Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18724 příspěvků (zobrazeno 17001 až 17050) od 04.01.2015 do 18.11.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
06:55:44
05.05.2017
Milan 136
-> saskyn2: pravda. Ale ve svy podstate to nic nemeni :-)



-> suri: my meli parkrat dole hlavu, menilo se saci potrubi zerouci vodu, nejakej pripad se vstrikama byl taky...

Ale jinak to docela drzi, krom tech pump.

Jinak brzy asi zapalim nejaky 1.4 tdi. Ty vymeny chladici kapaliny jsou fakt pecka. Hluk, bordel vsude, malo casu na to. Hlavme l nekolik aut denne na dilne...
22:08:38
04.05.2017
palinator
-> suri:

A je na pumpy vydaná nějaká úprava? A preventivní výměny nic?
22:02:50
04.05.2017
suri
-> palinator: na nových OIII motoroch sa nerieši okrem púmp nič , jedno egr možno , asi dve turbá viem , nejaký vstrek bol a pár pičovín okolo ale nič vážne a časté , len tie pumpy denne ...
22:01:57
04.05.2017
saskyn2
-> Milan 136 04.05.17 20:38:24: Pleteš se, i na CBBB a CBAB se dávalo pak už plastové sání, jinak vše zůstalo při starém.



Chladič spalin mají za motorem vesměs všechny motorizace, ale EGR je u 16V PD(BKD,BKP) a první generace CR(CEGA,CBBB,CBAB std) zepředu krásně přístupnej. BMM ho má zezadu taky krásně přístupnej. Kdyžto druhá generace CR (CFXX) ho má tak blbě, že musí dolu nápravnice, navíc je dohromady s chladičem spalin, takže cenovka cca 10.000.
22:00:54
04.05.2017
palinator
-> Milan 136:

Z toho tvýho příspěvku to právě nebylo úplně zřetelný, tak jsem se přeptal. A jaký jsou reference na EA288, zejména dvoulitry? O vodních pumpách jsem už slyšel z vícero zdrojů. A co se dozvídám o spotřebě, která měla bejt lepší než už předchozích motorů, tak taky docela bída, kde dochází k mazání rozdílů mezi TSI a TDI.
21:58:12
04.05.2017
Syny
-> Milan 136: No udajne si ty DPF moc nerozumi s tim PD a rychleji odchazej ty filtry. Tim spis, kdyz s tim nelitas po dalnici a nema to cas se to poradne regenerovat. Alespon to jsou moje informace, ktery pochytavam tak nejak kolem me. Ty rikas, ze PD + DPF je cajk?
upraveno 2x, naposled 05.05.2017 08:09:47
21:53:41
04.05.2017
Milan 136
-> Syny: to hani akorat ty, co s tim nemaji zkusenost a nekde neco cetli. Funguje to uplne normalne jako vsechny ostatni co znam. Treba i ve Scoutech. Pak mas skupinu lidi co varuji pred BKD, dalsi pred BXE...

Nesmis to tak hrotit
upraveno 1x, naposled 04.05.2017 21:58:47
21:49:42
04.05.2017
Syny
-> Milan 136: Ty mas BMM? Neni to nahodou PD s DPF - tedy kombinace, pred kterou jsem byl mnohymi varovan jakozto smrtici? 3
21:24:19
04.05.2017
Milan 136
-> palinator: EA 288 je uplne jinej motor. Mkuvim o generacich 189. Ta 1.ma hlinikovy sani, nalejvaci hrdlo oleje u rozvodu, PDckovej olejovej filtr...

A druha je vsechny novejsi dvoulitry v supu, o2...



Chladic zpetnyho vedeni zezadu na bloku ma i BKD, pokid vim. Z nej to vede pak trubkou do ventilu na sacim potrubi jako na mym BMM
21:15:51
04.05.2017
suri
-> palinator: egr zozadu mali aj PD tie tuším BKP BMP a pod a prvé CR CBBB a pod ... je to jedna rúra ovládaná podtlakom , spoľahlivá vec , menilo sa toho zopár ale to väčšinou prehorené pri 350-450tkm
upraveno 1x, naposled 04.05.2017 21:16:19
21:05:29
04.05.2017
palinator
-> Pavell:

Pokud je to najeto za 3-4 roky, neviděl bych problém.



-> Milan 136:

2. generací nazýváš EA288? EGR zezadu měly i některý dvoulitry u dvojkovejch Octavií ne (možná PD?)?
20:47:56
04.05.2017
Pavell
Díky za reakce, takže je to celkem dobrá volba. To auto se mi prostě děsně dlouho líbí, jen se mi nelíbí ty nájezdy KM. Nebo je to v pohodě když má třeba 180 - 200tis najeto?
20:44:38
04.05.2017
Nwkt
-> StepaNoFUN: Mě přišel nějakej dopis z Liberce nebo Jablonce, bohužel jsem ho nestihnul vyzvednou a vrátil se jim. Ach jaká to škoda 3 3 3
20:40:53
04.05.2017
StepaNoFUN
-> Milan 136: Když už o tom mluvíš - jak často přehráváte ten soft? :-D
20:38:24
04.05.2017
Milan 136
CBBB jakozto 1.generaci CR s hlinikovym sanim mely jen prvni supy. Pak uz to je klasika 2.generace s plastovym a klasickym seroucim se egrem zezadu. To uz byly CFF, CFG atd.

MR 13, 14 ma urcite druhou generaci. Jinak je vse EA 189 spadajici do Dieselgate
20:22:15
04.05.2017
Nwkt
-> Pavell: Ty novější CRka, co se dávali do B7 jsou krapánek jiný, mají třeba EGR vzadu na motoru a pro jeho výměnu se sundavá nápravnice ... jinak problémy nemají žádný jiný
20:20:57
04.05.2017
Pavell
-> Nwkt: super, díky za info.

To samé platí i u supa II facelift?rok 13,14. předpokládám že ano.

A mimo motor to na něco vyloženě trpí?
19:05:17
04.05.2017
Nwkt
-> Pavell: Motorově to je bezpróblémový, vstřiky se neřeší, DPFko vydrží 400 tis. když se s tím umí zacházet. Vyvažováky se neřeší jako u PDček. Občas zlobí EGR, ale je zepředu motoru, takže výměna na 20 minut. Olej nejlepší měnit co 15 tis. Pak tedy akorát dieselgate, to je dle mě spíš bonus než nevýhoda (teda pokud tu akci někdo nenechal udělat)
upraveno 1x, naposled 04.05.2017 19:05:53
17:40:29
04.05.2017
Pavell
-> Nwkt: já myslím že je to úplně stejný.
11:57:20
04.05.2017
Nwkt
-> Pavell: Tam se dával stejnej motor jako do Passatu? CBAB nebo CBBB? To mám já 4
11:36:33
04.05.2017
Pavell
Chlapi, jaké máte zkušenosti se Supama? Konkrétně Superb II 2,0 TDI/CR 103, nebo125KW.

Má to nějaké zásadní nedostatky?

díky za info4
10:29:33
04.05.2017
Nwkt
-> saskyn2: Domluvíme kdyžtak v pondělí 1
10:27:28
04.05.2017
saskyn2
-> Nwkt: Hele samotnej předek neumím. Předozadní mě vyjde myslím 5500, tak když si z toho vezmeš vše co potřebuješ, dáš mi místo jednotky tu pro zadek a uděláme z toho funkční sadu pro zadní parkováky, tak tu někomu za 2500 vkydnu, takže tě to vyjde na 3000 a budeš to mít do barvy. Nebo ti to nechám celý a doděláš zadek paní na brouka3
10:11:52
04.05.2017
Nwkt
-> saskyn2 04.05.17 10:06:10: To se mi nelíbí 3 je tam moc prázdnejch tlačítek 3 3 3

-> saskyn2 04.05.17 10:08:59: Je to 2011 myslím. O víkendu kouknu. Kdyžtak mi jenom soukromě napiš cenovej nástřel, barva je obyč stříbrná
10:08:59
04.05.2017
saskyn2
Nwkt: Já teda myslím že bez ops se na fl nedělal, teda samozřejmě to musí podporovat rádio. -> saskyn2 04.05.17 09:56:16: Jinak teda myslím fl, předface ABS to nepodporuje, řízení taky až od 2007
10:06:10
04.05.2017
saskyn2
-> Nwkt: Tunel z B7 ti pomůže3 3
10:01:10
04.05.2017
Nwkt
-> saskyn2 04.05.17 09:46:25: Je tam teď zadek bez OPS myslím 1

-> saskyn2 04.05.17 09:56:16: Jako šel bych do toho, ale ty dvě tlačítka jsou oprc, nemám na ně místo 3
09:56:16
04.05.2017
saskyn2
-> Nwkt: Vypinuj z toho PLA, to dej do 3C, jednotku ze Supa budeš muset zapojit na dvě tlačítka. Původní jednotku z 3C použiješ do oktávky a máš vyřešeno3 ABS u okty to PLA podporuje pokud máš ESP.
09:46:25
04.05.2017
saskyn2
-> Nwkt: Prostřihávák ti můžu půjčit. Moc jsem nepochopil otázku. Ted máš zadek s OPS a chceš k tomu i předek? 4 Čidla, držáky, svazek nárazníku, tlačítko, repráček, svazek vnitřní jednotku . Popkud to není nějaká úplně atyp barva tak dokážu sehnat nový čidla do barvy bez nutnosti lakování.
09:08:30
04.05.2017
Nwkt
-> Milan 136: Vidíš, díky 1 máte na to nějakou slevu? 1

jakto že s parkpilotem je to levnější? 1 a parkpilot jde do všech faceliftů? www.skoda-parts.cz/produk ty/automaticky-park-pilot
upraveno 1x, naposled 04.05.2017 09:11:55
09:03:12
04.05.2017
Milan 136
08:48:38
04.05.2017
Nwkt
-> suri: Soráč 1 díky 4
08:42:55
04.05.2017
suri
-> Nwkt: Mňa si sa nepýtal ale jo tak ako píšeš ...
08:14:40
04.05.2017
Nwkt
-> saskyn2: -> Milan 136: když vás tu mám oba, dodělání ops do face okty jenom se zadníma čidlama, stačí jednotka, tlačítko a přední čidla + prostřihnout nárazník? 1
23:58:19
03.05.2017
saskyn2
-> Milan 136: Čidla jsou malý 4H0 nebo 3C0, u vw se používají od 2005, původně také s mezikružím(ale menším) od 2008 bez mezikruží jako na fl O2. Nárazníky s dírama nevím, podle mě to je vyráběný bez dir, nebo alespon co jsem viděl nový přední tak to nemělo ani díry na ostřik, přitom xenony byly u rs v základu. Asi to prostě jen chtěli nějak odlišit od normální oktávky.
22:36:43
03.05.2017
Milan 136
-> saskyn2: podle me protoze zadni narazniky na scoutu a rs zustaly zadni narazniky stejny a meli na sklade s velkyma dirama. Ale pouze velky diry zustaly stejny. Drzaky jsou jiny, neutopeny a cidla jsou maly fl. Nikdy jsem je teda nemel asi vyndany, ale zvenku se to tak tvari. Diry jsem delal tim origo prostrihovacem
22:24:55
03.05.2017
saskyn2
-> Milan 136: JJ, fl. jsou hezčí, navíc se dají dobře udělat origo prořezávákem, nevím proč u rs nechali ty původní.
21:58:00
03.05.2017
Milan 136
-> Tomaso435: to ti ale urve ventilek a udela to pssss. Mne to protaci disky v gumach 3



-> saskyn2: ty jsem nechal zamerne maly fl. Mne se ty s mezikruzim proste nelibi ma fl, patri tak nejak k pred fl. Je spousta rs bez couvaku, tak stejne tak muze vypadat rs s dodelanyma 1
20:26:30
03.05.2017
saskyn2
-> Milan 136: Parkováky.
20:18:09
03.05.2017
castrol
-> Tomaso435: este ze mas ventilok inac by uz bolo po nej 3
20:13:35
03.05.2017
Tomaso435
-> Milan 136: mám tolik výkonu, že když to při rozjezdu voroštuju, tak se mi protočí kolo a poklice nacvaklá v ráfku zůstane stát 3 3
20:05:11
03.05.2017
Milan 136
-> Tomaso435: 3

-> Petrson: PD

-> castrol: diky. Jsem si musel zamachrovat trochu 1

-> saskyn2: diky. Mne se nelibi v matu, ale mam ji normalne v black magic 1Z stejne jako zrcatka. Ty gemini jsou malicko jiny, ale taky nejaka perlet.

Vse je original novy vcetne denniho. To je klasika evropsky 3pin. Cena je desna, taky vidim obcas nejaky fl s timhle naraznikem a dirama misto denniho 3

Podle ceho jsi identifikoval, ze to je poznat?

Chybi kolem dokola RS loga1 ale jeste neco?

-> Syny: presne, jedinej jsi to poznal1
19:56:14
03.05.2017
Syny
-> Milan 136 03.05.17 19:20:04: Cerny zrcatka - to bude Octavia Classic 1
19:51:09
03.05.2017
saskyn2
-> Milan 136 03.05.17 19:19:39: A z jedné věci je tedy poznat že to originál RS není40
19:46:28
03.05.2017
saskyn2
-> Milan 136: Krasavice. Já tyhle olakovaný masky moc nemusím, ale k té bílé se to vyloženě hodí6 Denní si řešil origo, nebo čínskou verzi? To svícení je na tom předku nejdražší věc3
19:44:53
03.05.2017
castrol
-> Milan 136 03.05.17 19:20:04: nemachruj ano ,ale ne mas to pekne 1
19:44:12
03.05.2017
Petrson
-> Milan 136: Moc pěkná, a to máš PD nebo CR?
19:44:09
03.05.2017
Tomaso435
-> Milan 136: mojich 46 zabijáckejch kilowatt se jen tak nedá bez boje 3 3 3
19:33:52
03.05.2017
Milan 136
-> Tomaso435: 103 kW, 320Nm. To by si dalo to tvý fáčko ke snídani3
19:25:12
03.05.2017
Tomaso435
-> Milan 136: a pod kapotou 1.0 tsi ? 40 3
Extreme Tyres