-> saskyn2: A to cerpadlo je slyset po kazdem zasunuti klicku, nebo jen nez to nazene nejakou hladinu a pak uz je zticha? Jde o to, jestli ma bzucet proste pokazdy, kdyz klicek zandas nebo ne. Zejtra to zkouknu. Ale je mi divny, ze by to auto normalne jezdilo a behem 10ti dnu se stalo tohle podruhy a to s nim jezdim denne.
A hlavne - pred servisem to neudelalo ani jednou todle...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
VW Passat
-> Syny: Ano to je filtr. Když ta podávačka nechodí tak to někdy nejde nastartovat vůbec, ale většinou zvládne natáhnout tandem, někdy o tom majitel ani neví dokud nechce vyměnit filtr. Je to asi to nejednodušší co dokážeš identifikovat sám -prostě že to čerpadlo musí být slyšet.
Mimochodem, kde je ten palivovej filtr? To je todle? (foto ilustracni)
-> saskyn2: No ale zacalo to po servisu s tim turbem... To by byla sakra nahoda, aby odesla pumpa v nadrzi zrovna v dobe, kdy se to vrati ze servisu, kdy se hrabali v motoru. Navic kdyz to auto nastartovalo, tak pak normalne jede. Sice jak rikam, obcas se mi zda, ze kdyz jedu se stabilnim plynem kolem 2000 rpm, tak ze to mirne skubne nebo tak, ale jinak celkove to auto jede a treba tejden jedzdilo a startovalo normalne. Kdyz na to slapnu, tak normalne motor vytocit jde a nevynechava... Az ted to udelalo podruhy... Ale je fakt, ze vetsinou startuju motor bud teplej a nebo studenej, v obou pripadech, kdy to nechtelo nastartovat byla teplota mezi - na cca 65°C.
-> Syny: Nejspíš podávačka v nádrži, odklop zadní sedák za spolujezdcem, když zastrčíš klíček tak musí být slyšet čerpadlo že jede asi 2 vteřiny, ty příznaky přesně sedí, průhledný hadičky ani rele 109 nehledej, to nemá, kdyby odešlo piezo tak už nenastaruješ.
-> Syny: jestli problikne po zapnuti kličku tak to tim nebude to je spravne, ma to zhavit az od 5stupnu dolu...
-> Pavel P@nkáč: Ale je pravda, ze pri tom kdy starter toci a auto nechce chytat je slyset cvakani nejakeho relatka...
-> Pavel P@nkáč: Zhaveni problikava. Respektive se rozsviti a temer hned zhasina...
nevim jestli je v B6ce rele 109?? kdyz to nechce chytit a nespina rele tak neproblikne zhaveni po zapnuti kličku...
-> Milan 136: PDcko to je, ale vstriky byly meneny pri svolavacce. Tedy pokud si je v anglii nevyndali...
-> Milan 136: Proč to tam nenechali blbci. Pokud se pamatuju, tak vstřiky má měněný
Pruhledny ma jen rotacka. To je s piezovstrikama? Tam by mohl byt zakopanej pes
-> Syny: V autě
nee běž pozpatku od vstřiků a nebo najdi ten filtr měl by to být velkej válec se dvěma hadičkama. Dost často někde myslím u pravého kola.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Nwkt: Hm tyvoe to bych musel vedet kde to je... :)
-> Syny: Máš za naftovým filtrem taky ty průhledný trubičky? Jestli jo tak se podívej jestli ti tam nejdou bubliny, případně při startu jestli tam jde nafta
V obou pripadech to bylo v dobe, kdy motor nebyl podle budiku ani studenej, ale ani ohratej.
A proc kdyz to najednou naskoci, tak to jede relativne bez problemu? Byl by zapis v diagnostice?
to skorej padá nafta alebo čokolvek iné
Napadá mě podávací čerpadlo?
Panove potrebuju radu. Pasik se asi rohodl, ze mi v Anglii pekne vytresta. To ze se mu rozletelo turbo, to uz jsem tady psal, ale po oprave zacalo neco jinyho a nevim cim to muze bejt. Nejen tedy ze se mi zda, ze po oprave ma vic traktorovej zvuk nez mel predtim, ale co uz mi podruhy udelal je to, ze nechce nastartovat
Jednou mi to udelalo hned druhou jizdu co jsem ho vyzvedl ze servisu. Z prace jsem jel pro nakup a kdyz jsem se vratil k autu, tak nenastartoval. Asi deset minut jsem to zkousel, starter tocil tocil tocil, ale ani hovno. Obcas mel naznak, ze uz naskoci, ale vzdy to hned zdechlo. Po deseti minutach, kdy jsem ho trapil najednou naskocil a vse bezelo jako by nic. Dojel jsem domu a zkusil ho po zdechnu ti znova natocit a naskocil hned. Od te doby byl 14 dni klid, startoval normalne vzdy. A dneska zase... Po praci jsem se zastavil v parku trochu se vyvetrat a po navratu k autu, kdy cca hodku a neco stalo opet to same... Starter tocil a tocil a hovno... Opet az tak po deseti minutach urputneho snazeni se, kdy opet mel naznaky chytnuti, ale nic z toho nebylo najednou naskocil a dojel jsem s nim normalne domu. V obou pripadech mel motor pri startovani tak 65°C dle budiku. Navic se mi zda, ze od doby co ho mam ze servisu zpatky, kdyz jedu konstantni rychlosti kolem 2000 otacek (+/- 200), tak ze jakoby sem tam poskubava, ale nevim. Mozna jsem to zacal jen vic sledovat a resit. Kazdopadne z toho mam uz fakt divnej pocit a docela strach s tim vubec nekam jezdit - cekat kde me to necha. Protoze baterka todle asi vecne nevydrzi a az se vybije, tak bude po prdeli... Napadlo me, jestli to nemuze bejt baterie v klickach - nevim jestli kdyz se vybije, tak jestli treba nezacne kravnou imobilizer, protoze to co to dela mi prijde jako kdyz proste imobilizer nenecha motor naskocit. Nevim, ale je mi divny, ze by se vybila zrovna po tom, co v servisu vymenili buh vi co... Nemate nekdo nejakej typ nebo napad, kde muze bejt problem? Nesetkal se s tim uz nekdo? Uz z toho mam fakt depresi ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)