:17:53
14.06.2017
bouchy
Btw by mě zajímalo jak je to s chladivem. Něco EU zakázala, ale zase tu alternativu (jména nevim) nepřijal Mercedes, že když dojde na nehodu a tohle přijde do kontaktu s výfukovým svodem, je to hořlavé jak prase (a asi i jedovaté)... Jak je to u starších aut? Když tam bylo to původní, maj stále výjimku, nebo se musí vše vysát a nahradit tím novým typem? Kompatibilní to asi/prý nebude. (starší = 90tky - ne Cadillac z padesátejch let3 3 )
15:37:42
14.06.2017
palinator
Tak na Toledu mám mimo jiné určitě závadu v proraženým kondenzátoru (propadlejch několik spodních pater, možná po nějaký nehodě). Zbytek klimatizace netušim v jakým je stavu (i když bych rád věřil tomu, že je třeba kompresor OK). A na autě v ceně cca 30 tKč řešit za třeba 10 tKč novou klimu? Asi nie, radšej knihu.

Na Vectře co měli naši, tak klima pomalu ucházela a po několika doplněních se nechala bejt KO.



Možná by mě lákalo prodat i takovouhle starou jebku prakticky bez závad, ale jak na to a nekrást?
15:16:14
14.06.2017
saskyn2
-> suri: No zrovna chladiče na těch starejch autech celkem držely, ale zbytek byl neštěstí, třeba zrovna u feldy to vždycky utíkalo kde mohlo. Tomu kdo vymyslel na klimu holendr na matku bych nakopal prdel, nešel až na vyjjímky nikdy u ničeho povolit a člověk to vždycky ukroutil, pak na druhý straně to samé a od výměny blbý hadice došel k výměně chladiče a kompresoru. To teda zlatý nový auta. Markéty O2 má přes 300 a klima fachá úplně v poho, nic neutíká. Ale je fakt že zrovna chladič jsem dával funglovku když jsme to kupovali(starej byl nemocnej po nehodě)
14:27:32
14.06.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 14.06.17 12:45:07: 3 pak je tedy dnes something šajze. 3
13:33:14
14.06.2017
suri
-> darklord: materiály sú dnes na úrovni , čo čakať od plastových piestov v kompresoroch ?



aj do feldy som dorábal klímu , všetko 20 rokov staré , nové gumičky a chladivo a išlo to bez chyby ... dnes už sa také autá nerobia -> minno: podľa mňa by nemalo ale výrobcovia tvrdia iné , vravím na starej OI nebol problém po 10 rokoch nájsť skoro celú náplň ... nejaká poréznosť tam vždy bude , ale nie ročne 100-150gr a písané ako normál
13:25:35
14.06.2017
minno
Na Punte 2007 nám funguje klíma tiež bez problémov, auto je v rodine 3,5 roka a zatiaľ sa držím pravidla, že čo funguje, do toho nešahať :) Klímu pravidelne zapínam aj cez zimné mesiace a to je to jediné, čo robím pre jej údržbu :)

Ak je všetko OK, tak chladivo by ale nemalo unikať, či ako?
13:17:45
14.06.2017
U-Geen
-> Jirik_Tuňák1983: jj, nakonec to unikalo pres "zatku" vyparniku - je plastova a casem to asi povoli. Uz mam novej chladic, tam uz je zatka kovova a prej uz to pak funguje. Nebylo to uplne zadarmo, ale v cernym prosklenym aute to bez klimy fakt nejde :) A jak pise suri, na zadnym starsim aute (toledo, vitara, legacy) jsem klimu neresil, vzdy fungovala krom Ignise.
upraveno 2x, naposled 14.06.2017 13:19:09
12:50:41
14.06.2017
darklord
-> suri: to by ma zaujimalo z akych sraciek sa to dneska vyraba, na 21 rokov starej haraburde mam povodne uplne vsetko az na o-kruzky a plniace ventily. Kazdy rok staci vycistit, doplnit a funguje. Ziaden zhnity chladic, zadrety kompresor a ja neviem co...
12:45:07
14.06.2017
Syny
-> Jirik_Tuňák1983 14.06.17 11:16:35: 22let stary auto a funguje bez problemu :)
12:38:06
14.06.2017
suri
-> Jirik_Tuňák1983: tie klímy stoja všeobecne za hovno , zhnité chladiče na spojoch , rozstrielané od kameňa , deravé trubky , zhnité trubky hlavne na autách kde idú dozadu popod podlahu , alhambra a podobné deriváty , zadreté kompresory ...



ťahal som klímu z 2002 Octavie kde chýbalo za tie roky cca 100gr . podotýkam nebola nikdy plnená , skús podobné na OCTII či tam po 14 rokoch nájdeš niečo iné ako vlhkosť ... údržba klímy môže spočívať v tom že sa to vytiahne zváži a naplní znova , prípadne v dezinfekcii ... nikto ti nepovie ako často toto robiť , tým možno trošku pomôžeš kompresoru ...



kopa áut je aj naplnená správne a kompresor odíde
12:09:20
14.06.2017
Jirik_Tuňák1983
12:08:34
14.06.2017
Jirik_Tuňák1983
-> suri 14.06.17 12:00:12: Jak se to vezme. Co se dělá v rámci pravidelné údržby víš, když je potřeba něco vyměnit, tak se to vymění a klima furt běží. Oprava se řeší hned. Jde o to, že klima není mimo provoz zbytečně dlouhou dobu. Někdo z mechaniků mi říkal, že když je nefunkční klima v odstávce nějaký ten rok, tak to pak smrdí dražší opravou.
12:07:54
14.06.2017
U-Geen
-> palinator: to sem si myslel taky, ale cerna metaliza me vyvedla z omylu :)
12:00:12
14.06.2017
suri
-> Jirik_Tuňák1983: tu ani nie , čo na tom údržbou zachrániš ?
11:16:35
14.06.2017
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 14.06.17 11:12:04: Není to především i o péči a údržbě? I na nejstarším autě, které jsem měl, mi klimatizace fungovala bezchybně (tehdy 13 let staré auto). Pravidelný roční servis klimy.
11:12:04
14.06.2017
palinator
Když vidim kolik je sraní kvůli klimatizaci, nějak mi i v největším vedru přestává vadit, že mi nechodí. 3
10:14:57
14.06.2017
Milan 136
-> suri: ona je nejak celkove sirsi a musel bych odrezat nejaky zobacky. Asi je z modine
10:14:09
14.06.2017
suri
-> Milan 136 14.06.17 10:11:24: s tými príchytkami to ide narvať na hociktorý chladič , nie vždy je to top ale jebať doň -> U-Geen: ja ho mám dolúpaný a ostrielaný celý , pomohla by mu mreža cez celý
10:11:24
14.06.2017
Milan 136
-> saskyn2: mrizka je fajn. Ale nejde objednat. A nepasuje napric vyrobci. Jednu mam doma a na muj Hella nepasuje1
10:00:59
14.06.2017
U-Geen
-> suri: no ja kdyz jsem videl chladic klimy co mi ted menili, tak mrizku radsi nainstaluju :) prorazenej nebyl, netesnil na vysouceci u plastovy zatky, ale zdeformovanej byl teda pekne
09:20:32
14.06.2017
suri
-> saskyn2: otázka je či tá mriežka niečomu niekedy pomohla , čo som videl tak sa tam akurát drží viac bordelu , zase toľko prerazených chladičov od kameňa nie je , skôr zhnijú na spojoch



na tom novom čiernom ju mám
22:45:59
13.06.2017
Cába
-> saskyn2: jak vypada ta ochranna mrizka? Aby ten novej nedopad jak ten puvodni...
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Cába vložen 13.06.2017 22:45:59
22:41:37
13.06.2017
Cába
-> Milan 136: Ja ho daval minuly rok. Ted mi pro zmenu zacal jakoby sustit chvilema klimakompresor. Co to znamena? Ze se pridira? Uz jsem tedy koupil novej od sanden za 4800 funglovku, ale jeste jsem to neprehodil.
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Cába vložen 13.06.2017 22:41:37
22:22:11
13.06.2017
StepaNoFUN
-> saskyn2: na O1 případně zde: www.sbazar.cz/merciem/... /17321952-kompresor-klimat izace - funglovky a můžeš si vybrat kterej chceš. Bral jsem 2, jeden mám v autě a bez problémů. ;-) a před sezónou byly ještě myslím za 3,5...
22:16:43
13.06.2017
Milan 136
-> suri: krici no. Ale tak mas stribrny. Ja tam mam ten s vymenitelnou patronou cernej. Myslim Hella BEHR. Az umre, taky dam stribrnej modine asi
22:09:38
13.06.2017
saskyn2
JJ, vysoušeč je součástí chladiče. Chladič bych dal osobně ten s tou ochranou mřížkou proti šutrům, číslo dílu se kdyžtak můžu podívat. Cena kompresoru je hodně zajímavá, pokud to fakt není repas tak klidně taky nějaký naberu, sám kupuji ještě o 500 dráž a to je bez dokladu a nikde jsem je nikdy levněji neviděl.
upraveno 1x, naposled 13.06.2017 22:09:59
22:07:36
13.06.2017
suri
-> Milan 136: ja mám doma z yetiho zinok a čierny lak , a je pekný , strieborný tam veľmi kričí
22:06:51
13.06.2017
Milan 136
Jak rika suri. Cerny chladice oxiduji pod lakem. Podledni varianta origo je modine stribrnej jen v zinkovy uprave. Jinak je dela kopice znacek. Hella, Valeo, Nissens atd.

Vyhnul bych se cine
21:56:43
13.06.2017
suri
-> Tuner#2: ja neviem , origo tieto poslendé sú MODINE a sú strieborné , osobne by som tam dal nejaký značkový čierny ... jebali sa všetky
21:56:08
13.06.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 13.06.17 21:53:23: JJ už vím co to je, mám s tou bílou zátkou. Výplach prý dělá automaticky před každým novým plněním.



-> suri 13.06.17 21:51:50: Díky. U chladiče je jedno značka?
21:53:23
13.06.2017
Milan 136
-> Tuner#2: ten vysousec je ta roura vlevo na chladici. Nektery maji vymenitelnou patronu, nektery jen vnitrek. Nektery nemaji vymenitelny, nebo se do nej stejne nedostanes. Pokud tam mas nahore bilou zatku na imbus, tak neni co resit. Tam to i utika.

Takze staci chladic. Vysousec je v nem. Hlavne udelat ten vyplach. Misto expanzniho ventilu se da pruchozuli adapter, misto kompresoru se pres filtr opacne pripoji plnicka. Chladic se tam necha s vyndanym vysousecem, nebo se jen propoji pres redukce. A pak se proplachuje chladivem. S tema adapterama je origo cely kufr
21:51:50
13.06.2017
suri
-> Tuner#2: chladič a vysúšač už bude jeden diel 1K0820411AH/AK/Q a gumičky 3D0260749C a 4E0260749A
Extreme Tyres