Volvo, Saab a jiná sobí spřežení...

prohledat
5890 příspěvků (zobrazeno 5251 až 5300) od 17.05.2013 do 21.07.2025, založil/a David29
řadit dle data
12:19:38
03.12.2015
castrol
-> Jirik_Tuňák1983 03.12.15 09:03:36: to sa občas stane aj mne ze si z nejakého zlého uhli myslím opak než je pravda
11:59:49
03.12.2015
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983: superb je proti octavce lod rozdilna i dost proporcne a ma mnoho odlisnych prvku







-> Tuner#2: tentokrat s tebou souhlasim. Mamka by to asi taky nerozeznala.
11:49:16
03.12.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 03.12.15 10:58:28: Až to uvidíš jen z bočního pohledu, ve stejné barvě a na podobných kolech včetně rozměru, tak to taková hitparáda na rozeznání není. Nejvíc mate zadní sloupek.

Ale chápu, že před tvým cvičeným orlím zrakem se nic neschová. 47
10:58:28
03.12.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
To ze si to splete moje mamka budiz, ale nechapu jak si tohle muze nekdo splest? Vzdyt je to uplne neco jineho. Rapid Octavia v tmave budiz i kdyz i tam se tomu divim...
upraveno 1x, naposled 03.12.2015 10:58:54
10:52:50
03.12.2015
vhml
-> Jirik_Tuňák1983 03.12.15 10:12:00: a teď k tomu přidej Rapida, kterej je oktávce ještě podobnější. Hlavně u tmavých barev, kdy není jasně vidět mezera mezi světlem a maskou.
10:12:00
03.12.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 03.12.15 09:40:52: Já se ale lidem nedivím, že si to pletou. Dvě různé třídy a vzhledově skoro stejné auto.
zvětšit Volvo, Saab a jiná sobí spřežení... - obrázek od Jirik_Tuňák1983 vložen 03.12.2015 10:12:00
10:02:35
03.12.2015
MATTESS
K těm H7kám - na FI jsem měl Silverstary a vydržely 2 roky, tj. cca 25t km. Obecně výdrž žárovek se mi zlepšila po instalaci odporového vedení
09:40:52
03.12.2015
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983: tak u aut, kde se nabizi tyhle levny xenony, tak jsou vrchol nabidky a nic lepsiho uz tam neni tak neni moc co vybirat



Spis se setkavam ze si lidi pletou Rapida a Octavii. Ale Superba? Tam uz je to hodne jiny
09:03:36
03.12.2015
Jirik_Tuňák1983
-> castrol 02.12.15 23:07:10: To ještě jde, že si to pletou aspoň ve stejné kategorii. Setkal jsem se s více případy, že si lidi pletou OIII a Superb III. Jednou jsem měl problém i já sám, když stál na semaforech vpředu bílej Zuperb, za ním úplně stejná OIII. Musel jsem se podívat důkladně.
23:07:10
02.12.2015
castrol
-> darabos: tak ja v tom to audi teda nevidim ale na sud sa tesim 3
23:01:46
02.12.2015
darabos
-> castrol: cital som na jednom fore, ze sa to podoba na audi A7 a podobne, a zrazu koment, ze ked dalsia generacia bude S100, tak Skodovka vysudi z nich aj gate 3 3
upraveno 1x, naposled 02.12.2015 23:02:03
22:43:55
02.12.2015
Jirik_Tuňák1983
-> U-Geen 02.12.15 22:40:24: Ony svítí asi jako normální žárofka podle toho co jsem četl, takže jsem to tak i chápal. Sice jsem nerozuměl proč je teda použili, ale asi kuli větší životnosti? Podle mě ale budou lidi kupovat spíše normální žárovky a bixenony.
upraveno 1x, naposled 02.12.2015 22:44:17
22:40:24
02.12.2015
U-Geen
-> Milan 136: ze neni potreba ostrik bych chapal, ale ta nivelace? To pak skoro nechapu proc je potreba u normalnich xenonu :)
22:03:01
02.12.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 02.12.15 21:45:40: Tak tak. Musíš brát v potaz v jakém roce to montovali. To většina výrobců ládovala H4. 40
21:45:40
02.12.2015
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 02.12.15 20:44:38: xenon bez čočky se moc nevidí. Ale byly tam jiný výbojky D x R-s clonkou přímo na tý skleněný trubici. Do čočky jsou D x S - bez clonky
21:42:57
02.12.2015
Milan 136
-> palinator: nejde o teplo, ale výkon4

u škodovky to má třeba Rapid. Jsou to výbojky D5S 25W, teplota 4300K jako u klasických.

Nepotřebují auto nivelaci ani ostřik
zvětšit Volvo, Saab a jiná sobí spřežení... - obrázek od Milan 136 vložen 02.12.2015 21:42:57
21:33:15
02.12.2015
castrol
-> Jirik_Tuňák1983: 3 no k dnesku uz by si mal na jednu splatku 1
21:29:43
02.12.2015
Jirik_Tuňák1983
-> castrol 02.12.15 21:22:52: To bude drahota, to jsem si měl začít dávat do prasátka už v patnácti. 3
21:28:12
02.12.2015
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 02.12.15 21:17:09: Nene, někde jsem to četl, ale nedaří se mi to už najít, páč si nevybavuji, zda to bylo na internetech, nebo nějakém motočasopise. Vyskakujou mi všade bixelofotony. 8
21:21:52
02.12.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 02.12.15 21:12:23: Karkule má v předních světlech H1 + H1 ve světlech s projektorovou čočkou a svítí to až překvapivě dobře. Hlavně to nepraská a vypadá to skoro jako xylofony. 1
21:19:23
02.12.2015
Jarda/felda
nevim co ste dělali s těma fabiema já na ní za 5 let měnil žárovky dvakrát 9
21:17:09
02.12.2015
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:

H7 z FI znám dobře. Táta je měnil furt, hlavně zezačátku co ji měl. V Toledu mám H1 a na ně jsem ještě nesáh. H4 v FII taky furt žijou.



Akorát bych prosil o vysvětlení, proč není potřeba nivelace u xenonů se sníženou teplotou světla. Nemělo by jít spíš o sníženou svítivost?
21:13:36
02.12.2015
francomk
-> Milan 136: Tak tak, H7 stojí za hovno v akomkolvek aute...
21:12:23
02.12.2015
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983: tak tak. H7 se mění furt dokola
20:52:33
02.12.2015
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 02.12.15 20:46:27: To bych si nebyl tak jistej. Pokud nekupuješ jen obyč. žárofky, ale nějaké v hezčí krabičce 3, tak se za dobu životnosti xylofonu dostaneš se všema těma výměnama možná i na větší částku. Nehledě na to jejich topení do plastových parabol. Výdrž třeba H7 všichni známe, že. 1 Tatímu měním H7 každou chvíli na střídačku levé a pravé světlo. El. soustava v pořádku. Ale to znám i z Fabií. Přičemž H1 v hlavních světlech je skoro nesmrtelná a oproti ušudlané H4 v dobrém světle, nebo projekt. čočce aspoň svítí.
20:48:13
02.12.2015
Milan 136
-> palinator: co se táče svítívosti taky bez diskuze1
20:46:27
02.12.2015
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:

A co se týče ceny xenon vs. žárovka, je to taky bez diskuze.3
20:44:38
02.12.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Matthes, záškodník z TechWebu 01.12.15 22:51:58: To se mi dycky líbilo, že dělali i v podstatě klasický paraboly s xenomorfy.

To teď začal dělat i Citroën u nové C4 Picasso. Použili xenomorfy s nižším k. a není potřeba přísluš. jako u klasických xenonů (nivelace atd.). Co se týče životnosti xylofon vs. žárofka, tak je to bez diskuze.
22:51:58
01.12.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jirik_Tuňák1983: To je pekny :-) Ja mam teda stary xenony, co sviti jen dopredu :-D takze to taky nevyuziju :-)
21:55:57
01.12.2015
Jirik_Tuňák1983
21:53:03
01.12.2015
Nwkt
-> Jirik_Tuňák1983: To co nastavuješ na palubním PC, tak se po odpojení baterie resetuje do továrního nastavení co máš nakódováný
20:19:54
01.12.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 01.12.15 20:16:31: Nojo 9. To se asi musí, když se vypouští olej, že? 3

Ti nevím, při výměně batérie u nich se mi nevymazalo ani věci v PPC, ani věci v džůboksu. Tak to asi dycky překlenou tužkovou baterkou. 1
upraveno 1x, naposled 01.12.2015 20:20:50
20:16:31
01.12.2015
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983: pockej, oni odpoji baterku a bude to v haji3
20:13:46
01.12.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 01.12.15 19:20:33: To právě už nevím, ale spíše to xelofotony byly, jinak bych si na to při čumění do návodu nevzpomněl.

Hledal jsem, jak se ukládá sedačka do paměti, v pátek jedu do zervisu na oudržbu, tak potom zase nedosáhnu na pedály. Povedlo se mi ji teď moc dobře nastavit, tak jsem chtěl dát SAVE najisto. 3
19:20:33
01.12.2015
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983: on to resil myslim u nexenonu ne?
18:59:02
01.12.2015
Nwkt
-> Jirik_Tuňák1983: Protože se to vypíná diagnostikou
18:57:43
01.12.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 01.12.15 16:50:42: A proč to Slyni tedy řešil, když to jde přešuknout? Nebo to jde jen u těch hejbacích? 5
16:50:42
01.12.2015
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983: to umí Octávka taky4
15:48:38
01.12.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Včera jsem ještě vyštudoval v návodu, že jak mám na palubovce tlačítko k vypínání natáčení bixelofotonů do zatáček, tak když se podrží to tlačidlo déle, tak se na displeji zobrazí na jaký provoz jsou světla nastavena - tj. pravostranný / levostranný. 1 Někde se to tady řešilo, když onehdá jel Slyni do teho Englandu. Asi to tedy nevyužiju, ale zajímací.
23:19:08
29.11.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jirik_Tuňák1983: Myslim, ze jo covece :-)
22:38:07
29.11.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Matthes, záškodník z TechWebu: To tvoje má taky turbo od Mitsubishi jako já s Dragoušem? Abychom ten přehled značek doplnili. 1
21:16:21
29.11.2015
Milan 136
-> palinator: 1.6 má Garrett, 2.0 jako FCFFB, CFGB taky. ale CEGA má myslím KKK
21:12:27
29.11.2015
palinator
-> Jarda/felda:

TDI pokud vezmu chronologicky, tak to nějak šlo:

obtoky KKK

VTG Garrett rotačky, 85? některý 96 kW a 110 kW

a u PDček se to začlo mrvit půl na půl s KKKčkama.

1,6 maj myslim Garrett

2,0 taky?
21:08:12
29.11.2015
Milan 136
-> palinator: 1.8 TSI třeba, 1.2 myslím taky
upraveno 1x, naposled 29.11.2015 21:09:29
21:06:49
29.11.2015
Jarda/felda
-> palinator 29.11.15 21:04:36: řek bych že benzíny 4 u nafty vládne garret následovanej KKK
21:04:36
29.11.2015
palinator
-> Milan 136:

Který motory maj IHI?
22:29:21
28.11.2015
dragon_cb_cz
-> Matthes, záškodník z TechWebu: eRko je podle mě auto, kde z výroby už moc rezerv nezbylo a většina těch věcí dostává pořádnou čočku... spousta věcí se asi dá "předimenzovat" , ale zrovna turbo zvětšit nemůžou, protože jinak by to zase mělo turbodíru jako prase... ale kdo ví.
22:20:05
28.11.2015
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983: Garrett, KKK-Borg Warner, IHI, jak na jakej motor
22:15:15
28.11.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> dragon_cb_cz: Jasne, tlaci vic, kdyz ma o pul litru vetsi objem a o 100 kW vic, ale i tak by dle me melo vydrzet... Pokud s nim nejezdilo prase nebo neni stazeny no.
Extreme Tyres