Sharan, Alhambra, Galaxy

prohledat
1173 příspěvků (zobrazeno 301 až 350) od 17.07.2012 do 11.01.2024, založil/a vhml
řadit dle data
20:48:44
08.11.2016
Milan 136
-> venni: jo tak nějak by to mohlo být. Ve vagu by to tusím mělo být v přizpůsobení-kanál 1 na 0
17:59:03
08.11.2016
venni
-> Milan 136: ok díkec,okouknu jak složity je se dostat na konektor (doufam že stačí vyhodit kastlík) a pak ve vagu už to u bagů snad zvádnu :D
19:31:22
07.11.2016
Milan 136
-> venni: pokud není vypínač, tak by mělo stačit fyzicky odpojit konektor a vypnout vagem. u tohohle roku by neměl být třeba odpor
upraveno 1x, naposled 07.11.2016 19:31:36
17:46:42
07.11.2016
venni
Chlapci,dnes mi volala známá že si koupili nový povoz.Měl by to být sharan rok snad 04.Ptala se mě,jestli jde vypnout airbag u spolujezdce.Když jsem se tázal zda má v kastlíku zámek na klíč tak prý asi ne (ženská,ale věřím jí,že ho nenašla :) ) takže má někdo zkušenosti jestli stačí jen vagem (kterým umím stále jen pár základních věcí :D ) nebo radši nic neriskovat a prcka cpát dozadu? Táži se,protože auto je ode mě nějakou štreku tak než abych tam jel a něco zkoumal,pozeptám se zděs... díkec
12:34:51
14.10.2016
Peca
Do zamku vedou vrchem 3 draty v konektoru a zespodu 5 dratu v ovalnem konektoru. Ktery konektor muze mit na starost zamykani a odemykani centralu?

A ma Galaxy 1 a 2 shodny el schema centralu? Vsude jsem nasel jen na G1...
upraveno 2x, naposled 14.10.2016 12:57:38
15:49:40
13.10.2016
Pavel P@nkáč
-> Peca: asi určitě a ani se moc nedivím
14:34:49
13.10.2016
Peca
-> Pavel P@nkáč: mozna se jim do te drbacky nechce
13:43:09
13.10.2016
Pavel P@nkáč
-> Peca: na tohle s diagnostikou3 tady se musí zkoušet měnit a měřit
11:40:55
13.10.2016
Peca
-> Pavel P@nkáč: V servise mi tvrdi, ze to bude nejaky mikrospinac v zamku, ze se stejne asi bude muset vymenit. Pritom u ridicovych kabelu funguje normalne. Proc se tak boji kouknout na jednotku nebo draty, nevim. Pry diagnostika neni vsemohouci :-/
upraveno 1x, naposled 13.10.2016 12:13:50
09:51:06
13.10.2016
Pavel P@nkáč
Jo na kabely jsem zapoměl tam koukam jako první, jak píší kluci mrkni tam...
08:13:03
13.10.2016
Don Carlos
-> Peca: To je nemoc SAGů - polámané dráty v tom koleně. Zkus s tím pohýbat a při nejhorším uvidíš a uslyšíš cirkus ve dveřích. Já jsem nezamykal, zamykal, nesvítil, nestahoval, nehrál apod...
21:57:12
12.10.2016
Nwkt
-> Peca: To zjistíš pomocí diag ne? Jestli reaguje zámek, případně dveřní jednotka
21:27:04
12.10.2016
Peca
-> Milan 136: Asi na to kouknu, zitra. Je fakt, ze polamany drat jeste poznam
21:18:41
12.10.2016
Milan 136
-> Peca: v nem to muze byt klidne polamany
21:16:40
12.10.2016
Peca
-> Milan 136: Tam je takovy masivni gumovy koleno, bez zjevneho poruseni. Ale dovnitr asi pustim az servisaky, nejsem elektrikar
21:15:52
12.10.2016
Milan 136
-> Peca: a co kabely v průchodce do dveří?
21:13:40
12.10.2016
Peca
Po pripojeni zamku spolujezdce do ridicovych konektoru odemykani a zamykani funguje normalne. Chyba je tedy pravdepodobne na kabelu mezi ridici jednotkou centralu a zamkem spolujezdce, pripadne v jednotce.

A vypada to, ze skutecne zamceny zamek bez proudu je blokly v jedne poloze.
upraveno 2x, naposled 12.10.2016 21:15:50
19:49:46
12.10.2016
maca
-> Peca: případně zámek jsem sehnal na aukru druhošku nový za 560kč, mam ho na passatu víc jak rok a bez problému 4
19:48:16
12.10.2016
Pavel P@nkáč
-> Peca: kličem by to mělo jit asi vzdy odemknout tamto jsem řešil vzadu tam klič není...
upraveno 1x, naposled 12.10.2016 19:48:40
18:26:07
12.10.2016
Peca
-> Pavel P@nkáč: takze i kdyz ho ted odpojim od vsechn zdroju a zkusim to "nasucho" klicem, tak stejne bude zamceny, zasefovany jako pri poslednim impulzu? Myslim, ze to ma svou jednotku tak jako OCtavka, je to v podstate VW koncern
18:12:26
12.10.2016
Pavel P@nkáč
-> Peca: nevim jestli je v galaxy taky dveřní jednotka ale na octavce to tak dělalo že zamek vžycky držel zasefovany, ale starej zamek muže byt taky KO...mužeš vyzkoušet na řidičových dveřích konektor tam bude stejnej...
18:02:37
12.10.2016
Peca
Kluci, je mozny aby galaxy central nejakym zpusobem kurvil motorky zamku? Zamkly se mi dvere spolujeazdce, bez reakce, takze vysekat zamek ven, sehnat jiny (vrakac), nasadit, opet zamknout a hle - znovu se zamek zamkl a uz se nehne. Nastesti jsem to zkousel s otevrenym dvermi, ty ale ted prozmenu nejdou zavrit.

V servise mi tvrdili, ze se prvni zamek rozbil, a druhy z vrakace byl taky uplne stejne rozbity, ze to by centralem byt nemelo a mam si koupit novou funglovku za 5 tacu, zadny vraky.
Ze bych narazil na dva blby zamky? Nebo to muze delat neco v okruhu centralu, co to proste nepusti? (i kdyz odpojim zamek od elektriky, on nepovoli)
upraveno 2x, naposled 12.10.2016 18:03:25
23:44:13
11.10.2016
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:
U dvouhmoty stejně jako u turba je to o tom, kdo s tim jezdil. Praseti to odejde po 100 tkm, někomu kdo pro to má takový to srdíčko, tak to vydrží 350 tkm.
Další věc je, že to skutečně mohl měnit po 100 tkm a choval se k tomu hezky, ale když to koupil, tak to nemělo 43 254 km, ale 198 463 km 3
upraveno 1x, naposled 11.10.2016 23:44:49
19:36:51
11.10.2016
Čokin
-> Jirik_Tuňák1983: Tak dělat dvouhmotu po 100 tis. to je něco špatně..... bud to byl tahač nebo se něco vysypalo. Já ji dělal při 230 000km.
16:49:48
11.10.2016
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 11.10.16 15:20:23: Spíše jsou zarážející inzeráty, kdy někdo prodává auto a uvádí, kdy se co dělalo. Rozvody....atd... a pak je tam napsáno, že se ve 100 000 dělala dvouhmota a spojka. To zní děsivě, neboť je to za jiné dukáty, než obyč. spojka na 120ku apod.
15:25:27
11.10.2016
minno
-> palinator: 3
15:20:23
11.10.2016
palinator
-> MisakusX:
Ale pozor! Nezapomeň že každej nafťák má turbo co se na rozdíl od benzínu kazí, čerpadlo, vstřiky, dvouhmotu, zamrzlou naftu, dieselgate, patří jenom do traktoru a vůbec fšecko fpiči. 3
09:39:11
11.10.2016
MisakusX
-> vhml: To přece není šetření za každou cenu. Naopak myslím, že ve výsledku by byly moje náklady v tomhle autě s LPG vyšší než s naftou. Každému, co se mu hodí nejvíc, tvé priority jsou možná jiné, ale plyn v Sharanovi nechci z více důvodů, o kterých jsme tu už psali - nejen kvůli ceně zařízení, která se bude oproti naftě vracet dlouho (a v některých případech se nevrátí vůbec), ale také kvůli neustálému řešení, kam s rezervním kolem. Když jsem chtěl auto na delší cesty a polétání po okolí, ve kterém se mi s mojí rodinou plyn vyplatí, koupil jsem dvojkovou Oktávku s továrním plynem, ale když jsem chtěl něco univerzálního, velkého, těžkého, tak jsem holt vybral auto, které v sobě ty dobré vlastnosti kombinuje už v základu na naftě.
08:35:48
11.10.2016
vhml
-> MisakusX 10.10.16 22:53:56: mám ten torroid no 3 Holt nesmíš šetřit za každou cenu
upraveno 1x, naposled 11.10.2016 08:36:05
22:53:56
10.10.2016
MisakusX
-> vhml: Pač se na to díváš jinak, než já - když tam máš malé dítě a středně velké dítě, máš tam buď kočárek, nebo kolo (v mém případě obojí) + dva miliony dalších nesmyslů, tchýni posadíš do třetí řady, aby ti nekafrala do řízení a děti vytvářely přirozenou bariéru, takže válcová nádrž nepřipadá do úvahy, torroid ve venkovním provedení je drahý a tímhle autem bych bez plnohodnotné rezervy nikam nejel. Stavební věci jsou jasný. Obecně je to velký a těžký auto, tak se do něj ta nafta hodí víc.
21:25:27
10.10.2016
vhml
-> MisakusX 10.10.16 21:23:05: nějak nerozumím co má převoz dětí a tchýně společného s LPG 3
21:23:05
10.10.2016
MisakusX
-> vhml: Upřímnně, já jsem plynař tělem i duší, zatím jsem ho měl ve všech autech, ale do rodinného MPV, které bude používáno na převoz dětí, velkých věcí na stavbu, tchýně na dovolenou, tam je prostě zbytečné investovat do LPG, prostě se myšlenka využití toho auta a nepraktičnosti spojené s plynem podle mého vylučují.
13:06:43
10.10.2016
vhml
-> MisakusX 10.10.16 13:03:09: já jezdím se 180 koněma za nějakejch 11,5 LPG. Zkus to s naftou 3

Ale jinak 2,0 bych asi taky nedoporučil. Jízdní projev v tak velkým autě bude silně nedostatečnej. Jinak je to celkem nesmrtelnej stabilák.
13:03:09
10.10.2016
MisakusX
-> peter13789: Teď jsem to velmi dlouze řešil, protože jsem také kupoval SAGa a pro tohle auto je ten plyn dost zcestná věc. auta, která jsem s tím potkal, měla spotřeby 14 l/100, což je děsivé ve srovnání s tím, jak to auto jezdí na naftu.
20:08:36
04.10.2016
peter13789
Pani nejake recenzie na 2,0 bemzin v prvej generacie galaxy? Pripadne spolahlivost po pripadnej prestavbe na plyn?
12:18:42
26.05.2016
vhml
Co Sharan a 5 stupnovy Tiptronic? Brát , nebrat? Jak zkontrolovat stav?
11:54:23
20.05.2016
Doyle
-> Jirik_Tuňák1983: jo to vím, právě jsou i dětské autosedačky co se otáčejí proti směru (mají takovou podpůrnou tyč.
-> Jarda/felda: jestli to je i teď u nových aut. Teď se to dost zpřísňuje.
-> vhml: já osobně mám Espace a tam má každá sedačka svůj pás, spíš mi jde o to, co na to PČR, pojišťovna při případné havárii a jak reagujou na otočené sedačky airbagy? Teda mam za to, že se nafouknou jen do boků.
19:58:20
19.05.2016
vhml
-> Doyle 19.05.16 13:38:19: to se otočí i s pásama? U Sharanu bez pásů, tudíž za jízdy nelze.
15:55:09
19.05.2016
Jarda/felda
-> Doyle 19.05.16 13:38:19: asi to pujde, některý autobusy taky maji sedadla proti směru jízdy
13:56:17
19.05.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Doyle 19.05.16 13:38:19: Dítě ve vajíčku taky může jezdit proti směru jízdy.
13:38:19
19.05.2016
Doyle
není to úplně k tématu, ale věděl by někdo jak je to se sezením proti směru jízdy? Třeba Multivan má otočnou druhou řadu sedadel. Jak je to za jízdy? Co říká legislativa?
23:36:46
09.05.2016
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:
Hlavy jsou určitě jiný u 1,6?

-> Čokin:
Podle Wiki ano.

A Wiki mi i připomněla že byly i čistě Fordí 2,0 TDCi vycházející z TDDi... to měly bejt ty sráče s mizerným vstřikováním Delphi a tranzitoidním zvukem. Ale to se do Galaxy nejspíš nedávalo.
23:10:53
09.05.2016
Čokin
-> palinator: A u 2,2 v dodávkách je to tuším přesně naopak ne ?
22:00:05
09.05.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Karel. 09.05.16 21:55:29: I hlavy jsou stejný?
21:55:29
09.05.2016
Karel.
-> palinator: ano je
-> Jirik_Tuňák1983: co vim tak focus a spol maji motor bez rypani uplne stejnej.navic objednavam vetsinou dily z famko peugeot,protoze ford ma drazsi dily:o))
20:08:20
09.05.2016
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 09.05.16 20:00:59: Jenom jestli se v tom odzkoušeném a spolehlivém motoru od teho Fordu zase nedrapali. Většinou co převzali a rozdrapali za moc nestálo.
20:07:47
09.05.2016
Sejki - zrušená registrace
-> palinator: jj
20:00:59
09.05.2016
palinator
-> Karel.:
2,0 TDCI je 2,0 HDI od PSA jestli se nemýlím...
16:06:56
09.05.2016
Karel.
Máte někdo zkušenost s Ford Galaxy III a motorem 2.0Tdci? Kolik to tak vydrží? Kupovat s 300tis na tacho je sebevražda? Spotřební materiál neřeším, jde mi o motor.Díky
23:09:00
14.12.2015
vhml
Potřeboval bych jednu softwarovou radu. Jezdím na plyn. A na plyn má ten motor ( 1,8T, AJH )samozřejmě trochu rozhozený adaptace a časem zlenivý. Stačí zapřáhnout plaťák, nebo ject na benzín a motor pak zase výrazně ožije a má stejnej elán na plyn jako na benzín. Zpravidla to vydrží jen podobnou dobu, jakou tomu předcházela jízda na benzín, nebo větší a delší zátěž.

Kterak se toho zbavit? Předpokládám, že jednotka má nějakou aktivní snahu o adaptaci, kterou si to rozesírá...
Extreme Tyres