skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
VW Golf I,II,III,IV a další VW
07:27:54
19.10.2018
19.10.2018
Syny
-> suri: Bubny uz na zadnem svem aute nechci videt a jsem rad, ze jsem se jich zbavil. Kotouce vymenis za chvili a jezdis zase dal nekolik let. S bubnama furt neco a navic vytekle prase znici cele oblozeni a jeho vymena me tedy prudi daleko vic nez vymena celych kotoucu. Nicmene tady jsem mel na mysli spis vizualni stranku - kdy bubnova brzda za mega hlinama vypada fakt divne :)
07:23:47
19.10.2018
19.10.2018
suri
-> Syny: bubny sú na tieto autá super , vyčistíš ich a jazdíš , kotúče ti zhnijú
07:22:47
19.10.2018
19.10.2018
Syny
-> Jirik_Tuňák1983: Taky te prijde vtipny, kdyz za obrovskejma kolama jsou malinky kotouce a nebo jeste lepe vzadu bubny?
07:08:39
19.10.2018
19.10.2018
suri
-> Tomáššš: taký nemáme , a MPI to nepotiahne ...
ja som túto modu kolies nepochopil vôbec , každý Rapid má dnes R16-17 , Fabie Detto , Octavie pomaly bez 18 ani nevidieť , Kodiaqy , Superby R19
vyzerá to super , dynamika katastrofa , jazda po našich cestách katastrofa , ak pominiem stránku komfortu tak to s tým autom strašne cvičí , hlavne vo vyjazdených koľajach a rozbitej ceste . Ceny pneu sú vysoké a životnosť v 99% šport pneu nízka , dostupnosť tiež dnes ešte nie je bohviečo ... A každú chvíľu sa rieši prerazená pneu , pílka na gumách , vysekané gumy a iné veci na ktoré podľa mňa podvozok minimálne Fabie a Rapidu prispôsobený nie je ... no holt ľudia to chcú , ja by som ocenil možnosť R16 , bohužiaľ sa nedá ... Na Octe mám R15 a spokojnosť , na Feldu som dal R14 a po roku môžem zhodnotiť o liter vyššiu spotrebu , ale zase tam to vyzerá naozaj pekne ...
ja som túto modu kolies nepochopil vôbec , každý Rapid má dnes R16-17 , Fabie Detto , Octavie pomaly bez 18 ani nevidieť , Kodiaqy , Superby R19
vyzerá to super , dynamika katastrofa , jazda po našich cestách katastrofa , ak pominiem stránku komfortu tak to s tým autom strašne cvičí , hlavne vo vyjazdených koľajach a rozbitej ceste . Ceny pneu sú vysoké a životnosť v 99% šport pneu nízka , dostupnosť tiež dnes ešte nie je bohviečo ... A každú chvíľu sa rieši prerazená pneu , pílka na gumách , vysekané gumy a iné veci na ktoré podľa mňa podvozok minimálne Fabie a Rapidu prispôsobený nie je ... no holt ľudia to chcú , ja by som ocenil možnosť R16 , bohužiaľ sa nedá ... Na Octe mám R15 a spokojnosť , na Feldu som dal R14 a po roku môžem zhodnotiť o liter vyššiu spotrebu , ale zase tam to vyzerá naozaj pekne ...
23:38:44
18.10.2018
18.10.2018
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 18.10.18 22:06:30: Moc velký na tak malý vůz. Navíc ty kotoučíčky za nimi. 17" max.
22:24:47
18.10.2018
18.10.2018
Tomáššš
-> Milan 136 18.10.18 22:06:30: už len poriadny motor a pohoda
22:06:30
18.10.2018
18.10.2018
Milan 136
22:03:48
18.10.2018
18.10.2018
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 14.10.18 09:30:14: vždyť to jsou origo 18" ne? To je úplně v pohodě na Golfu
21:56:13
18.10.2018
18.10.2018
Mr._Nosferatu
-> Jarda: Bych řekl 4 bodový závěs jako u terénních
20:14:15
18.10.2018
18.10.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 18.10.18 17:33:16: to ma reduktory?
18:58:00
18.10.2018
18.10.2018
castrol
-> Jirik_Tuňák1983: na autosalone to tak strasne nebolo ale nebola tam moznost to otestovat
18:20:01
18.10.2018
18.10.2018
U-Geen
-> Jirik_Tuňák1983: ja bych rek ze ne :)
17:33:16
18.10.2018
18.10.2018
Jirik_Tuňák1983
-> castrol 18.10.18 12:22:18: To musí bejt hrůza.
12:22:18
18.10.2018
18.10.2018
castrol
-> Jirik_Tuňák1983: tak ja mam na fabke napisane r18
11:53:58
18.10.2018
18.10.2018
MajoLR
-> Jirik_Tuňák1983 14.10.18 09:30:14: Zmestili by sa aj R20ky neboj nič...
09:36:25
14.10.2018
14.10.2018
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:
A ani to není moc srandovní.
A ani to není moc srandovní.
09:30:14
14.10.2018
14.10.2018
Jirik_Tuňák1983
-> MajoLR 13.10.18 23:26:15: Ňoc mic, už vypadají moc přerostlý.
23:29:33
13.10.2018
13.10.2018
MajoLR
11:44:14
27.09.2018
27.09.2018
Kocvin
-> Nwkt 27.09.18 11:30:50: JJ Nakonec mu to prý domluví prodejce někde v Helleru Ostrava, tak jsem zvědav co s tím provedou..
11:12:14
19.09.2018
19.09.2018
Kocvin
-> Nwkt 18.09.18 21:03:21: Oka vyřídím mu to, ať si to vyřeší.. Díky za rady, máš u mě čokoládu, nebo pivo..
Jinak DPF je původní a dneska tam byly hodnoty, objem olejového popílku 0.14 l, vypočtená hmotnost sazí 12.43 g a měřená 21.46 g.
Jinak DPF je původní a dneska tam byly hodnoty, objem olejového popílku 0.14 l, vypočtená hmotnost sazí 12.43 g a měřená 21.46 g.
08:40:20
19.09.2018
19.09.2018
Nwkt
-> venni 19.09.18 00:13:23: Osobně ne, ale je to kluk šikovná. Hodně se vyskytuje na vw-clubu. Čipuje jak motory, tak ladí i SW pro DSGčka a další věci
00:44:11
19.09.2018
19.09.2018
Alenka
-> venni: zas tak šílený to není, je to SW verze jako jakákoli jiná, jen je v ní víc změn než obvykle.
Přehrání Dieselgate je práce cca na hodinu i se serepetičkami okolo a pokud má člověk správné vybavení, tak na tom není co pokazit.
Přehrání Dieselgate je práce cca na hodinu i se serepetičkami okolo a pokud má člověk správné vybavení, tak na tom není co pokazit.
00:13:23
19.09.2018
19.09.2018
venni
-> Nwkt: máš s nima nějaké zkušenosti? Terš elektrikář tady od nás dělá převážně koncern,ale jednotku kde je dieselgate přehrát neumí.Tvrdil mi že je přepsaná šíleným způsobem.Kolik to cca koštuje?
21:03:21
18.09.2018
18.09.2018
Nwkt
-> Kocvin: Jj, hotová dieselgate. Za mě špatně. Častý regenerace, namáhání vstřiků a dalších komponent. Nechal bych to vrátit u motorpower.cz/ to DPF je originál nebo ne?
18:25:35
18.09.2018
18.09.2018
MajoLR
18:24:03
18.09.2018
18.09.2018
Kocvin
-> Milan 136 18.09.18 18:11:16: A co s tím tedy?
18:11:16
18.09.2018
18.09.2018
Milan 136
-> Kocvin: vysvetluje to caste regenerace
18:01:28
18.09.2018
18.09.2018
Kocvin
-> Milan 136 18.09.18 17:54:17: No a je to v téhle situaci dobře, nebo špatně? Proč to -> Nwkt: zmiňoval ?
17:54:17
18.09.2018
18.09.2018
Milan 136
-> Kocvin 18.09.18 17:47:18: dieselgate
17:47:18
18.09.2018
18.09.2018
Kocvin
-> Nwkt 13.09.18 21:45:20: To je ono co?
11:57:29
14.09.2018
14.09.2018
palinator
-> Syny:
Určitě lepší to asi je, jen bych z toho nedělal hysterii.
Určitě lepší to asi je, jen bych z toho nedělal hysterii.
08:49:33
14.09.2018
14.09.2018
Nwkt
-> Kocvin: Na to DPF koukni taky, pokud tam nebude origo tak je to taky jasný
08:15:50
14.09.2018
14.09.2018
Kocvin
-> Kocvin 14.09.18 07:51:35: Všechno se dozvím příští týden, až to auto doveze..
08:13:30
14.09.2018
14.09.2018
Syny
-> palinator: No jedno to neni, ne? I kdyz to olej zere minimalne, tak je urcite lepsi, aby to zralo ten nizkopopelovej co tam ma bejt.
08:03:10
14.09.2018
14.09.2018
palinator
Jen tak bokem. Když je v motoru "popelnatej" olej, ale takřka žádnej olej nesežere, tak se ani žádnej popel v DPF usadit nemůže ne? Tzn. když je dobrej motor na kroužkách, simerincích ventilů, když je dobrý turbo a od výměny do výměny nic moc neubyde, tak by mělo bejt jedno co v tom za olej je. Nebo ne?
Na druhou stranu pokud to olej žere jak starej fekál tak tam může bejt olej lowSAPS jakej chce, ale stejně to tam popel bude hrnout po kvantech.
Na druhou stranu pokud to olej žere jak starej fekál tak tam může bejt olej lowSAPS jakej chce, ale stejně to tam popel bude hrnout po kvantech.
07:53:27
14.09.2018
14.09.2018
Syny
-> Kocvin: V tom pripade by chtelo zjistit jaky, protoze pokud to jsou nejaky ty pseudonahrazky, kde je obal sice stejnej, ale vlozka ctvrtinova, tak pak se neni cemu divit, ze ma regenerace po 100km.
07:51:35
14.09.2018
14.09.2018
Kocvin
-> Syny: Jedině, že by už měl měněný DPF..
06:31:33
14.09.2018
14.09.2018
Syny
-> Kocvin: Kdyz jezdim mesto a kratsi trasy, tak mi regeneruje po cca 550 km. Kdyz delsi a dalnice, tak klidne po 900 km. A ze by tam mel 16g popela po 300 000 km se mi taky nezda...
BTW: Pokud je to z Nemecka, rekl bych, ze uz bude dieselgate udelana - tusim, ze tam to maj povinny narozdil od nas.
BTW: Pokud je to z Nemecka, rekl bych, ze uz bude dieselgate udelana - tusim, ze tam to maj povinny narozdil od nas.
21:46:51
13.09.2018
13.09.2018
Kocvin
-> Nwkt 13.09.18 21:45:20: Ok.. Příští týden mi to přiveze, tak na to mrknem..
21:45:20
13.09.2018
13.09.2018
Nwkt
-> Kocvin: Takže bude udělaná už v D. Koukněte do servisky nebo do kufru. Určitě tam bude vylepej kód svolávačky
21:44:04
13.09.2018
13.09.2018
Kocvin
-> Nwkt: Určitě nemá, koupil to celkem nedávno, dotažené z D..
-> MISCHO: Ok díky..
-> MISCHO: Ok díky..
21:43:36
13.09.2018
13.09.2018
MISCHO
-> Kocvin: Ano moze , 507 00 ma znizenu popolnatost oproti 505 01 ak si dobre pamatam . V kazdom pripade vymenit a nechat jazdit . Ak sa to neupravi skontrolovat ci moc nesadzi , najskor EGR ci spravne funguje , potom turbo, trysky
21:39:53
13.09.2018
13.09.2018
Nwkt
-> Kocvin: Má udělanou dieselgate? Co jsem naposled koukal tak CRko mi regeneruje po cca 700km
21:34:19
13.09.2018
13.09.2018
Kocvin
Chlapi může mí vliv nesprávný motorový olej na regeneraci DPF?
Kamarád ke mě přivezl auto, že mu regeneruje i po 70-100 km, jezdí sice krátké trasy, ale i tak se mě to zdá nějak moc.. Na diagnostice je filtr celkem čistý, auto má 300 tis. km a je tam 16g popela..
Ze štítku na motoru jsem se dozvěděl, že tam někdo nalil 5w40 505 01, přitom by tam měl být 507 00 5w30, který je pro DPF předepsaný.. Olej vyměním za správný každopádně, jen jestli ho mám pak poslat jezdit, jestli se to nezlepší a nebo jít po něčem jiném.. Nebyl u těchto motorů s něčím konkrétním problém?
Jedná se o Golfa VI Variant 2.0 TDi CR 103kW motor CFHC, DSG ,2011.
Kamarád ke mě přivezl auto, že mu regeneruje i po 70-100 km, jezdí sice krátké trasy, ale i tak se mě to zdá nějak moc.. Na diagnostice je filtr celkem čistý, auto má 300 tis. km a je tam 16g popela..
Ze štítku na motoru jsem se dozvěděl, že tam někdo nalil 5w40 505 01, přitom by tam měl být 507 00 5w30, který je pro DPF předepsaný.. Olej vyměním za správný každopádně, jen jestli ho mám pak poslat jezdit, jestli se to nezlepší a nebo jít po něčem jiném.. Nebyl u těchto motorů s něčím konkrétním problém?
Jedná se o Golfa VI Variant 2.0 TDi CR 103kW motor CFHC, DSG ,2011.