VW Passat

prohledat
1983 příspěvků (zobrazeno 1051 až 1100) od 08.04.2014 do 26.03.2024, založil/a Syny
řadit dle data
20:03:03
24.05.2018
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 24.05.18 19:35:21: A musím říci, že takto kombinované brzdy brzdí skutečně lépe. Ono to nebude nutně tím, že jsou to chlaďáky, ale i rozměrem kotoučů a velikosti destiček. Brzdí to bez vadnutí a vyváženě. Hlavně je ještě zajímavá jedna věc, a to, že zadní brzdy berou pěkně taky a nechrápou jako u titěrných rozměrů, kde je omezovač možná až moc aktivní.
19:35:21
24.05.2018
dragon_cb_cz
-> Syny 24.05.18 13:22:24: 9-5 má taky chlaďáky předek i zadek (308x25 a 300x20).
19:26:43
24.05.2018
Jirik_Tuňák1983
-> vhml 24.05.18 18:06:31: To je hustý, že? 3
18:32:52
24.05.2018
Syny
-> Jarda/felda: No nevim :) S kotoucema jsem neresil nikdy nic extra, zato v bubnech jsem byl furt... :)
18:25:35
24.05.2018
Jarda/felda
-> Syny 24.05.18 13:00:52: náhodou bubny jsou super bezúdržbová věc vzadu 4
18:06:31
24.05.2018
vhml
-> Jirik_Tuňák1983 24.05.18 18:03:53: takze volitas predni a das je dozadu :-)
18:03:53
24.05.2018
Jirik_Tuňák1983
-> suri 24.05.18 17:12:33: S60R AWD má přední 330x32 a zadní 330x28. Taky zajímací rozměry. 1
17:12:33
24.05.2018
suri
-> Syny: tie rýchlejšie autá mávajú aj vzadu chlaďáky no , aj na Superbe mám
zvětšit VW Passat - obrázek od suri vložen 24.05.2018 17:12:33
16:11:14
24.05.2018
palinator
-> Syny 24.05.18 13:12:13:
Na Toledu ručka brzdí blbě na účinnost a navíc má dlouhatánskej krok. Nedá se s tim kravit pomalu ani na sněhu. Našich OIII brzdí od začátku, ale je potřeba docela velká ovládací síla a brzdnej účinek stejně není nic moc.
Nejlíp na ručku mi aktuálně brzdí 120 s novejma azbestovejma paknama a komplet novou mechanikou v bubnu. Na suchým asfaltu není naprosto problém zašlajfovat kola.
15:42:46
24.05.2018
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983: vejdou
15:07:49
24.05.2018
Jirik_Tuňák1983
-> saskyn2 24.05.18 14:25:18: Vejdou se do 17"?
14:25:18
24.05.2018
saskyn2
Ještě nwkt zapomněl zmínit že vepředu máme 3403 3 3
13:32:42
24.05.2018
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 24.05.18 13:22:24: Jak na čem. Na Volvu by mohly být brzdy na můj vkus větší, ale to uvidím až po jejich výměně. Originální rozměr je tam: P - chlaďák 305x28 / Z - plný 292x14.
Cromaňonec má P - chlaďák 305x28 / Z - chlaďák 292x20.
Všechno sériové brzdy.
13:22:24
24.05.2018
Syny
-> Jirik_Tuňák1983: Jeste rekni, ze je tam mas taky 3
13:18:42
24.05.2018
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 24.05.18 12:49:23: Ono to není normální? 3
13:12:13
24.05.2018
Syny
-> palinator: Nevim jaky mas zkusenosti s kotoucovou ruckou, ale na druhej zub uz to brzdi auto i me s kotoucema a na treti uz to musim tahat celkem silou :) U bubnu jsem to mel na 4-5 zubu a o moc niz to vystelovat neslo, jinak uz pakny skrtaly i pri odbrzdene poloze.
13:06:04
24.05.2018
palinator
-> Nwkt:
Anoom, jsem rád že tam nejsou 256. 1

-> Syny:
Já nevim, přijde mi že tohle auto brzdí docela dobře. Vepředu jsou (ještě?) origo kotouče, desky nějaký jejichž název jsem zapomněl. V zadních brzdách jsem nebyl, abych moh říct jak to tam vypadá, ale ručka zabrzdí auto na druhej zub, což je oproti kotoučový ručce těžkej luxus.
Vzhledem k tomu, že brzdim málo a pohybuju se v polabský nížině, tak pro mě jsou malý brzdy spíš výhoda, že je mám šanci trochu obrzďovat, aby neshnily. U těch větších brzd který flekujou snad sotva se deska dotkne kotouče, tam bych měnil kotouče každou technickou. 3
13:05:01
24.05.2018
vhml
-> Syny 24.05.18 13:00:52: chladaku vzadu má i jedničková RSa 4 Jinak zlatý bubny oproti zadním VW brzdičům :-D
upraveno 1x, naposled 24.05.2018 13:06:08
13:00:52
24.05.2018
Syny
-> palinator: Tak jako bubnu jsem rad, ze jsem se zbavil, ale takovejhle blazinec (jako chlazeny 310tky vzadu), to je zase druhej extrem 3
12:59:05
24.05.2018
Nwkt
-> palinator: A vepředu máš co? 280? 3 to je pořád menší než ty naše zadní 3 3 3
12:54:57
24.05.2018
palinator
-> Syny:
Moje řeč. 3
zvětšit VW Passat - obrázek od palinator vložen 24.05.2018 12:54:57
12:49:23
24.05.2018
Syny
-> Nwkt: Tak to ses slusnej pacos jako :)
12:47:26
24.05.2018
Nwkt
-> Syny: Mno 3
zvětšit VW Passat - obrázek od Nwkt vložen 24.05.2018 12:47:26
12:46:02
24.05.2018
Syny
-> saskyn2: Tyvoe ja si myslel, ze si delate prdel - vy mate vzadu fakt chladaky? 9
12:38:34
24.05.2018
saskyn2
Ted jsem to osahával a mám to jak -> Nwkt: ale asi to bude hlavně tím že máme vzadu chladáky.
22:21:58
23.05.2018
venni
-> Pavel P@nkáč: -> Nwkt: rozebráno,pístky byly čistý jak dětská prdýlka,ale foknul jsem tam drobet wdčka,pak odvzdušněno...kapalina tekla čistá jak křišťálová studánka.Nakonec rozepnutí,zatlačení pístků (rukou!!!) nandání brzdičů,zapnutí servomotorků,kola se točí zlehka,nastavení motůrků a hle kola se točí podstatně hůř.Stačí vzít rukou za brzdič,zatlačit a kola se zase zlehka točí !! Takže nakonec opět rozepnutí,zapnutí a bez nastavení brzdičů se kola točí zlehka jak po šlápnutí na brzdu tak i po zatažení rukávu :-o dnes už jsem měl pivo a nikam nejedu.Zítra po práci zkušební jízda,ale už dnes jsem větší optimista,protože se kola včera točily o 50% hůř než dnes.Takže zítra dám echo,zda ten všechen bordel dělalo to poslední nastavení,co dorve rukáv do zblbnutí.
20:50:35
23.05.2018
Nwkt
-> venni: Pokud to nesouvisí s ručkou, tak bych fakt zkusil vyndat pístky, jestli nejsou vyrezlý ....
20:01:31
23.05.2018
Pavel P@nkáč
-> venni: ja si teda myslím že jak jsi zatlačil ty pistky při výměně tak ti váznou z duvodu nečistot/koroze/špatných gumiček - nevím, bud bych vyčistil - rozebral - opravil ale spíš bych dal nové/repas brzdiče a podle mě by jsi měl klid potom....
19:34:04
23.05.2018
venni
-> Nwkt: hele předtim...uplná story je.Koupil jsem auto,vpředu pár km new kotouče desky...bylo to na plechach s poklicema.Jezdilo se chvilku cca 2 měsíce a 2tis km...přišla zima a že dam zimní AL.Všiml jsem si smetených zadních desek,kotouč síla 12mm jako nový,nepatrná hranka.Koupil jsem ATE desky,kotouče jsem nechal líznou (soustružník super,nikdy problém) očistil jsem třmeny,nabarvil (precizně,žádná prasečina protože mi to trvalo skoro týden :D) nahodil jsem AL,desky a kotouče a zpozoroval jsem hřející se kotouče...pak zjištěno,že origo směs je jiná.Po 5tis km se kotouče z čelní strany zvlnkovatěli.Vyhodil jsem to a vzal jsem origo desky (bohužel economy) a kotouče ATE ( asi jsem měl vzít taky origo) najeto 180km,brzdy hřály a prášily jak pyča.Hned ten den jsem vzal v carpointu origo desky a včera je tam dal...po 16km bez brždění zadky vařicí.Vždy se servomotory rozeply,desky vyměnily,motory zarolovaly zpět,udělal se test a vždy vařicí.Včera jsem zkusili servomotory odstavený a jízda,zase vařicí....při rozepínání,zapínání to píše stejný hodnoty v amperech.Rozepnutý oba 7A,zatlačený 3 A oba. Pak se na jedný straně vyndal ten nerezový plech pod deskama...opět vařicí.Dnes test na další delphině...plus odzkoušený tlak v ABS,psalo to adaptace ok... Ručka na to prostě vliv nemá.Jdu zkusit odvzdušnit brzdy.Ale jak říká Jirka,litinovej brzdič nemá kde odejít jak ty Al,kde to udělalo pápá u gumiček...
19:01:46
23.05.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt 23.05.18 12:59:58: Já mám teda výrazně teplejší zadek při běžné jízdě. Ten plný kotouč se daleko rychleji nasytí než přední chlaďák. Předek začne topit až když brzdy fakt začneš používat ostře.
16:47:56
23.05.2018
Nwkt
-> venni: Předtím to nedělalo? Nebo jsi to jenom nevěděl
upraveno 1x, naposled 23.05.2018 16:48:11
15:06:41
23.05.2018
venni
-> Nwkt: jo pán má vzadu chlazený o průměru co já předek :D hele sice to nejde moc poravnat,ale nepotěšil si mě :/ přece nemohly udělat oba písty najednou pápá...
13:51:39
23.05.2018
Nwkt
-> saskyn2: -> saskyn2: 3 3 3
13:41:07
23.05.2018
saskyn2
-> Nwkt 23.05.18 12:59:58: Jenže si mu zapomněl říct že máš chlazený 310 vzadu, to je trochu jiná3
Jste pacijenti, já snad ty kola budu taky osahávat až přijedu domu3 Ale takhle od pohledu mám předek úplně zaprášenej, zadek nic.
12:59:58
23.05.2018
Nwkt
-> venni: Tak jsem to teď zkoumal a po cca 3km města na zadních brzdách udržím prst, ale na předku ne. Předek je výrazně teplejší 1
10:31:51
23.05.2018
venni
-> saskyn2: no nechal jsem servomotorky roztažené jako když chceš vyměnit desky.Ty jsem vyměnil a nezavíral motorky...při jízdě to pípalo a psalo něco o ručce...nicméně ne,ručka na to vliv nemá.
Kamarád dnes zkoušel teplotu kotoučů na SIII a brzdiče vzadu měl prý úplně studený a předek teplejší.
To ABS zkusím,ale jak jsem říkal odešla mi v sobotu na potvoru základní deska na ntb takže jsem bez vcds a jsem odkázaný jen na tu delphinu se kterou soused neumí...Pak holt ještě zavolat do autorizáku,jestli je to normální nebo jestli to řešili...
09:13:24
23.05.2018
saskyn2
-> venni: Ještě zkus nastavit snímač tlaku G201 v abs. Login 40168, přizpůsobení kanál 066. Jinak pak už nevím. Ale pokud se ti to hřeje i když pístky máš roztažené, tak to s ručkou nemůže mít nic společné. Popřípadě ti můžu půjčit ten brzdič na vyzkoušení.
22:34:25
22.05.2018
venni
Jirka: viz telefon jsme vyzkoušeli variantu rozepnout servomotory a zkušební jízda...brzdy stejně teplé.Pak varianta vyndat nerezový vymezovací plechy,zda desky nedrhnou a nevrací se....taky po stejném úseku,teď už jen dva km téměř s jedním šlápnutím na brzdu,brzdy teplé...jako né uplně rozpálený,ale dva km a je to na spálení prstů.Předek je taky teplý,ale víceméně vlažný.... Už mam doma troje desky a ani ty echt origo mě nezachránily :D asi na dovolený budu na parkovištích osahávat B6 a B7 abych porovnal :)
upraveno 1x, naposled 22.05.2018 22:38:34
12:14:05
20.05.2018
suri
-> venni: a pozri si 3Q0698451C čo je SIII , rozdiel patrný
12:00:57
20.05.2018
venni
-> suri 20.05.18 11:59:32: jo tohle číslo...a jen píšu co mi bylo řečeno ;)
11:59:32
20.05.2018
suri
-> venni: tebe treba 3AA698451? to určite nie je zámenné s novým SIII
11:54:42
20.05.2018
venni
-> Nwkt 20.05.18 11:47:58: u nás v mototechně mi tvrdil,že S III má taky el ručku a že to je stejný...Ale Zenkl mi podle VIN řekl,že schoda ze škodováckýma deskama není a tomu věřim víc.Už jsem z toho docela na palici.Dnes to ještě projedu a jakmile nebude změna musim to řešit protože další neděli jedu na dovolenou a takovou dálku nechci týrat ještě loužiska,protože to hřeje fakt dost.

Jinak už jsem to řěsil i s Jirkou a ten právě říkal,že ta směs je jiná.Uvidim,buď zajedu v pondělí do carpointu a nebo budu otravovat Tebe nebo Jirku :D
upraveno 1x, naposled 20.05.2018 11:56:20
11:47:58
20.05.2018
Nwkt
-> venni 20.05.18 09:47:20: Desky záměnný jsou se supem .... ale kvůli el. ručce jsou na passatu jiný. Chceš je objednat normálně přes Porsche?
10:53:06
20.05.2018
maca
-> maca 18.03.18 13:39:49: tak příruba nová+ tesnění v hadicích....to bylo taky K.O.
09:50:04
20.05.2018
venni
-> Milan 136 19.05.18 23:20:41: jo pak při štelování jsem koukal jak si vačkový kolo sedlo,čerpadlo ani ne.Já už to nedělal ani nepamatuju a benzíny tyhle fíčuriny nemaj :)
09:47:20
20.05.2018
venni
-> Milan 136 19.05.18 22:09:06: při objednávání jsem zdůrazňoval 3x že nechci economy ani nic jinýho...no a přijde economy... Tady není kde jinde objednat originál.Půlka lidí tvrdí,že je schoda se supem a půlka lidí zase říká,že desky schodný se škodovkou nejsou...
23:26:02
19.05.2018
StepaNoFUN
-> Milan 136 19.05.18 22:09:06: To už jsem někde slyšel. Je to sice za půlku, ale objednám Ti opravdu origa...
23:20:41
19.05.2018
Milan 136
-> venni 18.05.18 22:28:35: potocilo by se to s remenem po smeru a bylo by to blbe nastaveny. A jelikoz bys to sponoval pres ty koliky, bylo by to i spatne napnuty
23:05:00
19.05.2018
suri
-> Milan 136: ktovie ako vzadu , tie predné sú katastrofa , často menšie a hrkocú

ale posledne sme vybrali po výmene z OIII originálky čo klepali neskutočne , a to tam boli pár mesiacov a hrubé ako nové
22:09:06
19.05.2018
Milan 136
-> venni: economy brzdy bych nedal asi ani nepriteli
Extreme Tyres