Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18596 příspěvků (zobrazeno 17901 až 17950) od 04.01.2015 do 25.09.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
21:34:19
26.01.2017
Milan 136
-> Nwkt: je to mezi svorkou 50 a kostrou. A opacne pripojenej startak to prorazil.
19:01:01
26.01.2017
Nwkt
-> Milan 136: K čemu to tam bylo?
18:29:05
26.01.2017
Milan 136
-> suri: blokovaci dioda.

.-> castrol: ano. Hledany dil se nachazi v tom obludnem svazku v hloubi pristrojovky
16:37:49
26.01.2017
castrol
-> Milan 136 26.01.17 15:22:27: a koli tomuto si rozebral celu palubku ?1
16:15:44
26.01.2017
suri
-> Milan 136 26.01.17 15:22:27: to je letovacia spojka?
15:22:27
26.01.2017
Milan 136
Ne. Ja jen davam dohromady to, co zas jisty jedinec vypicil. O vyzivani se mluvit uplne neda.

Ale nasel jsem co jsem hledal a uz to bude snad ok. Jeste to cely smontovat
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Milan 136 vložen 26.01.2017 15:22:27
12:40:29
26.01.2017
Jirik_Tuňák1983
-> minno 26.01.17 12:36:47: budeme mu říkat Česílko, když tak rád češe ty kablíky. 3
12:36:47
26.01.2017
minno
-> Milan 136: ty sa v tom doslova vyžívaš ako vidím3
12:09:05
26.01.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 26.01.17 12:00:44: Zase nějaký zašmodrchaný, asi nepoužívali kondicionér a fén s ionizátorem. 3
12:00:44
26.01.2017
Milan 136
Dneska dvojka Fabia3
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Milan 136 vložen 26.01.2017 12:00:44
08:35:21
25.01.2017
suri
-> Milan 136 24.01.17 22:27:02: skús to VIN zohnať -> palinator 24.01.17 23:35:11: letovať môžeš ale skôr v interiéri ako vonku ale musíš to vedieť čo asi vieš , samozrejme všetko izolovať a upevňovať
07:04:34
25.01.2017
StepaNoFUN
-> palinator: Občas se těm konektorům neubráníš. A s tím letováním opatrně. občas ten drát nejde ani pocínovat jak je zčernalej. Navíc letovat by se v autě nemělo. Když už letuju, tak "motákův spoj" a proletuju jenom jeho konec, aby dráty v izolaci zůstaly stále pružný. Pak zatavit do smršťovačky s lepidlem. Ale je pravda, že ne všude je pro zvětšení objemu svazku těma motanejma spojema prostor...
23:35:11
24.01.2017
palinator
-> suri:

Tak u Toleda se asi už nedá nějaká dlouhodobost předpokládat, ale prasečinu taky dělat nechci. Pravda, nevim jak moc se to liší od klasický "přístrojový" elektrikařiny, na kterou nějaký nářadí mám. Myslel jsem, že budu opravovat tak nějak (pokud se podaří najít) jen poškozený místo a v tom naletovat nový dráty, abych nemusel dělat konektory.
22:27:02
24.01.2017
Milan 136
-> suri: kolega rikal, ze tam neco je. Nekoukal jsem. Ale kdyby ty km byly navysovany pravidelne(znal jsem takovy pripady), tak to stejne nijak nejde poznat
22:20:22
24.01.2017
suri
-> palinator 24.01.17 18:23:45: všetko sa dá , len ak to má byť dlhodobo dobré tak treba aj nejaký ten vercajk a vybavenie , krimpovacie spojky , káble , zmršťovačky s lepidlom , pásky podľa použitia von , dnu , v teple a podobne ... ak dodržíš čo treba potom je to naveky
22:14:36
24.01.2017
palinator
-> Syny: -> Jirik_Tuňák1983:

Táta by ve služebáku otevřel kapotu až ve chvíli, kdy by se to na dálnici na nedostatek oleje zadřelo. 3 A ono jet 30 tkm na jeden olej bez dolití je dneska docela výkon.
22:03:23
24.01.2017
suri
-> Milan 136 24.01.17 19:05:12: historiu to nemá? Vin?
21:38:27
24.01.2017
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 24.01.17 20:59:01: Jak píše Syny. Dnes se olej nezřídka doléva jakoby to tím topilo a ne se tím jen mazalo. 1 A ostřikovače si dolévají obch. taky sami. Zvláště v zimě.
21:09:12
24.01.2017
Tomaso435
-> Milan 136: 3
21:06:11
24.01.2017
Syny
-> palinator 24.01.17 20:59:01: Treba ja - kdyz kontroluju olej, kterej to zere jak tank a nebo kdyz jsem koukal kam se mi podela turbina z turba 3
upraveno 2x, naposled 24.01.2017 21:07:08
21:03:42
24.01.2017
Syny
20:59:01
24.01.2017
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:

Kolik řidičů služebních aut odevře kapotu jindy, než když dolejvaj kapalinu do ostřikovačů?
20:52:30
24.01.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 24.01.17 20:09:55: 470 000 km je odpověď těm, jež si myslí, že to dnešní auto nenajede. 1 S ohledem na ostatní věci je ale nejlepší, když to najede v co nejkratším časovém úseku. 3
20:09:55
24.01.2017
Milan 136
-> Tomaso435: o korunu, nema vyznam dalsi dira do kolena3



-> Jirik_Tuňák1983: bejva to zasrany. Ale tak nejak normalne. Ja mam v moji octe pridanou pirelu na chladicovce a motor mam cistej.

Pokud ma tohle fakt tech 470, tak je to asi ok. Spodni kryt to ma ten malej jen
19:51:50
24.01.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 24.01.17 19:04:53: Mě se líbí, jak mají ta auta brutálně zamrdaný motory od soli, prachu, pylu a dalších hnojů co potkáš cestou. 3 Teď byl v Auto Tipu ten Kodjak a chcance táhnoucí se od masky přes ty bakelity na motoru taky. Měli by s tím v oblasti masky něco udělat. Když sem jezdili obchoďáci tehdy s novejma OII, tak po zvednutí kapoty to vypadalo jak vytažené z potoka. Hnojí se takhle i SIII a OIII?
upraveno 1x, naposled 24.01.2017 19:53:44
19:26:54
24.01.2017
Tomaso435
-> Milan 136: když bych výslovně poprosil auto nemýt, bylo by to levnější? 3
19:05:12
24.01.2017
Milan 136
19:04:53
24.01.2017
Milan 136
19:04:39
24.01.2017
Milan 136
19:04:22
24.01.2017
Milan 136
-> suri: takhle to vypadalo
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Milan 136 vložen 24.01.2017 19:04:22
19:04:04
24.01.2017
castrol
-> Tomaso435: tak fela sa este da ale tie novodobe mrdky maju namiesto drot fuzy 1
19:03:43
24.01.2017
Milan 136
-> Nwkt: 3 3 3
18:47:46
24.01.2017
Tomaso435
-> Nwkt: to mám i bez toho 3
18:47:07
24.01.2017
Nwkt
-> Tomaso435: Jednou za měsíc ho přeblafneš a máš i větší díly zdarma 3
18:45:35
24.01.2017
Tomaso435
-> Nwkt: přece ho nebudu kupovat boha 3 projdu auta, nasbírám hrst relátek, pochválím zmrdovi monterky a on mi je dá zadara 3
18:44:37
24.01.2017
Nwkt
-> Tomaso435: relátko na vrakáči? Nesmíš bejt zas takovej kolenovrt 3
18:42:12
24.01.2017
Tomaso435
-> Nwkt: ü fáva to taky snese, ale já vždy měl relátko i na blbých 21W navíc který by vzal v pohodě i vypínač :D:D

Hmm :D no třeba bych to pořešil jinak, mechanicky.... :D

No každopádně si někdy musím zajet do garáže najít ten karton fastonů a na vrakáči vytrhnou relátko a udělat si svazeček... :D

-> castrol: tak jasný :D Tyjo nevim co sem v tej fabii dělal, ale je to děsný.. už i felda 2000 má kabely podobně k ničemu :D u fáva to nejde ani přetrhnout, z fabie to v pohodě přervu jak za to zatáhnu :D
18:39:38
24.01.2017
castrol
-> Tomaso435: kludne skusit mozes Milan ma v tom ux prax 1
18:38:52
24.01.2017
Nwkt
-> Tomaso435: To šlo max u 120 3 4 a buď rád, že ti signál pro dálky nejede po CANu, to bys byl trochu víc v řiti 3
upraveno 1x, naposled 24.01.2017 18:39:15
18:34:54
24.01.2017
Tomaso435
když koukám na tu kabeláž, tak u F1 (formule jedna 1.4mpi) ty dálkáče nebudu bez relátka asi ani pokoušet.
18:26:59
24.01.2017
Milan 136
-> saskyn2:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Milan 136 vložen 24.01.2017 18:26:59
18:26:33
24.01.2017
Milan 136
-> Nwkt: pokud tohle nezpusobil majitel, ale nejakej "opravar", co se v tom vrtal, tak to po nem budu chtit zaplatit...
18:23:45
24.01.2017
palinator
-> suri 24.01.17 12:43:27:

..... a já se vztekám, že mi nejdou 3 dráty v elektrice u 20 let starýho auta, navíc vyhlášeného nekvalitou dílenskýho zpracování.21

No nic, když to tak čtu, asi seberu odvahu a půjdu si ten svazek opravovat sám...
upraveno 1x, naposled 24.01.2017 18:24:20
18:21:30
24.01.2017
Nwkt
-> Milan 136: Takovej drahej kus kabelu 3
18:19:32
24.01.2017
Milan 136
-> havlik 24.01.17 10:52:05: myslíš ten uzel? Ne, to je tak v interiéru origo a funguje to. Drýty jsou zamáčklý k sobě takovou ocelovou svorkou a zabalený pevnou páskou



-> Jirik_Tuňák1983 24.01.17 11:10:26: to co bylo KO byl průřez 0,35mm2



-> Nwkt 24.01.17 14:15:58: osum tisícečků3



-> Tomaso435 24.01.17 14:26:22: zkus pogooglit, určitě se do dá pořídit. Možná i v kelly třeba



-> haso 24.01.17 15:04:24: dneska v tomhle dělat soukromně není prdel. Tady máš všechno pod nosem, všechny novinky a informace, vybavení, teplo...1

Sem tam něco vymlasknu doma mimo práci. Když by šel člověk do soukroma a jen vidím, kolik vybavení atd je třeba na zajištění kvalitních oprav-ne to nějak matlat jako spousta jiných. a to je jen škodovka. Když půjde člověk dělat na sebe, to znamená fungovat nejspíš všeznačkově, aby se uživil. Takže všechny mrdky co nesnáším atd3

A to znamená mít vybavení a znalosti na všechny auta, mít v každým značkovým servisu někoho, komu zavolat o radu, něco půjčit. Není to prdel.

Kolikrát jsem se pustil do jiný značky ať už doma, nebo třeba z bazaru v práci a je to katastrofa, bez jakýchkoliv podkladů atd. Člověk se trápí a hledá neví co, strávíš na tom miliardu času...

To fakt ne, když to srovnám s tím, co mám k dispozici teď



-> minno 24.01.17 15:01:33: do toho se dostaneš hned1





-> suri 24.01.17 16:19:53: přesně tak, přístrojovka byla venku za 25 minut komplet.

Jinak to auto podle mě ty km nemá. Ať už podle stavu zevnějšku, interiéru a hlavně celkovýho projevu při jízdě. Při takových km to na tom autě prostě cítíš na všem. Tady jsem nezaznamenal nic.

Připadá mi to, že to má ty km snad uměle domotaný kvůli proplácení cesťáku při používání v zaměstnání, nebo tak něco.





-> saskyn2 24.01.17 17:17:51: když by byl ten drát třeba přetrženej, nebo nevím, tak na to seru a udělám to snadněji jinudy. Ale byly natavený dráty v sousedství tohohle spálenýho. A to bych neměl asi svědomí se pod to bez revize celýho svazku a řádný opravy podepsat4 5

Takhle vím, že je to ok a nevrátí se mi to
17:43:14
24.01.2017
saskyn2
-> Jirik_Tuňák1983: Tak to bezesporu, hypotéka nebo nějaký zdravotní problém je průser, co se týká důchodu tak s nějakým důchodem ani nepočítám, podívej se jakou nesmyslnou almužnu dostávají dnešní důchodci, až půjdeme do důchodu my, tak to bude ještě mnohem horší.
17:32:34
24.01.2017
Jirik_Tuňák1983
-> saskyn2 24.01.17 17:17:51: No a na ruku a nebo na fakturu? Nesmíš zapomenout na to, že pokud se dělá většina bez papíru, na ruku, protislužbou. Účetnictví nula, daně nula. Tak je pak člověk v důchodu v prdeli a kolikrát mu nedají ani půjčku na bydlení. Vím jak to jede soused. Dokud člověk může tak je to dobrý, horší je to potom ve stáří. Něco jiného je, když to člověk dělá při běžné práci a má to jako bokovku, to je pak gut.
upraveno 1x, naposled 24.01.2017 17:33:04
17:17:51
24.01.2017
saskyn2
-> Jirik_Tuňák1983 24.01.17 15:33:55: Jenže pak za takovýhle práce lidem běžně naúčtuješ třeba 900 na hodinu, to si jako zaměstnanec asi nevyděláš.



-> Milan 136: Pěkný, taky jsem tohle párkrát dělal, nejhorší na rozmotání je asi ten ohyb za bcm a vpravo za topením, možná bych to teda řešil natažením nového kabelu a ten starý nevyndával, čímž bych si ušetřil sundání palubky, ale je fakt že od toho můžou být opálený další kabely, takže takhle je to asi bezpečnější.
16:49:55
24.01.2017
Jarda - zrušená registrace
-> suri 24.01.17 16:19:53: my to po pul mega mame asi vic vohlomejzdany, hlavne to stribrne z madel se loupe a prokopane mrizky repraku...
16:19:53
24.01.2017
suri
-> minno 24.01.17 15:01:33: nové auto so 470tkm ?



demontáž prístrojovky na OII je malina ak vieš čo kde ako tak do polhodiny vklude nemáš čo robiť ...
Extreme Tyres