
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
VW Golf I,II,III,IV a další VW
-> minno 18.07.24 18:25:28: Jsi si jistý, že je to německý auto? Vždyť to vysílá slovensky. 

-> Milan 136 18.07.24 18:32:47: A netušíš, čo by tá nová verzia priniesla?
-> minno 18.07.24 18:25:28: Aktuální SW je tuším 480, ale vzhled nebo tak to nezmění.
Propojení s telefonem myslím nejde aktivovat, když tam není tlačítko.
Propojení s telefonem myslím nejde aktivovat, když tam není tlačítko.
-> saskyn2: Tuning nechcem, lebo to zas celé rozvŕtam a to by som bol nerád. Ale asi to nedopadne dobre, lebo už som pozeral pár videí o úpravách a začínajú ma svrbiť ruky
Brzdy netuším - kotúčové
Ale brzdí to za mňa super.
Na začiatok chcem začať len s maličkosťami:
- trvalo deaktivovať Start-Stop
- zapnúť kontrolku na svetlá
- zapnúť voltmeter
- vypnúť inteligentné dobíjanie?
Ale to sa v tom musím najskôr zorientovať, čo sa týka diagnostiky.
Infotainment sa dá nejako vylepšiť (update) a prípadne doplniť nejaké funkcie?
Mám tam toto:

Brzdy netuším - kotúčové

Na začiatok chcem začať len s maličkosťami:
- trvalo deaktivovať Start-Stop
- zapnúť kontrolku na svetlá
- zapnúť voltmeter
- vypnúť inteligentné dobíjanie?
Ale to sa v tom musím najskôr zorientovať, čo sa týka diagnostiky.
Infotainment sa dá nejako vylepšiť (update) a prípadne doplniť nejaké funkcie?
Mám tam toto:
-> minno: bude nějakej tuning? Jaký tam máš brzdy? Věděl bych o nových modrých brzdičích z ečka



-> palinator: -> saskyn2: 

-> minno: Jo ted na to koukám že tyhle fl od 2017 jsou fakt s dírou. Zajímavý že na passatech to není, asi lepší auto no

-> minno:
I ta hadice od hrdla nádrže je nějaká tenká...
I ta hadice od hrdla nádrže je nějaká tenká...

Takže je to z výroby. Kolega mi poslal fotku é-čka bez gule a je to to samé
A výfuk mu asi upadnul, alebo čo...

A výfuk mu asi upadnul, alebo čo...
-> saskyn2 18.07.24 15:42:01: Nemůže to být příprava?
-> saskyn2: Aha, OK, dík.
-> minno: nárazník je asi sundanej z auta s tažným, krytka na to není, protože když tam není tažný tak tam není vyřezaná díra a když je tam tažný tak tam krytku nenasadíš. Krytku mívali např starý passaty ale je tvarově úplně jiná.
-> Syny: kukni Dnešní nákup, kde ma všetci hejtujú
Jeden Golf zomrel (
), tak jeden nový musí žiť
Že je to výrez na ťažné, mi je jasné, ale toto ťažné nemá, preto chcem vedieť, či by tam nemala byť krytka.
-> Shatter: Áno, je to sranda s tou EČV. Bol som kupovať v Trenčíne, u policajtov vravím, že chcem nové značky a ona vytiahla toto
Tak sa tety pani slečny pýtam, že či mi to dala naschvál, lebo prepis robím do NO okresu a ona, že nie
Ešte dobre, že auto nie je Peugeot.



Že je to výrez na ťažné, mi je jasné, ale toto ťažné nemá, preto chcem vedieť, či by tam nemala byť krytka.
-> Shatter: Áno, je to sranda s tou EČV. Bol som kupovať v Trenčíne, u policajtov vravím, že chcem nové značky a ona vytiahla toto


-> minno: To si robíš prdel, ty si dostal do ečv zas raz NO? Paráda :)
U Golfov neviem ako, v Leone to mám len tak ledabolo vyrezané a pokiaľ viem, krytka na to oficiálne nieje..
U Golfov neviem ako, v Leone to mám len tak ledabolo vyrezané a pokiaľ viem, krytka na to oficiálne nieje..
-> minno 18.07.24 14:43:21: Co sis to poridil? To je vyrez na tazny, rekl.bych. To ma nejakou pripravu? Myslim, ze tam krytky nebejvaj, ale nejsem si jisty :)
Začíname
Toto tak má byť, alebo mi v tom nárazníku chýba krytka?

Toto tak má byť, alebo mi v tom nárazníku chýba krytka?
-> Syny: -> MATTESS: A 1,4 92 kW má viacprvok vzadu tiež...
-> Syny: sedmička to má, alespoň 2,0 TDi
E: a ta 1,5 110kW ji má taky
E: a ta 1,5 110kW ji má taky
-> minno 07.07.24 08:14:53: Nemaji to ani 110kW nafty, tak pochybuju, ze by ji mel 110kW benzin. Ale treba to tu nekdo vi lip...
-> Syny: 110kW ju vraj majú.
-> minno 07.07.24 06:24:02: To si nemyslim. Ty 1,5 TSI nebudou mit viceprvek zadna, dle me.
-> saskyn2: jj a ak som sa správne dočítal, tak aj inú zadnú nápravu.
-> Syny 06.07.24 13:56:06: Jo přípravek je asi za 100k nebo kolik. Ale pokud to člověk stejně servisuje v autorizáku, tak v ceně těch rozvodů nebude rozdíl, to je mínus jedině pro někoho kdo to dělá mimo autorizák, nebo se v tom hrabe sám. Jinak to je fajn motorizace
-> minno: nezapomeň taky že ty silnější motorizace se liší i tím že mají větší brzdy, můžou mít víc na tažný a většinou bývají i líp vybavený.
-> minno: nezapomeň taky že ty silnější motorizace se liší i tím že mají větší brzdy, můžou mít víc na tažný a většinou bývají i líp vybavený.
A neviete niekto, či sa u Golfa VII 1.4/1.5 TSI 6q manuál nelíši nejako zásadne aj sprevodovanie u slabšej a silnejšej verzie (92/96 kW a 110 kW)?
-> Syny: Vďaka za postrehy. Áno, manuál by som bral aj ja.
-> Syny 06.07.24 14:47:41: Oni mají slušnou jen na dálnici. Jak se motají po klientech ve městě, tak je to docela bída. To je pak 8 - 9 a v 2.0 TSi v Superbu má spotřebu 10,4. Opět spadne až na dálnici. Jinak město a okolí takhle.
-> Jirik_Tuňák1983 06.07.24 14:25:13: Jo, tiche to je. Po nastartovani (v Karoqu) jsem se musel podivat na otackomer, jestli to fakt bezi
To se zas s naftou neda srovnat. Nicmene jednou jsem jel s tou slabsi 96kW verzi v Leonu a tam to ve 120 bylo nahlas strasne. Takze ono zalezi taky v jakem aute ten motor je, no.
Spotreba (v Karoqu) cca o 1,5 litru vyssi nez u meho auta. Takze u G7 bych tipl, ze to bude tak o litr vyssi nez u 110kW nafty.

Spotreba (v Karoqu) cca o 1,5 litru vyssi nez u meho auta. Takze u G7 bych tipl, ze to bude tak o litr vyssi nez u 110kW nafty.
-> Syny 06.07.24 13:56:06: Já s tím jezdím rád. Je to tiché a celkem to i jede. Jen u nás to nafasovali obchoďáci, kterým se moc nelíbí malá nádrž a vyšší spotřeba než u TDI.
-> minno 03.07.24 13:28:25: 1,5 TSI by mel byt dobry motor. Taky jsem na nej zjistoval info. Radeji bych k tomu volil manual, jelikoz DSG se k tomu dava suchy. Delaj se dve vykonovy varianty (alespon tedy jen o dvou vim) - 110kW a 96kW. Se 110kW jsem obcas jezdil a nebylo to spatny. Sice vykonove silnejsi nez muj Golf, ale dynamiku ma ten muj naftovej Golf urcite lepsi. Obcas se mi pri prerazeni stavalo, ze mi vyletely otacky po vyslapnuti spojky. Chvili jsem myslel, ze jsem proste jen lama, ale udajne to ma kvuli ekologoii nejak brzdenej pokles otacek pri prerazovani, takze kdyz jsem s tim jel tak jak jsem zvyklej s Golfem, tak se mi to stavalo. Je to asi o zvyku. Ma to odpojovani valcu, ale to predpokladam vis. A asi na to budou drazsi rozvody - Saskyn tu psal neco o drahem pripravku, ktery maj vetsinou jen autorizaky.
Buu
1,5 tsi + M6 v G-VII je OK pohon? Či má to nejaké závažné faily? Prípadne načo si dať pozor, alebo akú verziu uprednostniť?
-> Apple STS Chvojkovice-Brod 08.04.24 11:35:47: to je cabro? jeste 2 valce a uz to bude celej motor, jak rikal deda :), no on nadaval, ze si na duchod poridil 105 s pulmotorem, nevim co by rikal na dnesni 3 valce...
Jinak legislativa - snad to pujde normalne prihlasit, kdyz to je legalne udelany v EU.
Jinak legislativa - snad to pujde normalne prihlasit, kdyz to je legalne udelany v EU.
-> Pavel P@nkáč: to uvidim
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Tak to je super. A jde to v ČR vubec vyřešit? přestavby z DE či jiných EU zemí jsou....
-> Pavel P@nkáč: vrčí, jezdí, vše funguje, tento týden si jede ještě pro novou střechu. Legislativu řesim
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: dobry a vrčí či už jezdí? legislativně to budeš řešit?
-> Milan 136: 

-> Milan 136: 

-> Milan 136: 

-> Pavel P@nkáč: ale zas to mas pekny, cert vem klepani :)
-> Syny: jestli se to klepalo jen v tahu a do zatacek to prestalo,tak to poloosy budou. Ja jsem je na sluzebaku nechal vymenit a nejak si nemuzu zvyknout,ze to nedela. :-D
Ale proc by se to zmenilo po montazi jinejch kol netusim.
Ale proc by se to zmenilo po montazi jinejch kol netusim.
-> Pavel P@nkáč: A já už málem měnil poloosy
Ale stejně je mi to divný. Že by obě sady byly blbě vyvážený, tomu bych věřil, ale že by se to projevovalo u obou sad naprosto stejně, to je mi divný. Navíc při tahu to klepalo volantem docela dost, při vyřazení to naopak ustalo. Čekal bych, že nevývažek na kolech bude cejtit bez ohledu na to, jestli je motor v tahu nebo není, ale bude to vyložene záležet jen na rychlosti.

-> Syny: zaleží jak se to prostě vše sejde, vyčištěné plochy dosedací atd. někdy sem potočil kolo o jednu díru na šroub a bylo po klepání, u a7 stím zápasím pořád ale tam mám velké 20ky kola a ještě podložky, to se s každým přehozením kol klepe bud vice nebo méně :/
Tak nevim jestli to je náhoda nebo nějakej haluz, ale minulej tejden jsem přezul auto na ty nově vyvážený letňáky (kterým jsem sundal před vyvažováním všecka závaží) a od té doby ať jedu jak jedu, tak se volant nezaklepe ani trochu. Nechápu. Po opravě auta mi vyvážili tuhle letní sadu (ale stylem jako jsem tu psal - závaží na 3 místech, kombinace staré a nové atd.). Volant se kolem 120 km/h klepal, do té rychlosti vůbec a kolem 140 to zas mizelo. Když jsem přidal plyn, tak to bylo cejtit víc, když jsem naopak vyřadil, tak to víceméně přestalo. Když jsem auto přezul na zimáky (taky nově vyvážený, ale stylem "někde závaží odlepim, někde naopak dolepim), tak klepání volantu bylo bezezměny a i ve stejné rychlosti. No a teď už to nedělá... Tak já nevím 

-> ajok:
Já jsem fotograf..
Já jsem fotograf..

-> ajok: ano, strielal autom

