skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Volvo, Saab a jiná sobí spřežení...
10:41:07
28.11.2023
28.11.2023
dragon_cb_cz
-> Bukaj 28.11.23 09:58:22: Jseš vždy vítán
10:11:59
28.11.2023
28.11.2023
David29
-> Bukaj: Já z kopce kolikrát zamykám 3 nebo i 2.
Automat má tendence držet prostě otáčky nízko a brždění motorem to neuznává
-> Pavel P@nkáč: V max na 1 jsem nezkoušel.. Ale zkusím
Automat má tendence držet prostě otáčky nízko a brždění motorem to neuznává
-> Pavel P@nkáč: V max na 1 jsem nezkoušel.. Ale zkusím
10:09:02
28.11.2023
28.11.2023
Pavel P@nkáč
-> David29: já mám v Golfu MK1 jen tři kvalty v automatu tam je teprve dlouhá jednička myslím že při plným céresu jde skoro až do 90km/h. při sprintu na světlech nemá nikdo šanci
09:58:22
28.11.2023
28.11.2023
Bukaj
-> dragon_cb_cz 28.11.23 09:18:19: Ok, beru za slovo
tento týden je takové správně karburátorové počasí, takže bych měl třeba čas se zase stavit...
tento týden je takové správně karburátorové počasí, takže bych měl třeba čas se zase stavit...
09:57:05
28.11.2023
28.11.2023
Bukaj
-> David29 28.11.23 09:06:56: Já tam často z kopce lupnu "L", aby to brzdilo motorem. Na rovině je fajn, že ten těžkej koráb poměrně slušně plachtí - takže občas si nejsem jist, jestli jsem zapnul tempomat, nebo to jede jen na setrvačnost
09:18:19
28.11.2023
28.11.2023
dragon_cb_cz
-> Bukaj 28.11.23 00:33:19: Ne, to je opotřebením. Jako pochopitelně třeba ZF8HP je zase jiná liga, ale i ten 4q aisin by měl ideálně řadit i pod plným plynem hladce a plynule zrychlovat.
Klidně se stav zase na čaj a můžeme porovnat Volvo s Aerem. To má 5q Aisin v průměrném stavu, 1-2 a 2-3 občas tvrdší než by se mi líbilo - paradoxně spíš při civilnější jízdě. Ale třeba při nájezdu na dálnici to i pod plným plynem řadí 2->3->4 skoro neznatelně.
Klidně se stav zase na čaj a můžeme porovnat Volvo s Aerem. To má 5q Aisin v průměrném stavu, 1-2 a 2-3 občas tvrdší než by se mi líbilo - paradoxně spíš při civilnější jízdě. Ale třeba při nájezdu na dálnici to i pod plným plynem řadí 2->3->4 skoro neznatelně.
09:06:56
28.11.2023
28.11.2023
David29
-> Bukaj 28.11.23 00:33:19: Co jsem pochytil, tak jsou - na úkor ceny a tudíž kvality
-> Bukaj 27.11.23 22:53:31: Je fakt, že tohle jsem taky slyšel.
Ono 4q stačí, to jo. Ale spíš mě štve ta dlouhá jednička (tipuju že u 5q bude kratší). Auto na volnoběh jede furt dost rychle.. Takže neustále to zpomaluju brzdou
-> Bukaj 27.11.23 22:53:31: Je fakt, že tohle jsem taky slyšel.
Ono 4q stačí, to jo. Ale spíš mě štve ta dlouhá jednička (tipuju že u 5q bude kratší). Auto na volnoběh jede furt dost rychle.. Takže neustále to zpomaluju brzdou
06:41:05
28.11.2023
28.11.2023
palinator
-> Bukaj:
Dneska je moderní mít z převodovky jen stálej převod
Dneska je moderní mít z převodovky jen stálej převod
00:33:19
28.11.2023
28.11.2023
Bukaj
-> dragon_cb_cz: Tak to schválně zkusím někdy u někoho, kdo má automat, jestli je to tak, jak píšeš. A není to třeba taky vývojem? Přecejen - tohle je automat 30 let starej - dnešní automaty budou asi taky trochu jinde, ne?
23:24:25
27.11.2023
27.11.2023
dragon_cb_cz
-> Bukaj: Automat v kondici musí i pod plným plynem řadit hladce. V ideálním stavu bys měl poznat že zařadil jen sluchem a na otáčkoměřu, ale cítit by to nemělo být.
23:13:12
27.11.2023
27.11.2023
Bukaj
-> dragon_cb_cz: Aha, to mne při čtení nějak minulo, tak to jo...
Nevím, co znamená "řadí tvrdě", ale když stojím na podlaze, tak tomu automatu moc nedávám na výběr, jak řadit. Asi bych se někdy mohl zkusit svézt ve stejném autě se zánovní převodovkou, ale tohle nevnímám jako chybu. Spíš mne na tom dráždí, že kdybych řadil manuálně, tak řadím jindy a jinak, no...
Nevím, co znamená "řadí tvrdě", ale když stojím na podlaze, tak tomu automatu moc nedávám na výběr, jak řadit. Asi bych se někdy mohl zkusit svézt ve stejném autě se zánovní převodovkou, ale tohle nevnímám jako chybu. Spíš mne na tom dráždí, že kdybych řadil manuálně, tak řadím jindy a jinak, no...
22:59:46
27.11.2023
27.11.2023
dragon_cb_cz
-> Bukaj 27.11.23 22:55:33: Ale jak David píše, nedělá mu to na nezatížený volnoběh (N), ale na zatížený (D, R)... a to skutečně měnič být může.
-> Bukaj 27.11.23 22:49:01: No pokud to pod plným řadí tvrdě, tak už prostě není úplně v kondici... to není úplně vlastnost ale stav kusu. Ono těch dílů podléhajících opotřebení je tam docela dost.
Jinak ano, myslím že je to plus mínus stejná převodovka.
-> Bukaj 27.11.23 22:49:01: No pokud to pod plným řadí tvrdě, tak už prostě není úplně v kondici... to není úplně vlastnost ale stav kusu. Ono těch dílů podléhajících opotřebení je tam docela dost.
Jinak ano, myslím že je to plus mínus stejná převodovka.
22:55:33
27.11.2023
27.11.2023
Bukaj
-> dragon_cb_cz 27.11.23 12:44:23: "Houpání otáček" na volnoběh bych spíše přisuzoval motoru (klapka, zapalování, vstřikování) než převodovce...
22:53:31
27.11.2023
27.11.2023
Bukaj
-> David29: 4Q Aisinu se drž - ty pětikvalty jsou, co jsem tak vyzjistil, mnohem více poruchové a ty auta na to dost padají. Čtyřkvalty se "podělají" jen zcela výjimečně...
22:49:01
27.11.2023
27.11.2023
Bukaj
-> dragon_cb_cz 26.11.23 23:05:41: To má taky 4Q Aisin? To mám myslím v S70. Taky jsem se toho trochu bál, ale ne víc, než manuálu u škodovky...
A od doby, co jsem tomu vyměnil olej, tak už se automatu nebojím. Kdyby to kikslo, tak si aspoň rozšířím obzory - automat jsem ještě nerozebíral
Ale ono to nekiksne, chová se to rozumně. Jediné, co bych tomu vytknul, je řazení při plném plynu - to ten automat řadí jako prase (asi jako bych řadil při akceleraci ve 130LPG sám, ale v jiných otáčkách, takže je mi to nepříjemné) - ale možná by to bylo jinak, kdybych přepnul ze "sport" do "Economy" režimu...
Ale celkově jsem s tím autem spokojen - teď už s ním konečně víc jezdím, než se v něm vrtám...
A od doby, co jsem tomu vyměnil olej, tak už se automatu nebojím. Kdyby to kikslo, tak si aspoň rozšířím obzory - automat jsem ještě nerozebíral
Ale ono to nekiksne, chová se to rozumně. Jediné, co bych tomu vytknul, je řazení při plném plynu - to ten automat řadí jako prase (asi jako bych řadil při akceleraci ve 130LPG sám, ale v jiných otáčkách, takže je mi to nepříjemné) - ale možná by to bylo jinak, kdybych přepnul ze "sport" do "Economy" režimu...
Ale celkově jsem s tím autem spokojen - teď už s ním konečně víc jezdím, než se v něm vrtám...
12:44:23
27.11.2023
27.11.2023
dragon_cb_cz
-> David29: Ten olej stojí pár stovek a jak říkám, nevypláchne se zdaleka všechno. Já ho teď taky měnil po 15 tisícíh.
Pokud ti to znatelně neškublo autem pod zadkem, tak neřeš resp. není důvod se hroutit.
To houpání otáček může být měnič no... ale tam ta cena případně není úplně dramatická za repas myslím.
Pokud ti to znatelně neškublo autem pod zadkem, tak neřeš resp. není důvod se hroutit.
To houpání otáček může být měnič no... ale tam ta cena případně není úplně dramatická za repas myslím.
12:24:43
27.11.2023
27.11.2023
David29
-> dragon_cb_cz: Možná to spíš bylo víc slyšet než cítit. Asi bych to přirovnal k tomu humpoláckýmu puštění spojky.
Mě spíš asi trápí to kolísání otáček při stání na D/R
Úplně asi nevím, jestli má po 10tkm smysl měnit olej.. Vypadá pořád jak novej a nároky jsou tam trochu jiný než v motoru. ALe za zkoušku nic nedám, to je jako fakt
Mě spíš asi trápí to kolísání otáček při stání na D/R
Úplně asi nevím, jestli má po 10tkm smysl měnit olej.. Vypadá pořád jak novej a nároky jsou tam trochu jiný než v motoru. ALe za zkoušku nic nedám, to je jako fakt
11:27:27
27.11.2023
27.11.2023
dragon_cb_cz
-> David29 27.11.23 11:23:38: 5q byly až asi od roku 2002 nebo 2003 v 9-5 a pak v 9-3NG. Do 9-3OG se nikdy nedostaly.
Jestli máš najeto 10k, tak stejně budeš dělat motorovej olej, tak rovnou udělej zase i automat. Když se to mění bez proplachu, tak reálně vyměníš ani ne polovinu tý náplně... tzn aby se pořádně obnovila, tak to chce těch výměn několik.
Nevím jak na Saabu, ale na Suzuki je stejná/hodně podobná převodovka a tam jde i sundat spodní vana a vyměnit "filtr" (ono je to spíš takové jemné kovové sítko).
Ale pochopitelně pokud už je tam něco načatýho, tak výměnama to nezachráníš... ale životnost tomu prodloužit můžeš. Ale jak říkám, že to párkrát cuklo, z toho bych se nehroutil. Byl to škubnutí, že to cuklo celým autem, nebo spíš jako když necitlivě pustíš spojku v manuálu?
Jestli máš najeto 10k, tak stejně budeš dělat motorovej olej, tak rovnou udělej zase i automat. Když se to mění bez proplachu, tak reálně vyměníš ani ne polovinu tý náplně... tzn aby se pořádně obnovila, tak to chce těch výměn několik.
Nevím jak na Saabu, ale na Suzuki je stejná/hodně podobná převodovka a tam jde i sundat spodní vana a vyměnit "filtr" (ono je to spíš takové jemné kovové sítko).
Ale pochopitelně pokud už je tam něco načatýho, tak výměnama to nezachráníš... ale životnost tomu prodloužit můžeš. Ale jak říkám, že to párkrát cuklo, z toho bych se nehroutil. Byl to škubnutí, že to cuklo celým autem, nebo spíš jako když necitlivě pustíš spojku v manuálu?
11:23:38
27.11.2023
27.11.2023
David29
-> dragon_cb_cz: Aha, já myslel že se 5q dávaly.
Měnil to David, takže ted 10tkm
Měnil to David, takže ted 10tkm
10:41:51
27.11.2023
27.11.2023
dragon_cb_cz
-> David29: Na klapce se dá vyčistit i vnitřek té černé krabičky, resp. asi to tam prostříkat nějakým sprejem na kontakty nebo tak něco, ale mám pocit, že není úplně malá šance, že něco plastovýho polámeš - na tom krytu teda.
Záměna za 5q u 9-3OG netuším. Rozhodně nic jednoduchého. Nikdy to z výroby nebylo. Ale já bych se spíš držel tý 4q... kolik s tím máš najeto od poslední výměny oleje v automatu?
Záměna za 5q u 9-3OG netuším. Rozhodně nic jednoduchého. Nikdy to z výroby nebylo. Ale já bych se spíš držel tý 4q... kolik s tím máš najeto od poslední výměny oleje v automatu?
10:17:28
27.11.2023
27.11.2023
David29
-> ajok: Klapkou to asi nebude, protože při volnoběhu na N to nedělá nic.
Jinak co přesně se rozumí pojmem vyčistit klapku? Jestli šolíchání hadrem ve styčných plochách klapky a klapky samotné, tak to jsem rovnou udělal
-> dragon_cb_cz: Jo, to je ono. Koplo mi to při prudčím rozjezdu s hláškou "čůráci co zdržujou"
Hele a změna za 5q je utopie? Je mi jasný že by se musela měnit i řj, asi i řj motoru?
Jinak co přesně se rozumí pojmem vyčistit klapku? Jestli šolíchání hadrem ve styčných plochách klapky a klapky samotné, tak to jsem rovnou udělal
-> dragon_cb_cz: Jo, to je ono. Koplo mi to při prudčím rozjezdu s hláškou "čůráci co zdržujou"
Hele a změna za 5q je utopie? Je mi jasný že by se musela měnit i řj, asi i řj motoru?
23:36:32
26.11.2023
26.11.2023
ajok
-> dragon_cb_cz 26.11.23 23:08:57: no huceni taky nesnesu, ale na piskani uz jsem si musel zvyknout, jedine z aut, kde neco huci je BAZ - zadni loziska a nejsem stavu je vymenit, teda ja nechci udelat jen loziska, ale rovnou pekne celou tu napravu a to mam akci tak na 1/4 roku, no nevim, kdy si na to udelam cas
23:25:12
26.11.2023
26.11.2023
dragon_cb_cz
-> Jarda/felda 26.11.23 23:12:51: Dají se kolikrát koupit i převodovky ještě v autě před demontáží a taky jsou v komunitě lidi, co si budují nějakou pověst kvality toho, co dodávají... prostě řešitelné to je. Ale to co popisuje David úplně nezní jako že by něco brzo musel řešit.
23:12:51
26.11.2023
26.11.2023
Jarda/felda
-> dragon_cb_cz 26.11.23 23:05:41: zajíc v pytli a repas bude za nerozum
23:08:57
26.11.2023
26.11.2023
dragon_cb_cz
-> ajok 26.11.23 23:07:02: To byl manuál, do toho Vectora. Hlavně protože nová vyšla jen o fous dráž, než pokus o přeložiskování atd té staré, tak jsem to nechtěl riskovat. A měl jsem se na to vysrat, ale mě to hučení štvalo... stejně jsem to chvíli na to prodal.
23:07:02
26.11.2023
26.11.2023
ajok
-> dragon_cb_cz 26.11.23 23:05:41: a do ceho jsi tenkrat kupoval tu fungl novou prevodovku? nebo si neco pletu?
23:05:41
26.11.2023
26.11.2023
dragon_cb_cz
-> Jarda/felda 26.11.23 22:22:45: Ten 4q Aisin se dá koupit většinou celkem za rozum.
-> David29 26.11.23 20:48:11: Já se s automatem na svým prvním Saabu stresoval celý 4 roky co jsem ho měl. Taky občas pod plným při řazení na trojku kopnul... přežil zbytek auta.
Jinak nějakej olej v sání neřeš, pokud se výrazně neztrácí. Náš Vector bral docela dost a kluk co ho od nás koupil tu spotřebu oleje (cca litr na 4 tisíce) srazil skoro na polovinu jen výměnou turba. Tzn pokud olej viditelně nebere, tak to nebude nijak žhavý...
-> David29 26.11.23 20:48:11: Já se s automatem na svým prvním Saabu stresoval celý 4 roky co jsem ho měl. Taky občas pod plným při řazení na trojku kopnul... přežil zbytek auta.
Jinak nějakej olej v sání neřeš, pokud se výrazně neztrácí. Náš Vector bral docela dost a kluk co ho od nás koupil tu spotřebu oleje (cca litr na 4 tisíce) srazil skoro na polovinu jen výměnou turba. Tzn pokud olej viditelně nebere, tak to nebude nijak žhavý...
22:22:45
26.11.2023
26.11.2023
Jarda/felda
-> David29 26.11.23 20:48:11: tak turbo u benzín je ještě sranda snadno opravitelná ten automat bývá často konečná pro auto
22:09:07
26.11.2023
26.11.2023
ajok
-> David29 26.11.23 20:48:11: automatum vubec nerozumim, ale vycisti tu klapku, pisu to nize
20:48:11
26.11.2023
26.11.2023
David29
Tak ono to asi bude normální... Já jsem prostě z automatu a turba vyschízovanej, že se vysere no
Ale převodovka se asi fakt hlásí.. Už 2x mi to trochu koplo při řazení z 3 na 4 (možná z 2 na 3) a hlavně občas pozoruju, že při D či R při stání trochu kolísaj otáčky, což vypadá na hydroměnič...
Ale převodovka se asi fakt hlásí.. Už 2x mi to trochu koplo při řazení z 3 na 4 (možná z 2 na 3) a hlavně občas pozoruju, že při D či R při stání trochu kolísaj otáčky, což vypadá na hydroměnič...
20:36:08
26.11.2023
26.11.2023
Syny
-> David29: Tak přes turbo jde olej víceméně "normálně". Pokud to nejsou litry, tak bych to asi vůbec neřešil. Taky mi turbo něco pouští, ale za 15 tkm mi to sežere tak 3 decky oleje, takže...
20:33:27
26.11.2023
26.11.2023
ajok
-> David29 26.11.23 19:53:58: problem s volnobehem nemas? ja to mam cisty a stejne po cca 50tis.km muzu cistit klapku zas, ale u me to mozna bude parafin z LPG
19:56:29
26.11.2023
26.11.2023
Jirik_Tuňák1983
-> David29 26.11.23 19:53:58: Nový to není, tak holt to turbo něco pustí.
19:53:58
26.11.2023
26.11.2023
David29
-> dragon_cb_cz: Hele dík, nějak jsem to napatlal Nějak s citem jsem to lízl horkovzduškou, tak uvidíme jak dlouho to vydrží.
Střecha prokoukla, bylo krásně vidět kde už to mám hotový
Spíš bych potřeboval radu, co s tím kousáním střechy - po čem jít. Ten tip do Zlína jak jsi mi dal poradil jen tak, že jde nejspíš o nastavení, ale... je to dost komplexní mechanismus a nějak nevím, čeho se chytit
Ale dneska jsem dělal čidlo teploty a preventivně termostat, což obnáší lehkou rozborku vršku...
Nemám s tím zkušenost - ale že v přívodu vzduchu od turba ke klapce je na stěnách film oleje, na hranách i viditelný stejkance je normální? Nebo to má být čisté jak slovo boží?
Střecha prokoukla, bylo krásně vidět kde už to mám hotový
Spíš bych potřeboval radu, co s tím kousáním střechy - po čem jít. Ten tip do Zlína jak jsi mi dal poradil jen tak, že jde nejspíš o nastavení, ale... je to dost komplexní mechanismus a nějak nevím, čeho se chytit
Ale dneska jsem dělal čidlo teploty a preventivně termostat, což obnáší lehkou rozborku vršku...
Nemám s tím zkušenost - ale že v přívodu vzduchu od turba ke klapce je na stěnách film oleje, na hranách i viditelný stejkance je normální? Nebo to má být čisté jak slovo boží?
10:11:50
26.11.2023
26.11.2023
dragon_cb_cz
-> David29 25.11.23 20:23:48: kamarád se tomu věnuje, mám se poptat? Taky Saabista...
20:23:48
25.11.2023
25.11.2023
David29
Máte někdo finty a fígle, jak na impregnaci?
Dneska jsem vzal chemií na střechy střechu, dneska to schne v garáží.. A zítra budu impregnovat. Koupil jsem impregnci od Sonaxu (viz odkaz) s lehkým optimizmem, že jedna pixla bude stačit.
Píšou teplotu 20 - 30stupnů (sice hraničně, ale vyjde to) a pak je tam tip, že po aplikaci je dobrý to zahřát. Jemně ofoukat horkovzduškou? :)
www.alza.cz/auto/sonax-im pregnace-kabrio-a-textilii -d7715875.htm?gclid=CjwK.. .
Dneska jsem vzal chemií na střechy střechu, dneska to schne v garáží.. A zítra budu impregnovat. Koupil jsem impregnci od Sonaxu (viz odkaz) s lehkým optimizmem, že jedna pixla bude stačit.
Píšou teplotu 20 - 30stupnů (sice hraničně, ale vyjde to) a pak je tam tip, že po aplikaci je dobrý to zahřát. Jemně ofoukat horkovzduškou? :)
www.alza.cz/auto/sonax-im pregnace-kabrio-a-textilii -d7715875.htm?gclid=CjwK.. .
20:46:11
23.11.2023
23.11.2023
Jirik_Tuňák1983
-> Borderer 23.11.23 20:22:58: Originál kola jsou stejně nejhezčí (myslím 17" - 18"), ale jsou drahá jako kurva i v inzerátech ve stavu 2 - 3. O stavu 1A ani nemluvím.
20:22:58
23.11.2023
23.11.2023
Borderer
-> Jirik_Tuňák1983: Nojooo, ale k tomu turbobenzínu to tak nějak sedí. Já mám dejchavičnou atmosféru, tak doufám, že to nebude nějak extra řvát, abych si nedělal akorát tak ostudu.
Jinak jo, vyletělo to nahoru šíleně, když sem na to koukal poprvé, stál 9,5...no, dlouho trvalo, než sem se rozhoupal.
edit: A furt se nemůžu zbavit takovýho svrbění převařáků nebo něčeho takovýho. Sundal sem letňáky a zimáky mam na plecháčích. Má to něco do sebe.
Jinak jo, vyletělo to nahoru šíleně, když sem na to koukal poprvé, stál 9,5...no, dlouho trvalo, než sem se rozhoupal.
edit: A furt se nemůžu zbavit takovýho svrbění převařáků nebo něčeho takovýho. Sundal sem letňáky a zimáky mam na plecháčích. Má to něco do sebe.
20:14:14
23.11.2023
23.11.2023
Jirik_Tuňák1983
-> Borderer 23.11.23 19:56:15: Já jsem to udělal stejně. Celý výfuk jsem měl OK, mám stále malý nájezd, ale praskl mi zadní tlumič v pertlu (v cca 90 000 km). Jenomže u mého vozu si můžeš za výfukem opékat buřty. Takže jak byla ta malá podlouhlá díra v pertlu směrem k plastovému podběhu, tak mi to tam normálně vypálilo dirku cca 1,5 x 4 cm.
Jinak já bral tento v nerezu. V té době stál ale 14 000,-. I tak se mi to vyplatilo jako celý komplet oproti ceně jen zadního originál dílu.
www.bsrczech.cz/produkt/. ../volvo-s60-i-25t-2001-20 09-4wd
Jinak já bral tento v nerezu. V té době stál ale 14 000,-. I tak se mi to vyplatilo jako celý komplet oproti ceně jen zadního originál dílu.
www.bsrczech.cz/produkt/. ../volvo-s60-i-25t-2001-20 09-4wd
19:56:15
23.11.2023
23.11.2023
Borderer
Jinak se mi definitivně rozpadl výfuk na mé V70 a to tak, že je od katíku dál na výměnu. Po zjištění, co by stál origo nebo sračkopolák už je na cestě tohle: www.bsrczech.cz/produkt/.
../volvo-v70-ii-24-2000-20
07-2wd
Sice mne ta koncovka trochu sere, ale furt je to švédský a za půlku ceny originálu.
Sice mne ta koncovka trochu sere, ale furt je to švédský a za půlku ceny originálu.
19:37:00
23.11.2023
23.11.2023
Jirik_Tuňák1983
19:32:55
23.11.2023
23.11.2023
Borderer
-> Jirik_Tuňák1983: Ta barva !!!!
19:04:56
23.11.2023
23.11.2023
Jirik_Tuňák1983
23:33:38
22.11.2023
22.11.2023
Jirik_Tuňák1983
21:06:00
20.11.2023
20.11.2023
David29
18:16:35
20.11.2023
20.11.2023
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 20.11.23 16:43:04: Tam budou klepat ty super hliníkový ramena
16:43:04
20.11.2023
20.11.2023
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 20.11.23 13:02:39: Taky jsem je u kolegy na B5 hledal vleže, že mu tam prý něco klepe. Chvíli jsem si myslel, že od kol vedou lanka a jak točí koláčem, tak se namotávají na volantovou tyč a tím to zatáčí. A ony byly nahoře.
13:02:39
20.11.2023
20.11.2023
Milan 136
-> saskyn2 20.11.23 08:30:51: Proto to mám v uvozovkách
12:45:18
20.11.2023
20.11.2023
dragon_cb_cz
-> Jarda/felda 20.11.23 12:35:01: Ani jedno jsem tam taky nepozoroval. Resp. strmost řízení je pro to auto neznámy pojem, rejd má tak nějak normální.
12:35:01
20.11.2023
20.11.2023
Jarda/felda
-> dragon_cb_cz 20.11.23 09:27:17: větší rejd ? delší řídící páka a tim "strmější" řízení ?