skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Sharan, Alhambra, Galaxy
16:24:15
22.10.2014
22.10.2014
Karel.
-> Peca: respektive tandemové čerpadlo
16:00:05
22.10.2014
22.10.2014
dragon_cb_cz
-> Peca:
15:35:02
22.10.2014
22.10.2014
Karel.
-> Peca: vole
15:11:20
22.10.2014
22.10.2014
Peca
-> Karel.: To řešíš docela brzo po svatbě
14:34:53
22.10.2014
22.10.2014
Karel.
repasoval respektive přetěsněval jste někdo vakuovou pumpu?
14:18:21
22.10.2014
22.10.2014
Jarda/felda
18:17:59
15.10.2014
15.10.2014
Jirik_Tuňák1983
-> Jarda/felda 15.10.14 17:34:24: Vidžejo, já si to myslím taky.
17:36:15
15.10.2014
15.10.2014
Jarda/felda
-> vhml 15.10.14 17:34:55: je to přídavná jednotka, něco jako přestavba na E85, montuje je i dieselpower a to už je nějaká kapacita v úpravách
17:34:55
15.10.2014
15.10.2014
vhml
-> Jarda/felda 15.10.14 17:34:24: tomu se říká trimr ne?
17:34:24
15.10.2014
15.10.2014
Jarda/felda
-> Luky 15.10.14 14:04:38: jsou i programovatelný "powerboxy" to je potom jiný kafe
14:28:14
15.10.2014
15.10.2014
Jirik_Tuňák1983
-> Karel. 15.10.14 14:24:56: Ke mě ne, ale někomu by se to na žíhadlo asi i hodilo. Jinak bych je klidně s keramikou dal, protože s originálama se mi hnojí kola jako prase.
14:24:56
15.10.2014
15.10.2014
Karel.
-> Jirik_Tuňák1983: na sérii? vyhozený peníze
14:17:34
15.10.2014
15.10.2014
Jirik_Tuňák1983
Líbí se mi ty jejich kotouče od Taroxu, ale ty ceny.
14:12:56
15.10.2014
15.10.2014
Luky
-> Jirik_Tuňák1983: a to že je dražší znamená že je i lepší?
14:10:37
15.10.2014
15.10.2014
Jirik_Tuňák1983
-> Luky 15.10.14 14:04:38: Tohle je ale powerbox zcela jiné cenové kategorie a výrobce. Nezapomeň, že je to u prodejce, kde prodávají samé věci jako kovaný součástky, turba, vstřiky, hlavy, sady ventilů apod. Pro sportovní a soutěžní použití. Můžu ti to případně ještě nakreslit.
14:09:10
15.10.2014
15.10.2014
Jirik_Tuňák1983
-> Karel. 15.10.14 14:01:33: Taky si myslím.
14:04:38
15.10.2014
15.10.2014
Luky
-> Jirik_Tuňák1983: powerbox = ta krabička s jedním nezapojeným odporem, co se píchne na benzínovou hadici a zázračně to o 50% sníží spotřebu a o 40% zvedne výkon?
Jo to je dobrý, to si kup
Jo to je dobrý, to si kup
14:01:33
15.10.2014
15.10.2014
Karel.
-> Jirik_Tuňák1983: dle mě ne, já bych to u svého auta považoval za zbytečnost
13:27:01
15.10.2014
15.10.2014
Jirik_Tuňák1983
-> Karel. 15.10.14 12:36:22: Má to smysl u benzínu bez šneka?
12:36:22
15.10.2014
15.10.2014
Karel.
-> Jirik_Tuňák1983: jenže tohle je už někde trošku jinde Na normál ježdění stačí chip, aby se aspoň trošku využil potenciál motoru.
12:08:53
15.10.2014
15.10.2014
Jirik_Tuňák1983
Ty vaše čip tunynky . Já jsem teď narazil na stránky, kde mají na moje VTi sadu kovaných pístů Wiseco a ojnic K1 + haldu dalších věcí včetně powerboxů, příslušenství k turbu, hadic atd.
S tím už by se dalo kouzlit, nicméně sada pístů stojí 22 400,- a ojnice nejsou o moc levnější .
S tím už by se dalo kouzlit, nicméně sada pístů stojí 22 400,- a ojnice nejsou o moc levnější .
10:57:09
15.10.2014
15.10.2014
Čokin
-> Jarda/felda:
10:36:00
15.10.2014
15.10.2014
Karel.
-> Peca: jinak ano i spotřebu jsem poznal, že šla dolů. Podle palubáku, reálně jsem neměřil, tak nedokážu říct přesně kolik.
10:34:18
15.10.2014
15.10.2014
Karel.
-> Peca: Ano prosím jezdím teď za 0,5L/100km a jsem pirát
Tak o tom, že to jede lépe se absolutně nemusíme bavit, než jsem jel na chip, tak jsem jel do jednoho kopce kudy jezdím přes 10 let a pak tam po chipu, ano je tam rozdíl a né malej. Navíc já chip nechtěl riskovat, ale šlo to přes známýho proto jsem do toho šel, že bude určitá jistota a záruka
Razantně jsem to poznal při plném obsazení, kdy předjíždění (bezpečné) bylo absolutně nulové a nyní vcelku bezproblému, krouťák a turbína dělá své
Není to závodnička, ale rozhodně nebrzdím provoz, spíš naopak
Tak o tom, že to jede lépe se absolutně nemusíme bavit, než jsem jel na chip, tak jsem jel do jednoho kopce kudy jezdím přes 10 let a pak tam po chipu, ano je tam rozdíl a né malej. Navíc já chip nechtěl riskovat, ale šlo to přes známýho proto jsem do toho šel, že bude určitá jistota a záruka
Razantně jsem to poznal při plném obsazení, kdy předjíždění (bezpečné) bylo absolutně nulové a nyní vcelku bezproblému, krouťák a turbína dělá své
Není to závodnička, ale rozhodně nebrzdím provoz, spíš naopak
10:30:32
15.10.2014
15.10.2014
vhml
-> Peca 15.10.14 10:22:20: zpravidla načipovanýmu autu i více šlapeš, takže reálný snížení se nekoná. Ale díky vyššímu tlaku turba se zvyšuje i účinnost motoru. Pokud se k tomu za správný konstelace otáček a polohy plynu namíchá i chudší směs, spotřeba jde snadno dolů...
Samozřejmě pod plným plynem to pak žere něco jinýho...
Samozřejmě pod plným plynem to pak žere něco jinýho...
10:22:20
15.10.2014
15.10.2014
Peca
-> vhml: Takže při výrazném zvýšení výkonu motoru nastane výrazný úbytek vzduchu kolem vozidla, a nastalá podltaková vlna urychlí vůz o 2-3 machy. A stačí natankovat jednou za rok.
Ne, dělám si srandu, chiptuning rozhodně nezlehčuji.
-> Karel.: Subjetivně můžeš potvrdit, že jsi opravdu palivo ušetřil a navíc jede to o dost lépe?
Ne, dělám si srandu, chiptuning rozhodně nezlehčuji.
-> Karel.: Subjetivně můžeš potvrdit, že jsi opravdu palivo ušetřil a navíc jede to o dost lépe?
10:18:17
15.10.2014
15.10.2014
Peca
-> Karel.: "Veškeré uváděné nárůsty výkonů a snížení spotřeby jsou orientační a mohou se lišit. Veškeré úpravy jsou určeny pouze pro sportovní účely a po úpravě se vozidlo stává nezpůsobilé pro provoz na pozemních komunikacích dle zákona o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích č.56/2001 Sb. Úpravy je možné provádět dvěma způsoby a to pomocí softwarové úpravy řídících map nebo pomocí přídavné řídící jednotky."
Karle, tomu nerozumím, přeci neporušuješ zákon...
Karle, tomu nerozumím, přeci neporušuješ zákon...
10:18:07
15.10.2014
15.10.2014
vhml
-> Peca 15.10.14 10:14:34: ne, to je turbo motor
10:14:34
15.10.2014
15.10.2014
Peca
-> Karel.: Zvýší výkon a přitom uspoří palivo. To jsou kouzelníci, ne?
10:07:44
15.10.2014
15.10.2014
Karel.
-> Peca: www.profi-chiptuning.cz/ 4tis kč. Ale bylo to přes známýho a dělal nám tam mapy přímo majitel firmy, měly jsme 2 auta.
10:05:51
15.10.2014
15.10.2014
Jarda/felda
-> Peca 15.10.14 10:04:42: v tvojim případě bych volil tdifun český těšín
10:04:42
15.10.2014
15.10.2014
Peca
-> Karel.: A kde ti to chipovali, a co to koštuje?
09:54:17
15.10.2014
15.10.2014
Karel.
Jako otočný sedačky jsem už využil i jako přebalovací stůl a super. Manželka seděla vzadu, otočil jsem přední sedačku, kam se dal prcek a bylo
6Q mám a super, mám 85kW po chipu na 110kW a to je už něco jinýho, těch 85kW je doopravdy málo, pokud jedu naloženej.
6Q mám a super, mám 85kW po chipu na 110kW a to je už něco jinýho, těch 85kW je doopravdy málo, pokud jedu naloženej.
09:46:50
15.10.2014
15.10.2014
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
mám tady kdyžtak navíc otočný sedáky z galaxy 1, kdyby někdo chtel tunit ..
09:37:46
15.10.2014
15.10.2014
Jirik_Tuňák1983
-> Peca 15.10.14 09:28:43: Někteří, když jedou obráceně v tramvaji a autobusu, tak blejou. Takže bych jízdu s otočenou přední sedačkou nejdřív vyzkoušel při stání, následné jízdě do 15 km/h a postupně přidával.
09:28:43
15.10.2014
15.10.2014
Peca
Potvrzuji vyhodu 6qaltu, otočných předních sedaček, a sedaček ve 3 řadě, které milují děti. Ty tam tak mají na stálo autosedačky a prostřední řadu mám komplet vyhozenou, náklad vozím tam a aspoň je přístupnej ze dvou stran :)
08:24:17
15.10.2014
15.10.2014
Jirik_Tuňák1983
-> suri 15.10.14 07:57:30: To mi říkali kucí, jeden z nich je mechanik, já jim pod auto nelezl a však jsem psal 77 nebo 74, já nevím co z toho tam dávali.
Edit: Tak jsem si vzal karton, klekl si a skutečně tam není klacek. To jsou ti mekánici...
Edit: Tak jsem si vzal karton, klekl si a skutečně tam není klacek. To jsou ti mekánici...
08:01:21
15.10.2014
15.10.2014
Čokin
-> Jirik_Tuňák1983: zSedacky se sklapi do podlahy sice to jakoby vytvori rovinu ale pri otevreni kufru uz je schodek a ne rovnou rovina.
Ja vozim vice veci nez lidi...... takze transpik nebo multivan by se me libil.
Ja vozim vice veci nez lidi...... takze transpik nebo multivan by se me libil.
07:57:30
15.10.2014
15.10.2014
suri
-> Jirik_Tuňák1983 14.10.14 20:25:31: OII bez viacprvku vzadu neexistuje , tak ako neexistuje ani 74KW PD v nej ...
22:20:35
14.10.2014
14.10.2014
Jirik_Tuňák1983
-> Čokin 14.10.14 21:37:37: Jak rovná podlaha? Jako že je tam tunel?
22:19:56
14.10.2014
14.10.2014
Jirik_Tuňák1983
-> Čokin 14.10.14 21:53:06: Fuj plase! Dyť je to dodávka a už to nevypadá vůbec jako auto na lidi.
21:53:06
14.10.2014
14.10.2014
Čokin
-> vhml: No nic půjdu pak do Transportéra
21:42:15
14.10.2014
14.10.2014
vhml
-> Čokin 14.10.14 21:37:37: Jo, třetí generace je na vnitřní prostor a variabilitu úplně zabitá
21:37:37
14.10.2014
14.10.2014
Čokin
Mě 3ka Alhambra/sharan tuším od r. 2010 těžce zklamaly co se prostoru týká. Je to celé jakési vycpané ve vnitř a příjde mě, že je to celkově menší oproti 2ce. A sedačky už nejsou myslím taky vyndavací a o rovné podlaze ani nemluvím.........
Jediné co se mě líbí jsou zadní posuvné dveře.
Jediné co se mě líbí jsou zadní posuvné dveře.
21:36:52
14.10.2014
14.10.2014
Jirik_Tuňák1983
-> vhml 14.10.14 21:22:47: Úplně jinou značku hned vedle v PSA. Ale je to taky kamarád MPV.
21:33:31
14.10.2014
14.10.2014
Don Carlos
Taky jsem posedlý třetí řadou :-D
21:31:10
14.10.2014
14.10.2014
Karel.
-> vhml: cisla neznam to bych lhal,ale na prvni pohled vetsi stopro neni,interier vubec.
21:29:14
14.10.2014
14.10.2014
vhml
-> Karel. 14.10.14 21:26:06: vždyť je o 20cm delší. Nepleteš si to S-Maxem?
21:26:06
14.10.2014
14.10.2014
Karel.
-> vhml: neni to tak,pravidelne nam to jezdi do prace aji zena na prvni pohled rikala,ze je mensi.
21:24:21
14.10.2014
14.10.2014
Karel.
Ja mam 6q 85kW na 110kW