VW Golf I,II,III,IV a další VW

prohledat
2922 příspěvků (zobrazeno 2801 až 2850) od 24.01.2014 do 26.03.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
12:40:59
04.05.2018
MajoLR
-> castrol 25.04.18 20:55:22: Už aj v škodovke pochopili, že krikľavozelené disky patria Kenovi z USA3 a na rallyšpeciál patria biele!!!139 157 -> U-Geen 25.04.18 20:42:37: Na Impreze...4 -> Jirik_Tuňák1983 25.04.18 21:26:59: Odborník na sexuálne orientácie...3 3 3
10:53:51
03.05.2018
Jindas
-> Jumbo: Nemá klímu 7 8 ale je to úplně ten samý pocit pod zadkem,jak píšeš.

A to ze svého Volva znám :-(
upraveno 2x, naposled 03.05.2018 10:59:00
10:15:27
03.05.2018
Jumbo
-> Jindas: Možná blbý dotaz, ale nenmůže to klimou? Mě dělá Volvo to, že když má malý tlak chladiva, tak se zapíná/vypíná elektromagnetická spojka na kompresoru a dělalo to přesně to samé, cukání při konstantní jízdě a kolísání volnoběhu...
09:33:38
03.05.2018
Jindas
-> Alenka: Je fakt,že na volnoběh trochu kolísají otáčky a hlavně otáčky taky dlouho padají.
Přechody se mě nezdají nijak zlé.
Odtrh jsem neměřil ( svičky tam jsou tak 2000km a bez problému do teď)
Diagnostiku mám takovou na prd - ta neukáže kolik vstřikovače dávkují...
08:14:19
03.05.2018
Alenka
-> Jindas: volnoběh a přechodové režimy jsou v pořádku?
Odtrhy na svíčkách jsou jaké?
Omrknul bych těsnost vedení podtlaku k regulátoru tlaku paliva a celkově těsnost sání za klapkou, jestli to nebere falešný vzduch.
A pokud máš diagnostiku, zkontroloval bych korekce vstřikované dávky.
07:59:26
03.05.2018
Jindas
Čau pánové, přítelkyni začal kravit golf 4 1,6 SR ( 74KW) 1999.
Prakticky jsme na tom autě dělali už skoro vše ( od generálky motoru,spojka atd.)

No a teď k problému - auto při konstantní jízdě cuká - když jede 90,tak prostě jakoby trochu vynechalo. Nikde jsem nic podobného nenašel na forech...

Ale při vyšších otáčkách a rychlostech nic.

Klapka čištěná,čidla povyměňovány,vstřikovače nové, lambdy,svíčky,kabely nové...
Jediný co nebylo děláno tak byla váha vzduchu - neházela chybu,tak jsem to neřešil,ale těžko říci,nemáte někdo kolik má váha ukazovat průtok na tomhle motoru?
Nesetkal jste se někdo s takovouhle kravinou?

Díky předem!
21:40:57
25.04.2018
Milan 136
21:26:59
25.04.2018
Jirik_Tuňák1983
-> MajoLR 25.04.18 20:39:51: Bílá kola má kdejaká bukvice. 3
20:55:22
25.04.2018
castrol
-> MajoLR: disky maj ake chces ale alu kolesa nech su farebne 1
20:42:37
25.04.2018
U-Geen
-> MajoLR: disky maj bejt zlaty :-)
20:39:51
25.04.2018
MajoLR
-> castrol 25.04.18 20:23:04: Disky majú byť "BIELE" a prinajhoršom strieborné!!!3 3 3
20:23:04
25.04.2018
castrol
-> MajoLR: ale prdlacky 1
19:51:12
25.04.2018
MajoLR
-> Jirik_Tuňák1983 24.04.18 17:48:01: 15 92 143 ...len tá farba kolies je na grc.40
21:02:59
24.04.2018
castrol
-> Jirik_Tuňák1983: boží1
17:48:01
24.04.2018
Jirik_Tuňák1983
Mjam mjam 1
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od Jirik_Tuňák1983 vložen 24.04.2018 17:48:01
17:17:20
17.04.2018
Shatter
-> palinator: -> castrol:
ale no tak 3
16:47:32
17.04.2018
castrol
-> Shatter: od 24.1.20143
16:47:06
17.04.2018
palinator
-> Shatter:
23:01:40
24.01.2014

Služebníček.
16:44:07
17.04.2018
Shatter
Ooo takáto sekcia tu je odkedy ? 9
17:50:23
10.12.2016
Nwkt
-> Milan 136: Můžeš přes zámek ne?
12:17:18
10.12.2016
MXMarek
-> StepaNoFUN: Ještě před půl rokem jsem jezdil 405, kde stačilo to co píšeš 1, k motoru vedly kabely akorat ke žhavení, ventilu na čerpadle a startéru. Ale je to přesně jak píšeš, už to chtělo něco novějšího.
12:02:18
10.12.2016
StepaNoFUN
-> MXMarek: Ideálně jenom kladivem, plochým šroubovákem, kombinačkama a stranovejma klíčema 10, 13 a 17...
Ale zase na druhou stranu - asi bys s takovým autem nechtěl dlouhodobě spotřebně jezdit. ;-)
11:12:28
10.12.2016
MXMarek
-> Milan 136: Ach jo, to jsou ty "moderní" vozy 3. Diagnostikou nedisponuji, tak to asi bude cvakat dál, než budu muset do servisu kvůli něčemu závažnějšímu. Zlatý auta kde si člověk všechno opravil jen s golou 1
10:40:37
10.12.2016
Milan 136
-> MXMarek: jelikoz je to ovladani komfortu,tak se musi spravne nakodovat a prihlasit do ni ovladace DO
10:34:00
10.12.2016
MXMarek
-> Nwkt: Tak jsem jí vyndal, relé proletoval, ale cvaká to stále. Teď je otázka, jestli jsem to udělal dobře. Mám jen trafopájku a elektronice moc neholduju... Když zkusím sehnat stejnou komfortku, můžu jí jen jednoduše vyměnit, nebo se to pak musí nějak přes diagnostiku nastavit?
22:25:24
09.12.2016
Nwkt
-> MXMarek: komfortku ven, rozebrat a proletovat. Komfortka je pod volantem, vedou do ní většinou 3 svazky
21:50:31
09.12.2016
MXMarek
-> Nwkt: To je fofr, super, díky, ráno na to mrknu.
21:27:47
09.12.2016
Nwkt
-> MXMarek: Proletovat relé v komfortce. Taky mi to dělalo na toledu
21:21:10
09.12.2016
MXMarek
Také tu poprosím o radu - na mé Boře blbne vnitřní osvětlení - když odemku, osvětlení problikne a zůstane zhasnuté, než otevřu dveře, pak je rozsvícené, ale jak zavřu, tak zase zhasne - nefunguje prodloužení osvětlení. Nedělá to pokaždé, ale tak v 90%. To je první problém, který mi zas tak nevadí, ale určitě bude souviset s druhým problémem - za jízdy cvaká nějaké relé. Necvaká nijak pravidelně, cvakne třeba při přejezdu nerovností, nebo prudším zatočení... Zatím se mi nepodařilo identifikovat, které relé to cvaká. Dokázal by mě někdo nasměrovat, na co se zaměřit? Díky
04:34:56
03.11.2016
Sita
chlapi, dik moc za pomoc, zda se, ze je opraveno. Mikrospinac otvirani kufru byl trvale sepnutej,jak jsem psal na zacatku. Ale protoze se nic nedelo kdyz jsemho odpojil a zkousel jeho stisknuti simulovat spojenim kontaktu sroubovakem v konektoru,tak jsem mel pocit ze je jednotka nejak poskozena, nebo jak pise NWKT nejak odstavena kvuli chybe. V tomhle se nevyznam.

Chtel jsem zkontrolovat kabelaz do vika , ale nenasel jsem konektor. Nekde na netu jsem nasel tu zminku o aktivaci tlacitka pri otevreni dveri, tak jsem zkusil po prichodu z prace otevrit a zavrit dvere a najednou to spojeni kontaktu tlacitka cvaklo zamkem... Takze asi vyreseno.

Ted uz jen nahradit ten mikrospinac, ale to uz si poradim. Tak jeste jednou diky moc za pomoc!
09:09:44
02.11.2016
Nwkt
-> Sita: Spíš tam bude pořád chyba, tak to jednotka odpojila a háže chybu. Takže opravit a pak vymazat diag chybu
16:03:53
01.11.2016
Jumbo
-> Sita: Nebo ta porušená izolace odpálila ten spínač... Šel bych po kabelech a beztak zjistíš, kde je problém...
15:56:42
01.11.2016
Sita
Jumbo: jo, svetlo sviti po otevreni, a zhasina pri zavreni kufru... Jednoznacne odesel ten mikrospinac otvirani - je porad seplej a spolu s tou porusenou izolaci na dvou kabelekch ve svazku to asi odpalilo cast toho centralu... Nebo nevim...
upraveno 2x, naposled 01.11.2016 15:58:10
15:56:00
01.11.2016
Sita
OK, zkusim se zeptat po znamejch jestli to nekdo nema. Jinak auto kompletne funguje, svetla, kontakty dveri, okna, central...
15:55:51
01.11.2016
Jumbo
-> Sita: Svítí ti světlo v kufru? Je to na stejné kostře, jako ten spínač, pokud správně chápu tenhle diagram...

faculty.ccp.edu/faculty/. ../Image3.gif
15:50:29
01.11.2016
Nwkt
-> Sita: Nicméně stejně bych počítal s diagnostikou a výmazem chyb 4
15:49:39
01.11.2016
Sita
jj, nejaky mikrospinace doma mam, jestli po kontrole kabelaze to zacne fungovat tak ten spinac necim zkusim nahradit, nebo koupit neco v elektronice. NWKT: kazdopadne dik moc za pomoc dnes...

Jumbo: je to zachovaly, ale jinak pravek - rok 2001... Rikam si, ze jestli uz se tomu lamou kabely, tak uz to asi brzo prestane cely fungovat uplne....
15:40:38
01.11.2016
Nwkt
-> Sita: Tak ho vyoperuj, vem do GESu nebo GME a vyber nejpodobnější ze kterýho tam přeskládáš vnitřnosti
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od Nwkt vložen 01.11.2016 15:40:38
15:38:04
01.11.2016
Jumbo
-> Sita: Já bych ještě zkusil, jestli to není nějaká blbost, abys nerozebral půlku auta, nepřekopal tlačítko a pak zjistil, že to byla jen blbost...

Co je to za rok?
15:33:34
01.11.2016
Sita
Jumbo: ze spinace to vede nekam pryc, asi do jednotky, k servomotoru vede jinej kabel, asi z jednotky... Nekde jsem se docetl, ze ta jednotka deaktivuje tlacitko kdyz se jede vic jak 5kmh, a znovu se aktivuje az otevrenim dveri... Proste blazinec, nemam na tohle vybavu a neznam nikoho kdo by to byl ochotnej behem jednoho dne vyresit... Takze musi nastoupit primitivni reseni.

NWKT: diky, uzitecna vec, nasel jsem diky tomu, ze ten mikrospinac by mel bejt "1J5962104A", a cesky eshopy ho prodavaji za cca 550Kc, takze na to taky kaslu a predlam to na to tlacitko vedle sedacky...
13:53:28
01.11.2016
Jumbo
-> Sita: Jak jsou tam zapojené kabely? Jde to z mikrospínače přímo do serva, nebo to jde ještě někam dál? Pokud nemáš schéma zapojení, sežeň si multimetr a "propípej" konce kabelů, jestli nejsou přerušené.

Pokud to není celé řízeno ŘJ, tak to podle mě bude tak, že servo má sepnuté stálé + z baterky (nebo ho dostane z jednotky při odemčení auta) a přivedení - ho spouští. Pokud to tak je, je možné že jeden kontakt z toho spínače jde na kastli a druhý do motorku.

Zkus to otestovat připojením kontaktů na kostru a uvidíš, co to udělá, podle mě to žádná těžká elektrotechnika nebude...

Nebo může být špatná kostra, zadní světla fungují jak mají?
12:15:38
01.11.2016
Nwkt
-> Sita: www.oemepc.com/
11:07:28
01.11.2016
Sita
Ještě bych se zeptal jestli někdo nevíte kód toho mikrospínače na otevírání víka kufru (VW Bora sedan)?
10:32:52
01.11.2016
Nwkt
-> Sita: Rozebereš půl auta a kabel potáhneš stejnou cestou co vede tahle kabeláž
10:29:28
01.11.2016
Sita
Hm, ok, diky. Když je to takhle komplikovaný, tak mě napadlo umístit vedle sedačky řidiče tlačítko, natáhnout kablík k servomotoru ve víku a tím tlačítkem to takhle otvírat. Je to sice trochu opruz, ale nechce se mi teď s tímhle dávat auto do servisu a čekat než to opraví...
upraveno 2x, naposled 01.11.2016 10:30:14
10:16:33
01.11.2016
Nwkt
-> Sita: Na novou jednotku budeš stejně potřebovat vag ... a navíc to je dle mě zbytečný 4 oprav svazek, vyměň spínač, vymaž chyby a pak teprve pátrej dál
10:12:46
01.11.2016
Sita
Díky, diagnostiku nemám, koupil bych si kabel a program, ale nevyznám se ve verzích, je to pro mně už moc nový. Vlastně ani nevím kde je konektor 3.

Zkusím najít ten konektor calýho svazku kufru a proměřím všechny kabely. Když to nepomůže, tak bych zkusil koupit nový ten mikrospínač a asi i celou tu jednotku "komfortu". Nevíš/te kde bych ji v autě našel?
10:05:20
01.11.2016
Nwkt
-> Sita: Většinou za levej podběhu nad světlo. Tam je konektor a kufrovou kabeláž vytáhneš. Jinak vag a nalogovat komfortku co je tam za chyby
09:55:59
01.11.2016
Sita
Prosím pomoc 6. Na Boře (sedan) mi přestalo fungovat otvírani kufru tim mikrospínačem nad SPZ. Už jsem se na to trochu koukal a zjistil jsem:

- mikrospínač se jeví jako trvale sepnutý - když si ho zapojím do miniobvodu, žárovka trvale svítí
- když zkusím spojit kontakty v konektoru k tomu tlačítku, tak se nic neděje
- servomotor funguje - ověřeno připojením externího přívodu na jeho kontakty
- ovládání centrálu klíčem v zámku kufru funguje
- v tom pružném svazku mezi kastlí a víkem jsem našel dva kablíky s prasklou izolací, vodič jako takový je nepřerušený
- pojistky jsem všechny kontroloval - žádná vadná nenalezena


Defacto nevím jak dál. Všechno je to schovaný pod polstrováním, nechce se mi to rozebírat a hledat kam ten svazek od víka kufru vede. Neporadil byste někdo kam to vede, abych ověřil vedení od nejaký jednotky centrálu do toho víka kufru? Mohlo to trvale sepnutý tlačítko poškodit jednotku centrálu? Nebo aspoň - je hnědý vodič zem (- pól)?

Díky předem za nasměrování...
upraveno 2x, naposled 01.11.2016 10:04:15
17:10:16
07.12.2014
maca
-> vhml: el. svazek motoru,leží na nosníku kde se drží voda a vesele hnije....pak postupně přestává auto fungovat
Extreme Tyres