VW Passat

prohledat
2177 příspěvků (zobrazeno 851 až 900) od 08.04.2014 do 11.11.2024, založil/a Syny
řadit dle data
23:15:36
27.07.2020
saskyn2
-> dragon_cb_cz 27.07.20 23:04:42: Však JTD má úplně to samý railový čerpadlo.
23:14:41
27.07.2020
saskyn2
-> Nwkt: Protože ty velký špony neprojdou tím sítem. Počkej až otevřeš nádrž, budeš koukat, normálně podávačka jak je magnetická tak je těma šponama oblepená. Ale taky myslím že problém je v málo mazací naftě a nekvalitní vačce v CP4
23:06:44
27.07.2020
Nwkt
-> dragon_cb_cz: To by bylo v naftovým filtru daleko víc bordelu. Tam bylo pár smítek, v railovým čerpadle byly 3mm kusy špon
23:05:51
27.07.2020
darklord
-> dragon_cb_cz: ale toto forum je o autach, kde vyndat nadrz je najvacsi oprc na svete 3
23:04:42
27.07.2020
dragon_cb_cz
Na tohle pokud vím trpí i to JTD co vozím v Sobovi, ale tam jsem zaslechl, že problémy většinou začínají právě od podávacího čerpadla v nádrži. Taky mě napadlo, jestli neudělat nějakou prevenci. Ale vzhledem k ceně toho auta se na to asi taky spíš vykašlu. Speciálně když servisák kterému bych v tomhle smyslu věřil je nejblíž ve Zlíně a vyndat nádrž je u toho auta neskutečnej voprc co jsem slyšel.
upraveno 1x, naposled 27.07.2020 23:04:54
22:55:13
27.07.2020
Nwkt
-> Jarda/felda: To je Tiguan ne B6 103kW
22:38:17
27.07.2020
saskyn2
-> Jarda/felda 27.07.20 22:34:20: On potřebuje 03L, tohle co posíláš je až od 2015
22:30:17
27.07.2020
saskyn2
-> Syny: Já si myslím že nový railový čerpadlo by bylo dostačující řešení, ale vzhledem k tomu jaká je pravděpodobnost že se ti to stane je to jako prevence podle mě zbytečně vynaložený prachy. Si vem kolik těch CP4 zázraků z Jihlavského Bosche na světě jezdí, mají to všechny koncernový CR první generace, všechny fiaty, PSA a kdoví kdo ještě a kolik jich takhle zdechne, každý 1000 auto? Smůla teda že zrovna Tomáš si to vylosoval no8

Jinak takhle to pak vydadá uvnitř
zvětšit VW Passat - obrázek od saskyn2 vložen 27.07.2020 22:30:17
22:23:22
27.07.2020
Nwkt
-> saskyn2: Kupodivu trubky od nádrže dopředu stojí 1300 oboje a vepředu u filtru taky 1300 ale kus 3
22:19:41
27.07.2020
saskyn2
-> Nwkt: |Ještě si zapomněl na lištu, ta je taky výživná3 3 Jinak railový umím nový origo asi 10, do nádrže bych dal klidně pierburg jestli se dělá, třeba na tu 4 kolu co jsem dělal sehnat nešel, hadice a trubky bud jetý nebo to jde vymejt, zase to tak nehrot, je to auto, ne raketa. To co je pře filtrem není zase taková tragedie, spoustu bordelu natankuješ s naftou, já v nádrži běžně nacházím různý víčka od vifu a podobně3
22:14:04
27.07.2020
Syny
-> Nwkt 27.07.20 22:11:09: Aha, tak to je dobry vedet...
22:11:09
27.07.2020
Nwkt
-> Syny: Repas přímo Bosch s vrácením starých
22:05:53
27.07.2020
Syny
-> Nwkt: Ceny z VW, kde te poslou ten vstrik od BOSCHE za 6000 3



BTW: Oni se daj sehnat ty vstriky repasovany? 9 Dyt jsem vsude cetl, ze na to BOSCH nedela dily, je to brany jako nerozebiratelny a repas tim padem neexsituje. To mi tenkrat tvrdil i Cernik.
22:03:16
27.07.2020
Nwkt
-> Syny: Dneska mi to cenil Radek, tohle jsou ceny z VW. Bosch cca 6000 kus novej za vstřik nebo 5000 kus za repas vstřik. Čerpadlo 11 000 nový druhoška
22:02:16
27.07.2020
Syny
-> Nwkt 27.07.20 21:57:06: Vstrik kus 17? 9 Dyt BOSCHe co tam mame stojej cca 8500Kc/ks.
22:00:21
27.07.2020
Syny
-> Jarda/felda: Jenze kdyz das novy cerpadlo do auta co ma nalitano 250tkm, tak uz ma nejakym zpusobem mikrobordel v palivovej soustave, ktery casem to novy cerpadlo nacne uplne stejne jako to stary + se te do toho prida jeste obrus z toho novyho... Jo, asi by to vydrzelo o neco dyl, ale konec te ceka uplne stejnej. Kdyz novy cerpadlo, tak rovnou cisteni palivovy soustavy, to te doporuci vusde v kazdem diesel servisu - at to nedavas do "bordelu". A to nikdo delat nebude, protoze to je proste zasah za hodne penez a vlastne tim "jen" resis neco co "funguje"...



E: Obecne se doporucuje menit palivovej filtr velmi casto (urcite ne po dobe jaka je stanovena oficialne vyrobcem). Po max 2 letech nebo 30tkm, spis i driv treba. Osobne jsem nechal delat testy nafty pred a za zanovnim filtrem a jeto docela mazec rozdil... Coz mi pripomina, ze bych ho mohl vymenit.
upraveno 2x, naposled 27.07.2020 22:16:50
21:57:06
27.07.2020
Nwkt
-> Jarda/felda: Hele v originále nový čerpadlo railový 25 740,- vstřik kus 16 900,- čerpadlo do nádrže 10 500,- trubky a hadice po cca 1000,- kus. Vše bez DPH
21:55:21
27.07.2020
Jarda/felda
-> Syny 27.07.20 21:44:04: no nevim jestli by se nevyplatilo dát za 10 nový čerpadlo a mít klid 8
21:50:26
27.07.2020
saskyn2
-> Syny 27.07.20 21:44:04: Já ted za to počítal 42, ale je to pro mě práce kterou prostě dělat nechci, zabere to moc času za málo peněz a pračka a sušička mi od nafty smrdí ještě ted3

Jinak máš pravdu, nový čerpadlo a zbytek použitý je ideální. Ještě bych hodně uvažoval nad fungl novým čerpadlem do nádrže.
21:46:50
27.07.2020
peter13789
-> darklord: Osobne som si tak zvykol na naftu, že benzina by som rozhodne nechcel, a kvôli spotrebe to nebude (priemerku mám okolo 7,8l)
21:46:06
27.07.2020
saskyn2
-> Matthes, záškodník z TechWebu: na to fakt nepotřebuješ dieselservis, stejně tam musíš dát všechno nový/jiný

Za jetý díly je to cca 25 v dílech(včetně nových rozvodů) a cca tři dny práce.
21:44:04
27.07.2020
Syny
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Jakmile tohle budes resit pres nejaky servis, tak v tom budes za tezky desetitisice a jeste nemas jistotu co s tim kdo bude delat a jak dobre treba vyplachne nadrz. Todle ma dle meho nazoru pouze dve reseni - bud to udelat z jetych dilu sam doma a cerpadlo dat nove (aby se to nestalo za 2 mesice zas) a nebo to auto strelit jak je za zbytkovou hodnotu a vysrat se na to...
21:39:11
27.07.2020
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Nwkt: Zkusil bych nejakej neautomobilovej dieselservis (napr. Rasosky - opravarenstvi.cz pan Radek Rejchrt), treba to budou umet a vyslo by to levneji... Pripadne jsme za dob Honzy Jelena spolupracovali s Cernikem od vas ze z Plzne...
21:31:55
27.07.2020
Syny
-> darklord: Tak to je oprava v autorizaku, kde vsecko zminovane vymeni za nove. Samozrejme to je hovadina, kdyz hodnota toho auta v pojizdnem stavu je cca 100 000 Kc. Todle se jedine vyplati (a to jeste mozna) opravit doma z jetych dilu, jinak to smysl nema...



E: A casteji to kolem sebe vidis asi proto, ze ty auta s temahle prvnima CRkama uz maj 10let, takze nalet bude uz znacnej a to cerpadlo se proste nejak opotrebovava at tam lejes naftu sebelepsi. Neznam moc lidi (spis nikoho), kteri by ho preventivne vymenili napriklad ve 200tkm. Ani ja ho nemenil a mam tam origo. No a kdyz odejde, tak uz je bohuzel pozde a vysledek je jako dal Tomas na fotkach.
upraveno 4x, naposled 27.07.2020 21:38:49
21:27:24
27.07.2020
darklord
-> Syny: ale tak vie sa aj benzin posrat, o tom pokoj. Lenze tych naftovych "rail cerpadlo" zavad v poslednej dobe vidim odvsadial tolko... Neviem si predstavit co by sa muselo stat s mojim autom, aby to stalo 170k. Lebo to je cena toho auta +50k na benzin...
21:26:25
27.07.2020
suri
-> Syny: zase tak v OIII je benzín fajn a poslednú dobu častá závada strácania sa chladiacej kvapaliny , pritom to boli tiež dobré motory
21:25:25
27.07.2020
suri
-> SO545: Sype sa to rovnako ako všetko , rotačkové čerpadlá sú bežná poruchová vec , vstreky vybrať koľkokrát nejdú , zodraté vačky , deravé zdvihátka ,ventily vo valcoch , sem tam zlomená kľuka ... sú to staré šroty všetko
21:23:51
27.07.2020
Syny
-> darklord 27.07.20 20:35:36: A mas pocit, ze benziny v poslednim desetileti se neumi vysrat tak, ze tam zahucis za par desitek tisic? Zavzpominame na prvni TSI a HTP napriklad... Todle je jedna z nejhorsich zavad co te na nafte muze potkat (tusim, ze jsou na to nachylny ty prvni CRka - ktere mam mimochodem i ja), jelikoz to cerpadlo s sebou vezme komplet palivovou soustavu vcetne vstriku, railu, nadrze a trubek/hadic. Nekomu se na tom aute nevysere vubec nic nekomu bohuzel zase jo - tady prisel pesek zrovna na Tomase. Ale nemyslim si, ze by nafty byly vylozene pruser a benziny super. To platilo mozna pred hodne davnou dobou, kdy u benzinu nebylo krom vstriku, sani, svicek a pistu nic, coz uz je fakt davna historie.
upraveno 2x, naposled 27.07.2020 21:26:51
21:21:49
27.07.2020
darklord
-> dragon_cb_cz: dufam ze za ~10 rokov az budem riesit "nove" 10 rocne auto, tak este toyota motory bez priameho vstreku najdem. Idealne zohnat 10 rocne verso 2018 (cize za 8 rokov) s 2ZR-FAE, a je vystarane. A ked to bude mat 20 rokov, tak uz beztak nejake benzinaky a naftaky nebudu na dennom poriadku...
upraveno 1x, naposled 27.07.2020 21:22:00
21:15:23
27.07.2020
dragon_cb_cz
-> darklord 27.07.20 20:35:36: Jenže dneska už si moc nepomůžeš ani u beznínu - všechny ty přímovstřiky jsou v tomhle vlastně dost přes kopírák jako tohle jestli jsem to pochopil - vstřikovací tlaky sice nižší, ale systém podobný. A u nafty už se alespoň lidi naučili tu mazivost jako parametr řešit. Zato u benzínu pořád vládne přesvědčení, že je to putna... Jestli je to až takhle katastrofální nevím, ale srandy kopec s tím je dle všeho taky.
21:10:29
27.07.2020
SO545
-> darklord 27.07.20 21:03:36: aj napriek tomu stara rotacka sa tak nesype ako tieto CRka.



moje ALH ma najazdene cez 350000km menil som len zhavice a olej kazdych 15000km.



verim ze to do 500 dame a snad aj viacej.
21:03:36
27.07.2020
darklord
-> StepaNoFUN: to povedz tomu motoru co sme tahali z kamosovho TDS, ze lopatky sa nedostanu cez cooler, 6/6 sacich ventilov KO, piesty KO, komorky KO
20:54:20
27.07.2020
StepaNoFUN
-> darklord: vymenis turbo a cooler. Dal se to nedostane. Znovu 20.
20:42:27
27.07.2020
darklord
-> StepaNoFUN: tak kupit 20 rocne auto, tak je uplne jedno co to je kedze tam uz bude vsetko rozsypane ked nie prevadzkou tak proste len vekom. A stale tam hrozi to, ze pozere lopatky z turba, a vybavene, totalka.
20:39:57
27.07.2020
StepaNoFUN
-> darklord: Není nafta, jako nafta. U rotačky dáš 20 za vstřiky a čerpadlo... Ale to už jsou starý vrány. Já jsem třeba na nafťáku ušetřil za několik let dost, ale to má jiný (nepublikovatelný) důvody než hodnotu spotřeby. ;-)
20:35:36
27.07.2020
darklord
-> StepaNoFUN: no to nechcem, ja by som si naftaka nekupil a toto je jeden z dovodv, ked vidim okolo seba vsetkych co "usetrili", mam pocit ze to je celkom bezna zavada okolo 300k a uplne jedno na aku naftu to jazdilo. A do autorizaku to snad nepojde...

-> dragon_cb_cz: tak ja vzdy dufam, ze ludia co kupuju tieto jazdenky pocitaju s podobnymi zavadami...
20:25:50
27.07.2020
dragon_cb_cz
-> darklord: No, tipoval bych, že to z tý úspory právě vygumovalo docela značnou část...



EDIT: ...a že většinu úspory realizoval spíš minulý majitel než Tomáš.
upraveno 1x, naposled 27.07.2020 20:28:34
20:24:37
27.07.2020
StepaNoFUN
-> darklord: Myslím, že to má cca 260k... Tohle prostě nechceš. V autorizáku z novejch dílů (je předepsaná i výměna tý nádrže, komplet trubek... Prostě všechno znovu) to je cca 170k....
20:21:47
27.07.2020
darklord
-> StepaNoFUN: aha, no ale tak lacne jazdenie na naftu za tych 300tis ci kolko to musi mat snad nasetrilo aj na vacsi servis...
20:18:55
27.07.2020
StepaNoFUN
-> darklord: Zadřený CR čerpadlo. Takže koplet výměna/ perfektní vyčištění celý palivový soustavy včetně trubek a nádrže, čerpadlo, vstřiky...
20:17:41
27.07.2020
dragon_cb_cz
-> darklord: Piliny v naftě bych tipoval. Tzn vydřený railový čerpadlo a vstřiky v prdeli - minimálně.
20:14:54
27.07.2020
darklord
-> Nwkt: a pre nas neznalych je to co presne? Piliny v oleji?
19:47:42
27.07.2020
U-Geen
-> dragon_cb_cz: to vis, babicka rikavala, nekupuj auta na F... Ford, Fiat, Folkswágn a francouzský.
16:32:27
27.07.2020
dragon_cb_cz
-> Nwkt: A doprdele 8
16:14:23
27.07.2020
Nwkt
16:14:10
27.07.2020
Nwkt
16:13:59
27.07.2020
Nwkt
tak na páteční výlet nedojel 8
zvětšit VW Passat - obrázek od Nwkt vložen 27.07.2020 16:13:59
07:32:33
10.07.2020
suri
-> Milan 136: stav se...
Extreme Tyres