skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
VW Passat
21:51:34
04.02.2019
04.02.2019
Jirik_Tuňák1983
-> venni 04.02.19 21:43:43: Handbrakegate?
21:43:43
04.02.2019
04.02.2019
venni
-> saskyn2 04.02.19 21:02:53: jj na tachu svití myslim 228 nebo 238 auto bylo nejspiš kupovany v čr a celkově bylo zachovalý.Ženská mi tvrdila že se jí za jízdy musela zatáhnout ruční brzda,myslel jsem si svoje.Dostala bůček do prava na skoro rovině.Po napichnuti diagnostikou to píše KO servomotor vlevo na ručce a snímač úhlu řízení + čidlo ABS na PZ kole.Nu nevim consi o tom myslet
21:02:53
04.02.2019
04.02.2019
saskyn2
-> venni: U CR je to něco jinýho, tam je jiný kanál, někde 105 myslím. Jak píše Nwkt, normálně jezdí s mnohem horší hodnotou, navíc tohle je 8V tam ty filtry tolik netrpí jako u 16V. Počítej že najede víc než 300t bez problémů. Podle tý hodnoty bych řekl že to má tak 250 ne?
20:21:09
04.02.2019
04.02.2019
Alenka
Asi půl roku zpět jsem něco dělal na T5 96kW BNZ.
Dle VCDS bylo zanesení filtru popelem na 242g, při plné zátěži diferenční tlak přelezl maximum okolo 2500 ot. ale auto bez problémů jezdí dál, takže 68g bych skoro považoval za zánovní filtr
Dle VCDS bylo zanesení filtru popelem na 242g, při plné zátěži diferenční tlak přelezl maximum okolo 2500 ot. ale auto bez problémů jezdí dál, takže 68g bych skoro považoval za zánovní filtr
20:06:50
04.02.2019
04.02.2019
Nwkt
-> venni 04.02.19 11:08:19: Teď jsem tu měl RS oktávku PD, co měla 72g a jezdí a regeneruje normálně
19:20:41
04.02.2019
04.02.2019
palinator
-> Milan 136:
Počkej, popel snad nevzniká spalováním samotnejch sazí ne? Resp. saze budou mít různou popelnatost podle toho, jaký se spaluje palivo, jestli motor žere olej (a jakej olej), apod. ne? Nedá se asi říct, že po x-regeneracích bude v DPF vždy y-popela.
E: dokonce bych i tipoval, že spolu se sazema do DPF letí už i nějaký to stopový množství popela. Pokud si to myslim blbě, tak mě opravte.
Počkej, popel snad nevzniká spalováním samotnejch sazí ne? Resp. saze budou mít různou popelnatost podle toho, jaký se spaluje palivo, jestli motor žere olej (a jakej olej), apod. ne? Nedá se asi říct, že po x-regeneracích bude v DPF vždy y-popela.
E: dokonce bych i tipoval, že spolu se sazema do DPF letí už i nějaký to stopový množství popela. Pokud si to myslim blbě, tak mě opravte.
17:32:09
04.02.2019
04.02.2019
venni
-> Milan 136 04.02.19 17:25:29: aha,a posledni otazka,ty dvě hodnoty mi teda nejak nekorespondujou s tim,ze mi delphi ukazovalo taky přes 60 %
17:25:29
04.02.2019
04.02.2019
Milan 136
-> venni 04.02.19 12:29:48: rozdil jsou saze a popel. Sazemi se postupne zaplnuje a zase vypaluje a vznika tim popel, ktery se tam usazuje a prave mnozstvi popela je smerodatne pro stav filtru
17:22:57
04.02.2019
04.02.2019
venni
-> saskyn2 04.02.19 17:08:08: je to pro známýho co od nás bere dost dílů a nechtěl jsem aby to pracně rvali do auta a bylo to prdu.Nějak se s snim domluvim.No a ještě mi poraď,ty hodnoty z mého auta jsou teda jaký?? Na CAYC tu celkovou hodnotu taky najdu pod kanalem 068?
17:08:08
04.02.2019
04.02.2019
saskyn2
-> venni: Ne to je nespalitelný, ale fakt to neřeš, jezdí i mnohem zaprasenější
12:29:48
04.02.2019
04.02.2019
venni
-> saskyn2 04.02.19 11:19:59: no mě delphina kdysi taky ukazovala na mojem autě něco přes 60% a vcdsko mi v rozšiřenym měření ukazuje 12% a 2,25% ...na tlaky jsem nekoukal. A není tich 68% před regeneraci nebo tak něco ?? Ty dpfka mě jednou umoří,za takovou dobu jsem se v tom ještě nezačal orientovat.
11:19:59
04.02.2019
04.02.2019
saskyn2
-> venni: No to pole 2 je ono. Podle tohole je po smrti, maximum je 60. Ale jak říkám je to teoretická spočítaná hodnota, neřešil bych to a prodal ho, max se ti vrátí.
14:44:29
03.02.2019
03.02.2019
venni
-> Nwkt 03.02.19 13:18:29: vim já? kdysi jsem to koupil za cca litr někde na netu.Takže origo asi ne :D :D
13:18:29
03.02.2019
03.02.2019
Nwkt
-> venni: Origo kabel nebo čína?
11:33:06
03.02.2019
03.02.2019
Milan 136
-> saskyn2 03.02.19 11:10:11: Tak tak. A ještě zbývá doufat, že s tou hodnotou nikdo nemanipuloval.
11:10:11
03.02.2019
03.02.2019
saskyn2
-> venni: Normálně by to mělo jít, kanál 068. Ale je to stejně jenom spočítaná teoretická hodnota z najetých km a spotřeby.
00:12:23
03.02.2019
03.02.2019
venni
Jeden asi hloupý dotaz...mam v práci na sále B6 BMP tudíž s DPF,na DPF mam ženicha,ale přes vcds se nedostanu do rozšířeného měření abych se kouknul jak moc je filtr plnej.Umim lezt do DPFka jenom přes tohle a zatim mi to vždy pouštělo (octy,pašíci,golfy)a tady ne.Auto je z roku 2006.Nasměřuje mě někdo klucí co a jak? Díkes
12:43:13
17.01.2019
17.01.2019
Jarda/felda
-> ogi 17.01.19 09:25:06: nic jinýho než pružiny tam vliv na výšku nemá
11:39:47
17.01.2019
17.01.2019
amksmb
Tak zas zalezi jak moc to je kamos a jestli si dily sezenes sam pak to vyznam ma, jinak teda moc nee.
09:36:09
17.01.2019
17.01.2019
ogi
Dík. Takže ho s tim pošlu do pérdele.
09:29:29
17.01.2019
17.01.2019
amksmb
Praskaji pruziny kvuli hornimu ulozeni, koncepce nahouby, dost se na zemi nadres a modli se aby sly povolit vsechny ramena, delal sem to a neni to zadna slava, hlavne dobry stahovak na pruziny jinak je tam na ten tlumic nedostanes.
09:25:06
17.01.2019
17.01.2019
ogi
Hoši, potřebuju poradit. Kámoš má Passat 5,5 a teď mu ukrutně sedí předek. Čim to může bejt? U normálního personu bych řekl prasklá pružina(obě strany), ale tady u tý složitý nápravy taky pružina nebo tam umírá něco jinýho? Jen jestli se do toho mam pouštět...-Dík za radu
08:35:02
19.12.2018
19.12.2018
Jirik_Tuňák1983
Poláci, no. Ještě mají Audi v elpedží a další tuny hnojůvky.
23:24:04
18.12.2018
18.12.2018
Nwkt
23:12:36
18.12.2018
18.12.2018
palinator
20:16:45
04.12.2018
04.12.2018
saskyn2
-> Nwkt 04.12.18 14:38:21: Asi tak, než odejde DPF tak benzín má třetí motor
20:07:42
04.12.2018
04.12.2018
MATTESS
19:45:28
04.12.2018
04.12.2018
suri
-> Milan 136: to je málo ...už by som pod 600nm nešiel , inak sa s tým nedá jazdiť
19:44:40
04.12.2018
04.12.2018
Milan 136
-> suri 04.12.18 18:22:18: nerekl bych. 350Nm neni malo. Pripadne se to umi polecit APR.
Ale je fakt, ze cena je trochu vyssi
Ale je fakt, ze cena je trochu vyssi
18:22:18
04.12.2018
04.12.2018
suri
-> MATTESS: to nemá krúťák
18:16:45
04.12.2018
04.12.2018
MATTESS
-> Milan 136 04.12.18 17:22:55: to by mi vyhovovalo
18:12:45
04.12.2018
04.12.2018
suri
-> Tomaso435: tu je to podobne už ,mám doktora jedného 84ročného , pred rokom kúpil štvorokú OIII 1,6TDI a na jar sa dočítal že v nemecku zakazujú vjazd do miest dieslom /samozrejme EU1-2-3 a pod, nie EU6+ čo mal on/ tak to predal , prerobil na tom cca 7tis eur a kúpil 1,5TSI :D
18:10:28
04.12.2018
04.12.2018
Tomaso435
-> Pavell 04.12.18 17:30:37: tady se zase každej nafty spíš zbavuje... a nebo přemejšlí o obnově vozového parku a už vybírá výhradně benzíny.
18:00:47
04.12.2018
04.12.2018
suri
-> Jirik_Tuňák1983: neviem koľko je 35tis eur czk ale pozri si to na nete ..
17:59:26
04.12.2018
04.12.2018
Jirik_Tuňák1983
-> suri 04.12.18 17:36:07: My ti vůbec nerozumíme, mohl bys prosím vyjadřovat hodnotu věcí v naší mezinárodní měně, abychom to nemuseli pořád přepočítávat?
17:36:07
04.12.2018
04.12.2018
suri
-> Milan 136: to je trieda auta 35tis eur hore , otázka je či mi to niečo ponúkne čo som nemal , podvozokovo oproti dvojke super , motor je fajn ale v6 je v6 pri rovnakej spotrebe no ... najlepšie auto je tá biela octavia , stála pár korún a chodí tak ako dvojka chodiť má , žiadne trasenie , smrad v aute , vysvietené svetlá , rozjebané nápravy a zhnité excentre
17:30:37
04.12.2018
04.12.2018
Pavell
Také nevidím nic špatného na naftě. O1 mám už cca 6 let. nějakých 110tis Km, neznám problém s palivem, max. horší starty v mrazu. Teď jsem měl 1,5 roku insignii v naftě, taky žádný problém. Z benzínů není moc co vybírat, ted pomalu scháním velky rodinný kombík a vůbec nevím do čeho jít - ale asi zase nafta
17:22:55
04.12.2018
04.12.2018
Milan 136
Mně by třeba vůbec nevadil Superb III Sportline 2.0TSI 206kW. S tím se jezdí fajn. Navíc by s tím šlo občas pozlobit někoho na křižovatce na launch control
17:16:48
04.12.2018
04.12.2018
suri
-> Jirik_Tuňák1983: ja som po mesiaci presadol do svojej Octavie a som spokojný , človeče nejak mi nič nechýba čo sa týka auta . Keby som to mal tak zhrnúť tak sa v tom aute rád vozím ... Rýchlejšie tu mám 1,8TSi čo je podľa vás slabota, 3,6 Superba a to je viacmenej všetko , SDI a Feliciu nerátam
17:05:21
04.12.2018
04.12.2018
Jirik_Tuňák1983
-> suri 04.12.18 14:40:30: Auto nemusí být rychlé, jen musí umět rychle a pružně akcelerovat.
14:41:28
04.12.2018
04.12.2018
palinator
-> Nwkt:
Tak to jsou starý TDI pěkný sráče když vydržej tak 400 a motor na odpis..
Tak to jsou starý TDI pěkný sráče když vydržej tak 400 a motor na odpis..
14:40:30
04.12.2018
04.12.2018
suri
-> Jirik_Tuňák1983: ja už jazdím len predpisovo a nezáleží mi na tom aké je to konkrétne auto rýchle , skôr bezpečnosť a jazdné vlastnosti ...
14:38:21
04.12.2018
04.12.2018
Nwkt
-> palinator: Já ti nevím, zrovna ty 2010+ CRka od VW najedou na původní DPF (původní SW) klidně 700-800 tisíc
14:34:15
04.12.2018
04.12.2018
palinator
-> bouchy:
To by mě zajímalo, co si představuješ pod pojmem "neustálý potíže s palivem". Já znám akorát takovou potíž, že palivo dochází a je drahý.
Starty - 2x za život auta vyměnit žhaviče, baterku a jednou repasovat startér. Je fakt, že u starejch dieselů start trvá o 10 vteřin dýl, u novejch o 2, než u benzinů.
Netvrdim o dieselech, že jsou nějakej zázrak, ale oproti většině benzinů mají mechanickou životnost vyšší, servisně jsou samozřejmě náročnější a je to celkově rizikovější investice. A spíš bych dieselům vyčet to, že ty "cenově dostupný" diesely jsou vylítaný mrchy, který pěkně smrděj. Dá se říci nehledě na EURO normu. Osobně jsem docela zvědav na dobu, kdy budou hromadně umírat diesely vyrobené po roce 2010 s DPF - jaké problémy budou právě s tim, že skrz DPF nemůžou pouštět ven kdeco (v důsledku špatného vstřikování zasírání DPF, časté regenerace, atd.). Nebo jestli to dřív půjde do šrotu v důsledku značného množství chyb a nouzových režimů, generovaných celkově špatným stavem komponent kolem motoru.
A nevim jestli je nějak významnej rozdíl mezi tim, když člověk neudržuje benzín nebo neudržuje diesel. Možná naopak diesel bude klepat jako haraburda až do svý nejdelší smrti (pokud teda zrovna nelehne čerpadlo)
To by mě zajímalo, co si představuješ pod pojmem "neustálý potíže s palivem". Já znám akorát takovou potíž, že palivo dochází a je drahý.
Starty - 2x za život auta vyměnit žhaviče, baterku a jednou repasovat startér. Je fakt, že u starejch dieselů start trvá o 10 vteřin dýl, u novejch o 2, než u benzinů.
Netvrdim o dieselech, že jsou nějakej zázrak, ale oproti většině benzinů mají mechanickou životnost vyšší, servisně jsou samozřejmě náročnější a je to celkově rizikovější investice. A spíš bych dieselům vyčet to, že ty "cenově dostupný" diesely jsou vylítaný mrchy, který pěkně smrděj. Dá se říci nehledě na EURO normu. Osobně jsem docela zvědav na dobu, kdy budou hromadně umírat diesely vyrobené po roce 2010 s DPF - jaké problémy budou právě s tim, že skrz DPF nemůžou pouštět ven kdeco (v důsledku špatného vstřikování zasírání DPF, časté regenerace, atd.). Nebo jestli to dřív půjde do šrotu v důsledku značného množství chyb a nouzových režimů, generovaných celkově špatným stavem komponent kolem motoru.
A nevim jestli je nějak významnej rozdíl mezi tim, když člověk neudržuje benzín nebo neudržuje diesel. Možná naopak diesel bude klepat jako haraburda až do svý nejdelší smrti (pokud teda zrovna nelehne čerpadlo)
13:57:19
04.12.2018
04.12.2018
dragon_cb_cz
-> Jarda/felda 04.12.18 12:27:07: Jen do doby, než vyzkouší nějakej rozumnej
13:39:53
04.12.2018
04.12.2018
bouchy
-> vhml 03.12.18 21:59:03: Trochu mí při předváděčce vadil turbolag; tahalo to pochopitelně líp jak 1.4 63kW ( jiný epochy)
Jinak za mě vždy benzín - zatím každýho ten diesel dohnal (servis, neustálý potíže s palivem a kvalitou, starty), kor takový ty, co chtěj jezdit za 1 kč/km, ale jezděj kolem komína (10tkm/rok max), servis to auto nevídí, přezažený intervaly... a pak tohle po někom koupit. Jo, něco na lítání po dálnicích, to už je jiná, ale na to si kupuje auto málokdo (spíš ta chatka, supermarket a jednou za rok Chorvatsko). A to nemluvim o nový ekodobě - zákazy dieselů, brzy přijdou pokuty za provoz, nafta slabší a slabší, DPF, STK,...
Jinak za mě vždy benzín - zatím každýho ten diesel dohnal (servis, neustálý potíže s palivem a kvalitou, starty), kor takový ty, co chtěj jezdit za 1 kč/km, ale jezděj kolem komína (10tkm/rok max), servis to auto nevídí, přezažený intervaly... a pak tohle po někom koupit. Jo, něco na lítání po dálnicích, to už je jiná, ale na to si kupuje auto málokdo (spíš ta chatka, supermarket a jednou za rok Chorvatsko). A to nemluvim o nový ekodobě - zákazy dieselů, brzy přijdou pokuty za provoz, nafta slabší a slabší, DPF, STK,...
13:33:56
04.12.2018
04.12.2018
Jirik_Tuňák1983
-> suri 04.12.18 13:20:30: Zrovna u tebe bych čekal, že to pochopíš.
13:20:30
04.12.2018
04.12.2018
suri
-> Jirik_Tuňák1983: bežne použiteľné rýchlosti, to my ide aj na 1,8-> Jarda/felda: jojo , som rád že som sa zbavil skoro všetkého čo som tu mal -> darabos: ten je OK
12:49:59
04.12.2018
04.12.2018
darabos
-> suri 04.12.18 08:29:30: jj myslim SIII, teda od roku 2015, ci ako to je, cital som niekde, ze starsie motory mali nejaky problem s poddymenzovanymi piestnymi kruzkami.