Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18596 příspěvků (zobrazeno 16851 až 16900) od 04.01.2015 do 25.09.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
21:35:33
07.05.2017
saskyn2
-> Milan 136: Píše BMN, to se tě netýká3 No když nebudeme hodnotit ty ostatní věci, tak už jen to DPF. PD regeneruje každejch 300 km, životnost cca 300tis. V CRku regenerace po 700 km, životnost více než půl milionu.
21:32:06
07.05.2017
StepaNoFUN
-> Milan 136: Myslíš Bosch Monomotronic? :-D Proti tomu úplně vše... :-D
21:27:00
07.05.2017
Milan 136
-> venni: co mas proti BMM?30 70 3

Cega je uplne neco jinyho. Dvouvacka cr...vs jednovacka PD
20:54:43
07.05.2017
saskyn2
Dle mě je CEGA to nejlepší co se dá v oktávce pořídit, má to Markéta v oktě a jestli jí na tom autě něco závidím tak je to ten motor. Oproti mému to jezdí o 2L míň, studený to není traktoroidní, spolehlivost parádní a s tím autem to hejbá fakt slušně(je teda fakt že to není úplně serie3 )
20:44:18
07.05.2017
venni
-> Milan 136: CEGA je teda CR ( v OII před fl i po FL) a motor je nesrovnatelně lepší než první BMN. To prej byl takový omyl...
20:35:02
07.05.2017
Milan 136
-> venni: BWA jsem kuchnuty nemel, ale CEGA je 1.generace EA 189 a ma DPF
20:26:09
07.05.2017
venni
Zase asi pár trapných dotazů :D



BWA mělo široký nebo slabý kruhy???

CEGA se dělá pouze s DPF ?



Ď
11:12:33
07.05.2017
Pavell
Komplet upgrade na nová loga. Předek, zadek, volant, klíče, středy kol, ventilky.
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Pavell vložen 07.05.2017 11:12:33
10:03:09
06.05.2017
Nwkt
-> StepaNoFUN: Mě vyteklo potřebný množství na výměnu termostatu v pohodě
08:08:49
06.05.2017
M@rtin
Moje Okta dostala nové desky a kotouče a pár věcí v rámci servisu a absolvovala STK40
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od M@rtin vložen 06.05.2017 08:08:49
07:34:54
06.05.2017
StepaNoFUN
-> Nwkt 05.05.17 14:55:15: Na O1 mám vypoušťák taky, ale moc toho nevytece.
07:22:17
06.05.2017
MOLSO
tak už viem prečo k nám chodia nakupovať zo škodovky 14 litrov destilky 2x týždenne 3



to sú tie debilné motory čo majú ešte aj vodnú pumpu s nejakým elektrickým selenoidom / spojkou a keď odíde elektrika tak sa tá pumpa netočí ? 47
20:35:13
05.05.2017
Milan 136
-> Tuner#2: Mění se, protože jim chladící kapalina ničí vodní čerpadla. A postup vymyslel nějakej expert evidentně.

Nenaděláš nic.
19:30:14
05.05.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 05.05.17 18:10:12: Proč se tomu motoru dělaj tyhle teplotní šoky? Proč se to takhle musí proplachovat?
18:10:12
05.05.2017
Milan 136
-> Nwkt: jeste ke vsemu mas dle dp vypojit 4 hadice a pak vypoustis vodu z auta, ktery ma byt ohraty aby bezel vetrak.

A pak tam natahujes studenou destilku a kdyz slysim ty zvuky z toho motoru pri tom:-D :-D :-D

Vypustis origo, natahnes destilku, ohrat, vypustit, toto 3x. Pak natahnout novou chladici a odvzdusnit.

A je na to 210cj, coz je 126 minut...

Vsude bordel, hluk...
14:55:15
05.05.2017
Nwkt
-> suri: Já to měl právě na Toledu a bylo to skvělý
14:49:20
05.05.2017
suri
-> Nwkt: to už nemá skoro nič , naposledy prvý sup a fabia inak nič
14:47:29
05.05.2017
Nwkt
-> suri: Kkti, proč vůbec přestali dělat vypouštěcí ventily na chladiči?
14:36:23
05.05.2017
suri
-> minno: že sa na servisnú akciu robí preplach 14L destilky , nemáš to ako vypustiť , odpájaš hadice na motore ktorému práve prebehol program cv diagnostike a má cca 120st ...
14:33:18
05.05.2017
minno
-> Milan 136: -> suri: S čím je problém u 1.4 tdi pri výmene chladiacej kvapaliny?
08:53:54
05.05.2017
suri
-> Milan 136: hmm toto som nemal , jj preplachy 1,4TDi sú luxus , G13 všade po zemi , spálené ruky a vydymená dielňa
07:58:38
05.05.2017
Pavell
Kolik KM musí ty auta naject, aby se stíhal vypalovat ten pitomej filtr?
06:55:44
05.05.2017
Milan 136
-> saskyn2: pravda. Ale ve svy podstate to nic nemeni :-)



-> suri: my meli parkrat dole hlavu, menilo se saci potrubi zerouci vodu, nejakej pripad se vstrikama byl taky...

Ale jinak to docela drzi, krom tech pump.

Jinak brzy asi zapalim nejaky 1.4 tdi. Ty vymeny chladici kapaliny jsou fakt pecka. Hluk, bordel vsude, malo casu na to. Hlavme l nekolik aut denne na dilne...
22:08:38
04.05.2017
palinator
-> suri:

A je na pumpy vydaná nějaká úprava? A preventivní výměny nic?
22:02:50
04.05.2017
suri
-> palinator: na nových OIII motoroch sa nerieši okrem púmp nič , jedno egr možno , asi dve turbá viem , nejaký vstrek bol a pár pičovín okolo ale nič vážne a časté , len tie pumpy denne ...
22:01:57
04.05.2017
saskyn2
-> Milan 136 04.05.17 20:38:24: Pleteš se, i na CBBB a CBAB se dávalo pak už plastové sání, jinak vše zůstalo při starém.



Chladič spalin mají za motorem vesměs všechny motorizace, ale EGR je u 16V PD(BKD,BKP) a první generace CR(CEGA,CBBB,CBAB std) zepředu krásně přístupnej. BMM ho má zezadu taky krásně přístupnej. Kdyžto druhá generace CR (CFXX) ho má tak blbě, že musí dolu nápravnice, navíc je dohromady s chladičem spalin, takže cenovka cca 10.000.
22:00:54
04.05.2017
palinator
-> Milan 136:

Z toho tvýho příspěvku to právě nebylo úplně zřetelný, tak jsem se přeptal. A jaký jsou reference na EA288, zejména dvoulitry? O vodních pumpách jsem už slyšel z vícero zdrojů. A co se dozvídám o spotřebě, která měla bejt lepší než už předchozích motorů, tak taky docela bída, kde dochází k mazání rozdílů mezi TSI a TDI.
21:58:12
04.05.2017
Syny
-> Milan 136: No udajne si ty DPF moc nerozumi s tim PD a rychleji odchazej ty filtry. Tim spis, kdyz s tim nelitas po dalnici a nema to cas se to poradne regenerovat. Alespon to jsou moje informace, ktery pochytavam tak nejak kolem me. Ty rikas, ze PD + DPF je cajk?
upraveno 2x, naposled 05.05.2017 08:09:47
21:53:41
04.05.2017
Milan 136
-> Syny: to hani akorat ty, co s tim nemaji zkusenost a nekde neco cetli. Funguje to uplne normalne jako vsechny ostatni co znam. Treba i ve Scoutech. Pak mas skupinu lidi co varuji pred BKD, dalsi pred BXE...

Nesmis to tak hrotit
upraveno 1x, naposled 04.05.2017 21:58:47
21:49:42
04.05.2017
Syny
-> Milan 136: Ty mas BMM? Neni to nahodou PD s DPF - tedy kombinace, pred kterou jsem byl mnohymi varovan jakozto smrtici? 3
21:24:19
04.05.2017
Milan 136
-> palinator: EA 288 je uplne jinej motor. Mkuvim o generacich 189. Ta 1.ma hlinikovy sani, nalejvaci hrdlo oleje u rozvodu, PDckovej olejovej filtr...

A druha je vsechny novejsi dvoulitry v supu, o2...



Chladic zpetnyho vedeni zezadu na bloku ma i BKD, pokid vim. Z nej to vede pak trubkou do ventilu na sacim potrubi jako na mym BMM
21:15:51
04.05.2017
suri
-> palinator: egr zozadu mali aj PD tie tuším BKP BMP a pod a prvé CR CBBB a pod ... je to jedna rúra ovládaná podtlakom , spoľahlivá vec , menilo sa toho zopár ale to väčšinou prehorené pri 350-450tkm
upraveno 1x, naposled 04.05.2017 21:16:19
21:05:29
04.05.2017
palinator
-> Pavell:

Pokud je to najeto za 3-4 roky, neviděl bych problém.



-> Milan 136:

2. generací nazýváš EA288? EGR zezadu měly i některý dvoulitry u dvojkovejch Octavií ne (možná PD?)?
20:47:56
04.05.2017
Pavell
Díky za reakce, takže je to celkem dobrá volba. To auto se mi prostě děsně dlouho líbí, jen se mi nelíbí ty nájezdy KM. Nebo je to v pohodě když má třeba 180 - 200tis najeto?
20:44:38
04.05.2017
Nwkt
-> StepaNoFUN: Mě přišel nějakej dopis z Liberce nebo Jablonce, bohužel jsem ho nestihnul vyzvednou a vrátil se jim. Ach jaká to škoda 3 3 3
20:40:53
04.05.2017
StepaNoFUN
-> Milan 136: Když už o tom mluvíš - jak často přehráváte ten soft? :-D
20:38:24
04.05.2017
Milan 136
CBBB jakozto 1.generaci CR s hlinikovym sanim mely jen prvni supy. Pak uz to je klasika 2.generace s plastovym a klasickym seroucim se egrem zezadu. To uz byly CFF, CFG atd.

MR 13, 14 ma urcite druhou generaci. Jinak je vse EA 189 spadajici do Dieselgate
20:22:15
04.05.2017
Nwkt
-> Pavell: Ty novější CRka, co se dávali do B7 jsou krapánek jiný, mají třeba EGR vzadu na motoru a pro jeho výměnu se sundavá nápravnice ... jinak problémy nemají žádný jiný
20:20:57
04.05.2017
Pavell
-> Nwkt: super, díky za info.

To samé platí i u supa II facelift?rok 13,14. předpokládám že ano.

A mimo motor to na něco vyloženě trpí?
19:05:17
04.05.2017
Nwkt
-> Pavell: Motorově to je bezpróblémový, vstřiky se neřeší, DPFko vydrží 400 tis. když se s tím umí zacházet. Vyvažováky se neřeší jako u PDček. Občas zlobí EGR, ale je zepředu motoru, takže výměna na 20 minut. Olej nejlepší měnit co 15 tis. Pak tedy akorát dieselgate, to je dle mě spíš bonus než nevýhoda (teda pokud tu akci někdo nenechal udělat)
upraveno 1x, naposled 04.05.2017 19:05:53
17:40:29
04.05.2017
Pavell
-> Nwkt: já myslím že je to úplně stejný.
11:57:20
04.05.2017
Nwkt
-> Pavell: Tam se dával stejnej motor jako do Passatu? CBAB nebo CBBB? To mám já 4
11:36:33
04.05.2017
Pavell
Chlapi, jaké máte zkušenosti se Supama? Konkrétně Superb II 2,0 TDI/CR 103, nebo125KW.

Má to nějaké zásadní nedostatky?

díky za info4
10:29:33
04.05.2017
Nwkt
-> saskyn2: Domluvíme kdyžtak v pondělí 1
10:27:28
04.05.2017
saskyn2
-> Nwkt: Hele samotnej předek neumím. Předozadní mě vyjde myslím 5500, tak když si z toho vezmeš vše co potřebuješ, dáš mi místo jednotky tu pro zadek a uděláme z toho funkční sadu pro zadní parkováky, tak tu někomu za 2500 vkydnu, takže tě to vyjde na 3000 a budeš to mít do barvy. Nebo ti to nechám celý a doděláš zadek paní na brouka3
10:11:52
04.05.2017
Nwkt
-> saskyn2 04.05.17 10:06:10: To se mi nelíbí 3 je tam moc prázdnejch tlačítek 3 3 3

-> saskyn2 04.05.17 10:08:59: Je to 2011 myslím. O víkendu kouknu. Kdyžtak mi jenom soukromě napiš cenovej nástřel, barva je obyč stříbrná
10:08:59
04.05.2017
saskyn2
Nwkt: Já teda myslím že bez ops se na fl nedělal, teda samozřejmě to musí podporovat rádio. -> saskyn2 04.05.17 09:56:16: Jinak teda myslím fl, předface ABS to nepodporuje, řízení taky až od 2007
10:06:10
04.05.2017
saskyn2
-> Nwkt: Tunel z B7 ti pomůže3 3
10:01:10
04.05.2017
Nwkt
-> saskyn2 04.05.17 09:46:25: Je tam teď zadek bez OPS myslím 1

-> saskyn2 04.05.17 09:56:16: Jako šel bych do toho, ale ty dvě tlačítka jsou oprc, nemám na ně místo 3
09:56:16
04.05.2017
saskyn2
-> Nwkt: Vypinuj z toho PLA, to dej do 3C, jednotku ze Supa budeš muset zapojit na dvě tlačítka. Původní jednotku z 3C použiješ do oktávky a máš vyřešeno3 ABS u okty to PLA podporuje pokud máš ESP.
Extreme Tyres