-> David29: Chtěl jsem určitě D5, že to je ta silnější varianta nebyl záměr, ale příjemný bonus. Stejně jako střešák, moje první auto co má šíbr. Forman sice měl taky okno, ale když jsi chtěl šíbr, musel jsi vycvaknout pojistku, vylézt ven a sundat celé sklo. :)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Nakonec usmlouváno o jabko míň než je wattů a navrch přepis grátis. Není nejlevnější, ale ani nejdražší. Uvidíme, jak rychle se na Měsíc dostanu já.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Volvo, Saab a jiná sobí spřežení...
22:51:17
17.03.2016
17.03.2016
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
22:38:59
17.03.2016
17.03.2016
David29
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : D5 super motor. Hlavně ten zvuk, když za to vemeš.
Plánuju zase něco koupit, ale asi až v létě. Určitě D5, a asi zase S80....
Plánuju zase něco koupit, ale asi až v létě. Určitě D5, a asi zase S80....
22:33:31
17.03.2016
17.03.2016
Matthes, záškodník z TechWebu
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Tož vitaj :-) 266 je málo na volvo, to nemá cenu ani řikat :-)
Jaká byla cenofka?
Jinak v neděli bych měl překročit 350 000 km. Ještě nějakejch 38 tisíc a budu mít ujetou vzdálenost ze Země na Měsíc
Jaká byla cenofka?
Jinak v neděli bych měl překročit 350 000 km. Ještě nějakejch 38 tisíc a budu mít ujetou vzdálenost ze Země na Měsíc
22:30:56
17.03.2016
17.03.2016
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Jirik_Tuňák1983: Po nakopnutí to zní spíš jako když se dávíš polívkou, ale potom to je něco úplně o něčem jiným. Vysloveně jsem si užíval ten projev, když jsem pořádně přiložil pod kotel, táhne a vrrrčí suprově. Jen se člověk nesmí koukat na tu okamžitou spotřebu.
22:17:19
17.03.2016
17.03.2016
Jirik_Tuňák1983
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 17.03.16 22:10:51: A líbí? Po zahřátí to moc naftově nezní, že? Před chvílí jsem přijel a zase jsem místo rádia poslouchal pětiválek, ale Jiží má benzín.
22:10:51
17.03.2016
17.03.2016
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Jirik_Tuňák1983: A co tě zajímá ty úde Kusaje?
Mě se tyhle pojízdný kostky vždycky línily, ale ještě donedávna jsem si nemyslel, že bych mohl nějakou mít. Je to D5 136kW, rok 2006, 2010 dovoz z I a od té doby do teď jeden majitel, který ho sice porcí km moc nešetřil (za pět let asi 110k, tkž teď má 266k), ale taky nešetřil na servisu. Zvenku pár obouchanin a zevnitř pěkně zachovalé s polokoženými sedačkami, žádná špína nebo rozdrbaná kůže, jenom řadička už je ohmataná. K autu jsou i zimáky a alobalodiskách.
Mě se tyhle pojízdný kostky vždycky línily, ale ještě donedávna jsem si nemyslel, že bych mohl nějakou mít. Je to D5 136kW, rok 2006, 2010 dovoz z I a od té doby do teď jeden majitel, který ho sice porcí km moc nešetřil (za pět let asi 110k, tkž teď má 266k), ale taky nešetřil na servisu. Zvenku pár obouchanin a zevnitř pěkně zachovalé s polokoženými sedačkami, žádná špína nebo rozdrbaná kůže, jenom řadička už je ohmataná. K autu jsou i zimáky a alobalodiskách.
21:57:17
17.03.2016
17.03.2016
Jirik_Tuňák1983
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 17.03.16 19:29:08: A nějaké kusy udaje? Jinak vítej vítej.
Co se to s lidma děje, že se tak zapálili do vozidel, jejichž mechanika připomíná spíše kovářskou práci a neopracovaný produkt těžkého hutního průmyslu?
Co se to s lidma děje, že se tak zapálili do vozidel, jejichž mechanika připomíná spíše kovářskou práci a neopracovaný produkt těžkého hutního průmyslu?
19:29:08
17.03.2016
17.03.2016
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
Tak já se teda hlásím do klubu majitelů sobích spřežení... :)
16:45:12
12.03.2016
12.03.2016
Matthes, záškodník z TechWebu
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : None já nemyslel projít celý téma, ale občas se tam lidi ptaj, jestli tohle konkrétní auto někdo nezná... Třeba se na něj nekdo díval a řekne jak na tom je...
16:43:21
12.03.2016
12.03.2016
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Příslušné téma už je natolik obsáhlé, že tam bude problém najít to, co potřebuju. forum.volvoklub.cz/viewto
pic.php?f=127&... Ale dík za odkaz, zkusím se tam rozhlédnout.
16:37:08
12.03.2016
12.03.2016
Matthes, záškodník z TechWebu
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Jestli máš něco vyhlídnutý, tak se mrkni na volvoforum a zeptej se, jestli to auto někdo nezná nebo neviděl nebo nemůže omrknout... forum.volvoklub.cz/viewfo
rum.php?f=127
Jinak 250 je prd.
Jinak 250 je prd.
13:48:23
12.03.2016
12.03.2016
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
Heleďte Volvaři, uvažuju nad koupí V70, D5, manuál, 2005+.
Můžete mi prosím poradit, na jaké věci se u takového auta při prohlídce zaměřit?
Bývají s něčím u tohoto modelu problémy, nákladné investice apod.?
Na co se připravit u auta, které má kolem 250tis. najeto?
Můžete mi prosím poradit, na jaké věci se u takového auta při prohlídce zaměřit?
Bývají s něčím u tohoto modelu problémy, nákladné investice apod.?
Na co se připravit u auta, které má kolem 250tis. najeto?
08:40:54
09.03.2016
09.03.2016
Jumbo
-> OndraKrupi: Na můj vkus je to málo hranaté...
00:15:38
09.03.2016
09.03.2016
palinator
Mně to přijde činský.
13:27:04
08.03.2016
08.03.2016
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Ale tak víme, že jezdit to může i na 4 válce... ale taky bych si v tom autě dovedl představit něco plnotučnějšího
-> OndraKrupi: Jj, je to uchylárna... ale lidem se to asi líbí.
-> OndraKrupi: Jj, je to uchylárna... ale lidem se to asi líbí.
12:30:09
08.03.2016
08.03.2016
OndraKrupi
-> dragon_cb_cz: i tak je hooooodně široká
11:58:41
08.03.2016
08.03.2016
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 08.03.16 11:48:23: To dnes frčí. Třeba maska faceliftovaného Lexusu, Mazdy celkově i Audiny je taky k poblikování. Peugeot od toho upustil a ostatní se posrali.
Jediné co je škoda, že už v tomto autě nenajdeš 5tiválec, ani jiný víceválec (má to 2,2 tuny).
Prej to jede dobře, ale tak nějak nemastně neslaně. Prémiová značka bez prémiového motoru.
Ale jinak se mi nová XC90 líbí taky, ale to i S90.
Jediné co je škoda, že už v tomto autě nenajdeš 5tiválec, ani jiný víceválec (má to 2,2 tuny).
Prej to jede dobře, ale tak nějak nemastně neslaně. Prémiová značka bez prémiového motoru.
Ale jinak se mi nová XC90 líbí taky, ale to i S90.
11:48:23
08.03.2016
08.03.2016
dragon_cb_cz
-> OndraKrupi: Na tej tvojí fotce ta maska vypadá snesitelně, ale když jsem jí viděl na nějakém billboardu, tak jsem málem blil... strašně velká
11:22:42
08.03.2016
08.03.2016
OndraKrupi
napřed jsem si z dálky myslel že je to meďák, ale vono VOLOVO :-)
20:04:30
22.02.2016
22.02.2016
dragon_cb_cz
-> Tuner#2: Jj, ale právě, že není potřeba s tím zesilovačem být nijak zásadně blízko... je to docela průšvih, ale už se o tom nějakou dobu ví, tak ty novější systémy snad vůči tomu jsou odolný.
20:02:44
22.02.2016
22.02.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 22.02.16 19:24:19: Ano přesně tak to funguje, prostě si jen zesílí signám origo klíčku
19:59:41
22.02.2016
22.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 22.02.16 19:24:19: To víš, bruseláci sebrali automobilkám jiné možnosti realizace, tak jim zbývá pouze pole blikátek, svítítek a napovídátek. Pak nějakej menedžr dostane jako náhradní vozidlo Hyundai i10, Fabii a nebo zde S40 holobyt, páč nic jiného nebude v tu chvíli k dispozici a nebude se s tím umět ani rozjet.
19:24:19
22.02.2016
22.02.2016
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 22.02.16 12:57:21: už fakt neví, co vymyslet za zneužitelnou hovadinu
-> Tuner#2: údajně mají zesilovač, že ti zesílí signál klíče, kterej máš hozenej doma a odjedou autem od baráku.
Znám lidi, co dávaji klíče do ledničky, nebo mají papírovou krabičku obalenou alobalem
úplně mě sere, když dělám auto s KESSY, nebo easy start
-> Tuner#2: údajně mají zesilovač, že ti zesílí signál klíče, kterej máš hozenej doma a odjedou autem od baráku.
Znám lidi, co dávaji klíče do ledničky, nebo mají papírovou krabičku obalenou alobalem
úplně mě sere, když dělám auto s KESSY, nebo easy start
18:53:37
22.02.2016
22.02.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 22.02.16 12:57:21: A nebo když Tě koncem dne lehne baterka
Bože to jsou takový kokotiny... BTW v Autotipu asi 3 čísla zpět psali, jak se ty bezklíčkový auta snad kradou - stačí, když si v kavárně někdo zády přisedne, má u sebe příjem signálu a zesilovač a maník na ulici vesele nastupuje, startuje a odjíždí
Bože to jsou takový kokotiny... BTW v Autotipu asi 3 čísla zpět psali, jak se ty bezklíčkový auta snad kradou - stačí, když si v kavárně někdo zády přisedne, má u sebe příjem signálu a zesilovač a maník na ulici vesele nastupuje, startuje a odjíždí
18:51:14
22.02.2016
22.02.2016
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 21.02.16 18:23:55: tak jasně že koncern, ale to nic nemění na tom, že mi kůže pod prdelí není moc příjemná. A je jedno, jestli to bude v traktoru, nebo ve Ferrari
13:02:52
22.02.2016
22.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz: Jako je to pěkný, ale dobrá hovadina to značení oproti dřívějšku. T5, T6 jsou 4válce a T8 je hybrid se 4válcem.
www.novinky.cz/auto/39538 3-volvo-v90-kombi-pro-redi tele.html
Jinak se mi to vzhledově líbí. Cítím ale ještě rezervu v podobě 4x přeplňovaného dvouválce.
www.novinky.cz/auto/39538 3-volvo-v90-kombi-pro-redi tele.html
Jinak se mi to vzhledově líbí. Cítím ale ještě rezervu v podobě 4x přeplňovaného dvouválce.
12:57:21
22.02.2016
22.02.2016
Jirik_Tuňák1983
To je ale vopičárna.
www.novinky.cz/auto/39548 4-volvo-bude-od-roku-2017- nabizet-auta-bez-klicu-nah radi-je-aplikace-v-mobilu. html
A když velmi skladný 5" telefon někde upustím a rozkřápnu, tak si můžu volat taxíka.
www.novinky.cz/auto/39548 4-volvo-bude-od-roku-2017- nabizet-auta-bez-klicu-nah radi-je-aplikace-v-mobilu. html
A když velmi skladný 5" telefon někde upustím a rozkřápnu, tak si můžu volat taxíka.
11:30:48
22.02.2016
22.02.2016
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Máš blbý
11:09:18
22.02.2016
22.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 22.02.16 11:00:23: Mě jo. Jakmile neudržím sicny v této podobě dalších X let, dostanu nejspíše nervový záchvat.
11:00:23
22.02.2016
22.02.2016
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Já to nějak nehrotím, mě patina na kůži nijak nevadí. A stejně plánuju upgrade na odvětrávaný sesle... a sada pěknejch sedaček nestojí moc.
10:08:34
22.02.2016
22.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 21.02.16 21:23:52: Něco možná člověk zmákne i svépomocí.
www.renovacekuze.cz/oprav ykuze/.../292-Colourlock-T ekuta-kuze-Leder-Fresh-Ton ovani
www.renovacekuze.cz/oprav ykuze/.../290-Colourlock-T ouch-Up-barva-na-kuzi
A odkaz na přehled sad:
www.renovacekuze.cz/oprav ykuze/.../31-2-Opravne-sad y
www.renovacekuze.cz/oprav ykuze/.../292-Colourlock-T ekuta-kuze-Leder-Fresh-Ton ovani
www.renovacekuze.cz/oprav ykuze/.../290-Colourlock-T ouch-Up-barva-na-kuzi
A odkaz na přehled sad:
www.renovacekuze.cz/oprav ykuze/.../31-2-Opravne-sad y
21:23:52
21.02.2016
21.02.2016
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: To málo co na autě... pořád je to ale solidně řešitelný, na rozdíl od spousty věcí... díly za 30 let budou problém, ale kraviček na stáhnutí z kůže snad pořád bude dost
21:03:23
21.02.2016
21.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 21.02.16 20:44:30: To jo, já to vidím stejně, ale bohužel ta kožka nebude věkem a km krásnět.
20:44:30
21.02.2016
21.02.2016
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Já jsem třeba za celokůži docela rád, dva caparti v autě, to je peklo.. .a čím budou větší, tím bude hůř
20:37:49
21.02.2016
21.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 21.02.16 20:20:10: Já je budu raději opečovávat abych to nepotřeboval. Nějaké přípravky s vosky a různými přísadami mám. Ale znáš to, na hadrovky nemusí krom vysavače skoro sáhnout. Kafe se zase lépe utírá z kůže.
O těch firmách vím. Opravy prům. od 500,- do 3000,- dle typu poškození. Očalounění přední sedačky do kůže tak 5500,- a více.
O těch firmách vím. Opravy prům. od 500,- do 3000,- dle typu poškození. Očalounění přední sedačky do kůže tak 5500,- a více.
20:20:10
21.02.2016
21.02.2016
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Jsou firmy co umí tu kůži zrenovat do stavu skoro nový... ale kolik to stojí jsem raději nezjišťoval
20:18:25
21.02.2016
21.02.2016
dragon_cb_cz
-> Syny: Proč nutně atmosférickej benzín? Turbína není na závadu, naopak... Nebavíme se o žádným downsizingovým pekle, švédové turbomotory umí už desítky let a bral bych to jako jednu z jejich největších předností. Jinak s autem velikostně a snad i hmotnostně srovnatelným s V70, v automatu a se silně nafoukaným benzínem 2.3 jezdím dlouhodobě za 10.65, na delší trasy když jedeš klidně okolo osmi, když 180+ tak okolo deseti...
Autoleveling světel už zmíněný byl... co se týká sedaček, kombinaci látkový/alcantara střed a kožené boky mám v Accordu a špatný to není, ale osobně mám asi raději celokožený v Saab-u... ani v létě to žádné zásadní peklo není (a to mám černé auto s tmavým interiérem) a ideální je pochopitelně mít sesle s odvětráváním - to má kamarád ve svým Aeru a je to nepřekonatelný
Jinak abych si přihřál vlastní polívčičku, tak v tejhle cenovej relaci můžeš pořídit i nádhernýho brejlovce (poslední facelift první generace Saab 9-5), ať už v plnotučným turbobenzínu, nebo v 1.9TiD (což je asi jediná neproblematická naftová motorizace u Saab-u, Fiatí JTD) - to se možná dělalo i ve verzi bez DPF. A nebo pokud by ti stačilo o fous menší auto, tak 9-3 SportCombi, to se v naftě bez DPF dá sehnat určitě, a nebo se naopak dá pořídit i 1.9 TTiD - twin-turbo 132kW A nebo opět X variant bezproblémovejch turbobenzínů - buď dvoulitr, nebo 2.8V6 bi-turbo Jen nevím jak jste na tom v Plzni se Saab-servisama...
Autoleveling světel už zmíněný byl... co se týká sedaček, kombinaci látkový/alcantara střed a kožené boky mám v Accordu a špatný to není, ale osobně mám asi raději celokožený v Saab-u... ani v létě to žádné zásadní peklo není (a to mám černé auto s tmavým interiérem) a ideální je pochopitelně mít sesle s odvětráváním - to má kamarád ve svým Aeru a je to nepřekonatelný
Jinak abych si přihřál vlastní polívčičku, tak v tejhle cenovej relaci můžeš pořídit i nádhernýho brejlovce (poslední facelift první generace Saab 9-5), ať už v plnotučným turbobenzínu, nebo v 1.9TiD (což je asi jediná neproblematická naftová motorizace u Saab-u, Fiatí JTD) - to se možná dělalo i ve verzi bez DPF. A nebo pokud by ti stačilo o fous menší auto, tak 9-3 SportCombi, to se v naftě bez DPF dá sehnat určitě, a nebo se naopak dá pořídit i 1.9 TTiD - twin-turbo 132kW A nebo opět X variant bezproblémovejch turbobenzínů - buď dvoulitr, nebo 2.8V6 bi-turbo Jen nevím jak jste na tom v Plzni se Saab-servisama...
20:15:40
21.02.2016
21.02.2016
suri
-> Jirik_Tuňák1983 21.02.16 20:13:58: tak ono tie sedačky nič moc , chvalabohu výmena latexov je nenáročná a vyzerá to potom super zase nejaké kilometre ... teda samozrejme ak sa tá koža nepretlačí načisto , že sa už vrátiť nevie
20:13:58
21.02.2016
21.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> suri 21.02.16 19:44:36: Já měl v Xantii alcantaru na krajích sedaček a ve 190 000 km taky ok, ale to už mívají běžně kožené sedačky dávno jemné pavučinky nebo lomy na sedáku v místě deformace od prdele. Ještě jsem neviděl v žádné značce kožené sedačky, které by neměly ve 100 000 nebo dříve aspoň vlásenkové pavučinky nebo cestičky na sedáku. Já už je mám na řidičově naznačené taky, ale nic hrozného (asi tak, že to vidím zatím jenom já, nemám ještě 100 000) ostatní jsou čisté, páč nejsou tak používané. Ale děsí mě jak budou vypadat až to bude mít 150 nebo 200 000 km podle toho co vidím u kolegů v Audinách, OII Klimentovi a BMW. Ti mají průměrně kolem 180 000 a více km a byť se autu věnují, žádná krása pohled na sedačku řidiče to není. Záleží na stavbě těla, špičatosti prdele a váze řidiče. Opěradla OK krom hrany u dveří, které jsou skoro na podklad, ale sedáky mají hodně opotřebované.
19:44:36
21.02.2016
21.02.2016
suri
-> Jirik_Tuňák1983 21.02.16 19:03:15: tieto sedačky som išiel nedávno v OII 280 000km a boli ok , nikdy ich nikto ničím neoštroval , uvidíme , zohnať ich je čím ďalej väčší problém ale hodili by sa mi
19:03:15
21.02.2016
21.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> suri 21.02.16 18:28:49: Tu jsem měl taky a OK. Kůže je mi příjemná, ale její výdrž napříč automobilkami je pro mne zklamáním. Začíná to drobnýma "cestičkama" na povrchu a už ty mi vadí. Mnohem lépe by si s tím poradila broušená kůže než barvená, ale dnes holt frčí něco jiného no. To mi připomíná, že budu muset udělat pravidelné šmudlání (údržbu).
18:28:49
21.02.2016
21.02.2016
suri
-> Jirik_Tuňák1983 21.02.16 18:23:55: Látka je v pohode , ale asi naj kombinácia je koža alcantara
18:23:55
21.02.2016
21.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 21.02.16 16:09:34: Já bych nejraději celý látkový. Sice to tak pěkně nevypadá, ale není na nich vidět tolik opotřebení nebo stárnutí. A to ta kůže může být sebekvalitnější. Plus se taky nemusí pravidelně mydlit nějakejma prostředkama.To je z mého pohledu jediné mínus. Možná ještě u hadráků chytneš někde cvočkem z džín a nějak to seštupneš, kožená je nenávratně poškozená. Ty lokální opravy jsou pak dost vidět.
S tím "několik aut" myslíš v práci? Pak to bude několik aut, ne několik značek.
S tím "několik aut" myslíš v práci? Pak to bude několik aut, ne několik značek.
16:09:34
21.02.2016
21.02.2016
Milan 136
-> Milan 136: proc myslis? Myslis, ze jsem v zivote sedel jen ve svym aute? Denne sedim v nekolika autech a dokazu sam zhodnotit, co je mi prijemny a co ne.
Nejhorsi jsou celokozeny v jednickovy l&k. Na tom clovek klouze jako debil, ty se vazne nepovedly. Jinak v ostatnich i kdyz se sedi super, neni mi to prijemny proste
Nejhorsi jsou celokozeny v jednickovy l&k. Na tom clovek klouze jako debil, ty se vazne nepovedly. Jinak v ostatnich i kdyz se sedi super, neni mi to prijemny proste
15:58:21
21.02.2016
21.02.2016
Jumbo
-> havlik: Já určitě ne, proto nejezdím ekonomicky po dálnici...
-> Syny: Tak 20 km není žádná krátká trasa, já jezdil 4 km a teď jezdím 6, i v zimě už začalo auto hřát... A pokud nechceš jít do nafty, co originál BiFuel na CNG? Volvo je dělá už dlouho, ale to by bylo na import, do česka je moc nevozili...
-> Syny: Tak 20 km není žádná krátká trasa, já jezdil 4 km a teď jezdím 6, i v zimě už začalo auto hřát... A pokud nechceš jít do nafty, co originál BiFuel na CNG? Volvo je dělá už dlouho, ale to by bylo na import, do česka je moc nevozili...
13:29:47
21.02.2016
21.02.2016
Syny
-> Jumbo: No hledam neco tak do 200, idalne 150. Jezdit budu predevsim trasy tak kolem 20km + samozrejme leckdy delsi. Ted jezdim za 10/100, takze cokoliv co bude zrat min je pro me uspech :) Osobne se nafty docela bojim, ale ono dneska sehnat nejaky auto v kombiku s atmosferickym benzinem s nejakym rozumnym objemem, ale ne uplne lemru je taky docela nelehky ukol. Koukal jsem na Mondea 1,8 benzin, ale porad nevim nevim a nevim. To Volvo V70 se mi moc libi jak vzhledove exterier i interier, tak se mi libi, ze to je celkem kvalitni auto a ma to moc hezky vybavy vetsinou, jen 2,4 benzin je myslim si dost a kdyz pominu pojisteni (coz by me az tak netrapilo), tak mam hlavne strach z ty spotreby. Jak rikam, ted jezdim za 10/100 a rad bych se dostal alespon na tech 7 (pokud min, tak jen lip) a to si u 2,4 benzinu nejsem uplne jistej, jestli by se povedlo... Pokud bych sel opravdu do nafty, tak ale urcite bez DPF a takovychhle capovin. Nejaky emisni zony v Praze me netrapi...
13:27:55
21.02.2016
21.02.2016
havlik
-> Jumbo: kdo by jezdil pod 110 na dalnici s naftou?:))
13:14:30
21.02.2016
21.02.2016
Jumbo
-> Syny: Já kupoval V70 na podzim a dostal jsem pár rad od lidí z Volvo fóra, rád se podělím... Bavili jsme se o modelech a o motorech, záleží kolik do toho chceš dát, ale pokud chceš něco na kratší trasy, D5 nedoporučoval nikdo, ani první modely. Konstrukčně je lepší klasická 2,5 TDi, ale ta se dávala jenom do prvního modelu. Má ale hodně dobře udělaný předehřev chladící kapaliny, jsou tam další 3 cívky na vodním potrubí, které předehřívají vodu co jde do motoru, takže se ten motor dost rychle zahřeje, což můžu potvrdit. A navíc je skvěle konstrukčně postavený, krásně tahá i přes 3500 otáček. Jediný problém je s převodovkou, na dálnici docela dost točí a umí si i přihnout nafty, ale kolem 100 - 110 umí jezdit i pod 6 litrů.
Jestli tě fakt zajímá V70 ke koupi, doporučuju se zaregistrovat na forum.volvoklub.cz/ je tam hromada super lidí co poradí...
Jestli tě fakt zajímá V70 ke koupi, doporučuju se zaregistrovat na forum.volvoklub.cz/ je tam hromada super lidí co poradí...
12:39:16
21.02.2016
21.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 21.02.16 12:21:04: Jo, xenony můžeš mít s čočkou (ABL), bez čočky, i obyč žárovku.