VW Passat

prohledat
2033 příspěvků (zobrazeno 1001 až 1050) od 08.04.2014 do 16.04.2024, založil/a Syny
řadit dle data
14:34:15
04.12.2018
palinator
-> bouchy:
To by mě zajímalo, co si představuješ pod pojmem "neustálý potíže s palivem". Já znám akorát takovou potíž, že palivo dochází a je drahý. 3
Starty - 2x za život auta vyměnit žhaviče, baterku a jednou repasovat startér. Je fakt, že u starejch dieselů start trvá o 10 vteřin dýl, u novejch o 2, než u benzinů.

Netvrdim o dieselech, že jsou nějakej zázrak, ale oproti většině benzinů mají mechanickou životnost vyšší, servisně jsou samozřejmě náročnější a je to celkově rizikovější investice. A spíš bych dieselům vyčet to, že ty "cenově dostupný" diesely jsou vylítaný mrchy, který pěkně smrděj. Dá se říci nehledě na EURO normu. Osobně jsem docela zvědav na dobu, kdy budou hromadně umírat diesely vyrobené po roce 2010 s DPF - jaké problémy budou právě s tim, že skrz DPF nemůžou pouštět ven kdeco (v důsledku špatného vstřikování zasírání DPF, časté regenerace, atd.). Nebo jestli to dřív půjde do šrotu v důsledku značného množství chyb a nouzových režimů, generovaných celkově špatným stavem komponent kolem motoru.
A nevim jestli je nějak významnej rozdíl mezi tim, když člověk neudržuje benzín nebo neudržuje diesel. Možná naopak diesel bude klepat jako haraburda až do svý nejdelší smrti (pokud teda zrovna nelehne čerpadlo)
upraveno 2x, naposled 04.12.2018 14:35:04
13:57:19
04.12.2018
dragon_cb_cz
-> Jarda/felda 04.12.18 12:27:07: Jen do doby, než vyzkouší nějakej rozumnej 2
13:39:53
04.12.2018
bouchy
-> vhml 03.12.18 21:59:03: Trochu mí při předváděčce vadil turbolag; tahalo to pochopitelně líp jak 1.4 63kW ( jiný epochy) 3
Jinak za mě vždy benzín - zatím každýho ten diesel dohnal (servis, neustálý potíže s palivem a kvalitou, starty), kor takový ty, co chtěj jezdit za 1 kč/km, ale jezděj kolem komína (10tkm/rok max), servis to auto nevídí, přezažený intervaly... a pak tohle po někom koupit. Jo, něco na lítání po dálnicích, to už je jiná, ale na to si kupuje auto málokdo (spíš ta chatka, supermarket a jednou za rok Chorvatsko). A to nemluvim o nový ekodobě - zákazy dieselů, brzy přijdou pokuty za provoz, nafta slabší a slabší, DPF, STK,...
13:33:56
04.12.2018
Jirik_Tuňák1983
-> suri 04.12.18 13:20:30: Zrovna u tebe bych čekal, že to pochopíš.
13:20:30
04.12.2018
suri
-> Jirik_Tuňák1983: bežne použiteľné rýchlosti, to my ide aj na 1,8-> Jarda/felda: jojo , som rád že som sa zbavil skoro všetkého čo som tu mal -> darabos: ten je OK
12:49:59
04.12.2018
darabos
-> suri 04.12.18 08:29:30: jj myslim SIII, teda od roku 2015, ci ako to je, cital som niekde, ze starsie motory mali nejaky problem s poddymenzovanymi piestnymi kruzkami.
12:27:07
04.12.2018
Jarda/felda
jo kdo jednou zkusí zátak nafty tak už se těžko vrací k benzínu 1
12:14:38
04.12.2018
MATTESS
-> Jirik_Tuňák1983: přesně tak. A být ta 308 o 100kg hubenější, bylo by to ještě lepší 1
12:07:29
04.12.2018
Jirik_Tuňák1983
-> MATTESS 04.12.18 11:50:48: Máš v podstatě to samé co já v Cromaňonci, máme stejné papírové parametry. 1 Protože jsem s těmito pohony neměl nikdy zkušenost, jsem i teď po roce stále překvapený, jak rychle leze nahoru rychloměr i ve vysokých dálničních rychlostech na 5 a 6 při sešlápnutí plynu. Např. od 130 - 180 je to docela síla. Takže vím, na co narážíš.
upraveno 1x, naposled 04.12.2018 12:07:51
11:50:48
04.12.2018
MATTESS
-> suri: jak píše můj mlučí, 308 SW 2,0HDi, 110kW, 340Nm
-> Jirik_Tuňák1983: jen pro info 120kW byl v automatu
A spíš bych chtěl do budoucna víc, to je logické. Jenže v dostupných koncernech (PSA, VW) není moc co brát v benzínu. Takže stagnuju
11:44:53
04.12.2018
Jirik_Tuňák1983
-> suri 04.12.18 10:07:48: 308 SW s 2.0 Hdi. Akorát nevím, zda 100, 103, 110 nebo 120 kW. 1
10:07:48
04.12.2018
suri
-> MATTESS: a čo máš teraz ?
10:07:09
04.12.2018
MATTESS
-> suri: stovky km jsem v tom nejel, to ano. Jeli jsme asi 20km a to mi stačilo. Jeli jsme místy, kde sem tam jedu se svým, takže jsem si vyzkoušel reakce, zrychlení. Sednout do tý OIII po Fabii, kterou jsem měl dřív, tak by to bylo OK. Ale tohle by byl pro mě krok zpět.
Jiřík, jak vidím, mě chápe.
upraveno 1x, naposled 04.12.2018 10:08:03
09:46:27
04.12.2018
Jirik_Tuňák1983
Podle mého to jede sterilně. Vyrazí to, má to výkon, ale je to takový prázdný. A to je asi to, na co naráží Mattess.
08:29:30
04.12.2018
suri
-> MATTESS: ja som teda jazdil aj aj , a nie len 3km na skúšku a nikdy mi to tak neprišlo , ako tie silné dvojlitre zaberú tak tak aj skapú , 1,8 ide lineárne , možno slabšie ale lineráne ... je to o pocitoch , v manuáli je to iné ako pri škrtenej dsg ... nech si kúpi každý čo chce , pravda je niekde možno uprostred -> darabos: 1,8TSI v SIII je ale iné ako 1,8TSI v SII , minimálne v spoľahlivosti
22:39:57
03.12.2018
Nwkt
-> darabos: Zase z těch 130kW v CFGC vytáhneš bez problémů 150 jenom čipem 1
22:26:24
03.12.2018
darabos
-> Nwkt 03.12.18 22:08:15: nojo, vykonu *edit: krutaku* nikdy nie je dost 1 ale nemal som problem ani s 96kw passatom, sice tdi...a 140kw superbcka este su celkom drahe na moj rozpocet.
upraveno 1x, naposled 03.12.2018 22:28:23
22:22:47
03.12.2018
MATTESS
-> darabos: nejde jen výkon. Ruku v ruce s tím jde kroutící moment. Pro mě byl zátah tý 1,8 málo
22:08:15
03.12.2018
Nwkt
-> darabos: Nestačilo, to říkám rovnou 3 resp. stačí to tak první měsíc 3 3 3
upraveno 1x, naposled 03.12.2018 22:08:32
22:07:55
03.12.2018
palinator
-> vhml:
Našich CHPA 103 kW taky docela jede. Jde lehko do otáček. Ale když jí drtíš na šestku v kopci mezi 2000-3000, tak je cejtit že stejně výkonná nafta by si to potahala lepší.
22:05:13
03.12.2018
darabos
Akurat skumam aj ja moznost 1.8tsi v superb, kamos to ma v octavii so sedemstupnovym dsg-ckom ale nestazuje sa. Tych 132kw, by mohlo stacit.
21:59:03
03.12.2018
vhml
Já jezdil nedávno s 1.4 110kW ve čtyřoký oktávce a byl jsem z toho projevem docela nadšenej. To fakt jelo jak praštěný a hlavně oproti naftě tichoučký.
21:56:28
03.12.2018
Jirik_Tuňák1983
-> Kocvin 03.12.18 19:23:43: Já v turbobenzínu nevidím problém. V některých konfiguracích je to akorát. 3
21:48:29
03.12.2018
Kocvin
-> MATTESS: Díky.. :)
-> Nwkt: Okej, dík za tip..
21:24:44
03.12.2018
Nwkt
-> Kocvin: Jestli kouká po Passatu, tak ať koupí B7, 130kW naftu. Akorát to jsou dražší kousky, jelikož jsou novější ...
19:58:07
03.12.2018
MATTESS
-> suri: vše to byly manuály. Ten motor by snesl více než 250Nm. Prostě proti 340Nm je to málo 1 A výkon to nezachrání. Kdyby měl o 50víc, tak by to bylo jiné kafe
-> Kocvin: mělo by to být květen 2012
19:23:43
03.12.2018
Kocvin
-> Nwkt: A ta přišla kdy? Nebo spíš jakých motorů se týká.. Ať si trošku rozšířím obzor.. 4
-> MATTESS: Taky budu vždycky radši preferovat turbonaftu než turbobenzín, zatím mě nic nepřesvědčilo.. Ani 1.8t ani 1.4 TSI ve Fab 2.. A už vůbec ne 1.4 TSI v trojkovém superbu, kterého měl teď kámoš jako náhradní vozidlo a dali jsme mu trošku za uši.. 1
19:10:42
03.12.2018
suri
-> MATTESS: 1,8 záleží či je dsg alebo manuál , tá trojka je trošku lenivšia ale že by tomu chýbal krúťák teda neviem , ten motor je super, keby boli spoľahlivé čo už v trojke sú tak je to jeden top benzínový motor -> Nwkt: mne by bolo nejaké turbo
19:08:21
03.12.2018
Nwkt
-> Kocvin: TSi až po inovaci kroužků ...
19:02:48
03.12.2018
MATTESS
-> Kocvin: Chtěl jsem se vrátit z nafty na benzín. Projel jsem Leona 1,4 TSi (92kW), ale na můj zvyk slabý. Nabídli mi ještě těch 110kW, který má vypínání válců - to ani omylem. Pak jsem zkusil 1,8TSi v OIII, to už bylo lepší, ale taky tomu chybí krouťák. Takže jsem zůstal u svý nafty.
18:46:48
03.12.2018
Kocvin
-> suri: Jojo psal jsem mu ať se dívá po něčem jiném a zkusí dát šanci i nějakému TDi třeba.. Benzíny jsou v tomhle autě úplně out.. TSI nepoužitelné a 3.6 v rozumném stavu drahé..
18:43:12
03.12.2018
suri
-> Kocvin: neviem aký je kurz , za 250tis to bude len hujda , taký som už mal , a rýchlo to doženie ... a v passate možno ešte horšie , aj spotrebovo aj cenou auta ...
18:41:06
03.12.2018
Kocvin
-> suri: Mě ne to shání kámoš.. Má prý strop 250 tis. a to by měl té tvojí vůně tak polovinu ne ? 1
18:36:07
03.12.2018
suri
-> Kocvin: predám ti Supa 3,6
17:35:38
03.12.2018
Kocvin
-> Jarda/felda: Tak to ale nemá u tohohle modelu žádný..
17:30:53
03.12.2018
Jarda/felda
-> Kocvin 03.12.18 16:52:44: obecně tsi kde je rozvodový řemen 4
16:52:44
03.12.2018
Kocvin
-> Nwkt: Ok vyřídím..4

Případně, který z TSI motorů doporučit, když se bude ptát? Samozřejmě nejlepší benzín by byl asi 3.6 FSI, ale na to mi určitě nepřistoupí.. 3
upraveno 1x, naposled 03.12.2018 16:55:18
15:10:36
03.12.2018
Nwkt
-> Kocvin: Nebrat. Nedávno někdo sháněl náhradní motor a byl jenom jeden v ČR 4 Za origo mu řekli 130 za holej
14:43:58
03.12.2018
Kocvin
Kluci Passat B7 1.4 TSI EcoFuel CDGA konkrétně rok 2013. Brát nebo nebrat? Případně je tam s něčím vyloženě problém? Není ta 1.4 na passata slabá, i když má papírový výkon jaký má?

Kámoš si našel tohle auto a obrátil se na mě, abych na to s ním jel kouknout. Nemám s tímhle novým koncernem žádné zkušenosti.. :)
13:36:01
16.11.2018
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 16.11.18 12:35:25: Na 28 - 30 topila babi s dědou, tedy hlavně kvůli babi, plynovým kotlem. 3 Tehdy to byl takový ten starý šedý kombi od MORY. Sice vyržel bez oprav nebo jen se základním servisem 30 let, ale vzor úspornosti to zrovna nebyl. Než jim to táta stáhnul, protápěli brutální peníze, pokaždé si to totiž zase přeštelovali zpět. Tam člověk vlez a než se vyzul, měl na sobě přilepenej svetr i kalhoty. 3
Musím ale říct, že my topíme na 22, všem nám to vyhovuje, ale moje mamka má u nás studený nos.
12:35:25
16.11.2018
palinator
-> vhml:
Tak 24,5°C by mi bylo už vyloženě nepříjemný, já mám radši mezi 20-22°C, ale to je taky kvůli tomu že v tom pokoji spim. Každopádně 24,5°C ještě není tak moc, jsou lidi, co topěj 28-30°C. Ale to už je většinou dřívím nebo uhlím.
V zimním půlroce ale na PC zapínám BOINC - výpočty SETI týkající se hledání mimozemskýho života mi zatížej GPU a CPU na 100%, tak si valim pod nohy nějakejch 300W tepla v elektrice. Ale je to topná elektřina obohacená o přidanou hodnotu z výzkumu. 1

Sorry za OT
12:32:34
16.11.2018
Jarda/felda
-> Syny 16.11.18 12:01:47: no vidíš a u nás topí Bioplynkou i v létě aby měli odebraný teplo a dostali dotace 9 9
12:01:47
16.11.2018
Syny
-> Jarda: Tak od roku 2016 je to stejne uplne jedno, pac i kdybys to topeni nepustil ani jednou, tak platis 80% prumerny spotreby bytovky 4 Taky jsem driv topil min, ale po tom, co to stejne zaplatim uz topim porad - inu takhle to prece je ekologicky, ze :)
upraveno 1x, naposled 16.11.2018 12:02:31
11:59:10
16.11.2018
Jarda - zrušená registrace
-> vhml 16.11.18 11:20:01: my netopime, vyhrivaji nas okolni byty, kde topeji jak blazni, takze mame 20stC celou zimu, mame meraky a stve me, ze kdyz se vari nebo boiler, tak clovek to plati 2x elektriku a ze se jeste jako topi, uz me napadlo dat na meraky peltier a trochu je ochlazovat :) ale to bych zas okradal sousedy, kdyz nas vytapeji, no protopime s vypnutyni radiatory tak o 10tis. kc min, nez ostatni...
11:20:01
16.11.2018
vhml
-> palinator 16.11.18 11:06:55: s tímhle přístupem bych ani nemohl topit doma na 24,5stupně 3
11:17:48
16.11.2018
Syny
-> Nwkt: Jestli mel nebo nemel nevim, kazdopadne ten muj ma vyhrejvany celni okno jen kdyz ho poleju horkou vodou 3
11:06:55
16.11.2018
palinator
-> vhml:
Tak uznávám, že to máš zajímavý. Jinak já neřešim těch 10 Kč jako spíš to, že jednou ta nafta dojde a budem mrznout a chodit pěšky (teda spíš vnoučata). Řek bych, že civilizace spotřebovává zdrojů příliš mnoho. Půl litru nafty je v celkovým objemu hovno, ale...

E: já jsem schopnej řešit každej klacek, abych něco nepálil zbytečně, ale energii z toho nějakým smysluplným způsobem využil. Přitom úspora nula a naopak si s tim člověk ještě musí dát tu práci.
upraveno 1x, naposled 16.11.2018 11:08:43
11:05:42
16.11.2018
Pavel P..
-> suri: hrdlo bylo netknuty ale gumku jsem daval novou, to je samozrejmost. Jen jak je to sikmo tak je voser to tam usadit a podrzet aby to nevyskocilo z toho osazeni v domecku.
10:57:03
16.11.2018
vhml
-> palinator 16.11.18 10:54:32: já to počítal a třeba mě to kvůli následnýmu okamžitýmu přepnutí na plyn vyjde dokonce levnějš než s tím jet 5km na benzín ( při studeným průměru kolem 20l/100km ) , než se přepne.
I tak to ale žere asi půllitru na hodinu, to má smysl ušetřit naftu za 10Kč :-D
upraveno 2x, naposled 16.11.2018 11:00:30
10:54:32
16.11.2018
palinator
-> vhml 16.11.18 10:32:59:
No, já nevim proč bych měl pálit drahocennou naftu, když nemusim. To, že je to diskomfort, přežiju.
Extreme Tyres