Bacha akorát po čipu na vyšší namáhání součástek...
Mám čipnuté Galaxy 1,9TDi (96 kW/310 Nm v serii) na cca 120 kW/400 Nm, což jsou samozřejmě papírové hodnoty, subjektivně to jede výrazně lépe a i zátah se dostavuje výrazně jiný po roztočení turba... akorát v 230 000 km rozpadlý dvohmotnostný setrvák a nemusím ukazovat fotky, jak vypadá příruba převodovky po profrézování kalenými pružinkami...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Sharan, Alhambra, Galaxy
-> Peca: respektive tandemové čerpadlo

-> Peca: 

-> Peca: vole




-> Karel.: To řešíš docela brzo po svatbě 

repasoval respektive přetěsněval jste někdo vakuovou pumpu?
-> Jarda/felda 15.10.14 17:34:24: Vidžejo, já si to myslím taky.
-> vhml 15.10.14 17:34:55: je to přídavná jednotka, něco jako přestavba na E85, montuje je i dieselpower a to už je nějaká kapacita v úpravách 

-> Jarda/felda 15.10.14 17:34:24: tomu se říká trimr ne? 

-> Luky 15.10.14 14:04:38: jsou i programovatelný "powerboxy" to je potom jiný kafe
-> Karel. 15.10.14 14:24:56: Ke mě ne, ale někomu by se to na žíhadlo asi i hodilo. Jinak bych je klidně s keramikou dal, protože s originálama se mi hnojí kola jako prase.
-> Jirik_Tuňák1983: na sérii? vyhozený peníze

Líbí se mi ty jejich kotouče od Taroxu, ale ty ceny. 

-> Jirik_Tuňák1983: a to že je dražší znamená že je i lepší? 

-> Luky 15.10.14 14:04:38: Tohle je ale powerbox zcela jiné cenové kategorie a výrobce. Nezapomeň, že je to u prodejce, kde prodávají samé věci jako kovaný součástky, turba, vstřiky, hlavy, sady ventilů apod. Pro sportovní a soutěžní použití. Můžu ti to případně ještě nakreslit. 

-> Karel. 15.10.14 14:01:33: Taky si myslím.
-> Jirik_Tuňák1983: powerbox = ta krabička s jedním nezapojeným odporem, co se píchne na benzínovou hadici a zázračně to o 50% sníží spotřebu a o 40% zvedne výkon?
Jo to je dobrý, to si kup
Jo to je dobrý, to si kup

-> Jirik_Tuňák1983: dle mě ne, já bych to u svého auta považoval za zbytečnost
-> Karel. 15.10.14 12:36:22: Má to smysl u benzínu bez šneka?
-> Jirik_Tuňák1983: jenže tohle je už někde trošku jinde
Na normál ježdění stačí chip, aby se aspoň trošku využil potenciál motoru.

Ty vaše čip tunynky
. Já jsem teď narazil na stránky, kde mají na moje VTi sadu kovaných pístů Wiseco a ojnic K1 + haldu dalších věcí včetně powerboxů, příslušenství k turbu, hadic atd.
S tím už by se dalo kouzlit, nicméně sada pístů stojí 22 400,- a ojnice nejsou o moc levnější
.

S tím už by se dalo kouzlit, nicméně sada pístů stojí 22 400,- a ojnice nejsou o moc levnější

-> Jarda/felda:



-> Peca: jinak ano i spotřebu jsem poznal, že šla dolů. Podle palubáku, reálně jsem neměřil, tak nedokážu říct přesně kolik.
-> Peca:
Ano prosím jezdím teď za 0,5L/100km a jsem pirát
Tak o tom, že to jede lépe se absolutně nemusíme bavit, než jsem jel na chip, tak jsem jel do jednoho kopce kudy jezdím přes 10 let a pak tam po chipu, ano je tam rozdíl a né malej. Navíc já chip nechtěl riskovat, ale šlo to přes známýho proto jsem do toho šel, že bude určitá jistota a záruka
Razantně jsem to poznal při plném obsazení, kdy předjíždění (bezpečné) bylo absolutně nulové a nyní vcelku bezproblému, krouťák a turbína dělá své
Není to závodnička, ale rozhodně nebrzdím provoz, spíš naopak



Tak o tom, že to jede lépe se absolutně nemusíme bavit, než jsem jel na chip, tak jsem jel do jednoho kopce kudy jezdím přes 10 let a pak tam po chipu, ano je tam rozdíl a né malej. Navíc já chip nechtěl riskovat, ale šlo to přes známýho proto jsem do toho šel, že bude určitá jistota a záruka

Razantně jsem to poznal při plném obsazení, kdy předjíždění (bezpečné) bylo absolutně nulové a nyní vcelku bezproblému, krouťák a turbína dělá své

Není to závodnička, ale rozhodně nebrzdím provoz, spíš naopak
-> Peca 15.10.14 10:22:20: zpravidla načipovanýmu autu i více šlapeš, takže reálný snížení se nekoná. Ale díky vyššímu tlaku turba se zvyšuje i účinnost motoru. Pokud se k tomu za správný konstelace otáček a polohy plynu namíchá i chudší směs, spotřeba jde snadno dolů...
Samozřejmě pod plným plynem to pak žere něco jinýho...
Samozřejmě pod plným plynem to pak žere něco jinýho...
-> vhml: Takže při výrazném zvýšení výkonu motoru nastane výrazný úbytek vzduchu kolem vozidla, a nastalá podltaková vlna urychlí vůz o 2-3 machy. A stačí natankovat jednou za rok.
Ne, dělám si srandu, chiptuning rozhodně nezlehčuji.
-> Karel.: Subjetivně můžeš potvrdit, že jsi opravdu palivo ušetřil a navíc jede to o dost lépe?

Ne, dělám si srandu, chiptuning rozhodně nezlehčuji.

-> Karel.: Subjetivně můžeš potvrdit, že jsi opravdu palivo ušetřil a navíc jede to o dost lépe?
-> Karel.: "Veškeré uváděné nárůsty výkonů a snížení spotřeby jsou orientační a mohou se lišit. Veškeré úpravy jsou určeny pouze pro sportovní účely a po úpravě se vozidlo stává nezpůsobilé pro provoz na pozemních komunikacích dle zákona o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích č.56/2001 Sb. Úpravy je možné provádět dvěma způsoby a to pomocí softwarové úpravy řídících map nebo pomocí přídavné řídící jednotky."
Karle, tomu nerozumím, přeci neporušuješ zákon...

Karle, tomu nerozumím, přeci neporušuješ zákon...


-> Peca 15.10.14 10:14:34: ne, to je turbo motor 

-> Karel.: Zvýší výkon a přitom uspoří palivo. To jsou kouzelníci, ne?
-> Peca: www.profi-chiptuning.cz/ 4tis kč. Ale bylo to přes známýho a dělal nám tam mapy přímo majitel firmy, měly jsme 2 auta.
-> Peca 15.10.14 10:04:42: v tvojim případě bych volil tdifun český těšín
-> Karel.: A kde ti to chipovali, a co to koštuje?
Jako otočný sedačky jsem už využil i jako přebalovací stůl a super. Manželka seděla vzadu, otočil jsem přední sedačku, kam se dal prcek a bylo
6Q mám a super, mám 85kW po chipu na 110kW a to je už něco jinýho, těch 85kW je doopravdy málo, pokud jedu naloženej.

6Q mám a super, mám 85kW po chipu na 110kW a to je už něco jinýho, těch 85kW je doopravdy málo, pokud jedu naloženej.
mám tady kdyžtak navíc otočný sedáky z galaxy 1, kdyby někdo chtel tunit ..
-> Peca 15.10.14 09:28:43: Někteří, když jedou obráceně v tramvaji a autobusu, tak blejou.
Takže bych jízdu s otočenou přední sedačkou nejdřív vyzkoušel při stání, následné jízdě do 15 km/h a postupně přidával. 


Potvrzuji vyhodu 6qaltu, otočných předních sedaček, a sedaček ve 3 řadě, které milují děti. Ty tam tak mají na stálo autosedačky a prostřední řadu mám komplet vyhozenou, náklad vozím tam a aspoň je přístupnej ze dvou stran :)
-> suri 15.10.14 07:57:30: To mi říkali kucí, jeden z nich je mechanik, já jim pod auto nelezl a však jsem psal 77 nebo 74, já nevím co z toho tam dávali.
Edit: Tak jsem si vzal karton, klekl si a skutečně tam není klacek. To jsou ti mekánici...
Edit: Tak jsem si vzal karton, klekl si a skutečně tam není klacek. To jsou ti mekánici...
-> Jirik_Tuňák1983: zSedacky se sklapi do podlahy sice to jakoby vytvori rovinu ale pri otevreni kufru uz je schodek a ne rovnou rovina.
Ja vozim vice veci nez lidi...... takze transpik nebo multivan by se me libil.
Ja vozim vice veci nez lidi...... takze transpik nebo multivan by se me libil.
-> Jirik_Tuňák1983 14.10.14 20:25:31: OII bez viacprvku vzadu neexistuje , tak ako neexistuje ani 74KW PD v nej ...
-> Čokin 14.10.14 21:37:37: Jak rovná podlaha? Jako že je tam tunel?
-> vhml: No nic půjdu pak do Transportéra

-> Čokin 14.10.14 21:37:37: Jo, třetí generace je na vnitřní prostor a variabilitu úplně zabitá
Mě 3ka Alhambra/sharan tuším od r. 2010 těžce zklamaly co se prostoru týká. Je to celé jakési vycpané ve vnitř a příjde mě, že je to celkově menší oproti 2ce. A sedačky už nejsou myslím taky vyndavací a o rovné podlaze ani nemluvím.........
Jediné co se mě líbí jsou zadní posuvné dveře.
Jediné co se mě líbí jsou zadní posuvné dveře.
Taky jsem posedlý třetí řadou :-D
-> vhml: cisla neznam to bych lhal,ale na prvni pohled vetsi stopro neni,interier vubec.
-> Karel. 14.10.14 21:26:06: vždyť je o 20cm delší. Nepleteš si to S-Maxem?
-> vhml: neni to tak,pravidelne nam to jezdi do prace aji zena na prvni pohled rikala,ze je mensi.