VW Golf I,II,III,IV a další VW

prohledat
3500 příspěvků (zobrazeno 551 až 600) od 24.01.2014 do 26.11.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
15:44:16
18.07.2024
minno
-> saskyn2: Aha, OK, dík.
15:42:01
18.07.2024
saskyn2
-> minno: nárazník je asi sundanej z auta s tažným, krytka na to není, protože když tam není tažný tak tam není vyřezaná díra a když je tam tažný tak tam krytku nenasadíš. Krytku mívali např starý passaty ale je tvarově úplně jiná.
15:35:25
18.07.2024
minno
-> Syny: kukni Dnešní nákup, kde ma všetci hejtujú3 Jeden Golf zomrel (10), tak jeden nový musí žiť1



Že je to výrez na ťažné, mi je jasné, ale toto ťažné nemá, preto chcem vedieť, či by tam nemala byť krytka.



-> Shatter: Áno, je to sranda s tou EČV. Bol som kupovať v Trenčíne, u policajtov vravím, že chcem nové značky a ona vytiahla toto3 Tak sa tety pani slečny pýtam, že či mi to dala naschvál, lebo prepis robím do NO okresu a ona, že nie3 Ešte dobre, že auto nie je Peugeot.
upraveno 1x, naposled 18.07.2024 15:35:43
15:20:32
18.07.2024
Shatter
-> minno: To si robíš prdel, ty si dostal do ečv zas raz NO? Paráda :)

U Golfov neviem ako, v Leone to mám len tak ledabolo vyrezané a pokiaľ viem, krytka na to oficiálne nieje..
15:03:16
18.07.2024
Syny
-> minno 18.07.24 14:43:21: Co sis to poridil? To je vyrez na tazny, rekl.bych. To ma nejakou pripravu? Myslim, ze tam krytky nebejvaj, ale nejsem si jisty :)
14:43:21
18.07.2024
minno
Začíname1



Toto tak má byť, alebo mi v tom nárazníku chýba krytka?
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od minno vložen 18.07.2024 14:43:21
14:42:52
18.07.2024
minno
-> Syny: -> MATTESS: A 1,4 92 kW má viacprvok vzadu tiež...
21:08:13
07.07.2024
MATTESS
-> Syny: sedmička to má, alespoň 2,0 TDi

E: a ta 1,5 110kW ji má taky
upraveno 1x, naposled 08.07.2024 06:39:58
08:18:12
07.07.2024
Syny
-> minno 07.07.24 08:14:53: Nemaji to ani 110kW nafty, tak pochybuju, ze by ji mel 110kW benzin. Ale treba to tu nekdo vi lip...
08:14:53
07.07.2024
minno
-> Syny: 110kW ju vraj majú.
08:04:59
07.07.2024
Syny
-> minno 07.07.24 06:24:02: To si nemyslim. Ty 1,5 TSI nebudou mit viceprvek zadna, dle me.
06:24:02
07.07.2024
minno
-> saskyn2: jj a ak som sa správne dočítal, tak aj inú zadnú nápravu.
00:35:20
07.07.2024
saskyn2
-> Syny 06.07.24 13:56:06: Jo přípravek je asi za 100k nebo kolik. Ale pokud to člověk stejně servisuje v autorizáku, tak v ceně těch rozvodů nebude rozdíl, to je mínus jedině pro někoho kdo to dělá mimo autorizák, nebo se v tom hrabe sám. Jinak to je fajn motorizace

-> minno: nezapomeň taky že ty silnější motorizace se liší i tím že mají větší brzdy, můžou mít víc na tažný a většinou bývají i líp vybavený.
23:18:46
06.07.2024
minno
A neviete niekto, či sa u Golfa VII 1.4/1.5 TSI 6q manuál nelíši nejako zásadne aj sprevodovanie u slabšej a silnejšej verzie (92/96 kW a 110 kW)?
19:47:26
06.07.2024
minno
-> Syny: Vďaka za postrehy. Áno, manuál by som bral aj ja.
15:19:04
06.07.2024
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 06.07.24 14:47:41: Oni mají slušnou jen na dálnici. Jak se motají po klientech ve městě, tak je to docela bída. To je pak 8 - 9 a v 2.0 TSi v Superbu má spotřebu 10,4. Opět spadne až na dálnici. Jinak město a okolí takhle.
14:47:41
06.07.2024
Syny
-> Jirik_Tuňák1983 06.07.24 14:25:13: Jo, tiche to je. Po nastartovani (v Karoqu) jsem se musel podivat na otackomer, jestli to fakt bezi 3 To se zas s naftou neda srovnat. Nicmene jednou jsem jel s tou slabsi 96kW verzi v Leonu a tam to ve 120 bylo nahlas strasne. Takze ono zalezi taky v jakem aute ten motor je, no.

Spotreba (v Karoqu) cca o 1,5 litru vyssi nez u meho auta. Takze u G7 bych tipl, ze to bude tak o litr vyssi nez u 110kW nafty.
upraveno 1x, naposled 06.07.2024 14:50:09
14:25:13
06.07.2024
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 06.07.24 13:56:06: Já s tím jezdím rád. Je to tiché a celkem to i jede. Jen u nás to nafasovali obchoďáci, kterým se moc nelíbí malá nádrž a vyšší spotřeba než u TDI.
13:56:06
06.07.2024
Syny
-> minno 03.07.24 13:28:25: 1,5 TSI by mel byt dobry motor. Taky jsem na nej zjistoval info. Radeji bych k tomu volil manual, jelikoz DSG se k tomu dava suchy. Delaj se dve vykonovy varianty (alespon tedy jen o dvou vim) - 110kW a 96kW. Se 110kW jsem obcas jezdil a nebylo to spatny. Sice vykonove silnejsi nez muj Golf, ale dynamiku ma ten muj naftovej Golf urcite lepsi. Obcas se mi pri prerazeni stavalo, ze mi vyletely otacky po vyslapnuti spojky. Chvili jsem myslel, ze jsem proste jen lama, ale udajne to ma kvuli ekologoii nejak brzdenej pokles otacek pri prerazovani, takze kdyz jsem s tim jel tak jak jsem zvyklej s Golfem, tak se mi to stavalo. Je to asi o zvyku. Ma to odpojovani valcu, ale to predpokladam vis. A asi na to budou drazsi rozvody - Saskyn tu psal neco o drahem pripravku, ktery maj vetsinou jen autorizaky.
12:38:32
06.07.2024
minno
Buu
13:28:25
03.07.2024
minno
1,5 tsi + M6 v G-VII je OK pohon? Či má to nejaké závažné faily? Prípadne načo si dať pozor, alebo akú verziu uprednostniť?
23:56:18
07.05.2024
ajok
-> Apple STS Chvojkovice-Brod 08.04.24 11:35:47: to je cabro? jeste 2 valce a uz to bude celej motor, jak rikal deda :), no on nadaval, ze si na duchod poridil 105 s pulmotorem, nevim co by rikal na dnesni 3 valce...

Jinak legislativa - snad to pujde normalne prihlasit, kdyz to je legalne udelany v EU.
22:56:45
07.05.2024
Syny
Dneska jsem si, nevím proč, vzpomněl na Jiříka 3
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od Syny vložen 07.05.2024 22:56:45
20:28:10
08.04.2024
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Pavel P@nkáč: to uvidim
19:54:07
08.04.2024
Pavel P@nkáč
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Tak to je super. A jde to v ČR vubec vyřešit? přestavby z DE či jiných EU zemí jsou....
13:15:24
08.04.2024
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Pavel P@nkáč: vrčí, jezdí, vše funguje, tento týden si jede ještě pro novou střechu. Legislativu řesim
12:13:06
08.04.2024
Pavel P@nkáč
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: dobry a vrčí či už jezdí? legislativně to budeš řešit?
11:35:47
08.04.2024
Apple STS Chvojkovice-Brod
Už máme pořádný srdce pod kapotou
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od Apple STS Chvojkovice-Brod vložen 08.04.2024 11:35:47
20:30:24
26.03.2024
castrol
-> Milan 136: 3
12:52:26
26.03.2024
minno
-> Milan 136: 3
07:51:19
26.03.2024
Pavel P@nkáč
-> Milan 136: 3
05:51:13
26.03.2024
Milan 136
00:02:29
26.03.2024
U-Geen
-> Pavel P@nkáč: ale zas to mas pekny, cert vem klepani :)
22:14:24
25.03.2024
StepaNoFUN
-> Syny: jestli se to klepalo jen v tahu a do zatacek to prestalo,tak to poloosy budou. Ja jsem je na sluzebaku nechal vymenit a nejak si nemuzu zvyknout,ze to nedela. :-D

Ale proc by se to zmenilo po montazi jinejch kol netusim.
21:51:54
25.03.2024
Syny
-> Pavel P@nkáč: A já už málem měnil poloosy 3 Ale stejně je mi to divný. Že by obě sady byly blbě vyvážený, tomu bych věřil, ale že by se to projevovalo u obou sad naprosto stejně, to je mi divný. Navíc při tahu to klepalo volantem docela dost, při vyřazení to naopak ustalo. Čekal bych, že nevývažek na kolech bude cejtit bez ohledu na to, jestli je motor v tahu nebo není, ale bude to vyložene záležet jen na rychlosti.
upraveno 1x, naposled 25.03.2024 21:52:32
18:24:03
25.03.2024
Pavel P@nkáč
-> Syny: zaleží jak se to prostě vše sejde, vyčištěné plochy dosedací atd. někdy sem potočil kolo o jednu díru na šroub a bylo po klepání, u a7 stím zápasím pořád ale tam mám velké 20ky kola a ještě podložky, to se s každým přehozením kol klepe bud vice nebo méně :/
14:49:15
25.03.2024
Syny
Tak nevim jestli to je náhoda nebo nějakej haluz, ale minulej tejden jsem přezul auto na ty nově vyvážený letňáky (kterým jsem sundal před vyvažováním všecka závaží) a od té doby ať jedu jak jedu, tak se volant nezaklepe ani trochu. Nechápu. Po opravě auta mi vyvážili tuhle letní sadu (ale stylem jako jsem tu psal - závaží na 3 místech, kombinace staré a nové atd.). Volant se kolem 120 km/h klepal, do té rychlosti vůbec a kolem 140 to zas mizelo. Když jsem přidal plyn, tak to bylo cejtit víc, když jsem naopak vyřadil, tak to víceméně přestalo. Když jsem auto přezul na zimáky (taky nově vyvážený, ale stylem "někde závaží odlepim, někde naopak dolepim), tak klepání volantu bylo bezezměny a i ve stejné rychlosti. No a teď už to nedělá... Tak já nevím 36
07:34:03
22.03.2024
palinator
-> ajok:

Já jsem fotograf.. 3
20:38:36
21.03.2024
castrol
-> ajok: ano, strielal autom

3
19:45:32
21.03.2024
ajok
12:16:47
21.03.2024
Sita
-> palinator: pecka 3, asi jsi nemel zapnutej reproduktor pro simulaci hluku motoru, tak te neslysel
upraveno 1x, naposled 21.03.2024 12:17:18
11:19:46
21.03.2024
palinator
Éčko vs. srnec - 1:0
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od palinator vložen 21.03.2024 11:19:46
12:33:48
11.03.2024
minno
-> palinator 11.03.24 09:49:00: To áno, ale aspoň na novom disku by to mohli dodržiavať1



Ale podľa mňa ventil na to aj tak nebude mať veľký vplyv, lebo v mieste ventilu je zas o to ľahší disk - diera na ventil.
09:49:00
11.03.2024
palinator
-> minno 10.03.24 20:14:44:

Ano, protože guma sice může bejt správně otečkovaná na nevývažek, ale starší kolo je stejně různě šišatý, tak je to o náhodě, jestli se ty nevývažky odečtou a nebo naopak přičtou. Ale hezky to vypadá 3
09:42:48
11.03.2024
palinator
08:05:20
11.03.2024
Jirik_Tuňák1983
-> saskyn2 10.03.24 20:00:11: Horší jsou kola, která jsou hezky lakovaná jen z pohledové strany a zevnitř jen poprášená. Přes to stačí přejet a jsi na hliníku. Jak tohle přežije několik zim, to je mi záhadou.
07:45:42
11.03.2024
vhml
-> Milan 136 10.03.24 20:16:43: mám to ve vrtačce takže otáček spíš málo. Ale většinou to teda beru spíš hranou kotoučku, protože v ploše mi přijde že to nebere vůbec. A pak ta hrana kolikrát projede skrz lepidlo a nechá stopu na laku.
20:19:29
10.03.2024
Bukaj
-> ajok: Žlutá značka označuje nejlehčí místo pneumatiky - tedy by měla přijít tam, kde je ventilek. Ale záleží na disku, jak je vyvážený sám o sobě a taky na použitém ventilku. V praxi to má význam možná u nějakých ultralehkých disků a při používání těžších ventilů (se snímačem tlaku apod.)...
20:16:43
10.03.2024
Milan 136
-> vhml 10.03.24 19:53:11: Nemáš moc otáček, nebo netlačíš na to moc? Já to většinou spíš šolíchám na malý otáčky a pěkně to odlepuje. Když kolikrát vidím některýho z kolegů, jak na to tlačí, pomalu kouř... Ten kotouč pak vypadá.

Nedávno jsem měnil lepený těsnění na dveřích na Kodiaqu. Moc hezká práce. Sundat dveře, na kozu a pak kolem dokola gumovat tu oboustranku.

Jinak používáme kotouče Würth a máme na to pneumatickou mašinu.
20:14:44
10.03.2024
minno
-> ajok 10.03.24 20:00:09: k ventilku se dava zluta nebo cervena znacka nebo naprotiMne bolo vždy povedané, že tie značky sú k ničomu a tak nasadia pneu vždy náhodne a len ak to na vyvažovačke výjde príliš blbo, tak pneu pootočia.
Extreme Tyres