skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Sharan, Alhambra, Galaxy
12:10:03
06.11.2014
06.11.2014
Peca
Kdyby chtel nekdo pekny budiky na II. Galaxy s funkcnim ceskym poloDOTem, mam tu jedny svoje navic na motorizaci TDi 85kW.
22:25:24
30.10.2014
30.10.2014
U-Geen
-> vhml: akorat soused s TDi ted nenastartuje :-)) joo, tyhle faily znam.
20:59:15
30.10.2014
30.10.2014
Karel.
-> vhml: hlavně, že jsi na to přišel
20:21:54
30.10.2014
30.10.2014
Jarda/felda
-> vhml 30.10.14 20:21:10: takže vlastní chyba která by nikoho nenapadla
20:21:10
30.10.2014
30.10.2014
vhml
-> Jarda/felda 30.10.14 20:17:48: ne. Prvně umřela komfortka, tak jsem koukal na pojistky. A pak jsem jí omylem nedal zpátky, ale do vedlejšího neobsazenýho slotu
20:17:48
30.10.2014
30.10.2014
Jarda/felda
-> vhml 30.10.14 18:57:56: takže pojistka na oko dobrá a ve skutečnosti špatná ? s timhle sem se taky potrápil :D ted už pojistky propískávám když si nejsem jistej
18:58:12
30.10.2014
30.10.2014
Nwkt
-> vhml:
18:57:56
30.10.2014
30.10.2014
vhml
Víte jak po třech dnech zoufalství opravíte centrální zamykání na benzínovým autě? Vyndáte pojistku z předehřevu nafty a vrátíte jí do centrálního zamykání ....
10:36:45
30.10.2014
30.10.2014
jate-line
-> Karel.: JJ už to koumám na stránkách Vifu.
10:35:39
30.10.2014
30.10.2014
Karel.
-> jate-line: nene na benzín a diesel je jinej VIF
10:13:41
30.10.2014
30.10.2014
jate-line
Je s tím Vifem pakárna hlavně v zimě, nesmí to být někde v mrazu, ale když člověk bere do plna tak se to určitě vyplatí. Taky leju někdy 2násobné dávky a naftový filtr (po třech letech) byl uvnitř jako nový.
Do benálu jsem to zatím nezkoušel, ale tam je jiný ten aditiv nebo je to samé?
Do benálu jsem to zatím nezkoušel, ale tam je jiný ten aditiv nebo je to samé?
09:53:34
30.10.2014
30.10.2014
Karel.
-> vhml: taky bych to tak chápal, ale na ty vstřiky je to tak i tak lepší to tam dát
09:40:54
30.10.2014
30.10.2014
vhml
-> Karel. 30.10.14 09:34:25: dopisoval jsem si s VIFem ohledně aditivování 100 oktanů. Prej to nebude mít zdaleka takovej přínos jako u obyčejné 95, ale rozhodně to není na škodu ani v dvojnásobném množství...
09:34:25
30.10.2014
30.10.2014
Karel.
-> jate-line: Mám taky PD, proto kvůli vstřikům radši kvalitní, nejsem tak bohatej,abych kupoval levný věci
Dle mě je to taky hovadina, jen mě zajímá názor ostatních. Tam hlavně tomu to nemá jak ublížít. Dávám normálně dle návodu a hotovo
Dle mě je to taky hovadina, jen mě zajímá názor ostatních. Tam hlavně tomu to nemá jak ublížít. Dávám normálně dle návodu a hotovo
09:03:00
30.10.2014
30.10.2014
jate-line
-> Karel.: Velká blbost, leju tam vif v létě i v zimě, beru jak prémiovou tak klasiku snažím se jen u ověřených pump, protože mám PD (více přísad neuškodí, ale není to že čím víc tím to líp pojede)
08:28:08
30.10.2014
30.10.2014
Karel.
Malej dotaz používáte někdo VIF na zimu? Beru naftu pouze OMV a Benzina a to ještě tu dražší variantu (vervu) a někde jsem četl, že VIF může v téhle kombinaci uškodit, že buď horší naftu a VIF a nebo jen lepší bez přísad, zdá se mi to jako dost velká blbost, ale zajímali by mě vaše názory.
21:58:39
29.10.2014
29.10.2014
vhml
-> Pavel P@nkáč 29.10.14 21:55:38: většinu jo, ale všechny taky ještě ne.
Ale auto normálně zabliká, zhasne se, ale zámky se nezamknou.
Ale auto normálně zabliká, zhasne se, ale zámky se nezamknou.
21:57:59
29.10.2014
29.10.2014
vhml
-> Pavel P@nkáč 29.10.14 21:53:50: když opravu všeho ostatního stačilo jen odpojit baterku...
21:55:38
29.10.2014
29.10.2014
Pavel P@nkáč
-> vhml: vždycky začínám pojistkama při takovejhle zavadach ale to už jsi kontroloval určitě
21:54:06
29.10.2014
29.10.2014
Nwkt
-> vhml: Se stav, můžeme vyzkoušet různý verze. Mě se třeba taky climatronick nebavil po KKLku, bylo potřeba změnit nastavení portu ...
21:53:50
29.10.2014
29.10.2014
Pavel P@nkáč
-> vhml: tak smazaní ti nepomuže na to zapomeň
21:52:44
29.10.2014
29.10.2014
vhml
-> Pavel P@nkáč 29.10.14 21:50:46: Zkusím se do ní teprve dostat. S vagem 304 se údajně nebaví. Zkusím někde napojit něco lepšího. Třeba to bude jen o smazání nějaký kraviny.
21:50:46
29.10.2014
29.10.2014
Pavel P@nkáč
-> vhml: to jsou takove nejčastější problemy s komfortkou, u passatu nesvití lampičky v každym druhým...ja bych asi šel po komfortce nejlepe pujčit se stejnym čislem od nekoho na vyzkoušení, ale vím že to není zrovna jednoduchy řešení...
21:36:21
29.10.2014
29.10.2014
vhml
-> Pavel P@nkáč 29.10.14 21:30:59: okna chodili i předtím. Lampičky začali svítit po odpojení a znovu připojení baterky. Teď funguje všechno kromě zámků a kontrolky vyhřívání předního okna ( ale ta řekněme třeba umřela, vyhřívání funguje )
21:30:59
29.10.2014
29.10.2014
Pavel P@nkáč
-> vhml: a okna chodí a vnitřní lampičky svití?
21:16:21
29.10.2014
29.10.2014
vhml
-> Kubis09 29.10.14 21:08:34: mě to ale píše jen při komunikaci s komfortní jednotkou
21:08:34
29.10.2014
29.10.2014
Kubis09
hm tuto hlášku mi taky píše vag, donedávna jel v pohodě. Asi umřel :D
zkusim toto
dieselpower.cz/forum/view topic.php?p=970470&a...
zkusim toto
dieselpower.cz/forum/view topic.php?p=970470&a...
21:02:29
29.10.2014
29.10.2014
vhml
Tak jsem se maličko hnul z místa. Po odpojení a znovu připojení baterky už funguje vše kromě centrálu a otevírání kufru.
Zkusil jsem se VAGem připojit na adresu 09, vypsalo mi to multifunkční jednotku 7M0 962 258 K, ale nekomunikuje to s ní. Napíše mi to po chvíli Příliš mnoho chyb během přenosu ( nebo něco v tom smyslu )
Tuší někdo jak pokračovat dál?
Zkusil jsem se VAGem připojit na adresu 09, vypsalo mi to multifunkční jednotku 7M0 962 258 K, ale nekomunikuje to s ní. Napíše mi to po chvíli Příliš mnoho chyb během přenosu ( nebo něco v tom smyslu )
Tuší někdo jak pokračovat dál?
21:43:34
28.10.2014
28.10.2014
vhml
-> Nwkt 28.10.14 21:37:47: zkusím. Podle mě to zkurvili ty Hidky, protože jsem odemkl, ale po odjezdu už nefungovalo nic. Akorát stropní hodiny umřeli o tři rozsvícení dýl.
BTW: Prodám HIDky H4
BTW: Prodám HIDky H4
21:37:47
28.10.2014
28.10.2014
Nwkt
-> vhml: Má, může bejt kouslá - např. po startu těch hidek
21:37:21
28.10.2014
28.10.2014
vhml
-> Nwkt 28.10.14 21:35:12: Bateku jsem neodpojoval. To má nějaký logicky opodstatnění k opravě?
Pojistky jsem měl dneska skoro všechny venku jestli není něco prasklýho. Pak jsou tam ještě nějaký, co jsem bez nářadí nevyndal, nebyl jsem v dílně.
Pojistky jsem měl dneska skoro všechny venku jestli není něco prasklýho. Pak jsou tam ještě nějaký, co jsem bez nářadí nevyndal, nebyl jsem v dílně.
21:36:49
28.10.2014
28.10.2014
suri
odpojiť baterku ak sa preberie tak asi odchádza komfortka
21:35:12
28.10.2014
28.10.2014
Nwkt
-> vhml: Baterku jsi zkoušel odpojit? Projít pojistky na baterce jestli nejsou zaoxidovaný ...
21:34:19
28.10.2014
28.10.2014
vhml
-> Nwkt 28.10.14 21:32:34: 46 se mi nehlásí. Ale nevím kde to má bejt.
21:32:34
28.10.2014
28.10.2014
Nwkt
-> vhml: Komfort se nehlásí, akorát nevím pod jakou adresou to budeš mít, 46?
21:29:10
28.10.2014
28.10.2014
vhml
Dnes ráno mi pro změnu přestala fungovat většina elektroniky - centrál nezamknu, kufr neotevřu, blinkry, dálková světla, hlídání žárovek, hodiny, vyhřívání oken, stěrače. Tuší někdo odkud hledat problém? Pojistky jsou všechny v pořádku. Na jaké adrese je nějaká jednotka co to může řídit? Ve vagu se mi ohlásí jen motor, abs a přístrojovka. Dost možná to má něco společného s včerejší montáží HID světel ( včera ale fungovalo vše a dlouho jsem si s tím hrál ) .
07:42:25
27.10.2014
27.10.2014
vhml
Mám podezření, že mi nefunguje čidlo klepání ( 1,8T AJH ) pokud táhnu plaťák tak v oblasti nejvyššího kroutaku to detonuje jako prase, musím ject o kvalt níž a do všech kopců točit 4000.
Kterak zdiagostikovat, že fakt nefunguje? Stává se, že odejde nebo může bejt chyba jinde? Kde na motoru ho vůbec hledat?
Kterak zdiagostikovat, že fakt nefunguje? Stává se, že odejde nebo může bejt chyba jinde? Kde na motoru ho vůbec hledat?
13:16:30
23.10.2014
23.10.2014
Karel.
nemáte někdo zájem o motorek přídavnýho vodního čerpadla? Na bufík
číslo BOSCH: 0392020073
www.autosip.cz/detail/... /vodni-cerpadlo-pro-bosch- d5wz-audi-ford-seat-vw-t4- sharan-0392020073
cena 2000kč, úplně nové, případně dohoda
číslo BOSCH: 0392020073
www.autosip.cz/detail/... /vodni-cerpadlo-pro-bosch- d5wz-audi-ford-seat-vw-t4- sharan-0392020073
cena 2000kč, úplně nové, případně dohoda
22:42:47
22.10.2014
22.10.2014
Karel.
-> Pavel P@nkáč: ¨tak jsou tam 3 těsnění a vím, že ty gumy vevnitř už občas netěsní jak mají, o nátrubku vím, ale chci to sundat celý.
22:25:25
22.10.2014
22.10.2014
dragon_cb_cz
-> darklord: Mě zatím ŤUK ŤUK slouží a snad vydrží než bude nástupce. Stejně jako všechno ostatní co je na tom motoru původní... tzn všechno
21:58:39
22.10.2014
22.10.2014
darklord
-> dragon_cb_cz: moja ma 320 tiez, ale uz odkedy som auto pri 250k kupil viem ze je v riti, nova sedi v garazi pod ponkom ale nejsou lidi na to aby sa to spravilo (ved to poznas, ked uz sa v tom rypat tak sa vymenia gufera na spajzke, pretesni motor, atd vsecky prace na ktore treba motor/spajzku von) - a ked sa to vezme kolek a kolem, tak je to na tri dni bez auta...
21:51:20
22.10.2014
22.10.2014
Pavel P@nkáč
-> Karel.: a co chceš přetěsňovat? ten nahubek se me taky vyklal a pořadně to neposilovalo , stačí ho přelepit a funguje dal,
21:48:47
22.10.2014
22.10.2014
Jarda/felda
-> Karel. 22.10.14 21:00:57: občas z toho začne tect nafta, vyklající se nátrubek na podtlak
21:00:57
22.10.2014
22.10.2014
Karel.
-> Jarda/felda: a víš co tam je za problémy?vždyˇtam kromě úniku vzduchu snad nic nemůže být ne?
20:36:58
22.10.2014
22.10.2014
dragon_cb_cz
-> darklord: Nestraš, mě ta moje s 320ti tisícema na hrbu musí ještě vydržet než bude novej povoz
20:34:38
22.10.2014
22.10.2014
Jarda/felda
-> Karel. 22.10.14 20:30:58: jetej, na Dieselpower Ladas by moh mít
20:30:58
22.10.2014
22.10.2014
Karel.
-> Jarda/felda: nejseš první co mi to říká, ani jsem netušil, že se dělali 2 výrobci co tam bylo za problém? Jako 9tis se mi do toho fakt nechce dávat, za to jsem teď koupil gumy Rád bych to přetěsnil, tam přece nemůže být jinej problém ne?
19:57:18
22.10.2014
22.10.2014
darklord
-> Petkar: ze sa dvojhmota vysere v 230tkm je celkom bezne ked ma planovanu zivotnost ~150tkm. za to chip isto nemoze
18:41:55
22.10.2014
22.10.2014
Jarda/felda
-> Karel. 22.10.14 16:24:15: luk vyhodit a dát bosch
16:44:42
22.10.2014
22.10.2014
Petkar
Bacha akorát po čipu na vyšší namáhání součástek...
Mám čipnuté Galaxy 1,9TDi (96 kW/310 Nm v serii) na cca 120 kW/400 Nm, což jsou samozřejmě papírové hodnoty, subjektivně to jede výrazně lépe a i zátah se dostavuje výrazně jiný po roztočení turba... akorát v 230 000 km rozpadlý dvohmotnostný setrvák a nemusím ukazovat fotky, jak vypadá příruba převodovky po profrézování kalenými pružinkami...
Mám čipnuté Galaxy 1,9TDi (96 kW/310 Nm v serii) na cca 120 kW/400 Nm, což jsou samozřejmě papírové hodnoty, subjektivně to jede výrazně lépe a i zátah se dostavuje výrazně jiný po roztočení turba... akorát v 230 000 km rozpadlý dvohmotnostný setrvák a nemusím ukazovat fotky, jak vypadá příruba převodovky po profrézování kalenými pružinkami...