VW Passat

prohledat
2033 příspěvků (zobrazeno 951 až 1000) od 08.04.2014 do 16.04.2024, založil/a Syny
řadit dle data
21:49:22
06.02.2019
StepaNoFUN
-> Nwkt: Jestli to má dlouhý kódování tak je to pak fakt mimo.
Ale tohle mi pro B6 píše VIS...
21:46:58
06.02.2019
Nwkt
-> StepaNoFUN: To je spíš B5, pokud má dlouhý kódování tak je to úplně mimo
-> Karel.: Udělej to přes nápovědu ve VCDS
21:42:16
06.02.2019
StepaNoFUN
-> Karel.:
Takže jestli dobře koukám, Adresa 17, kódování, a z prvních 2 znakú kódování odečíst 01
zvětšit VW Passat - obrázek od StepaNoFUN vložen 06.02.2019 21:42:16
upraveno 1x, naposled 06.02.2019 21:47:00
21:35:56
06.02.2019
Karel.
Nevíte někdo prosím jakej kanál je na deaktivaci konttolky desticek pro Passat B6?předpokládám,že klasika kódování budíku.bohuzel už mi někdo ustřihl konektor a i přes propojení to stale svítí,dekuju
22:29:24
04.02.2019
Milan 136
-> palinator 04.02.19 19:20:41: jo, tak jasně. Psal jsem v rychlosti a ne úplně přesně se vyjádřil. V příspěvku šlo hlavně o to odlišit saze a popel.
I spalováním paliva a oleje vzniká popel. Proto se musí pro auta s dpf používat bezpopelné oleje.
22:09:45
04.02.2019
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:
3 3
21:51:34
04.02.2019
Jirik_Tuňák1983
21:43:43
04.02.2019
venni
-> saskyn2 04.02.19 21:02:53: jj na tachu svití myslim 228 nebo 238 4 auto bylo nejspiš kupovany v čr a celkově bylo zachovalý.Ženská mi tvrdila že se jí za jízdy musela zatáhnout ruční brzda,myslel jsem si svoje.Dostala bůček do prava na skoro rovině.Po napichnuti diagnostikou to píše KO servomotor vlevo na ručce a snímač úhlu řízení + čidlo ABS na PZ kole.Nu nevim consi o tom myslet 9
21:02:53
04.02.2019
saskyn2
-> venni: U CR je to něco jinýho, tam je jiný kanál, někde 105 myslím. Jak píše Nwkt, normálně jezdí s mnohem horší hodnotou, navíc tohle je 8V tam ty filtry tolik netrpí jako u 16V. Počítej že najede víc než 300t bez problémů. Podle tý hodnoty bych řekl že to má tak 250 ne?
20:21:09
04.02.2019
Alenka
Asi půl roku zpět jsem něco dělal na T5 96kW BNZ.
Dle VCDS bylo zanesení filtru popelem na 242g, při plné zátěži diferenční tlak přelezl maximum okolo 2500 ot. ale auto bez problémů jezdí dál, takže 68g bych skoro považoval za zánovní filtr 3
20:06:50
04.02.2019
Nwkt
-> venni 04.02.19 11:08:19: Teď jsem tu měl RS oktávku PD, co měla 72g a jezdí a regeneruje normálně
19:20:41
04.02.2019
palinator
-> Milan 136:
Počkej, popel snad nevzniká spalováním samotnejch sazí ne? Resp. saze budou mít různou popelnatost podle toho, jaký se spaluje palivo, jestli motor žere olej (a jakej olej), apod. ne? Nedá se asi říct, že po x-regeneracích bude v DPF vždy y-popela.

E: dokonce bych i tipoval, že spolu se sazema do DPF letí už i nějaký to stopový množství popela. Pokud si to myslim blbě, tak mě opravte.
upraveno 1x, naposled 04.02.2019 19:21:26
17:32:09
04.02.2019
venni
-> Milan 136 04.02.19 17:25:29: aha,a posledni otazka,ty dvě hodnoty mi teda nejak nekorespondujou s tim,ze mi delphi ukazovalo taky přes 60 %
17:25:29
04.02.2019
Milan 136
-> venni 04.02.19 12:29:48: rozdil jsou saze a popel. Sazemi se postupne zaplnuje a zase vypaluje a vznika tim popel, ktery se tam usazuje a prave mnozstvi popela je smerodatne pro stav filtru
17:22:57
04.02.2019
venni
-> saskyn2 04.02.19 17:08:08: je to pro známýho co od nás bere dost dílů a nechtěl jsem aby to pracně rvali do auta a bylo to prdu.Nějak se s snim domluvim.No a ještě mi poraď,ty hodnoty z mého auta jsou teda jaký?? Na CAYC tu celkovou hodnotu taky najdu pod kanalem 068?
17:08:08
04.02.2019
saskyn2
-> venni: Ne to je nespalitelný, ale fakt to neřeš, jezdí i mnohem zaprasenější
12:29:48
04.02.2019
venni
-> saskyn2 04.02.19 11:19:59: no mě delphina kdysi taky ukazovala na mojem autě něco přes 60% a vcdsko mi v rozšiřenym měření ukazuje 12% a 2,25% ...na tlaky jsem nekoukal. A není tich 68% před regeneraci nebo tak něco ?? Ty dpfka mě jednou umoří,za takovou dobu jsem se v tom ještě nezačal orientovat.
11:19:59
04.02.2019
saskyn2
-> venni: No to pole 2 je ono. Podle tohole je po smrti, maximum je 60. Ale jak říkám je to teoretická spočítaná hodnota, neřešil bych to a prodal ho, max se ti vrátí.
11:08:19
04.02.2019
venni
Kluci takhle?? 9
zvětšit VW Passat - obrázek od venni vložen 04.02.2019 11:08:19
14:44:29
03.02.2019
venni
-> Nwkt 03.02.19 13:18:29: vim já? kdysi jsem to koupil za cca litr někde na netu.Takže origo asi ne :D :D
13:18:29
03.02.2019
Nwkt
-> venni: Origo kabel nebo čína?
11:33:06
03.02.2019
Milan 136
-> saskyn2 03.02.19 11:10:11: Tak tak. A ještě zbývá doufat, že s tou hodnotou nikdo nemanipuloval.
11:10:11
03.02.2019
saskyn2
-> venni: Normálně by to mělo jít, kanál 068. Ale je to stejně jenom spočítaná teoretická hodnota z najetých km a spotřeby.
00:12:23
03.02.2019
venni
Jeden asi hloupý dotaz...mam v práci na sále B6 BMP tudíž s DPF,na DPF mam ženicha,ale přes vcds se nedostanu do rozšířeného měření abych se kouknul jak moc je filtr plnej.Umim lezt do DPFka jenom přes tohle a zatim mi to vždy pouštělo (octy,pašíci,golfy)a tady ne.Auto je z roku 2006.Nasměřuje mě někdo klucí co a jak? Díkes
12:43:13
17.01.2019
Jarda/felda
-> ogi 17.01.19 09:25:06: nic jinýho než pružiny tam vliv na výšku nemá 4
11:39:47
17.01.2019
amksmb
Tak zas zalezi jak moc to je kamos a jestli si dily sezenes sam pak to vyznam ma, jinak teda moc nee.1
09:36:09
17.01.2019
ogi
Dík. Takže ho s tim pošlu do pérdele. 3
09:29:29
17.01.2019
amksmb
Praskaji pruziny kvuli hornimu ulozeni, koncepce nahouby, dost se na zemi nadres a modli se aby sly povolit vsechny ramena, delal sem to a neni to zadna slava, hlavne dobry stahovak na pruziny jinak je tam na ten tlumic nedostanes.
09:25:06
17.01.2019
ogi
Hoši, potřebuju poradit. Kámoš má Passat 5,5 a teď mu ukrutně sedí předek. Čim to může bejt? U normálního personu bych řekl prasklá pružina(obě strany), ale tady u tý složitý nápravy taky pružina nebo tam umírá něco jinýho? Jen jestli se do toho mam pouštět...-Dík za radu
08:35:02
19.12.2018
Jirik_Tuňák1983
Poláci, no. Ještě mají Audi v elpedží a další tuny hnojůvky. 3
23:24:04
18.12.2018
Nwkt
-> palinator: starý 3 3 3
MÓJ PASSAT ROBI WE WSI SZUM (Llama In My Living Room PARODIA) || Kabaret Czwarta Fala&Dagmara Michta
23:12:36
18.12.2018
palinator
Rompey - Passerati (Passat w TDI) (Official Video) NOWOŚĆ DISCO POLO

3
20:16:45
04.12.2018
saskyn2
-> Nwkt 04.12.18 14:38:21: Asi tak, než odejde DPF tak benzín má třetí motor3 3
20:07:42
04.12.2018
MATTESS
19:45:28
04.12.2018
suri
-> Milan 136: to je málo ...už by som pod 600nm nešiel , inak sa s tým nedá jazdiť
19:44:40
04.12.2018
Milan 136
-> suri 04.12.18 18:22:18: nerekl bych. 350Nm neni malo. Pripadne se to umi polecit APR.
Ale je fakt, ze cena je trochu vyssi1
18:22:18
04.12.2018
suri
-> MATTESS: to nemá krúťák
18:16:45
04.12.2018
MATTESS
-> Milan 136 04.12.18 17:22:55: to by mi vyhovovalo 1
18:12:45
04.12.2018
suri
-> Tomaso435: tu je to podobne už ,mám doktora jedného 84ročného , pred rokom kúpil štvorokú OIII 1,6TDI a na jar sa dočítal že v nemecku zakazujú vjazd do miest dieslom /samozrejme EU1-2-3 a pod, nie EU6+ čo mal on/ tak to predal , prerobil na tom cca 7tis eur a kúpil 1,5TSI :D
18:10:28
04.12.2018
Tomaso435
-> Pavell 04.12.18 17:30:37: tady se zase každej nafty spíš zbavuje... a nebo přemejšlí o obnově vozového parku a už vybírá výhradně benzíny.
18:00:47
04.12.2018
suri
-> Jirik_Tuňák1983: neviem koľko je 35tis eur czk ale pozri si to na nete ..
17:59:26
04.12.2018
Jirik_Tuňák1983
-> suri 04.12.18 17:36:07: My ti vůbec nerozumíme, mohl bys prosím vyjadřovat hodnotu věcí v naší mezinárodní měně, abychom to nemuseli pořád přepočítávat? 3
17:36:07
04.12.2018
suri
-> Milan 136: to je trieda auta 35tis eur hore , otázka je či mi to niečo ponúkne čo som nemal , podvozokovo oproti dvojke super , motor je fajn ale v6 je v6 pri rovnakej spotrebe no ... najlepšie auto je tá biela octavia , stála pár korún a chodí tak ako dvojka chodiť má , žiadne trasenie , smrad v aute , vysvietené svetlá , rozjebané nápravy a zhnité excentre
17:30:37
04.12.2018
Pavell
Také nevidím nic špatného na naftě. O1 mám už cca 6 let. nějakých 110tis Km, neznám problém s palivem, max. horší starty v mrazu. Teď jsem měl 1,5 roku insignii v naftě, taky žádný problém. Z benzínů není moc co vybírat, ted pomalu scháním velky rodinný kombík a vůbec nevím do čeho jít - ale asi zase nafta 4
17:22:55
04.12.2018
Milan 136
Mně by třeba vůbec nevadil Superb III Sportline 2.0TSI 206kW. S tím se jezdí fajn. Navíc by s tím šlo občas pozlobit někoho na křižovatce na launch control3
17:16:48
04.12.2018
suri
-> Jirik_Tuňák1983: ja som po mesiaci presadol do svojej Octavie a som spokojný , človeče nejak mi nič nechýba čo sa týka auta . Keby som to mal tak zhrnúť tak sa v tom aute rád vozím ... Rýchlejšie tu mám 1,8TSi čo je podľa vás slabota, 3,6 Superba a to je viacmenej všetko , SDI a Feliciu nerátam
17:05:21
04.12.2018
Jirik_Tuňák1983
-> suri 04.12.18 14:40:30: Auto nemusí být rychlé, jen musí umět rychle a pružně akcelerovat. 1
14:41:28
04.12.2018
palinator
-> Nwkt:
Tak to jsou starý TDI pěkný sráče když vydržej tak 400 a motor na odpis.. 3
14:40:30
04.12.2018
suri
-> Jirik_Tuňák1983: ja už jazdím len predpisovo a nezáleží mi na tom aké je to konkrétne auto rýchle , skôr bezpečnosť a jazdné vlastnosti ...
14:38:21
04.12.2018
Nwkt
-> palinator: Já ti nevím, zrovna ty 2010+ CRka od VW najedou na původní DPF (původní SW) klidně 700-800 tisíc 3
Extreme Tyres