VW Golf I,II,III,IV a další VW

prohledat
3503 příspěvků (zobrazeno 1551 až 1600) od 24.01.2014 do 26.11.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
22:20:39
18.11.2022
Milan 136
22:11:22
18.11.2022
michael
-> Jarda/felda: To není pravda byl s 1.4, 1.6, 1.9 a i 1.8
22:06:28
18.11.2022
Jarda/felda
-> Milan 136 18.11.22 21:54:57: tour byl jen se 74kw PD 4
21:54:57
18.11.2022
Milan 136
-> StepaNoFUN 18.11.22 21:03:19: Vždyť ty auta byly úplně normální. Pamatuju jich dost s PDčkem, RS paketem atd.
21:50:27
18.11.2022
michael
-> StepaNoFUN: Později akorát kůže, el. sedadla a multifunkční volant.
21:44:43
18.11.2022
StepaNoFUN
-> michael: dost toho neslo ani objednat...
21:18:39
18.11.2022
michael
-> StepaNoFUN: Tour byl od roku 2004 ale mohl být z výroby dovybaven.
21:03:19
18.11.2022
StepaNoFUN
-> Milan 136: Počkej. Ty mluvíš o těch holobytech? Kde i ten nápis TOUR byl snad za příplatek?
19:45:10
18.11.2022
Milan 136
-> Bukaj 18.11.22 18:23:10: Tak poslední jednička je stará 12 let, to není tak dávno 1
18:23:10
18.11.2022
Bukaj
-> palinator: Jen na té prví fotce bych si představil jedničkovou Octavii...3
17:37:31
18.11.2022
palinator
-> Bukaj:
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od palinator vložen 18.11.2022 17:37:31
15:05:26
18.11.2022
palinator
-> venni:

A ty neSR maj původ na konci osmdesátek v Passatu. 3
20:41:05
17.11.2022
venni
-> palinator 17.11.22 18:44:57: přesně,to SR má původ někde v G III a toledo I myslim
18:44:57
17.11.2022
palinator
-> růža 16.11.22 23:29:53:

Hlavně pozor... 1,6 SR (74/75kW) je technicky úplně něco jiného než litinová 55 a 77 kW 16V. 4
12:49:26
17.11.2022
U-Geen
-> Jarda/felda: tak auto bude treba za 8 let treba pouzitelny.... :-)
12:26:19
17.11.2022
Bukaj
10:16:03
17.11.2022
Jarda/felda
-> Bukaj 16.11.22 23:00:15: to auto nebo ta kamarádka ? 1 1 1
07:04:58
17.11.2022
Bukaj
No, nepotěšili jste mne, ale ok, beru, že je to vlastnost, nikoli závada... 3
23:29:53
16.11.2022
růža
-> Bukaj: Je to takový nešvar, že se koncern snažil co nejdéle udržet ve výrobě (v autech) atmosferický benzínový motor. Takže 1.6 74/75 kW je vlastně motor původně z 90. let, který byl postupně osazován různými "vyfiku*dacemi" , aby splnil nové euronormy. Jinak je to v zásadě jednoduchý motor, takže si ty kroužky můžeš bezstarostně v budoucnu udělat 1



-> Bukaj 16.11.22 22:17:06: Když pominu problematické 1.6 (všeobecně problémy se spotřebou oleje, včetně 55 kW AEE), tak u moderních motorů celkem častá věc. Ale zase se tomu tolik nedivím, oleje mají běžně viskozitu 0W-20 a 0W-30 (voda), přimazávání všeho možného (turbo..) a intervaly na výměnu klidně i 40 000 km. Jsem docelá rád, že nám služebáci vezmou 1-1,5 L na 1000 km, Jelikož tak provedeme jednu výměnu oleje, mezi oficiální výměnou oleje 3
23:14:53
16.11.2022
Syny
-> Bukaj: 15 let novy auto 3 Vsak to je technologicky starej motor, kterej pouziva ridkej olej a jeste k tomu predepsana vymena byla 2 roky nebo 30 tkm. To, ze te skodovka zere malo bych taky nevidel uplne jako standard, ja na skodovce mel motor ani ne se 100 tkm a bral oleje tak 3 decky na 1000 km :) A moje (dle tebe moderni) Cordoba, ta ho zrala taky fest, jak jsem psal - a mela najeto 200 tkm. Vlastne ze vsech aut co jsem mel mi nejmin zere olej tedko Golf (13 let novej 3 ), kde na 15 tkm zmizi pul merky. Ale ty benzinovy 1,6 jsou branim oleje docela vyhlaseny a cim to je tu taky uz nekolikrat padlo, tak ted uz jen zvazit, jestli to ma smysl resit nebo ne. Podle me ale s tou spotrebou co pises vubec ne - vsak to je taky cca 1,3 decky na 1000 km.
upraveno 1x, naposled 16.11.2022 23:20:23
23:00:15
16.11.2022
Bukaj
-> venni: To ještě do takhle novejch aut dávají osmiventilové motory?9

No, překroužkovávat to nebudu - možná za těch 8 let plánované životnosti toho auta, pokud to dopadne tak, jak kamarádka vyhrožuje - že skončí u mne...3
22:33:57
16.11.2022
venni
-> Bukaj 16.11.22 10:39:39: BSE 75kw je 8V 4 skoro všechny tyhle 74 a 75kw berou olej...překroužkování pomůže... pár tisích km bude klid (odhaduji 50-100) a pak to začne postupně znovu...1
22:17:42
16.11.2022
Jarda/felda
-> Syny 16.11.22 21:01:41: já nejsem zvyklej na žádnou spotřebu 3 kapotu otevřu dvakrát ročně na dolití ostřikovačů a i na ty se mi musí rozsvítit kontrolka že je málo 3 3
22:17:06
16.11.2022
Bukaj
-> Syny: Jako kdyby to bylo 50 let starý auto, tak neřeknu, ale tohle je 15 let nový auto a žere to oleje víc, než jakýkoli auto, co jsem kdy měl. Ani MBčko mi nepáplo víc, než půl litru mezi výměnama (tzn. decku na 1000 km) a dolévat jsem musel jen zezačátku do 130LPG, než jsem přetěsnil motor (teklo to všude možně, třeba i kvůli špatně odlitému bloku)...

Prostě když se do motoru musí dolévat olej jindy, než při jeho výměně (oleje, ne motoru 3 ), tak to považuji za závadu...7
21:01:41
16.11.2022
Syny
-> Bukaj: Tak si do ty 130 LPG nalej 5W30 a uvidis, kolik te toho sezere mezi vymenama 3 Jinak moje moderni Cordoba z roku 95 brala neco mezi 0,25 - 0,3 litru oleje (10W40) na 1000km, ale to uz se mi zdalo docela dost a to mela najeto 200 tkm :) Kazdopadne 2 litry na 15 tkm bych asi vubec nechtel resit - ne u staryho auta co ma 240 tkm na hrbu.
upraveno 4x, naposled 16.11.2022 21:08:10
20:54:33
16.11.2022
Bukaj
-> Matsoft 16.11.22 13:33:29: No, když vylítaná 130LPG, která má najeto o 140 tisíc víc, "žere" maximálně decku oleje na 1000 Km (olej nedolévám, před výměnou /8-10 KKm/ je olej na spodní rysce a po výměně kus pod horní ryskou - tedy asi 0,8 l rozdíl), tak mi u moderního vozu přijde divné, když majitelka volá, že se jí rozsvítila kontrolka...

... a pak když přijede na výměnu oleje, tak půlka kanystru s olejem "na příští výměnu" je fuč 3
16:09:00
16.11.2022
palinator
-> Syny:

Ten motor jezdil pak i téměř bez mazání... když začaly bejt slyšet hydroštely, vědělo se, že je potřeba nalít aspoň 2 litry oleje, protože je suchá měrka. 3
16:06:41
16.11.2022
Syny
-> palinator: -> Jirik_Tuňák1983: Tak je pravda, ze kdyz cerpadlo ten med ani nenatahne, tak ho motor ani nebude zrat 3
15:41:33
16.11.2022
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:

Potvrzuju, novej majitel bývalé našich Vectry lil kvůli spotřebě oleje olej do autobusu. 3
14:34:17
16.11.2022
Jirik_Tuňák1983
-> Cumper 16.11.22 13:46:34: Znám lidi, kteří postupně zahušťovali oleje, až byli na parametrech olejů do Škody 120 a jeden to stejně jako u Zafiry začal dolaďovat směsí Motor Doktor, který po otočení dnem vzhůru tekl asi půl hodiny. 3
14:04:50
16.11.2022
vhml
-> Syny 16.11.22 12:47:21: no mam to Sharanu i Fabii, tak to nějaký čtvrt století už běží 3 Na Sharanu z toho upadla hadice a zadřelo se to, naštěstí si to ten půlFord neumí zdiagnostikovat, tak nenadává 3
upraveno 2x, naposled 16.11.2022 14:15:40
13:46:34
16.11.2022
Cumper
-> Sita 15.11.22 16:41:00: 1.6 75kw 8v od VW, to je klasika, budou v prdeli pístní kroužky 8 Dřív nebo později je to snad u všech
13:33:29
16.11.2022
Matsoft
-> Bukaj: 2 l na 15000 je docela dost?! nevim jak tahle "novodoba" 1.6, ale stare 1.6 zraly mnohem vic.....
12:47:21
16.11.2022
Syny
-> vhml 16.11.22 11:29:48: Zajimavy. O tomhle jsem vubec nemel ani paru, ze se dela...
11:44:27
16.11.2022
Bukaj
-> vhml: Ha, díky! To jsou mi věci...3
10:39:39
16.11.2022
Bukaj
Připletu se sem taky s dotazem na motor - jak jinak - u té Caddy...

...je tam 1,6 MPi 16V(nemoc šílených krav) a poslední dobou si všímám, že chvíli po startu poměrně výrazně klepe na volnoběh (zvuk jako u škodovky vůle pístního čepu). Také jsem od majitelky slyšel, že je potřeba poslední cca rok dost dolévat olej (odhadem kolem dvou litrů mezi výměnami - 15000 km). Aktuální nájezd cca 240 tisíc. Na co bych se měl zaměřit...?





Další věc, která mi vrtá hlavou - před pár měsíci bylo auto v servise (myslím, že výměna spojky nebo něco jiného kolem motoru) a od té doby jsem si všiml, že po staru se někde v motorovém prostoru spustí nějaký ventilátor (nedohledal jsem, kde, ale zvuk jde někde zprava zpoza motoru, když stojím před autem), který se po chvíli běhu vypne. Před návštěvou servisu to nedělalo.

Co to může být? Že by v servise opravili něco, co předtím nefungovalo, nebo naopak se začalo spouštět něco, co se spouštět nemá?
09:38:44
16.11.2022
Matthes, záškodník z TechWebu
Resim ted to samy u focuse. Ze zkusenosti treba z byvale S40 jen gufera ventilu nepomohou... Zapeceny stiraci krouzky total...
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od Matthes, záškodník z TechWebu vložen 16.11.2022 09:38:44
09:27:18
16.11.2022
Pavel P@nkáč
-> Sita: 0,5l/1000km bych asi ani neřešil to bere kde co....jinak začal bych opravu na simeringách ventilů...
16:41:00
15.11.2022
Sita
G5, 1.6 8V 75kW, 180.000km - zvýšená spotřeba oleje. Přesný údaje ještě nemám, ale odhadem 0.5l na 1000km... Motorhead do opravny a vyměnit kroužky nebo postupovat jinak?
upraveno 1x, naposled 15.11.2022 16:41:34
11:24:59
15.11.2022
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 15.11.22 10:14:32: Ale tam kde C3 s korozí končila, tam jiná auta teprve začínají. 1
10:59:16
15.11.2022
vhml
-> Milan 136 15.11.22 10:14:32: polotovary se běžně skladují venku na dešti. U celoobráběnejch dílů to nevadí, u těch ostatních je slušnost to před obráběním hodit do kyseliny a do základu.
10:14:32
15.11.2022
Milan 136
-> minno 14.11.22 14:38:35: Klasika litinová těhlice 1

Někteří výrobci se ani nezabývají nátěrem. Před x lety měl táta půjčenýho fungl novýho Citroëna C3 CNG a ten měl rezavý těhlice, jak kdyby byly vyndaný z rybníku 1
22:17:07
14.11.2022
Bukaj
-> Jarda/felda 14.11.22 17:42:17: Jo, ale nevejde se do domku ložiska na CaddyIII/OctaviaII 3

A navíc jsem ho s sebou neměl3
18:44:23
14.11.2022
Jirik_Tuňák1983
-> minno 14.11.22 15:56:11: Fiat Punto Light? 1
17:42:17
14.11.2022
Jarda/felda
-> Bukaj 13.11.22 12:35:46: copánkový dráták ve flexe vezme dost 4
15:56:11
14.11.2022
minno
-> Jirik_Tuňák1983: Zbylo.
15:52:58
14.11.2022
U-Geen
-> Jirik_Tuňák1983: prasek ma taky tuhe skupenstvi! :-)
15:37:54
14.11.2022
Jirik_Tuňák1983
-> minno 14.11.22 14:38:35: Zbylo něco v tuhém skupenství? 3
14:38:35
14.11.2022
minno
-> Milan 136: Niečo takéto? 3 Tehlica po hrubom očistení na mojom Punte nedávno110
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od minno vložen 14.11.2022 14:38:35
Extreme Tyres