VW Passat

prohledat
2033 příspěvků (zobrazeno 901 až 950) od 08.04.2014 do 16.04.2024, založil/a Syny
řadit dle data
10:10:56
08.04.2019
palinator
-> bouchy 08.04.19 09:59:24:

Kde že se vypínaj příspěvky od konkrétních uživatelů? 3 Někde jsem čet, že když se někdo hádá s blbcem dýl než 30 vteřin, tak už se hádají 2 blbci. 47
upraveno 1x, naposled 08.04.2019 10:11:57
10:08:31
08.04.2019
dragon_cb_cz
-> Nwkt 08.04.19 08:23:57: Jak říkám, já mám z mého (opatrného a z velké dálky) zkoumání pocit, že u koncernu se nějak lepší benzínový motory od dob starý 1.8T už nevyskytujou. Buď je to slabý, nebo na hovno 3 Tady ty novější 1.2/1.4TSI jsem slyšel docela chválit, ale to je pořád spíš slabší no 8 Ale důkladněji jsem to nezkoumal, jen slyším ty nářky všude kolem.
10:05:05
08.04.2019
dragon_cb_cz
-> bouchy: Obávám se, že opravdu plácáš ty, ale třeba mě někdo opraví. Co vím, tak všechny *SI jsou přímý vstřik, některé kombinované i s nepřímým - ale ten přímý je tam vždy.
09:59:24
08.04.2019
bouchy
-> Syny: To je fajn. My dálnice nevedem, i tak mi to o něco klesne klidnou jízdou směrem k domovu.

-> palinator: www.oleje.cz/forum/ne-pri my-vstrik-t6460.html

audiklub.cz/forum/.../126 6327-1-8-1-8t-1-8tsi-2-0tf si-jak-je-to-se-vstrikovan im a tak dále.

Plácat přestaň ty, když tomu nerozumíš.37
09:52:05
08.04.2019
palinator
-> bouchy 08.04.19 09:29:08:

Co to plácáš? TSI bylo vždy přímovstřik.
09:41:48
08.04.2019
Syny
-> bouchy: Zalezi i jaka je teplota venku. Ke me domu vede dlouha rovinka, takze sjedu z dalnice (kde to v lete ma klidne i 110°C) rozjedu se na 110-120, vyradim a necham to ty 3-4 km na volnobehu dojet. Vetsinou to vychazi, ze pred vjezdem do obce mam na tachometru lehce pod 90km/h. A nez jeste dojedu pred barak a zaprkuju, tak mam olej klidne o 15°C niz.
09:38:30
08.04.2019
bouchy
-> Syny: Mám, ale např. minutu to drží jak přibitý, nebo +-1 stupeň. Což je v mým případě třeba 105°C. I tak to turbu poněkud pomůže, protože to má víc a ten "chladnější" olej se hodí.
09:36:06
08.04.2019
Syny
-> bouchy: Tak pokud mas vymenik voda/olej, tak se olej na neco kolem 90°C za nejakou chvili dostane, kdyz to hned nezdechnes.
09:29:08
08.04.2019
bouchy
-> Syny: Přímovstřik kupodivu až odnedávna (jsem měl za to že FSI = přímo, TSI = nepřímo, TFSI = oboje - ale zjevně to tak není, když snad všechny nynější TSI jsou přímo, předtím oboje). A turbo už bývá dochlazovaný vodou (opět záleží na revizi motoru i typu)...krom toho dle teploměru se po jízdě (olej) moc nechladí, spíš naopak.
09:24:26
08.04.2019
Syny
-> palinator: Tak 1,6ku v kopci maximalne vytocis, protoze te nic jinyho nezbejva (3), ale porad je to relativne jednoducha atmosfera. Ale tydle oturbeny dvoulitry, tam tomu vetsina davala za usi protoze proste hustodemonskykrutoprisnej tubobenzin. Navic je to primovstrik, takze v sani humus + turbo ktery skoro nikdo nedochlazuje a leckdy ani neceka na ohrati oleje atd...
upraveno 1x, naposled 08.04.2019 09:25:28
09:21:16
08.04.2019
palinator
-> Syny:

Což se jednašestce v kopci rozhodně nestává. 3
09:19:07
08.04.2019
Syny
-> suri: Je fakt, ze to je takova motorizace, kterej kazdej daval kopr a podle toho dneska asi vypadaj...
upraveno 1x, naposled 08.04.2019 09:19:15
09:15:35
08.04.2019
suri
-> Syny: bol , kedysi



dnes je to samá zakarbonovaná mrdka bez tlakov s KO komponentami
08:30:06
08.04.2019
Syny
-> Nwkt: Pritom BWA je dle me ale dobrej motor...
08:23:57
08.04.2019
Nwkt
-> dragon_cb_cz: zrovna tady to je spíš mínus 3
23:23:26
07.04.2019
dragon_cb_cz
-> Nwkt: Benzín je plus... teda když to zrovna není koncern 3
12:33:57
07.04.2019
Nwkt
-> StepaNoFUN: Je to 2005 a benzín ... a nepojízdný
upraveno 1x, naposled 07.04.2019 12:34:11
21:28:50
06.04.2019
StepaNoFUN
-> Nwkt: Někdo se v tom už ryl, něco na tom dělali (asi za 35) a teď to zase nejede. Ale co tomu je zatím nikdo neví.

Jinak co jsem zběžně koukal, tak v kůži, nějaký lepší audio, vzadu roletky na oknech...

Za 40 by ho asi nechal, ale níž se mu moc nechce. To to chce radši spravit.
upraveno 1x, naposled 06.04.2019 21:29:55
21:23:09
06.04.2019
Nwkt
-> StepaNoFUN: Pokud tomu něco je, tak to je cenou na hraně prodejnosti
21:21:14
06.04.2019
StepaNoFUN
Nechce někdo benzinovýho kombíkovýho passata s lehlým motorem? Je to nějaká 2005 (MR 2006), 2.0 TFSI/147kw (BWA), manuál.

Zatím nezjišťováno co tomu je. Majitel za to chce 45k (asi by něco málo i slevil), nebo to opravit. Ale kamarád, kterej to má dělat, tak na to nemá moc čas ani náladu, proto se zmínil, jestli by to nikdo nechtěl...
10:45:04
28.03.2019
Bohyn
-> U-Geen: ano jen že se mi líbí vzhled

-> Nwkt: ano 20094
08:53:37
28.03.2019
Nwkt
-> Bohyn: Ale pod 2010, když vidím tlačítko ručky 1
07:53:19
28.03.2019
U-Geen
-> Bohyn: jj, tak vono to predevsim vypada lip nez nejaka guma... o sportovnosti bych nemluvil.
06:34:42
28.03.2019
Bohyn
-> Nwkt: je to CC4
20:33:56
27.03.2019
Nwkt
-> saskyn2: 3 3 3
20:19:58
27.03.2019
SO545
-> dragon_cb_cz 27.03.19 13:20:49: ja ich volam nacancane... sportove urcite nie4
17:58:00
27.03.2019
saskyn2
-> Nwkt 27.03.19 13:18:02: Tvl to je ostříží zrak3 3
13:20:49
27.03.2019
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Já jsem to nepochopil ani u manuálu, ne v autě podobného typu. Ale já jezdím leda pro rohlíky (a to ještě bezlepkový), takže asi nejsem ta správná cílovka.
13:19:19
27.03.2019
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 27.03.19 12:57:12: Ty sportovní obklady pedálů s podnožkou u automatu vypadají prostě legračně. To je jak pro človíka s protézou. Vždycky to bylo výsadou sportovních vozů s plnou pedálovou výbavou a u toho automatu mi přijde, že je lepší je nechat nenápadné.
13:18:02
27.03.2019
Nwkt
-> Bohyn: Hmm ventilovaný sedačky v B6 jo 3 co to je přesně zač?
12:57:12
27.03.2019
dragon_cb_cz
-> Bohyn: To já bych se teda za ty tři kila raději došel dobře najíst 3
12:24:36
27.03.2019
Bohyn
Dodána další chujovinka. A to jsem si řekl, že už nic na VW, ale prostě za cenu asi 13$ to nešlo neobjednat3
zvětšit VW Passat - obrázek od Bohyn vložen 27.03.2019 12:24:36
08:53:56
23.02.2019
SO545
-> suri 20.02.19 20:53:59: tie dierky su naprd ale su aj na inycxh autach a nebol problem...

CC je na toto chore.



Neda sa to celkom pausalizovat ale dnes je slabo osetrene kazde auto.

Je jedno ci auto za 15000e alebo 150000e



Naposledy som mal nutkanie na zvracanie z Rangerovera ci ako sa to pise...



Mam to moznost denne porovnavat. Kvalita sla do prec uz davno.

Planovanu zivotnost to ako tak vydrzi.

Vsetko nad maju v pecku.
20:53:59
20.02.2019
suri
-> SO545: iba jebnutý fašista môže vrtať dieru do plechových dverí a niečo tam nacvakávať , keď zvyšok to má lepené , inu čo čakať od národa ktorý rozjebal dvakrát europu -> Milan 136: OIII vyzerá byť trošku poučená aspoň okolo podlahy a zadnej nápravy určite , je tam toho plastizolu , keby som to vedel pred 7 rokmi mohol som to mať dnes pekne ošetrené , hold už to tak nebude
20:31:51
20.02.2019
SO545
-> Nwkt 20.02.19 20:25:27: hrdzavelo to od zaciatku.. skoro na kazdom...

Arteon uz ma OK uvidime ca sa na nom vysype.
20:25:27
20.02.2019
Nwkt
-> SO545: Protože kkti něco posrali, pod 2008 snad ty lišty nerezly, mě na 2010 hnijou taky
20:24:42
20.02.2019
SO545
-> Bohyn 20.02.19 19:51:23: cc ma naprd vymyslene listovanie dvier... na 99% aj tvoje casom bude hrdzaviet pod chromovanou listou dvier.

Cosi sme sa toho naopravovali a namenili.Tam si to vsimaj poriadne...
20:08:58
20.02.2019
Bohyn
-> Milan 136: No přesně, zkrátka líp už bylo. Prostě kdo má svoje auto rád, sundat podběhy, umýt a ošetřit to tam vše potřebné alespoň 1x ročně4
19:54:32
20.02.2019
Milan 136
-> Bohyn 20.02.19 19:51:23: Poslední auto s podlahou komplet v plastizolu byla O1. Teď nějak zamatlají místa, co jsou odkrytá a pod plastama atd je snad jen foréza... 71
19:51:23
20.02.2019
Bohyn
Při přezouvání jsem si cvičně jako na každym autě sundal podběhy a byl jsem docela zklamán z antikorozní ochrany v zadní části. některé bodové svary už odhaleny na holý plech, celkově jen tak fouknuto barvou, nějakej tlumex jen na odhalenějších místech. Líp ošetřena je podle mě i 120tka. Všehno jsem přeprousil a přetřel, nikde není koroze, že by to bylo na vyvaření ani holý plech není korozí narušen, ale fakt čím novější auto tím horší. Nedávno jsem četl test právě antikorozních ochran u různých automobilek a potvrzuje to, co píšu. Naštěstí viditelná místa jsou OK.
zvětšit VW Passat - obrázek od Bohyn vložen 20.02.2019 19:51:23
20:08:40
07.02.2019
Karel.
-> Nwkt: nakonec přes VCDS úplně v pohodě,diky
22:31:23
06.02.2019
saskyn2
-> Nwkt 06.02.19 22:04:13: Jo máš pravdu, ted na to koukám znovu a tohle je asi fakt špatně. Já to myslel tak že červený nemají dlouhý kodování, ale tohle je fakt blbě. Z paměti vím že kodování vždy končí 05 což zamená evropu.
22:16:35
06.02.2019
Karel.
-> StepaNoFUN: jojo,ať kdyžtak vím co vratit4
22:13:39
06.02.2019
StepaNoFUN
-> Karel.: Hlavně než cokoli změníš, napiš si co tam bylo původně. ;-)
22:09:53
06.02.2019
Karel.
takže když budu mít číslo 21589, tak ho upravím na 20589 je to tak? děkuji
22:08:51
06.02.2019
Karel.
-> saskyn2: modro červený budíky, jestli se nepletu1
upraveno 1x, naposled 06.02.2019 22:09:11
22:04:13
06.02.2019
Nwkt
-> saskyn2: Jj, ale nápověda bude jistota
22:00:56
06.02.2019
saskyn2
-> Nwkt: Pro červený budíky to je správně, takže záleží co má.
21:55:14
06.02.2019
Karel.
-> StepaNoFUN: děkuju

-> Nwkt: teď jsem tohle taky našel popravdě, takže přes VCDS? tak na to zítra mrknu,díky
21:52:14
06.02.2019
Nwkt
-> StepaNoFUN: VIS to píše blbě, přepni se na B5 a bude tam to samý
Extreme Tyres