Netušíte jak na první generaci vyndat panel climatronicu? Za boha mi nejde ven. Musím prvně vyndat celéj ten rámeček kolem? Kterej taky nejde
:-)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Sharan, Alhambra, Galaxy
17:44:07
29.01.2017
29.01.2017
vhml
17:44:02
09.01.2017
09.01.2017
Čokin
-> palinator: Joo byli to ony, udělal jsem je všechny a dobrý.
-> vhml: Kamarád ted pořídil krásného Sharana 2003 verze ještě bez dpfka , 4x4 , udělal spojku, rozvody , brzdy a zjistil, že ta jeho stará I generace stejně přilnula k srdci. Takže nakonec pustil tu II. zase do světa
Mít v tu chvíli 100ku navíc a vědět, že mě někdo za tu mou dá 100 tak neváhám, ale dostal bych za ní tak 85 a to jsem ji dal komplet do richtiku. Takže si říkám, že spolu postavíme barák a pak snad spolu i zestárnem
-> vhml: Kamarád ted pořídil krásného Sharana 2003 verze ještě bez dpfka , 4x4 , udělal spojku, rozvody , brzdy a zjistil, že ta jeho stará I generace stejně přilnula k srdci. Takže nakonec pustil tu II. zase do světa
Mít v tu chvíli 100ku navíc a vědět, že mě někdo za tu mou dá 100 tak neváhám, ale dostal bych za ní tak 85 a to jsem ji dal komplet do richtiku. Takže si říkám, že spolu postavíme barák a pak snad spolu i zestárnem
09:47:52
09.01.2017
09.01.2017
vhml
Já teď koukal po druhým faceliftu, že bych obměnil techniku, ale když jsem viděl, že je to akce pomalu za 200t. aby to mělo význam a dostal bych za to v podstatě úplně stejný auto, tak jsem zase rychle vychladnul
21:10:28
08.01.2017
08.01.2017
palinator
-> Petkar:
Ale posilovač je první od vývěvy a dál je to už stažený na menší průměr. Octa co měla děravou hadici k zásobníku, tak brzdila uplně normálně, ale turbo se nedokázalo zavřít.
Ale posilovač je první od vývěvy a dál je to už stažený na menší průměr. Octa co měla děravou hadici k zásobníku, tak brzdila uplně normálně, ale turbo se nedokázalo zavřít.
20:55:44
08.01.2017
08.01.2017
Karel.
Tak jsem po 2 letech opět koupil Galaxy II Chtěl jsem sice III generaci, ale tohle byl dobrý kup.
20:53:42
08.01.2017
08.01.2017
Petkar
Hlavně bacha na brzdy... ten podtlak ovládá i posilovač a občas může nečekaně vynechat...
20:46:15
08.01.2017
08.01.2017
palinator
-> Čokin:
Kdybys dělal podtlakový hadičky, tak se musej vyměnit VŠECHNY, opakuji VŠECHNY, i ty, kterým na první pohled nic není. Jinak si budeš myslet, že jsou OK, bude to nima, budeš řešit jiný kraviny, strávíš nad tim hodiny času a nakonec zjistíš, že to byla ta krásná, která byla první na ráně.
Kdybys dělal podtlakový hadičky, tak se musej vyměnit VŠECHNY, opakuji VŠECHNY, i ty, kterým na první pohled nic není. Jinak si budeš myslet, že jsou OK, bude to nima, budeš řešit jiný kraviny, strávíš nad tim hodiny času a nakonec zjistíš, že to byla ta krásná, která byla první na ráně.
12:26:37
08.01.2017
08.01.2017
Nwkt
-> Čokin: Co že máš za motor? Bude to nejspíš padlý v nouzi
11:56:01
08.01.2017
08.01.2017
Jarda/felda
-> Čokin 08.01.17 11:37:58: jo po nastartování se musí tyčka na turbu na doraz zatáhnout do turba
11:49:42
08.01.2017
08.01.2017
MISCHO
Najcastejsie je to regulacny ventil na turbe ta podtlakova banka. Bud prepusta membrana alebo je to zhrdzavene a nevladze ten podlak stiahnut tu tycku.
11:37:58
08.01.2017
08.01.2017
Čokin
-> MISCHO: Díky mrknu, možná něco těd v těch mrazech zůstalo viset nebo umřelo.
11:29:54
08.01.2017
08.01.2017
MISCHO
Skontroluj podtlakove ovladanie turba. Samotne hadicky ,regulacny ventil N75 a samotny podtlakovy regulator na turbe.
11:25:09
08.01.2017
08.01.2017
Čokin
Pánové, přestalo mě táhnout turbo respektive se ztratil zátah okolo těch 2200 ot/min. Zajímavé je, že jinak se to nějak neprojevuje, žádné syčení, žádný černý dým za autem, jen to prostě netáhne jakoby turbo neseplo.
Nevím jestli to může být naftou před 3 dny jsem takoval Vervu kvůli mrazům, ale včera jsem tam šupnul obyč Shell Full Diesel. Je možné že něco mohlo přimrznout, a co? Auto stává venku, ale na udržovacím zdroji.
Starty a vše ostatní stadartní včetně teplot. Jen se prostě ztratil ,,turbo" efekt.
Nevím jestli to může být naftou před 3 dny jsem takoval Vervu kvůli mrazům, ale včera jsem tam šupnul obyč Shell Full Diesel. Je možné že něco mohlo přimrznout, a co? Auto stává venku, ale na udržovacím zdroji.
Starty a vše ostatní stadartní včetně teplot. Jen se prostě ztratil ,,turbo" efekt.
19:43:57
04.01.2017
04.01.2017
Čokin
-> Karel.: Jdu do toho, rovnou to překopu na nezávislé s GSM modulem .
19:37:32
04.01.2017
04.01.2017
Nwkt
-> Bohyn: Předělej to rovnou na nezávislý topení
19:34:55
04.01.2017
04.01.2017
Karel.
-> Čokin: jako je i není, ale když mi to fungovalo, tak to bylo naprosto geniální, takže pusť se do toho
19:33:22
04.01.2017
04.01.2017
Čokin
-> Karel.: Jooo ted jsem trochu pročetl Seat forum a asi tuším jak tenký led funkčnosti to je
19:26:12
04.01.2017
04.01.2017
Karel.
-> Čokin: Proč v kufru? Bufík je před LZ kolem přišroubovanej k podlaze, vcelku dobrej přístup
19:25:04
04.01.2017
04.01.2017
Karel.
-> Čokin: hlavně to opravíš a zase se něco vysere
-> Bohyn: když dáš klíček do první polohy, tak by pomocný čerpadlo na vodu mělo běžet. Máš keramickou nebo obyč svíčku? Doporučuju měnit za keramiku, pokud ti to kouřilo, tak je sítko KO. Měl jsi to na diagnostice?
-> Bohyn: když dáš klíček do první polohy, tak by pomocný čerpadlo na vodu mělo běžet. Máš keramickou nebo obyč svíčku? Doporučuju měnit za keramiku, pokud ti to kouřilo, tak je sítko KO. Měl jsi to na diagnostice?
18:56:36
04.01.2017
04.01.2017
Čokin
-> vhml: Ty 1,8ky tam v originále nemají nic? Jen přípravu dle Tdiček ?
18:40:09
04.01.2017
04.01.2017
vhml
Já už mám benzínovýho bufíka od října nachystanýho v krabici. Tak snad ho tam letos dám :-D
18:23:32
04.01.2017
04.01.2017
Čokin
-> Bohyn: Předpokládám, že musím rozebrat celou levou stranu v kufru.
18:19:25
04.01.2017
04.01.2017
Bohyn
-> Čokin: propojil jsem plastovou trubkou a vnějším průměru 20mm. Délka +- 20cm. Do přívodu nafty jsem natočil šroubek a konektor dal do pytliku a jezdim
18:14:34
04.01.2017
04.01.2017
Čokin
-> Karel.: Říkáš vyser se Čokine na to a nech je v servisu vyměnit čerpadlo
18:13:08
04.01.2017
04.01.2017
Čokin
-> Bohyn: Ahoj, podávám Ti ruku. Už třetí zimu si říkám, že to musím vyřešit ale najednou je jaro a už mě to netrápí.
Kkdyž jsem to měl v servisu tak mě prý odešlo čerpadlo asi prý za 4500,- říkal jsem si že si to zkusím kuchnout sám ale vidím, že jsi rychlejší. Rád se zučastním tohoto projektu. Na Bazoši jsem našel inzerat na prodej dvou bufíku (verze 3 a 4,5kw) ale říkal jsem si, že to prvně rozhodím.
Takže říkáš vytáhnout a hadice topení proppojit trubkou. Jaký jsi dával pruměr at vím co nachystat ?
Kkdyž jsem to měl v servisu tak mě prý odešlo čerpadlo asi prý za 4500,- říkal jsem si že si to zkusím kuchnout sám ale vidím, že jsi rychlejší. Rád se zučastním tohoto projektu. Na Bazoši jsem našel inzerat na prodej dvou bufíku (verze 3 a 4,5kw) ale říkal jsem si, že to prvně rozhodím.
Takže říkáš vytáhnout a hadice topení proppojit trubkou. Jaký jsi dával pruměr at vím co nachystat ?
18:12:22
04.01.2017
04.01.2017
Bohyn
-> Karel.: To ještě ani nevím. Tuhle jak bylo dost pod nulou, tak lehce bílé kouřilo, tak tam asi nějaká nafta šla. Nejdřív propojim čidlo teploty vpředu u stěračů a pak by mělo i čerpadlo běhat né?
18:08:53
04.01.2017
04.01.2017
Karel.
-> Bohyn: já to opravoval na svým, je to vcelku nekonečná práce Funguje ti vůbec čerpadlo co je v motorovým prostoru?
18:00:26
04.01.2017
04.01.2017
Bohyn
Naftový přihřívač Sharan....řešil někdo? Jako na většině těchto aut nefunguje. Na VW clubu se píše o výměně svíčky popřípadě sítka na svíčce, ale mě se ještě ani topení nepodařilo rezebrat. Nikdy nebylo rozebrané a hliník za 10 let pod autem udělal své. Většina těch dlouhých šroubů utrženo. Má cenu se tím dál zaobírat? Neřešil někdo něco v podobném stavu? Topení jsem vyndal, hadice propojil topenářskou trubkou a auto se ted dokonce rychleji ohřeje než když tam nefunkční topení bylo zapojeno na oběh vody. Ale jakmile je pod nulou interiér se prostě nevytopí.
20:48:44
08.11.2016
08.11.2016
Milan 136
-> venni: jo tak nějak by to mohlo být. Ve vagu by to tusím mělo být v přizpůsobení-kanál 1 na 0
17:59:03
08.11.2016
08.11.2016
venni
-> Milan 136: ok díkec,okouknu jak složity je se dostat na konektor (doufam že stačí vyhodit kastlík) a pak ve vagu už to u bagů snad zvádnu :D
19:31:22
07.11.2016
07.11.2016
Milan 136
-> venni: pokud není vypínač, tak by mělo stačit fyzicky odpojit konektor a vypnout vagem. u tohohle roku by neměl být třeba odpor
17:46:42
07.11.2016
07.11.2016
venni
Chlapci,dnes mi volala známá že si koupili nový povoz.Měl by to být sharan rok snad 04.Ptala se mě,jestli jde vypnout airbag u spolujezdce.Když jsem se tázal zda má v kastlíku zámek na klíč tak prý asi ne (ženská,ale věřím jí,že ho nenašla :) ) takže má někdo zkušenosti jestli stačí jen vagem (kterým umím stále jen pár základních věcí :D ) nebo radši nic neriskovat a prcka cpát dozadu? Táži se,protože auto je ode mě nějakou štreku tak než abych tam jel a něco zkoumal,pozeptám se zděs... díkec
12:34:51
14.10.2016
14.10.2016
Peca
Do zamku vedou vrchem 3 draty v konektoru a zespodu 5 dratu v ovalnem konektoru. Ktery konektor muze mit na starost zamykani a odemykani centralu?
A ma Galaxy 1 a 2 shodny el schema centralu? Vsude jsem nasel jen na G1...
A ma Galaxy 1 a 2 shodny el schema centralu? Vsude jsem nasel jen na G1...
15:49:40
13.10.2016
13.10.2016
Pavel P@nkáč
-> Peca: asi určitě a ani se moc nedivím
14:34:49
13.10.2016
13.10.2016
Peca
-> Pavel P@nkáč: mozna se jim do te drbacky nechce
13:43:09
13.10.2016
13.10.2016
Pavel P@nkáč
-> Peca: na tohle s diagnostikou tady se musí zkoušet měnit a měřit
11:40:55
13.10.2016
13.10.2016
Peca
-> Pavel P@nkáč: V servise mi tvrdi, ze to bude nejaky mikrospinac v zamku, ze se stejne asi bude muset vymenit. Pritom u ridicovych kabelu funguje normalne. Proc se tak boji kouknout na jednotku nebo draty, nevim. Pry diagnostika neni vsemohouci :-/
09:51:06
13.10.2016
13.10.2016
Pavel P@nkáč
Jo na kabely jsem zapoměl tam koukam jako první, jak píší kluci mrkni tam...
08:13:03
13.10.2016
13.10.2016
Don Carlos
-> Peca: To je nemoc SAGů - polámané dráty v tom koleně. Zkus s tím pohýbat a při nejhorším uvidíš a uslyšíš cirkus ve dveřích. Já jsem nezamykal, zamykal, nesvítil, nestahoval, nehrál apod...
21:57:12
12.10.2016
12.10.2016
Nwkt
-> Peca: To zjistíš pomocí diag ne? Jestli reaguje zámek, případně dveřní jednotka
21:27:04
12.10.2016
12.10.2016
Peca
-> Milan 136: Asi na to kouknu, zitra. Je fakt, ze polamany drat jeste poznam
21:18:41
12.10.2016
12.10.2016
Milan 136
-> Peca: v nem to muze byt klidne polamany
21:16:40
12.10.2016
12.10.2016
Peca
-> Milan 136: Tam je takovy masivni gumovy koleno, bez zjevneho poruseni. Ale dovnitr asi pustim az servisaky, nejsem elektrikar
21:15:52
12.10.2016
12.10.2016
Milan 136
-> Peca: a co kabely v průchodce do dveří?
21:13:40
12.10.2016
12.10.2016
Peca
Po pripojeni zamku spolujezdce do ridicovych konektoru odemykani a zamykani funguje normalne. Chyba je tedy pravdepodobne na kabelu mezi ridici jednotkou centralu a zamkem spolujezdce, pripadne v jednotce.
A vypada to, ze skutecne zamceny zamek bez proudu je blokly v jedne poloze.
A vypada to, ze skutecne zamceny zamek bez proudu je blokly v jedne poloze.
19:49:46
12.10.2016
12.10.2016
maca
-> Peca: případně zámek jsem sehnal na aukru druhošku nový za 560kč, mam ho na passatu víc jak rok a bez problému
19:48:16
12.10.2016
12.10.2016
Pavel P@nkáč
-> Peca: kličem by to mělo jit asi vzdy odemknout tamto jsem řešil vzadu tam klič není...
18:26:07
12.10.2016
12.10.2016
Peca
-> Pavel P@nkáč: takze i kdyz ho ted odpojim od vsechn zdroju a zkusim to "nasucho" klicem, tak stejne bude zamceny, zasefovany jako pri poslednim impulzu? Myslim, ze to ma svou jednotku tak jako OCtavka, je to v podstate VW koncern
18:12:26
12.10.2016
12.10.2016
Pavel P@nkáč
-> Peca: nevim jestli je v galaxy taky dveřní jednotka ale na octavce to tak dělalo že zamek vžycky držel zasefovany, ale starej zamek muže byt taky KO...mužeš vyzkoušet na řidičových dveřích konektor tam bude stejnej...
18:02:37
12.10.2016
12.10.2016
Peca
Kluci, je mozny aby galaxy central nejakym zpusobem kurvil motorky zamku? Zamkly se mi dvere spolujeazdce, bez reakce, takze vysekat zamek ven, sehnat jiny (vrakac), nasadit, opet zamknout a hle - znovu se zamek zamkl a uz se nehne. Nastesti jsem to zkousel s otevrenym dvermi, ty ale ted prozmenu nejdou zavrit.
V servise mi tvrdili, ze se prvni zamek rozbil, a druhy z vrakace byl taky uplne stejne rozbity, ze to by centralem byt nemelo a mam si koupit novou funglovku za 5 tacu, zadny vraky.
Ze bych narazil na dva blby zamky? Nebo to muze delat neco v okruhu centralu, co to proste nepusti? (i kdyz odpojim zamek od elektriky, on nepovoli)
V servise mi tvrdili, ze se prvni zamek rozbil, a druhy z vrakace byl taky uplne stejne rozbity, ze to by centralem byt nemelo a mam si koupit novou funglovku za 5 tacu, zadny vraky.
Ze bych narazil na dva blby zamky? Nebo to muze delat neco v okruhu centralu, co to proste nepusti? (i kdyz odpojim zamek od elektriky, on nepovoli)