Volvo, Saab a jiná sobí spřežení...

prohledat
5804 příspěvků (zobrazeno 4851 až 4900) od 17.05.2013 do 21.08.2024, založil/a David29
řadit dle data
20:37:49
21.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 21.02.16 20:20:10: Já je budu raději opečovávat abych to nepotřeboval. 3 Nějaké přípravky s vosky a různými přísadami mám. Ale znáš to, na hadrovky nemusí krom vysavače skoro sáhnout. Kafe se zase lépe utírá z kůže. 3

O těch firmách vím. Opravy prům. od 500,- do 3000,- dle typu poškození. Očalounění přední sedačky do kůže tak 5500,- a více.
20:20:10
21.02.2016
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Jsou firmy co umí tu kůži zrenovat do stavu skoro nový... ale kolik to stojí jsem raději nezjišťoval 1
20:18:25
21.02.2016
dragon_cb_cz
-> Syny: Proč nutně atmosférickej benzín? Turbína není na závadu, naopak... Nebavíme se o žádným downsizingovým pekle, švédové turbomotory umí už desítky let a bral bych to jako jednu z jejich největších předností. Jinak s autem velikostně a snad i hmotnostně srovnatelným s V70, v automatu a se silně nafoukaným benzínem 2.3 jezdím dlouhodobě za 10.65, na delší trasy když jedeš klidně okolo osmi, když 180+ tak okolo deseti...



Autoleveling světel už zmíněný byl... co se týká sedaček, kombinaci látkový/alcantara střed a kožené boky mám v Accordu a špatný to není, ale osobně mám asi raději celokožený v Saab-u... ani v létě to žádné zásadní peklo není (a to mám černé auto s tmavým interiérem) a ideální je pochopitelně mít sesle s odvětráváním - to má kamarád ve svým Aeru a je to nepřekonatelný 4



Jinak abych si přihřál vlastní polívčičku, tak v tejhle cenovej relaci můžeš pořídit i nádhernýho brejlovce (poslední facelift první generace Saab 9-5), ať už v plnotučným turbobenzínu, nebo v 1.9TiD (což je asi jediná neproblematická naftová motorizace u Saab-u, Fiatí JTD) - to se možná dělalo i ve verzi bez DPF. A nebo pokud by ti stačilo o fous menší auto, tak 9-3 SportCombi, to se v naftě bez DPF dá sehnat určitě, a nebo se naopak dá pořídit i 1.9 TTiD - twin-turbo 132kW 4 A nebo opět X variant bezproblémovejch turbobenzínů - buď dvoulitr, nebo 2.8V6 bi-turbo 4 Jen nevím jak jste na tom v Plzni se Saab-servisama...
20:15:40
21.02.2016
suri
-> Jirik_Tuňák1983 21.02.16 20:13:58: tak ono tie sedačky nič moc , chvalabohu výmena latexov je nenáročná a vyzerá to potom super zase nejaké kilometre ... teda samozrejme ak sa tá koža nepretlačí načisto , že sa už vrátiť nevie
20:13:58
21.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> suri 21.02.16 19:44:36: Já měl v Xantii alcantaru na krajích sedaček a ve 190 000 km taky ok, ale to už mívají běžně kožené sedačky dávno jemné pavučinky nebo lomy na sedáku v místě deformace od prdele. Ještě jsem neviděl v žádné značce kožené sedačky, které by neměly ve 100 000 nebo dříve aspoň vlásenkové pavučinky nebo cestičky na sedáku. Já už je mám na řidičově naznačené taky, ale nic hrozného (asi tak, že to vidím zatím jenom já, nemám ještě 100 000) ostatní jsou čisté, páč nejsou tak používané. Ale děsí mě jak budou vypadat až to bude mít 150 nebo 200 000 km podle toho co vidím u kolegů v Audinách, OII Klimentovi a BMW. Ti mají průměrně kolem 180 000 a více km a byť se autu věnují, žádná krása pohled na sedačku řidiče to není. Záleží na stavbě těla, špičatosti prdele a váze řidiče. Opěradla OK krom hrany u dveří, které jsou skoro na podklad, ale sedáky mají hodně opotřebované.10
19:44:36
21.02.2016
suri
-> Jirik_Tuňák1983 21.02.16 19:03:15: tieto sedačky som išiel nedávno v OII 280 000km a boli ok , nikdy ich nikto ničím neoštroval , uvidíme , zohnať ich je čím ďalej väčší problém ale hodili by sa mi
19:03:15
21.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> suri 21.02.16 18:28:49: Tu jsem měl taky a OK. Kůže je mi příjemná, ale její výdrž napříč automobilkami je pro mne zklamáním. Začíná to drobnýma "cestičkama" na povrchu a už ty mi vadí. Mnohem lépe by si s tím poradila broušená kůže než barvená, ale dnes holt frčí něco jiného no. To mi připomíná, že budu muset udělat pravidelné šmudlání (údržbu).
18:28:49
21.02.2016
suri
-> Jirik_Tuňák1983 21.02.16 18:23:55: Látka je v pohode , ale asi naj kombinácia je koža alcantara
zvětšit Volvo, Saab a jiná sobí spřežení... - obrázek od suri vložen 21.02.2016 18:28:49
18:23:55
21.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 21.02.16 16:09:34: Já bych nejraději celý látkový. Sice to tak pěkně nevypadá, ale není na nich vidět tolik opotřebení nebo stárnutí. A to ta kůže může být sebekvalitnější. Plus se taky nemusí pravidelně mydlit nějakejma prostředkama.To je z mého pohledu jediné mínus. Možná ještě u hadráků chytneš někde cvočkem z džín a nějak to seštupneš, kožená je nenávratně poškozená. Ty lokální opravy jsou pak dost vidět.

S tím "několik aut" myslíš v práci? Pak to bude několik aut, ne několik značek.
upraveno 3x, naposled 21.02.2016 18:27:56
16:09:34
21.02.2016
Milan 136
-> Milan 136: proc myslis? Myslis, ze jsem v zivote sedel jen ve svym aute? Denne sedim v nekolika autech a dokazu sam zhodnotit, co je mi prijemny a co ne.

Nejhorsi jsou celokozeny v jednickovy l&k. Na tom clovek klouze jako debil, ty se vazne nepovedly. Jinak v ostatnich i kdyz se sedi super, neni mi to prijemny proste
15:58:21
21.02.2016
Jumbo
-> havlik: Já určitě ne, proto nejezdím ekonomicky po dálnici... 3



-> Syny: Tak 20 km není žádná krátká trasa, já jezdil 4 km a teď jezdím 6, i v zimě už začalo auto hřát... A pokud nechceš jít do nafty, co originál BiFuel na CNG? Volvo je dělá už dlouho, ale to by bylo na import, do česka je moc nevozili...
13:29:47
21.02.2016
Syny
-> Jumbo: No hledam neco tak do 200, idalne 150. Jezdit budu predevsim trasy tak kolem 20km + samozrejme leckdy delsi. Ted jezdim za 10/100, takze cokoliv co bude zrat min je pro me uspech :) Osobne se nafty docela bojim, ale ono dneska sehnat nejaky auto v kombiku s atmosferickym benzinem s nejakym rozumnym objemem, ale ne uplne lemru je taky docela nelehky ukol. Koukal jsem na Mondea 1,8 benzin, ale porad nevim nevim a nevim. To Volvo V70 se mi moc libi jak vzhledove exterier i interier, tak se mi libi, ze to je celkem kvalitni auto a ma to moc hezky vybavy vetsinou, jen 2,4 benzin je myslim si dost a kdyz pominu pojisteni (coz by me az tak netrapilo), tak mam hlavne strach z ty spotreby. Jak rikam, ted jezdim za 10/100 a rad bych se dostal alespon na tech 7 (pokud min, tak jen lip) a to si u 2,4 benzinu nejsem uplne jistej, jestli by se povedlo... Pokud bych sel opravdu do nafty, tak ale urcite bez DPF a takovychhle capovin. Nejaky emisni zony v Praze me netrapi...
13:27:55
21.02.2016
havlik
-> Jumbo: kdo by jezdil pod 110 na dalnici s naftou?:))
13:14:30
21.02.2016
Jumbo
-> Syny: Já kupoval V70 na podzim a dostal jsem pár rad od lidí z Volvo fóra, rád se podělím... Bavili jsme se o modelech a o motorech, záleží kolik do toho chceš dát, ale pokud chceš něco na kratší trasy, D5 nedoporučoval nikdo, ani první modely. Konstrukčně je lepší klasická 2,5 TDi, ale ta se dávala jenom do prvního modelu. Má ale hodně dobře udělaný předehřev chladící kapaliny, jsou tam další 3 cívky na vodním potrubí, které předehřívají vodu co jde do motoru, takže se ten motor dost rychle zahřeje, což můžu potvrdit. A navíc je skvěle konstrukčně postavený, krásně tahá i přes 3500 otáček. Jediný problém je s převodovkou, na dálnici docela dost točí a umí si i přihnout nafty, ale kolem 100 - 110 umí jezdit i pod 6 litrů.



Jestli tě fakt zajímá V70 ke koupi, doporučuju se zaregistrovat na forum.volvoklub.cz/ je tam hromada super lidí co poradí...
12:39:16
21.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 21.02.16 12:21:04: Jo, xenony můžeš mít s čočkou (ABL), bez čočky, i obyč žárovku.
12:28:18
21.02.2016
havlik
-> Syny: to asi ne, ale spíš můžou dělat automatický stavění podle zatížení i na obyč světla:)
12:26:41
21.02.2016
Syny
-> havlik 21.02.16 12:23:25: Tydle dve vybrany maj vyhrev sedacek, ale ten zbytek byl povetsinou bez nej... A s tema xenonama - ty se delaj i do klasicky paraboly (rozumej ne za cocku) ?
12:23:25
21.02.2016
havlik
-> Syny: to s černym iterierem má výhřev sedaček

e: tak obě mají výhřev sedaček.

A ty co nemaj kolečko asi maj xenony ne? tzn automatické nastavování
upraveno 1x, naposled 21.02.2016 12:24:24
12:21:04
21.02.2016
Syny
U toho stribrnyho z tych mych dvou odkazu niz jsou nejaky polokozeny a to si myslim ze by bylo uplne idal :)



Jinak mi prekvapilo, ze se tyhle rocniky (koukano na cca 2004-2006) moc nedelali s vyhrejvanejma sedackama nebo couvacima senzorama - respektive u tech aut co jsem koukal na netu moc casto nejsou. Zato dvouzonova klima je vsude :)



BTW: Jakto, ze u nekterych tech aut neni to kolecko na nastaveni sklonu svetel?
upraveno 1x, naposled 21.02.2016 12:23:13
11:52:54
21.02.2016
havlik
-> Jirik_Tuňák1983: já sem nic neporovnával, já sem jen konstatoval že bych kožený nechtěl. BTW tchán má v Outbackovy taky kožený a taky mi to sere, pravda je to o něco lepší, ale oproti polokoženejm furt tragedie
11:49:52
21.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> havlik 21.02.16 11:44:49: Ty má kolega v červeném Laurelovi (O1) a je to docela parodie na sedačky. Ale to už jsi zabrousil do daleké historie a porovnáváš sedačky v O1 s materálem ve Švédovi, to jsi myslel jen tak pro pobavení, ne?
11:44:49
21.02.2016
havlik
-> Jirik_Tuňák1983: já měl v O1 celokožkový béžový a stálo to za hovno přesně jak řikam a eště na tom byl člověk jak na kluzišti
11:44:15
21.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 21.02.16 11:33:22: Kdybys je měl, tak bys mluvil opačně. To už tak bývá. 3

Mě je to tak nějak jedno co bych v autě měl, ale u většiny aut klouzaly kožaky jako prase, tyhle kupodivu ani ne. Ani nějak extrémně nestudí, stejně jsou teď zimy o +10 stupních. 3
11:33:22
21.02.2016
Milan 136
taky bych nesnesl celokožený. Je to sice pěkný, ale upřednostnil bych pod prdelí hadr
11:31:41
21.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> havlik 21.02.16 11:13:19: To se mi nezdá. Mám tedy ty světlé, takže to není jako rozpálená pánev v případě černých u kámošovo OII Laurel a Kliment.

V zimě studijó, ale to řeší do pár sec. nebo min. výhřev sedaček.

Jinak je volví kožka příjemná na omak a i jízdu v kraťasech, rád na ní šmakám nebo jsem s ní v kontaktu. Ještě musím pořídit masku se zipem. 3
11:13:19
21.02.2016
havlik
-> Jirik_Tuňák1983: no hlavně na tom nekloužeš jak na kluzišti a i ta látka v létě nepálí tak dlouho a zimě nestudí tak moc.
11:11:24
21.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> havlik 21.02.16 08:31:45: Ono si nevybereš. Část, která nejvíce trpí od nasedání je stejně kožená. Ale jinak máš recht, sice jsou polokožené sedačky něco jako sandály s bílejma podkolenkama, ale aspoň se na sedací části nedělají takové ty mapy a lomy. Po nějaké době se udělají každému bez ohledu na značku, akorát na černých je to méně vidět.
08:31:45
21.02.2016
havlik
-> Syny: já bych asi jen ne doporučil celokozene sedačky.
02:16:40
21.02.2016
haso
-> Syny: este v automate a paradne vozenie 1
01:09:08
21.02.2016
dragon_cb_cz
-> Syny: Záleží jaký trasy s tím chceš jezdit a jak dloho to plánuješ mít/kolik s tím plánuješ najezdit. Ono servisní náklady na naftě taky nejsou nejnižší a pořizovací cena je taky kolikrát vyšší....V70 už je trochu bumbrlíček a za 4 litry to fakt jezdit nebude ani v naftě.... Ve výsledku máš rozdíl na spotřebě třeba 2-3 litry, což při dnešních cenách PHM pak trvá docela dlouho než ušetříš na naftě dost aby to naspořilo na případný veselice co tě u nafty můžou spíš čekat (dvouhmoty, vstříky, DPF a já nevím co ještě).



já bych se toho benzínu tak nebál 4
00:36:20
21.02.2016
Syny
-> Jirik_Tuňák1983: Nad V70 docela uvazuju, ale mam obavy, ze benzin by me sezral i s botama. Sice pro moje jezdeni nafta neni uplne to pravy, ale to ani benzin nad nejakych 1,8 ccm. Tak si jen rozsiruju obzory a nejak se v tom neorientuju zatim :)



Ale takova 120kW nebo 136kW 2,4 D5 2 By me zajimaly nejaky neduhy toho motoru :)
upraveno 4x, naposled 21.02.2016 00:40:07
23:38:34
20.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 20.02.16 22:41:14: Nejsem si teď na 100% jistý, páč jdou saze mimo mě, ale nad 2000 už starej Audi nafťák neseženeš.

en.m.wikipedia.org/wiki/V olvo_D5_engine



Jinak D5 pořídil níže Thommy z roku 2005. Víc ale nevím, km apod. jsme spolu neřešili. Hlavně to má na naftu i normální zvuk. 1 Známej má Audinu v konbyku s 3.0 Tdi a taky to má poslouchatelnej zvuk. 1
23:30:33
20.02.2016
Jirik_Tuňák1983
2

Brandon's Volvo S60R | HALCYON
23:13:26
20.02.2016
Jarda/felda
-> Syny 20.02.16 22:41:14: jedno je motor vw a druhý volvo 4
22:41:14
20.02.2016
Syny
Tady je Volvistu dost, tak se zeptam zde :) Koukal jsem na V70tky a jakej je rozdil (nemyslim objemovej :) , ale jako celkove - nejaky doporuceni a plusy a minusy) mezi 2.5 TDi, 2.4 D5 (jeste jsem videl 2.4 D) ? Jsem z toho nejaky zmateny :) I ten vykon u toho udavaj pokazdy jinak... Roky cca 2000-2008.
upraveno 1x, naposled 20.02.2016 22:41:59
19:25:01
19.02.2016
Milan 136
-> palinator: to prave ze ne. Podle me to mela octa od zacatku stejne jako fabia. Poznas to tak, ze po zamknuti to cvakne dvojite. A blika safe dioda ve dverich.
00:02:06
19.02.2016
Jarda/felda
-> Milan 136 18.02.16 21:40:08: až na tu lod se to stává běžně 3 3 3 3 3
21:58:22
18.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 18.02.16 20:42:55: Za chvíli se na to podíváme jenom v muzeu nebo na obrázkách.
21:47:11
18.02.2016
palinator
-> Milan 136 18.02.16 20:15:54:

Neuváděli to u OI od stejnýho roku jako u FI? Fabie to měla snad od 2004. Strejc si kvůli vadnýmu mikrospínači zabouch klíče v autě a profesionální zloděj mu to odevřel přes kličku, on měl 2002, u naší 2004 by si takhle neškrt.
21:40:08
18.02.2016
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983: běžně se to stává no1
21:37:50
18.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 18.02.16 21:36:24: Nevím čemu se hihňáš, děláš jako kdyby ses nikdy nezamknul při šukání v autě na lodi a nemohl ven. 3
21:36:28
18.02.2016
Jirik_Tuňák1983
Na to se podívejte sem, v rubrice garage pod profilem má více videí.

Tady částečná stavba (všimněte si, že auto stačilo ve finále jen přeleštit)

Short film about passion "Volvo 850 T5"




A tady velmi pěkné video:

Cruising, preferably by night - Volvo 850 T5




Videa má moc hezky natočená a sestříhaná
21:36:24
18.02.2016
Milan 136
20:58:19
18.02.2016
Jumbo
-> Tuner#2: 850 T5 R... 5
20:42:55
18.02.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
Určitě bych si vybral na konci té řady v pozadí... aneb nová V90 mě moc nebere.
zvětšit Volvo, Saab a jiná sobí spřežení... - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 18.02.2016 20:42:55
upraveno 1x, naposled 18.02.2016 20:43:25
20:22:07
18.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Sejki - zrušená registrace 18.02.16 20:20:37: 3

Ten problém měli už ve filmu titanic, kdy se jim Leonardo a Kate zamkli v autě a nemohli ven. Tady v 1:09.

Titanic: Sex Scene




3
upraveno 1x, naposled 18.02.2016 20:26:00
20:21:18
18.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 18.02.16 20:15:54: Tak okamžitě a 20 - 30 sec. není moc rozdíl. 1
20:20:37
18.02.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Milan 136: takhle jsem pred lety zamknul kamose v aute, meli jsme "koku" a ja na parkovisti uvidel znamou tak jsem zamknul auto a sel za ni, kecal jsem tam s ni asi pul hodiny, pak jdu zpatky a vidim nekoho v aute, rikam kurva kdo tam je?! ja na nej zapomel 3 a diky safelocku se nemohl dostat ven3
20:20:28
18.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> THOMMY 18.02.16 19:52:48: Jj, liší se osazením xelofotonů, ty bez čočky už dělá Volvo hodně dlouho a hodně typů, ale motá se mi označení těch výbojek. Ani si nejsem jistý, zda s tím nepřišli právě oni. Jinak je to jako dotaz proč se dnes dělají světla s čočkou když to nejsou xenony. 3 Já mám ty natáčecí bixelofotony, je to fajn, ale cena nového světla taky 3. Ty normální jsou několikrát levnější a dají se sehnat aspoň i v náhradách. Budíky už mám ty nové vč. netypického zabarvení interiéru, ale tu řadičku (spaceball) nemám, ta byla za příplatek a to asi předch. majitel nepokládal za důležité.



Výfuk je odtud www.bsrczech.cz/produkt/. ../73 .

Zatím jen sadu koncák a středový díl, downpipe s jiným katem zatím ne, to budu řešit až chcípne stávající katalyzátor, zatím jsem se ještě nedostal ke 100 000 km, tak snad ještě nějakou dobu vydrží. DP není zrovna nejlevnější špás. Měním kvůli zadnímu dílu, který se mi rozevřel v pertlu a v originále je dost drahej, náhrady nechci - jejich výrobci nemají ujasněno na jaké typy je dělají. Běžně narazíš na e-shopech na neoriginální tlumič výfuku a píšou tam od D5 až po benzín nebo 2,0 - 2,5, což je technicky nesmysl.

Tak si to tam proklikej, třeba se ti tam něco zalíbí. 1
upraveno 1x, naposled 18.02.2016 22:00:09
Extreme Tyres