
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Volvo, Saab a jiná sobí spřežení...
-> dragon_cb_cz 05.05.16 23:54:21: oni natreli i destičky 

Jj, je to ono
Lak se delal u nás, dělala to 2.šichta , takže to komentovat nebudu :-( jinak jako celek je to moc pěkný, i ty barvičky mi tam nevaďej....

-> palinator: Tak žlutý jsou bilsteiny od výrobce, volbu barvy na ramena a stabíky komentovat nebudu, ale myslím, že to u toho auta není to hlavní 
Jediný co se mi na něm nelíbí je, že se v tom vrtá aby stihnul Roudnici, místo aby konečně udělal to moje
Ale asi to teda nebude ten hlavní důvod 

Jediný co se mi na něm nelíbí je, že se v tom vrtá aby stihnul Roudnici, místo aby konečně udělal to moje


-> dragon_cb_cz:
Všechno pěkný, ale barvičky škaredý... k tý bílý by krásně vynikla černá.
Všechno pěkný, ale barvičky škaredý... k tý bílý by krásně vynikla černá.

A na rozdíl od obyčejný 9-5 Aero to možná i bude nějak brzdit 

Pokud mi pamět slouží, tak motor je základ B235R (tzn klasická 9-5 Aero), ale jsou v něm kovaný písty, Trionic 5.5 vačky a je na něm nějaká schopnější turbína... Něco okolo 350 sobů? Nepamatuju si přesně... lauf je asi klasika 3" od JT:
-> palinator: Abys neřek, tak se podělím o nějaký ty pohledy pod sukně:
-> dragon_cb_cz:
Promiň
Promiň

-> palinator: Vítek byl u toho když se ten motor skládal a autu koukal pod sukně opakovaně - pokud to teda je to který myslím 
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: To je ta Davidovo, ne? Lak jste dělali taky vy? To chce naleštit na sobotní Roudnici co? :)

-> Apple STS Chvojkovice-Brod: To je ta Davidovo, ne? Lak jste dělali taky vy? To chce naleštit na sobotní Roudnici co? :)
-> Apple STS Chvojkovice-Brod:
Z toho Vítek spáchá sebevraždu.
Z toho Vítek spáchá sebevraždu.

-> Jirik_Tuňák1983: auta jsou to nádherný, nepotřebovat t4, klidne si to koupim. Je v tom nejaky turbobenzin, trochu poléčený
-> Apple STS Chvojkovice-Brod 05.05.16 20:28:50: Mazovec. Co v tom bylo za motor?
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: A já se lekl, že jsi pořídil, škoda... :)
Dnešní z práce, zákazník privezl na finalní vyleštění, od šroubku nově postaveno, vč motoru
-> Jirik_Tuňák1983: Nejsíš ne, ale jistě to nevím, v sevisce o něm není zmínka. Takže jsem ho nechával měnit teď, byla to asi čtvrtina celkové útraty (myslím, že říkal 800,-/litr).
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 04.05.16 21:06:17: Olej už byl v převodech dělaný?
-> Jirik_Tuňák1983: S řazením problém nemám, fachčí. Ale nemám s čím porovnat, jestli by to mělo být lepší.
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 04.05.16 20:36:52: Jenom mne to napadlo, abych si zbytečně nevysvěcoval xylofony a když se s tím tady tak blázní. U kontroly by poznali asi prd, páč tyhle světla jsem viděl na vlastní oči asi jen 2x a pochybuji, že by měli jak porovnat nebo rozlišit, jinak měly co jsem vídával S60 nebo V70 ty ostatní typy (a že se jich nedělalo málo).
Nevychází to ze stejného základu.
A vůbec, jak jsi spokojený s řazením? Já moc, ale ty jsi říkal, že máš více najeto. Kvůli pětiválcům dělali převodovky dosti kompaktní, jak to fachčí?
Nevychází to ze stejného základu.
A vůbec, jak jsi spokojený s řazením? Já moc, ale ty jsi říkal, že máš více najeto. Kvůli pětiválcům dělali převodovky dosti kompaktní, jak to fachčí?
-> palinator: Tak rozhodně minimálně subjektivně to je něco úplně jinýho, i když to třeba technicky vychází ze stejnýho základu. 
-> Jirik_Tuňák1983: Nevím, jak by to bylo vidět ve dne. Rozhodně by ti to jako denní svícení neprošlo u dopravní kontroly. Sviť raději normálně.

-> Jirik_Tuňák1983: Nevím, jak by to bylo vidět ve dne. Rozhodně by ti to jako denní svícení neprošlo u dopravní kontroly. Sviť raději normálně.
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 02.05.16 18:34:06: Myšíš? Já ti nevím. U některých aut, popř. ta doplňková o moc větší nebývají.
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) :
Ono zas tak moc jiný není.
Ono zas tak moc jiný není.
-> Jumbo: Však to bylo s nadsázkou. 
-> OndraKrupi: To je holt úplně jiný TDI. Pětihrnek se snad do Golfa nedával.

-> OndraKrupi: To je holt úplně jiný TDI. Pětihrnek se snad do Golfa nedával.
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : meli jsme tam golf tdi a proti tomu volvo je jak elektricke auto :-D
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Myslím že na EURO2 nebylo co falšovat... A stačí se podívat na slalom z Drnholce a uvidíš, že nečudí skoro vůbec... 

-> Jumbo 02.05.16 08:15:36: Protože VW smrdí, čoudí a má falšovaný emise přece!
-> Jirik_Tuňák1983 02.05.16 13:58:23: Myslím že ne, Time. To je dost málo.

-> Jirik_Tuňák1983 02.05.16 13:58:23: Myslím že ne, Time. To je dost málo.
-> Jirik_Tuňák1983: ne myslim jako nekde kolem Pardubic, Vysokeho Myta nebo Usti nad Orlici
Jinak mám tyto bixylofony a říkal jsem si, zda by ta parkovačka nešla použít jako denní svícení.
Co myslíte?
Co myslíte?
-> Sejki - zrušená registrace 02.05.16 13:46:46: Myslíš jako na Ukrajinu?
Teď jsem se v pátek naháňal s MLkovým Mercedesem a byla to docela zábava.
Pán byl nejdříve překvapený, jak za ním visím od chvíle, kdy přiložil a začal ujíždět. Pak na mne nakonec ve městě mával a smáli jsme se
. Mazec je, že to nejede jen v určitém otáčkovém pásmu, ale táhne to na všechny kvalty tak, že tachometr a otáčkoměr letí nahoru jako prase.
Na to jsem nebyl u atmosfér moc zvyklý, ty většinou od 4ky nahoru ve vyšších rychlostech moc nechtěly.
Jenom nevím, odkud to má mít jako červené pásmo, páč slabé červené čárečky začínají od 6000, ale silné až od 7000. Ale už k těm 6000 to nemá smysl točit, to jsem zkusil jednou a sice to nepolevuje, ale nějak mi to není příjemné, raději auto šetřím a jsem opatrný.

Teď jsem se v pátek naháňal s MLkovým Mercedesem a byla to docela zábava.

Pán byl nejdříve překvapený, jak za ním visím od chvíle, kdy přiložil a začal ujíždět. Pak na mne nakonec ve městě mával a smáli jsme se


Jenom nevím, odkud to má mít jako červené pásmo, páč slabé červené čárečky začínají od 6000, ale silné až od 7000. Ale už k těm 6000 to nemá smysl točit, to jsem zkusil jednou a sice to nepolevuje, ale nějak mi to není příjemné, raději auto šetřím a jsem opatrný.
-> Jirik_Tuňák1983: nepojedes nekdy na vychod? ze bych se v tom svezl?
-> Sejki - zrušená registrace 02.05.16 13:37:38: Oni trochu kecají z hladu, tak horké to není. Já mám taky AWD a že by to bylo až tak divoké nepociťuji, ale už mám novější verzi haldexu, která reaguje jinak. I tak se ale cítím nejlépe při svižné jízdě rovně. 
-> Nwkt 02.05.16 13:39:11: Nománě jsem se na bráně zeptal, zda si mohu vyfotit vozík a nikdy nebyl problém. Kromě Volfíka jsem tam byl už se všema autama.

-> Nwkt 02.05.16 13:39:11: Nománě jsem se na bráně zeptal, zda si mohu vyfotit vozík a nikdy nebyl problém. Kromě Volfíka jsem tam byl už se všema autama.

-> Jirik_Tuňák1983 02.05.16 13:36:43: Porušuješ zákazy jo
kdys tam byl?

-> Jirik_Tuňák1983: tak na zavodeni to nechci, ale na nejaky rychly presuny do provozu, coz me tam trochu v tom clanku odporuje a ta nedotacivost by se dala necim napravit?
-> Jumbo 02.05.16 13:29:07: Ono je to vidět i v tom Top Gearu. Pochválil sedačky, interier, vzhled, audio atd., ale v zatáčkách řvaly gumy jak postřelená svině na všechny jízdní režimy podvozku. 
Moje paní má Fiat Bravo II, je tedy výrazně tvrdší, vzadu je místo víceprvku jen ohnutý klacek, ale sedí to jak přilepené a kdybych si s Volfíkem dovolil to samé co s Fiátkem, tak jsem na poli v kotrmelcích.
I když v tom má jen 1.4 16V (se šestikvaltem
), tak se s tím dá pěkně sportovně vyžít, páč ten motor je typicky italsky točivej, má i hezky dravej zvuk a navíc je to moc pohledné vozítko. Na druhou stranu, když já přejedu retardátor nebo kanál, tak to není tak cítit.

Moje paní má Fiat Bravo II, je tedy výrazně tvrdší, vzadu je místo víceprvku jen ohnutý klacek, ale sedí to jak přilepené a kdybych si s Volfíkem dovolil to samé co s Fiátkem, tak jsem na poli v kotrmelcích.


-> Jirik_Tuňák1983: O chování Volva v zatáčkách bych mohl vykládat... Na slalomu beznadějně propadlo, ale zase jsem jel v pohodlí... 

-> Sejki - zrušená registrace 02.05.16 10:55:36: I v BSR mi říkali, že čipnutá 2.5T jede řidičsky příjemněji než eRko, která má velké turbo, které má v článku zmiňovanou dírku. Klasická 2.5T má právě konstantní rozsah krouťáku od 1500 do 4500 a odezva na plyn je ostřejší i u klasické nečipované. Jednoduše řečeno, je to vhodnější do běžného provozu.
Hlavně nezapomeň, že článek je dost starý a testovaný vůz měl starou verzi haldexu.
A za poslední, Volvo je prostě rychlé jen v přímém směru, u zatáčkovité trati to žádná hejtparáda není. Jedině vyřešit lepším podvozkem.
Hlavně nezapomeň, že článek je dost starý a testovaný vůz měl starou verzi haldexu.
A za poslední, Volvo je prostě rychlé jen v přímém směru, u zatáčkovité trati to žádná hejtparáda není. Jedině vyřešit lepším podvozkem.
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : me se libi taky kombiky, je zajimavy ze jeste pred par lety jsem jimi opovrhoval...
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Co máš proti staré 2,5 TDi od VW? Je to skoro stejný motor, jako D5, Volvo ho dokonce použilo jako základ pro vývoj svojí D5...
-> Sejki: Rozhodně jo. Když už nic jinýho, tak si to alespoň vyzkoušíš, že to chceš. 
Ale já prostě miluju ty tvary kombíku, takže zůstanu u svojí D5ky...

Ale já prostě miluju ty tvary kombíku, takže zůstanu u svojí D5ky...

A hele, ze bych se zajel omrknout?:-D Pokud teda jeste je...
auto.bazos.cz/inzerat/... /Volvo-S60R-AWD-4x4-25T-22 1KW-originalmanual.php
auto.bazos.cz/inzerat/... /Volvo-S60R-AWD-4x4-25T-22 1KW-originalmanual.php
-> Matsoft: na mě to působí jako warťas s tatrou v jednom
nevím proč mě to tak připomíná zrovna.

-> Matsoft: To je mazec auto. :)
-> dragon_cb_cz: kolem komina, ale i na daleke cesty :)
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Třílitrová nafta... dokud jezdí tak je to údajně super motor (kultivovanej šestiválec, výkonu kopice, spotřeba krásná), ale většinou má silně nevalnou životnost a ceny některejch dílů jsou naprosto nesmyslný (EGR má/mělo silně pětimístnou cenu atd). I elektrika okolo motoru prý není valně spolehlivá...
No prostě je to motor který v takových těch přehledech brát/nebrat vždy okupuje kategorii "nebrat"...
-> Sejki: Aha... no pokud to chceš na postrky kolem komína tak moc vhodnejch sobů nenajdeš, možná novou 9-3 a nebo naopak starou 900/9-3 s atmosférickým dvoulitrem... ale to je strašnej lenoch.
No prostě je to motor který v takových těch přehledech brát/nebrat vždy okupuje kategorii "nebrat"...
-> Sejki: Aha... no pokud to chceš na postrky kolem komína tak moc vhodnejch sobů nenajdeš, možná novou 9-3 a nebo naopak starou 900/9-3 s atmosférickým dvoulitrem... ale to je strašnej lenoch.
-> dragon_cb_cz: Neprodejná motorizace?
-> dragon_cb_cz: to auto mam jako doprovodne vozidlo, takze s tim jezdi i tata a jeste jeden kluk kdyz je dreba. OI ma manzelka na jezdeni do prace a ja mam feldu na postrky kolem komina... pristi rok planuju manzelce koupit neco na dojizdeni, OI prodat a poridit bud to volvo nebo sooba
-> Sejki: Tak hlavně pokud se neplánuješ zbavit tý 9-5 (což vzhledem k tej prakticky neprodejnej motorizaci asi neplánuješ), tak bych si další podobný auto do baráku nepořizoval, pokud teda nemáš fakt peněz, že nevíš co s nima
A jezdil s ní dokud funguje jak má...
