Volvo, Saab a jiná sobí spřežení...

prohledat
5792 příspěvků (zobrazeno 5001 až 5050) od 17.05.2013 do 17.05.2024, založil/a David29
řadit dle data
22:41:14
21.12.2015
Power of Bass
-> dragon_cb_cz: 3

Jumbo - Myslím,že rozdíl je celkem znatelný :) není to žádný průser ani u staré,ale nová je na tom zjevně líp :) pro sedany to bude asi +/- vycházet stejně že...
18:52:48
21.12.2015
dragon_cb_cz
10:25:32
21.12.2015
Jumbo
-> Jirik_Tuňák1983: Neříkám, že je to stejné, ale v porovnání s čímkoliv z té doby tam asi moc konkurence nebude...
09:41:26
21.12.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Jumbo 21.12.15 09:36:41: Pak bych navštívil doktora brejlovce. 47
09:36:41
21.12.2015
Jumbo
Mě se s spíš líbí tohle... Na to že ty auta dělí víc jak 15 let tam nevidím moc zásadní rozdíl... 5



Reconstructed crash with a new Volvo V70 and a V70 Classic
23:04:23
20.12.2015
palinator
-> Robert 106 20.12.15 22:21:03:

Otázka je, jak moc se vyplatí mít těžký auto.4
22:40:36
20.12.2015
Power of Bass
joo to už tu bylo,masakr 3 teď "vážně".. po cca 25-30letech vývoje,všechny ty moderní technologie a technika.. vydrží to ty dnešní krabice? :)

viz tohle video kde z toho obdobné Volvo prozměnu "SPOILER ALERT! " zas tak nepřemožitelně nevychází...
Fifth Gear - Renault Modus vs Volvo 940 crash test (small but modern VS big but old)
přiznejme si kolik z nás by si vybralo radši Volvo? 4z5ti? :) ...

novou V70,s60/80 sem nikoho takhle rasovat neviděl ... :)
upraveno 2x, naposled 20.12.2015 22:44:22
22:31:10
20.12.2015
Jumbo
-> Luky: Tak jo, opravdu mám doma tank... 5
22:21:03
20.12.2015
Robert 106
Jo tyhle hranatý volva byly nej, měl sem možnost vyzkoušet a opravdu sou tvrdý kámoš měl cupé z 87 a vážilo 1700 kg.



Video působivé řidič magor :-)
upraveno 1x, naposled 20.12.2015 22:21:23
22:11:04
20.12.2015
Luky
švédský ingot 1 9

Volvo 850 extreme crashtest! part 1
18:59:47
20.12.2015
MATTESS
-> Milan 136: jj, po výměně se chování zlepšilo
20:42:26
19.12.2015
Milan 136
Ještě k těm stěračům se senzorem. Cesta k úspěchu jsou funkční stírátka. Když nechají přes senzor šmouhy, tak se pak senzor plaší a kmitá to sem tam a lidi nadávaji, jak je to na hovno1
22:17:01
14.12.2015
King
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Inertia switch, aspon u Fordu, stopuje benzinovou pumpu az pri poradnym narazu. Nekdo psal, ze do neceho napral az mu vyskocilo radio z panelu, ale na vypnuti pumpy to nestacilo.
19:40:12
14.12.2015
Jarda/felda
-> Matthes, záškodník z TechWebu 14.12.15 19:14:45: stačilo, stejný čidlo maji i starý fiaty, když sme vyvařovali podlahu tak ho stačilo odmontovat a odložit a auto už nechytlo když sme chtěli popoject 4
19:39:40
14.12.2015
Bukaj
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Nevím, jestli zrovna nějakej gyroskop, nebo prostě ztráta mazacího tlaku, nebo nějakej ventil paliva, ale žil jsem v domnění, že moderní vozy (od cca počátku století) už takovéto bezpečnostní prvky mají standardně...
19:14:45
14.12.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Bukaj 14.12.15 19:11:12: Myslis, ze by cidlo prevraceni vozidla vyplo motor? :-D Jako treba jednickovej focus ma o nohou spolujezdce narazovej vypinac cerpadla, ale nevim jesi by stacilo jen prevraceni..
19:11:12
14.12.2015
Bukaj
-> Eidy: Je tam moc okatý to ohlédnutí za tim vrtulníkem, nebo co to bylo a následné skutálení ze stráně, žejo?1 . Předpokládám, že takovýto moderní (a asi i nemoderní) vůz by "chcípl" a nebylo by možné pokračovat v jízdě...
08:14:49
14.12.2015
Eidy
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Tak hlavně ta malá holka by to neuřídila ani omylem. Jezdím leta RC auta a kdo to dostane do ruky poprvý, tak má problém ujet pár metrů páč jako levá-pravá obzvláště při jízdě proti sobě je obrovskej problém. Je to udělaný tak, aby to vypadalo, ale je to nahraný. Celý by to ještě šlo do okamžiku, kdy sjíždí do vody. To bylo trefený perfektně.
02:01:54
14.12.2015
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> castrol 11.12.15 22:25:51: Tak to je hustý, jede s tím jak se dvěma promilema. 3
00:02:26
14.12.2015
Syny
22:05:41
13.12.2015
King
-> Luky: Ujisteni o tom, ze vsichni zucastneni byli drzeni v bezpecne vzdalenosti a ze budovy byly vyklizeny a zapeceteny samozrejme v dnesnim, cim dal posahanejsim, svete prekvapej malokoho4
12:01:50
13.12.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Luky: Pravopys ceskyho prekladu?
08:59:49
13.12.2015
Luky
Co je na nich špatně? Ani překvapivě nepíší že to neřídila...
00:42:22
13.12.2015
Syny
-> King 12.12.15 11:08:01: Taky ses nad tim pozastavil? 3
11:08:01
12.12.2015
King
-> castrol: Pekna, az na ty zaverecny titulky 71
22:29:39
11.12.2015
Mr._Nosferatu
-> castrol: Konečně pořádný Volvo
22:25:51
11.12.2015
castrol
pekna reklama
Volvo Trucks - Look Who’s Driving feat. 4-year-old Sophie (Live Test)
19:24:57
06.12.2015
MATTESS
-> Syny 06.12.15 00:31:35: chce to mít volnou cestu1
13:30:08
06.12.2015
castrol
-> Bukaj: jak si tu radosť rýchlo pokazil a to som ta začínal mad rad3
12:33:35
06.12.2015
Bukaj
-> castrol: 22 78 Lihovina!!!21

3

Feldou jsem jezdil pár let a co se některých věcí týče, bylo to nejlépe řešené auto, co znám. Viz třeba ty stěrače, nebo topení - jednoduché, účelné, geniální4

Na Feldě mi vadily tři věci:

1) koroze

2) příliš měkké opěrky předních sedadel

3) nuda

1
12:27:49
06.12.2015
castrol
-> Bukaj: chlape jak ti pekne vychvalujes felu to je neuveritelne :) za to by si si zaslúžil jedno tocene
12:19:27
06.12.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
K čemu si tu člověk platí moderátory, když nic nedělaj a nemůžou rozdělit téma o hovně, teda o stěračích a téma o Volvu?3 3 40
12:18:52
06.12.2015
Bukaj
-> Tuner#2 - zrušená registrace 05.12.15 20:01:17: Jo, třeba u Fabie II nikdo nepřemýšlel - tam stěrače jedou ihned jak zmáčkneš ostřikovač, takže než doteče kapalina do trysek a z trysek na sklo, tak dřou suché sklo8

To i blbá Felda začala stírat až po puštění páčky ostřiku...4
12:13:46
06.12.2015
Bukaj
-> Tuner#2 - zrušená registrace 04.12.15 14:11:05: Zase dodatečné setření skla po ostřiku považuji za dobrý nápad (alespoň u Fiatu Ducato) - setře to vždy tu stroužku srágor, která do čistě setřeného skla stéká shora v místě křížení drah stěračů4
12:07:59
06.12.2015
Bukaj
-> Syny 04.12.15 11:39:25: Jo, stejně debilní systém má i Ducato 2006 a novější. A zpátečka pod jedničkou u nových aut nemá nějakou zvukovou signalizaci? To i stará šéfova C5, kde je zpátečka jako u škodovky (doprava dozadu) při zařazení R cinkne na upozorněnou...

-> Jumbo 04.12.15 07:56:07: -> castrol 04.12.15 11:23:39: Tak zadní stěrač mi dělal dlouho problémy i u Feldy, zvláště ten s cyklovačem a když jsem střídal Favorita a Feldu, kde se ovládal úplně jinak 3
01:03:29
06.12.2015
King
-> Syny: Tos mi pripomnel nasi legendarni sluzebku do Italie s sefem a jeho Octavkou. Bohuzel kousek za Brennerem na dalnici na Modenu to sef rozpalil na 180 v useku, kde je 110 a kde se vzali, tu se vzali, karabinici, stahli si nas nejblizsi exit a pripravili naseho pana tech. reditele o 400ecek a ridicak :-) (zduraznuju to, ze na rozdil od tech nasich oprassatovanejch pablbu resej zlociny na pumpach nebo existech). Toz jsem tech 2000km musel dtto odridit ja, protoze kolega psychicky neustal sefovo neustaly kafrani do rizeni. Ja ho sice po par pokusech durazne, ale slusne upozornil, ze spolujezdec v aute, ktery ridim ja, je od slov "drzet hubu", co se tyce prvni vrstvy rizeni, ale stejne porad snazil do toho zasahovat.

Asi nejvetsi pecka byla, kdyz mi v jednom z alpskych tunelu, kde se jelo docela svizne, rukou smatralkou bez varovani ostriknul okna zrovna v najezdu do zatacky - prej se mu zdalo, ze je okno uz dost spinavy :-) To je tskovej ten pocit, kdy by clovek nejradsi zarval: "Co delas, ty curaku?!", ale misto toho se ozve jenom: "Bylo to opravdu nutny ted a tady?!" :-)
upraveno 1x, naposled 06.12.2015 01:04:22
00:31:35
06.12.2015
Syny
-> MATTESS 05.12.15 19:45:56: To chvilkovy cekani nevim nevim. Na sluzebni Octavii nam to blblo a taky po ostriku sterace obcas zaply az za 1-2 vteriny a ty jsou na dalnici, kdy tu chvili nic nevidis diky rozprasovacim tryskam, sakra dlouhy...
22:58:10
05.12.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jirik_Tuňák1983: To jde, já to dělal dom. Trochu jsem se bál, když jsem povoloval šroub na dolejvání :-D Dle fóra jsem měl info, že se to má lejt přes díru po čidle zpátečky, to je ale pod silentblokem převodovky a to se mi nechtělo sundavat... Dal jsem tajdleto, tak snad ok: www.oleje.cz/p/valvoline- maxlife-mtf-75w-80-gl-4-1- l--16723



Jinak jsem natuzil ledkovy SPDS, abych si nepalil xenoni furt...



Zejtra chci jeste zmerit tlak mazani motoru. Na volnobeh tam obcas za tepla neco pocvakava 8 Asi ventily. Za studena tam mam pres 4 bary, ale uz nebyl cas to ohrat...
22:12:01
05.12.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Matthes, záškodník z TechWebu 05.12.15 21:37:24: U mě cajk, ale mám málo najeto. I tak jsem ale nechal udělat komplet.

Jak jsem psal pod tím bordelem níže. Převodovka, rozvodovka, haldex, filtr, diferenciál a platil jsem 3406,-. v orig. servisu. Když vezmu co stojí převodové oleje a náplň haldexu, tak bych stejně svépomocí ten zadek neudělal (nemám teď kde) a pro ně je to na zvedáku raz dva. Krom toho se prý odpojuje kardan a možná preventivně zadek přes diag.

Montážní jámu chystám. Celej spodek je zakrytovanej. Vpředu je kryt tak velkej, že není vidět zespodu motor ani převody. Eště bych něco skurvil. 3

Přespříští týden ještě motor oil a palivový filtr. To asi taky nechám udělat tam, olej z vlastního zdroje (po dohodě) a palivák od nich, jen se někde zasekl a sobové ho nestihli přivézt na ten den co jsem vůz přistavoval.
21:37:24
05.12.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
Hele a nechcete se s těma kecama odjebať dokokota odtialto?



Jinak já vyměnil oil v převodovce. Ten starej byl hnědej jak bota. Řazení je o dost lehčí, ale objevil jsem trochu vymačkaný silentbloček na řadícím lanu...
20:26:29
05.12.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 05.12.15 20:20:44: Nápodobně. Ono ten stýkající pramínek mě taky štve, ale počkám si až dle situace na ten správný okamžik a ťuknutím do páčky si to setřu třeba až když je až dole, aby stěrač nejel vyloženě na sucho. Jak tohle ten pevně danej interval pozná teda netuším = je to na hovno neb to udělá vždy přesně tak jak uživatel nechce... 5
20:20:44
05.12.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 05.12.15 18:46:12: Ty jsi fakt blb, jakýho jsem ve virtuálním světě ještě neviděl.

Co se týká cyklu "ostřiku - autom. setření - prodlevy - jedno setření". Já tuto fci. vítám, protože i já, stejně jako haso, ještě dodatečně setřu ručně, protože mě ten čůrek na skle vytáčí. A ručně nebo automaticky, to vyjde na stejno. Prakticky nám to po dvou letech vyhovuje, víc netřeba řešit. Nechápu, že jsi takovej debil, že úplnou triviálnost dokážeš vyšpičkovat až do prdele.

Co se týká nějaké modly, tak zašátrej nejdřív u sebe a můžeš si pohonit na prahu vchodových dveří a žluťákem, případně můžeš vyštrachat ještě nějaký papíry z oboru a na ty můžeš cvrknout taky. 1



Tím končím diskuzi na téma stěrače.
upraveno 1x, naposled 05.12.2015 20:25:58
20:19:20
05.12.2015
Milan 136
některý fabie i octavie to asi měly aktivovaný už z výroby a jednu dobu jsme to celkem dost vypínaly. Dokonce jsem to párkrát i zapínal1



Jinak na to mám taky názor, že to je na hovno. Taky mě sere stejkající voda, která tam někdy je a manuálně si jí setřu.

Kdyby to setřelo po 2 vteřinách, tak asi ok, ale pak to akorát mázne bordel.

Ale není nic jednoduššího, než připojit kabel a vypnout to. To si myslím půjde i u toho fordu a jiných.

Jinak výhody dešťáku vidím asi jako Syny, když z ničeho nic přijde hromada vody tak to hned zapne. Ale jsou případy, kdy bych to měl osobně zapnutý jinak
20:03:43
05.12.2015
Luky
-> MATTESS: já měl RS po FL, nevím jestli to jiné výbavy nebo roky měly jinak. Nejsem si tím teda úplně jistej že to tam bylo, ale v nějakým autě mě to rozčilovalo a nenapadá mě, v čem jiným by to bylo...
20:01:17
05.12.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MATTESS 05.12.15 19:45:56: To chvilkové čekání je super, je vidět, že u toho někdo přemýšlel 4
19:45:56
05.12.2015
MATTESS
-> Luky: já na FI žádný dodatečný otření neměl. Na 308ce při ostřiku stěrače nejdou hned, chvilku čekají

-> Power of Bass 05.12.15 16:42:28: manželky 106ka rv 94 světe div se neměla ostřikovače spřažené se stěrači. Prostě jako naše staré škodovky. A dost mi to štvalo4 U ZX mi ten jeden stěrač vytáčel - malá plocha setření (rohy špinavě), voda z přední kapoty mi lítala na sklo, u spolujezdce přes stěrač nikoliv.
19:15:13
05.12.2015
Luky
Já myslím že ten dodatečný otěr byl snad i u Fabie I?! Ale taky mě spíš sral. Setření po postřiku furt nevím jestli je dobrý. Přijde mi že v první chvíli, než motůrek nažene spadlou kapalinu zpátky do trysek, tak stěrače běží dost nasucho. A kdyby byla možnost nechat špínu vteřinku odmočit před otěrem, nebylo by to od věci...
18:46:12
05.12.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt 05.12.15 17:57:14: Proč bych to dělal, když je to tak skvělá věc podle Jižíka a Karkule? 3



-> Jirik_Tuňák1983 05.12.15 18:15:35: Tady vůbec nejde o velikost skla, ale o samotnou nesmyslnou funkci. Když stečou kapky, tak si to každý umí ťuknutí do páčky znova setřít a ne aby to udělalo za 5 sekund (přesný časový úsek můžu změřit, pokud je to pro Jiřinu tak důležitý údaj pro diskuzi) něco co je z 99% pro zlost. Ale chápu, že tě někdo sáhnul na modlu s skáčeš doma jak čertík. 3
18:16:34
05.12.2015
Jirik_Tuňák1983
-> haso 05.12.15 18:12:32: A jsme u toho. Aspoň to někdo chápe. 5
18:15:35
05.12.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 05.12.15 17:26:16: Trochu nepoměr rozdílu velikosti skel a furt neznáš časovou prodlevu, ale žvásty ti jdou, byť neznáš fakta. To je hezký spojení. 1 To ti budu vracet častěji. 3
Extreme Tyres