-> Jarda/felda 25.06.24 04:27:13: diky dratek Cu a renzosil to snad vyresil....
mam na oleji 13,5tis.km a kdyz mam dole velky pech, tak ho vymenim, jen se nemohu rozhodnout jestli jeste dat shel helix ultra 5W40 nebo mobil 1 5W50, oba maji normu, uvazoval jsem o valvoline VR1 racing, ale ten nema normu a po pridreni pistu u AEE s TotalQuartzRacing 10W50, kterej nemel normu, uz to nehodlam riskovat... ale stejne se bojim toho mobil 1 dat ho tam pred delsi cestou po dalnici? toho shelu mam jeste 3l a 4 stoji 600,-kc, mobilu 1 bych musel koupit alespon 5l za 1200,-kc, tak jestli nedat ten shell, kdyz uz na nem mam pres 100tis.km
Jeste se chci zeptat, jestli se necha nekde koupit zatka na prevodovku s magnetem? na uhlovym prevodu magnet mam a na prevodovce ne, ty zatky jsou se stejnym kuzelovym zavitem, na prevodovce mam jen dulek a v nem je cisto, ale 17 sestihran mam dost ohlomejzdanej narozdil od te uhlovky. Dekuji. No premyslim, ze i vypustak na motoru si necham upravit na magnet.