VW Passat

prohledat
2177 příspěvků (zobrazeno 1201 až 1250) od 08.04.2014 do 11.11.2024, založil/a Syny
řadit dle data
10:11:17
16.11.2018
palinator
-> Syny:

Jenže u benzínu přidáš plyn a za půl minuty je zpět na 90. U nafty to chvilku trvá. Dneska jsem jel Toledem 30 km, topil jsem hodně abych auto pořádně rozmrazil a na plnou teplotu to ani nevylezlo, na oleji za výměníkem 74°C.
06:46:05
16.11.2018
suri
-> Pavel P..: to hrdlo treba na normálne auto nové aj s gumičkou , potom je pokoj , ale funguje to aj bez ..
06:26:43
16.11.2018
Syny
-> Nwkt: To te ale udela i benzin...
23:04:30
15.11.2018
Jarda/felda
-> StepaNoFUN 15.11.18 22:12:26: AFN to má jinak, termostat je dole a je solo jako favorití a přiklápí se plastovým kolínkem zespodu 4
22:28:30
15.11.2018
Nwkt
-> Jirik_Tuňák1983 15.11.18 21:59:52: Je, pokud máš upravený budíky co ukazujou reálnou teplotu, tak i s plně ohřátým autem ti při jízdě z Rokycanský dolů v mrazu klesne teplota vody třeba na 80 (což ale v sérii pořád ukazuje 90)
22:12:26
15.11.2018
StepaNoFUN
-> Pavel P..: Jestli je to stejný jako u OCT, tak hlavně najít ty ulomený packy z toho plastovýho nátrubku termostatu. Protože ten je montážní, ale přilepenej termostat s nima nevyndáš. Takže je ulomíš. A když zůstanou v bloku, tak se občas někde zaseknou.
21:59:52
15.11.2018
Jirik_Tuňák1983
-> Pavel P.. 15.11.18 21:48:16: Kde vůbec vznikla ta fáma, že je to u nafty normální? To se někdy a někde skutečně stávalo?
21:48:16
15.11.2018
Pavel P..
Tak se přidám v jedním problemem který jsem řešil.... passat b5 1,9tdi afn......, před cca měsícem jsem vyměnil čidlo teploty, které bylo prasklé, kapala skrz něj voda ale ukazovalo to na budíkách normální teplotu+-90st.C ..... po výměně to najednou ukazovalo cca o 20st.C míň a dost to kolísalo podle zatížení motoru a moc netopilo.... tak jsem přečetl několik diskuzí na vw fórech kde pár lidí psalo že to je vadným termostatem ale plno lidí psalo že to neni termostatem a že ho měnili a žádná změna, že to je normální u nafty že se ten motor v zimě neohřeje apod... Takže jsem koupil nový termostat od Wahlera, namontoval a světe div se, motor se ohřeje na 90st cca po 4-5km po městě (konkretně dnes ráno při +3st.C) a teplota tam drží ať jedu bez plynu z kopce nebo do kopce a topí to daleko líp.



Termostat byl v autě ještě původní Wahler z výroby, 20let starý... jinak výměna je sranda, ale nejhorší bylo ten nový termostat usadit do domku s O-kroužkem tak aby nevyskočil z tioho osazení..... jelikož se mi to při první výměně stalo a ve spoji to kapalo, tak jsem to dneska musel znova rozebírat, takže radím pořádně usadit nebo přilepit na tmel a poté zaklopit tím kolínkem.



Třeba to někomu pomůže kdo má podobný problem 1
17:53:02
04.11.2018
maca
-> RadovanSkodovkar: díky4
17:49:05
04.11.2018
RadovanSkodovkar
-> maca 04.11.18 15:35:27: Keď dáš dole panel spod volantu kde je aj vypínač na svetlá tak tam sú relátka. Jedno z nich je na to čerpadlo forum.passat-club.cz/down load/file.php?id=29004&a.. .

Alebo poistka.

E: Pozícia IV
upraveno 1x, naposled 04.11.2018 17:50:00
15:35:27
04.11.2018
maca
-> Jarda/felda: diagnostiku nemam4
15:31:20
04.11.2018
Jarda/felda
-> maca 04.11.18 14:07:52: zkus spustit čerpadlo přes diag
14:07:52
04.11.2018
maca
-> Nwkt: odpojil jsem konektor a ani do jednoho kontaktu nejde proud
19:34:33
03.11.2018
maca
-> Nwkt: ok díky
18:22:20
03.11.2018
Nwkt
-> maca: Zkus ho napřímo, pokud pojede rak nějaký relé
16:08:29
03.11.2018
maca
Dotaz na zdejší znalce,včera jsem normálně dorazil dom a o 2 hodky později jsem pášu už nenatočil. Startér točí, po otočení klíčkem nezabzučí čerpadlo....takže čerpadlo?



jedná se o B5 1.6



Díky
21:09:27
24.09.2018
RadovanSkodovkar
Neviete niekto čo by mohlo spôsobovať zdusenie motora (2.3VR5 AGZ) pri miernej akcelerácií? Napr. z 20ky na 2ke od 1300ot. Zdusí ho a po chvíľke ide.. Do výkonu bez problémov a bez zaváhania. Diagnostika bez závady. Ešte keď preraďujem pri kľudnej jazde musím skorej pustiť plyn pretože keď inak rýchlo zatlačím spojku tak otáčky trocha vyletia.. Či to nebude mať spojitosť.. Váhu vzduchu som čistil, spotreba normálna..
20:32:18
08.09.2018
RadovanSkodovkar
-> Kocvin 08.09.18 19:58:56: Dobre, takže chyba môže byť tam.. Díky 4
19:58:56
08.09.2018
Kocvin
-> RadovanSkodovkar: No patří tam S6161.. S6162 má menší viskozitu a je primárně určená pro BMW..
19:38:12
08.09.2018
RadovanSkodovkar
Neviete niekto aký môže byť rozdiel v servokvapalinách konkrétne medzi Febi S6161 (primárne pre VW group) a Febi S6162? Oboje sú zelené, prvá v zelenej pixle a druhá v bielej. Mám problém, že mi stále hučí servo po asi 5 preplachoch a výmene 3 čerpadiel.. Dával som tam kvapalinu tú Febi S6162 tak či práve v tom nemôže byť chyba... Ďakoválny za odpovede.. 3
13:19:57
13.06.2018
Kocvin
22:55:01
11.06.2018
RadovanSkodovkar
Čo si myslíte o tomto? RJ motora, biele fľaky sú oxidácia. Mohlo ju to zavraždiť?
zvětšit VW Passat - obrázek od RadovanSkodovkar vložen 11.06.2018 22:55:01
13:30:18
10.06.2018
suri
-> RadovanSkodovkar: podobné má aj 1,8 , tam som vymenil koncák a jazdí to už roky , tu bude chyba tiež v jednej , druhej alebo oboch veciach naraz , dal by som novú cievku aj nový koncák rozumnej značky
11:40:43
10.06.2018
RadovanSkodovkar
-> MISCHO 10.06.18 08:09:41: Takto menil sa modul cievok aj modul zapalovania, ten modul je 071905143 ako písal suri. Kostru prekontrolujem. Sviečky som nemenil ale tie hádam nemôžu odjebať cievku..

-> suri 10.06.18 09:24:13: Jo malo by to byť AGZ, moduly boli všetko použité značku ti teraz nepoviem. Menil sa aj koncový výstup. Ono tam je ešte jeden problém, že po nejakej chvíle ako to beží tak to zhasne ale nebude to ani na teplote závislé. Nedá sa to potom naštartovať napr. 5 minút.. Potom normálne naštartuje a zase ide chvíľu. Káble okolo RJ aj relátok som prekontroloval všetky, vyzerajú v pohode. Keď sa nedá naštartovať nepomôže ani keď na tvrdo spojím relátko čerpadla. Začína ma to auto srať 3
09:24:13
10.06.2018
suri
-> RadovanSkodovkar: To je AGZ? aké to boli moduly? značka? koncový výstup si nový neskúšal ? 071905143 odchádzalo to
08:09:41
10.06.2018
MISCHO
-> RadovanSkodovkar: predpokladam ze si chcel napisat namiesto cievky sviecky , pretoze pokial si dobre pamatam to auto ma jeden zapalovaci modul a svieckove kable . V prvom rade treba skontrolovat ci ma zapalovaci modul dobru kostru .Treba zmerat prechodovy odpor medzi modulom a - na baterke, za druhe sviecky si menil ?? Ako dalsi bod premerat kabelaz k RJ motora , ci nieje niekde predraty niektory vodic .
23:55:21
09.06.2018
RadovanSkodovkar
Chalani potrebujem helfnuť, píšem sem pretože toto je najschopnejšie fórum aké poznám.. Passat VR5 2.3 1998. Z akého dôvodu mohol zhorieť zapaľovací set cievok? Už asi tretí.. posledne sa menili cievky spolu s modulom zapaľovania čo je pri ABSku. Mal som to naštartované, a za chodu som ešte vytiahol kábel od sviečky no hneď aj vrátil. Po chvíľke zhorela jedna z cievok a vyrazilo poistku na elektroniku motora.. ak by ste vedeli..
22:02:40
26.05.2018
růža
-> StepaNoFUN: Jo s tím fušerem jsem to bral spíš s ohledem na zbytek auta, různé home dome opravy atp. 1

Jinak si taky nemyslím, že by měl být problém v dálkáči, nicméně jsem právě uvažoval o spojitosti centrál/startování. Protože mi nejde do hlavy, proč by auto z ničeho nic přestalo startovat a to navíc pár dní poté, co nejdou otevřít dveře. Navíc diagnostika (byť vím, že není všemocná) nic nehlásí.

Pravdou je, že mi svítí hladový oko, ale předpokládám, že když tam trocha nafty je, tak to nemůže mít vliv.
21:50:54
26.05.2018
StepaNoFUN
-> růža: V Jablotornu bych to asi nehledal. Ten jestli si dobře pamatuju, tak nemá IMO okruh (Alespoň teda CL 305 Click - nevím co tam máš za jednotku).

A to že bliká jedna strana - občas odešla jedna z diod. Na formanu to tak mám taky a nemyslím si, že bych byl úplnej fušer. :-)
21:27:05
26.05.2018
růža
-> StepaNoFUN: Imo nebliká už půl roku, ale to jsem si pos... sám při demontáži tapecu. Nicméně auto jezdilo jak má. Co se týče dodělávek, tak to má dálkáč od Jablotronu s alarmem, dodělávaný asi nějaký fušerem, neboť při odemk/zamk. bliká jen jedna starana blinkrů.

Každopádně s autem nebyly problémy, až postupně nešly otevřít řidičovy dveře z venku, zevnitř ano. poté ani z venku ani zevnitř a nakonec ani nestartuje. A ten safe look mě napadl právě v souvislosti se startováním, protože jestli jsem to dobře pochopil, tak pokud nejsou řádně odemknuty řidičovy dveře, tak to nepustí naftu do motoru.

Jo a vyzkoušel jsem všechny klíče od auta, abych vyloučil problém s IMO v klíčku, ale přesně jak píšeš, mělo by to chytnout a zase chcípnout, což se neděje.
21:09:18
26.05.2018
StepaNoFUN
-> růža: Nevěřím, že zámky maj spojitost s IMO. Navíc na starý vráně. Bliká/svítí Ti kontrolka imobilizéru? Každopádně tak čí tak, mělo by to i se špatným IMO chytit a hned chcípnout.

Spíš bude závada jinde...

Edit: Teda pokud tam není nějaká dodělávaná pikačovina podobným sytlem, jako to měly starý renaulty. Tam pokud jsi neodemknul centrálem a do pár minut jsi nenastartoval, tak jsi nenastartoval vůbec. Musel jsi zamknout a odemknout auto centrálem a pak to teprve chytlo....
upraveno 1x, naposled 26.05.2018 21:11:59
20:59:40
26.05.2018
růža
Klasicky přicházím s dotazem, tentokrát se chci zeptat, jakou má souvislost SAFE LOOK se startováním? Bo mi jednoho dne přestal jít centrál resp. zámek řidičových dveří (dveře nejdou otevřít ani zevnitř) a pár dní na to auto nechce nastartovat (točí, ale nechytá).

VAG se nemůže spojit s komfortní jednotkou, načítá hodinu a nic. Chyby motoru nehlásí. Proto mě zajímá, jestli to může mít souvislost, nebo se vys.. více věcí najednou. Dékuji za rady 6



Jo a je to Passat B5 afn '97
20:35:15
26.05.2018
suri
-> MVM: ja som veľakrát podobne -> Pavel P..: tu už takéto ani nejazdia , ak tak B5,5 ale tieto staršie vôbec , afn v pojazde sem tam stretnem ešte v starej alhambre, inak to už vymizlo
20:28:25
26.05.2018
MVM
-> suri: Však jo .. Já vidl v práci rozebraný MB Vito s 550tis km a poslední 200tis na 5W/30 castrol kterej byl měněnej po 20ts a nevěřil jsem že ten motor je čistej.. Kdyby mi někdo řekl že má najetý cca 200tis uvěřil bych hned.
20:22:14
26.05.2018
Milan 136
-> Pavel P..: nafty byvaji cisty. Tam se nedela karbon jako u benzinu4
20:21:12
26.05.2018
Pavel P..
-> suri: ano AFN... vzdycky jsem videl takovy obaleny mazutem, tak me to prekvapilo...... takze to je celkem normalni u nafty ;-)
20:18:39
26.05.2018
suri
-> MVM: to jo , ale ja si vyslovene nepamätám na zahumusený dieselák , a to niektoré nemali problém ani 50tis interval
20:16:49
26.05.2018
MVM
-> suri 26.05.18 20:14:17: A když přibývá nafta do oleje - je to ještě čistější 1
20:14:17
26.05.2018
suri
-> Pavel P..: to je AFN ? diesláky bývajú čisté
20:09:08
26.05.2018
Pavel P..
Tak jsem dneska delal olej u passovce a tesneni pod vikem a celkem me prekvapilo ze je to cisty....na to ze ma najeto 370tis. 1
zvětšit VW Passat - obrázek od Pavel P.. vložen 26.05.2018 20:09:08
22:10:02
24.05.2018
venni
Dnes 15km cesta,předky vlažný,zadky o maličko víc teplejší.Cesta zpět s vypnutým ESP,žádný rozdíl.Obě cesty pršelo,ale taková teplota už by byla asi ok.Známej kdysi stejnej problem řešil na RAVce s el brzdou.Prý nepomohla výměna ani kotoučů ani desek.Nakonec dali prasata i servomotory a stále stejný....přestali to řešit a časem si to prý sedlo... Uvidim.
21:23:42
24.05.2018
StepaNoFUN
-> Jirik_Tuňák1983: Nemáš jezdit v dopravní špičce, kdy maximální rychlost je 1km za týden... :-D
21:10:49
24.05.2018
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 24.05.18 20:24:10: Převisy má Cromaňonec taky solidní. Když jedu z Plzně do Rokycan a jsem předním nárazníkem u cedule Rokycany, přední kolo ji mine při rychlosti 90 km/h asi za 15 minut. 3
upraveno 1x, naposled 24.05.2018 21:15:19
20:24:10
24.05.2018
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:

Jestli to taky nebude tim, že má Volvo tak trochu větší rozměry, jiný proporce a neni to jako Škodovka, u který je rozvor tak malej a převisy tak velký, že to při brzdění chce udělat kotrmelec dopředu. 3
20:03:03
24.05.2018
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 24.05.18 19:35:21: A musím říci, že takto kombinované brzdy brzdí skutečně lépe. Ono to nebude nutně tím, že jsou to chlaďáky, ale i rozměrem kotoučů a velikosti destiček. Brzdí to bez vadnutí a vyváženě. Hlavně je ještě zajímavá jedna věc, a to, že zadní brzdy berou pěkně taky a nechrápou jako u titěrných rozměrů, kde je omezovač možná až moc aktivní.
19:35:21
24.05.2018
dragon_cb_cz
-> Syny 24.05.18 13:22:24: 9-5 má taky chlaďáky předek i zadek (308x25 a 300x20).
19:26:43
24.05.2018
Jirik_Tuňák1983
-> vhml 24.05.18 18:06:31: To je hustý, že? 3
18:32:52
24.05.2018
Syny
-> Jarda/felda: No nevim :) S kotoucema jsem neresil nikdy nic extra, zato v bubnech jsem byl furt... :)
18:25:35
24.05.2018
Jarda/felda
-> Syny 24.05.18 13:00:52: náhodou bubny jsou super bezúdržbová věc vzadu 4
18:06:31
24.05.2018
vhml
-> Jirik_Tuňák1983 24.05.18 18:03:53: takze volitas predni a das je dozadu :-)
Extreme Tyres