skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
21:56:43
13.06.2017
13.06.2017
suri
-> Tuner#2: ja neviem , origo tieto poslendé sú MODINE a sú strieborné , osobne by som tam dal nejaký značkový čierny ... jebali sa všetky
21:56:08
13.06.2017
13.06.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 13.06.17 21:53:23: JJ už vím co to je, mám s tou bílou zátkou. Výplach prý dělá automaticky před každým novým plněním.
-> suri 13.06.17 21:51:50: Díky. U chladiče je jedno značka?
-> suri 13.06.17 21:51:50: Díky. U chladiče je jedno značka?
21:53:23
13.06.2017
13.06.2017
Milan 136
-> Tuner#2: ten vysousec je ta roura vlevo na chladici. Nektery maji vymenitelnou patronu, nektery jen vnitrek. Nektery nemaji vymenitelny, nebo se do nej stejne nedostanes. Pokud tam mas nahore bilou zatku na imbus, tak neni co resit. Tam to i utika.
Takze staci chladic. Vysousec je v nem. Hlavne udelat ten vyplach. Misto expanzniho ventilu se da pruchozuli adapter, misto kompresoru se pres filtr opacne pripoji plnicka. Chladic se tam necha s vyndanym vysousecem, nebo se jen propoji pres redukce. A pak se proplachuje chladivem. S tema adapterama je origo cely kufr
Takze staci chladic. Vysousec je v nem. Hlavne udelat ten vyplach. Misto expanzniho ventilu se da pruchozuli adapter, misto kompresoru se pres filtr opacne pripoji plnicka. Chladic se tam necha s vyndanym vysousecem, nebo se jen propoji pres redukce. A pak se proplachuje chladivem. S tema adapterama je origo cely kufr
21:51:50
13.06.2017
13.06.2017
suri
-> Tuner#2: chladič a vysúšač už bude jeden diel 1K0820411AH/AK/Q a gumičky 3D0260749C a 4E0260749A
20:46:31
13.06.2017
13.06.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> saskyn2 13.06.17 19:47:24: Je to nový, ceny mám u něj hodně slušné. Koupím tedy i chladič a ten vysoušeč.
19:47:24
13.06.2017
13.06.2017
saskyn2
-> Tuner#2: hlavne dej bacha aby to nebyl repas. Za tuhle cenu se mi to moc nezda na novy. Kdyz k tomu obednas komplet chladic, tak uz nic jineho nepotrebujes
16:31:21
13.06.2017
13.06.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
Uff to je informací na mě, nemám čas to řešit, můžete mě vypsat tedy kódy toho co objednat? Večer až se vrátím, musím objednat. Chladič vypadá ještě OK včetně zátky, myslel jsem, že ho měnit nebudu.
15:08:12
13.06.2017
13.06.2017
suri
-> saskyn2 13.06.17 14:19:11: ja mám normálny jeden veľký dvojstupňový vetrák , to mali aj TDI niektoré
objednal som ešte jeden a uvidíme ,niečo tam po zapnutí hlavne na dvojku rezonuje
objednal som ešte jeden a uvidíme ,niečo tam po zapnutí hlavne na dvojku rezonuje
14:19:11
13.06.2017
13.06.2017
saskyn2
-> suri: To je s taková ta divně asimetrická vid. Hele to nemam. Škoda že ty vrtule nejdou nějak přelisovat, mam tu tak 3 kousky ty klasický siemensy z 2.0 a mají od nehody poškozenou vrtuli. Ale kdysi jsem na to myslím koukal a není to rozebíratelné.
13:37:25
13.06.2017
13.06.2017
suri
-> saskyn2 13.06.17 12:37:06: jj na Saharu , a vidíš stalo sa , nemáš 1K0959455EF ?
12:37:06
13.06.2017
13.06.2017
saskyn2
-> suri: Větrák myslíš dopředu na saharu? To jsem snad nikdy neviděl vydávat nějaké zvuky. Teda když nepočítám když tomu po nehodě chyběl kus vrtule
11:18:48
13.06.2017
13.06.2017
suri
-> suri: tak mám tu nový origo vetrák a pri otáčaní vydáva ešte horšie zvuky ako môj , tak neviem
09:36:20
13.06.2017
13.06.2017
Milan 136
-> Syny: to je vyparnik. Ten neni nutny menit. Teda kdyz neni treba deravej.
09:17:28
13.06.2017
13.06.2017
Syny
-> Jumbo 13.06.17 08:36:30: -> StepaNoFUN 13.06.17 08:46:32: Ajo, tak ja si to pletu. Myslel jsem ten radiator co je v topeni a kterej chladi - nevim ted jak se tomu rika. To se tak musi menit?
09:17:25
13.06.2017
13.06.2017
Milan 136
-> Pavel P@nkáč: nehral si nekdo s regulaci? Uz jsem zazil i repas turbo, ktery bylo blbe nastaveny a melo to hroznou diru pri rozjezdu
09:16:05
13.06.2017
13.06.2017
Milan 136
-> Tuner#2 - zrušená registrace 12.06.17 23:05:45: preklep. Mel to byt vysousec. To je ten valecek na kraji kondenzatoru. Nekdy ma vymenitelny vnitrek. Ale jak rika suri. Pokud ten kondenzator neni nejaky vylozene top, tak bych dal rovnou celej.
Pokud je ten kompresor nejak rozlitlej a je tam dira= bordel a vlhost v okruhu= nutny proplach.
Pokud je ten kompresor nejak rozlitlej a je tam dira= bordel a vlhost v okruhu= nutny proplach.
08:47:28
13.06.2017
13.06.2017
suri
-> Jirik_Tuňák1983: neviem či stojí menej , o cene som vedel , neprekvapila ma , ale je to terno ... hlavne to že je vydáva také zvuky po 80tkm ... inak funguje , možno 90% ľudí by si to ani nevšimlo -> Syny: vysoušeč je súčasť chladiča klímy , resp. záleží od prevedenia chladiča , niekde sa dá meniť , niekde nie ... vzhľadom na netesnosti chladičov by som menil celý kus ... to čo myslíš v interiéri je výparník
ja som včera vytiahol po roku z Octavie 420gr chladiva , pôvodný stav bol 550gr , väčšina hovorí že je to normálne ale pri prvom plnení klímy po 4 rokoch tam bol plný stav takže už zrejme tiež trošku púšťa kondenzátor ... mne sa to meniť nechce , nech si to vymení nový majiteľ , dal som tam uv farbu , nový olej , 550gr chladiva a uvidíme , vákum aj test tlaku po pol hodine ok
ja som včera vytiahol po roku z Octavie 420gr chladiva , pôvodný stav bol 550gr , väčšina hovorí že je to normálne ale pri prvom plnení klímy po 4 rokoch tam bol plný stav takže už zrejme tiež trošku púšťa kondenzátor ... mne sa to meniť nechce , nech si to vymení nový majiteľ , dal som tam uv farbu , nový olej , 550gr chladiva a uvidíme , vákum aj test tlaku po pol hodine ok
08:47:16
13.06.2017
13.06.2017
Jumbo
-> StepaNoFUN: Tak jsem si to myslel dobře...
08:46:32
13.06.2017
13.06.2017
StepaNoFUN
-> Syny: Vysoušeč je takovej váleček vřazenej v systému, většinou vedle chladiče. ;-)
08:36:30
13.06.2017
13.06.2017
Jumbo
-> Syny: Vysoušeč je taky v motorovém prostoru, ne? V topení by měl být akorát "radiátor", který chladí vzduch...
08:25:57
13.06.2017
13.06.2017
Syny
-> suri: To nebude asi uplne lehka a levna zalezitost, co? Chladic se vymeni asi relativne snadno, ale ten vysousec? Ten je nekde v interieru v topeni, ne?
07:44:13
13.06.2017
13.06.2017
Jirik_Tuňák1983
-> suri 13.06.17 07:37:16: Tak proto to stojí 3x méně než na jiné značky. Je to potřeba 3x častěji, na druhou stranu, je to zase od výrobce / dodavatelů velmi ohleduplné, že?
07:37:16
13.06.2017
13.06.2017
suri
-> Tuner#2: ak je v ňom diera tak je zadretý a bude plný systém špôn
poskladať s novým to môžeš , chvíľu to pôjde
treba tam komplet preplach systému , nový chladič s vysúšačom a niekedy aj expanzný ventil .... ak sa to neprepláchne tak je nový len na pár dní ako píše Milan
-> Milan 136: ja mám zase ko vrtulu , ako ju pustí na druhý stupeň tak vydáva neskutočné zvuky , niekedy také ako keby frézovala o chladič,nová vrtuľa 630eur , nejaká HELLA cca 300€ ... to je jeden zvuk , druhý je tam taký po zapnutí klímy niečo akoby v strede prístrojovky zarezonuje a potom ešte kopa iných zvukov ... už nech mám doma Feliciu
poskladať s novým to môžeš , chvíľu to pôjde
treba tam komplet preplach systému , nový chladič s vysúšačom a niekedy aj expanzný ventil .... ak sa to neprepláchne tak je nový len na pár dní ako píše Milan
-> Milan 136: ja mám zase ko vrtulu , ako ju pustí na druhý stupeň tak vydáva neskutočné zvuky , niekedy také ako keby frézovala o chladič,nová vrtuľa 630eur , nejaká HELLA cca 300€ ... to je jeden zvuk , druhý je tam taký po zapnutí klímy niečo akoby v strede prístrojovky zarezonuje a potom ešte kopa iných zvukov ... už nech mám doma Feliciu
23:20:26
12.06.2017
12.06.2017
Pavel P@nkáč
Nemáte někdo zkusenost ze octavia 2 2.0tdi 16v 103kw r.2005 jede na jedničku a někdy i dvojku jako v nouzi bez turba, a na trojku a ostatní kvalty už zatáhne jak má? ve vagu mě to ukazuje ze to fouká na ty dva spodní kvalty cca 0,2 a na trojku už nafouká 1.0
podtlak funguje, balonek na turbu zatahuje, zkoušel jsem váhu vzduchu a dal novej naftovej filtr ale nic se nezměnilo....pamět zavad bez chyb
podtlak funguje, balonek na turbu zatahuje, zkoušel jsem váhu vzduchu a dal novej naftovej filtr ale nic se nezměnilo....pamět zavad bez chyb
23:10:57
12.06.2017
12.06.2017
Pavel P@nkáč
-> Jarda: na feldě kdyz se zapne klima tak je to jako kdyby ti někdo přiložil do auta půl tuny a krasně to cuká celým autem jak se vypíná a zapíná za jízdy
23:05:45
12.06.2017
12.06.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 12.06.17 22:57:41: Já to neviděl, ale nějaký ulítaný šrouby a nejde to natlakovat, protože je tam díra jak vrata. Co vše teda koupit nové? Jen kompresor a nebo co dál? Chladič vypadá OK. Až to složíme, tak přijede maník co čistí a plní klimy. Co je to ten vyslusec?
23:03:17
12.06.2017
12.06.2017
Jarda - zrušená registrace
cim muze byt, ze mi u feldy klimakompressor piska? mam strach, aby neodesel, tak to radeji ani nezapinam kdyz za jizdy zapnu klimu, tak to je znat, jako kdybych trochu pribrzdil, ze to je odpor, to je mi jasne, ale az tak?
22:57:41
12.06.2017
12.06.2017
Milan 136
-> Tuner#2: ano, Sanden byva origo. Jeste se pouzival Zyxel, Denso a i Valeo byva. Cena je fajn. Co konkretne je na tom starym KO?
Pokud by byl zadreny- sedy olej=vyplach okruhu a vymena vyslusece/kondenzatoru.
Jinak by byl ten novej za chvili ko taky
Pokud by byl zadreny- sedy olej=vyplach okruhu a vymena vyslusece/kondenzatoru.
Jinak by byl ten novej za chvili ko taky
22:14:36
12.06.2017
12.06.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
Kompresor na klimu pro O2 1,6MPI od firmy Sandem - to je origo? Mám tu na něj nabídku za 4tKč nový, ten co je v autě je KO.
19:27:20
10.06.2017
10.06.2017
krtik
-> StepaNoFUN 10.06.17 15:58:51: Teda tak na to bych neměl. Resp. by se mě na cestě nechtělo. To bych vzal elektrikářskou páskou .
15:58:51
10.06.2017
10.06.2017
StepaNoFUN
-> krtik: Není za co. ;-) Já například sadu těch plastů (2+2ks) vozím v autě ssebou. Vyměněný je to za chvíli...
08:51:41
10.06.2017
10.06.2017
krtik
-> StepaNoFUN 10.06.17 07:14:28: Jo, děkuju :). No ono to lanku bylo ještě šíleně rezavý a potrhaný vlákna.
07:14:28
10.06.2017
10.06.2017
StepaNoFUN
-> krtik: Bez výměny držáků to nejde. A když budeš dávat tu s bilejma, tak je hned dej nový. Stojej pár korun. Lanko se zamotá, pokud to někdo zkouší zavřít a plast je KO.
23:07:36
09.06.2017
09.06.2017
krtik
-> Milan 136 09.06.17 22:37:46: ...a bez výměny držáku/linety skla?
22:44:46
09.06.2017
09.06.2017
krtik
-> Milan 136 09.06.17 22:37:46: Děkuju :). Tak to vyřešíme jako celek.
Co jsem ale čuměl, že nejen polámanej plast, ale lanko na kašu .
Co jsem ale čuměl, že nejen polámanej plast, ale lanko na kašu .
22:37:46
09.06.2017
09.06.2017
Milan 136
-> krtik: ano, jde to zamenit
22:20:46
09.06.2017
09.06.2017
krtik
Prosím, jak to je se záměnností zadních stahovaček na O1?
Na O1 '97 je rozlámaný černý jezdec v kolejničce ve kterém je držák okna. Na předních stahovačkách co mám doma jsou ale jezdce bílé a tvarově jinačí. Je celek záměnný, když to vezmu i s jiným držákem okna? resp. okno a uchycení stahovačky ve dveřích je stejné?
Děkuju :).
Na O1 '97 je rozlámaný černý jezdec v kolejničce ve kterém je držák okna. Na předních stahovačkách co mám doma jsou ale jezdce bílé a tvarově jinačí. Je celek záměnný, když to vezmu i s jiným držákem okna? resp. okno a uchycení stahovačky ve dveřích je stejné?
Děkuju :).
20:19:32
08.06.2017
08.06.2017
Milan 136
08:24:49
08.06.2017
08.06.2017
suri
Neviem či je toto elektronickým plynom a reakciou .. je to program na zahriatie katalyzátora na tej 1,4TSI CAXA CAXC a robia to všetky , po pár sekundách to ide normálne
08:12:26
08.06.2017
08.06.2017
Nwkt
-> Syny:
06:52:57
08.06.2017
08.06.2017
Syny
Kdo si zvykne na turbodiru u koncernovyho 103kW 2,0 TDI, tak toho nejaka opozdena reakce na plyn uz nikde nikdy neprekvapi
06:21:46
08.06.2017
08.06.2017
vhml
-> Sita 08.06.17 00:29:49: ale umí. Jen to nedělají.
00:29:49
08.06.2017
08.06.2017
Sita
Skoda (potazmo celej VW) uz cca 20 let neumi udelat benzinovej motor bez prodlevy v reakci na plynovej pedal, tvrdim ja. Prakticka zkusenost mi chybi jen s 2.0MPi, jinak jsem zkousel vsechny a vsechny maji prodlevu jako prase. Snad prej ten novej 1.5TSi uz ne, ten jsem jeste nemel moznost zkusit... Jak rika Tuner, neni nad mechaniku. Coby laik, s mechanickou vazbou opozdeny reakce nepocituju.
22:57:03
07.06.2017
07.06.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 07.06.17 22:35:51: Ani u mechaniky není reakce motoru okamžitá.
22:35:51
07.06.2017
07.06.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 07.06.17 22:33:47: To ano, na O2 je ta prodleva oproti C-maxu malinká, ale přímé mechanické spojení s klapkou to stejně nikdy nenahradí.
22:33:47
07.06.2017
07.06.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 07.06.17 22:28:13: Odezva a prodleva nemá s el. plynem nic společného, je to jen o tom, jak je to nastaveno a vůbec vyrobeno.
22:28:13
07.06.2017
07.06.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> blue-dog 07.06.17 20:58:01: Elektronický plyn, třeba na C-maxu co máme je to za trest. To bych taky viděl jako vlastnost než chybu.
21:31:30
07.06.2017
07.06.2017
suri
-> vlkousek: tam hrkoce rozvod alebo prestavovač vačky, záleží či len ozaj studený 2-3 sekundy alebo niečo iné , to chce počuť
takisto nekľudný chod po štarte robia všetky 1,4 , je to vlastnosť , pár sekúnd a je to ok
takisto nekľudný chod po štarte robia všetky 1,4 , je to vlastnosť , pár sekúnd a je to ok
21:22:26
07.06.2017
07.06.2017
Milan 136
-> vlkousek: to asi nebyly ventily rekl bych
20:58:01
07.06.2017
07.06.2017
blue-dog
-> suri: Všechno se tvářilo OK a pak přišlo na start motoru, hned po startu byli slyšet ventily + po sešlápnutí plynu motor reagoval opožděně.