Pošťuch

prohledat
381 příspěvků (zobrazeno 151 až 200) od 08.07.2010 do 27.06.2014, založil/a Jirik_Tuňák - zrušená registrace
řadit dle data
11:40:29
02.06.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> VeTeV: Protože to zatím nende a hlavně se bojím novodobejch downsizingovejch turbopohoňováků. 1
11:21:27
02.06.2011
VeTeV
-> Jirik_Tuňák: tak proc yi tu kytku nevzal?
10:58:23
02.06.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Tuner#2: Tak tak, např. základním audiem v Astře jsem byl velmi zklamaný, ale v C4 to hrálo velmi pěkně a v tatíkovo Sportíkovi taky velmi dobře.



Měl jsem, jak se říká, nabýtku na Astru J (ta nová), výbava Cosmo nebo Sport, vpředu xylofony v černejch světlech, 18" kola, černá metalíza, polokůže s anatomama (nastavitelná délka sedáku a tuhost bederní opěrky), motor 1.6 turbo 132 kW. Serepetiček to mělo hafec, vypadala nádherně a byla včetně Infinity.
10:54:31
02.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák 02.06.11 10:38:16: JJ však říkám, klasický obchodní trik se značkou. Odecně ty příplatkový systémy hrajou lépe než papíráky, na druhou stranu když papírák do Feldy stál fabriku 3 Eura 50 centů a ještě se jim to zdálo moc a tlačili dodavatele dolů, tak to o něčem svědčí...
10:38:16
02.06.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Tuner#2: Říkají, že to hraje výborně, čímž je myšleno asi oproti zbytku trhu.



Zrovna tak jsem se všiml, že do

Citroënu C4 si můžeš připlatit za Denona

do Mišivbuši za Rockford Fosgate

obchoďák v měl v Pašátu Bose, což nabízí i Renault Laguna

nová Astra nabízí Infinity atd.
upraveno 3x, naposled 02.06.2011 10:45:59
10:35:05
02.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák 02.06.11 09:26:40: Samozřejmě že znám, je to jedna z nejlepších světových značek na trhu. Jejich nejvyšší model stojí 88.000,- Euro! a hraje fakt famózně: www.dynaudio.cz/index.php /evidence-master



Bohužel tak jako většina firem co se svolila k podpisu značky do aut, to v autě úplný high-end není, protostě je to uložené v plastu/kovu, jsou k tomu obvykle ne moc výkonné zesilovače a zkrátka úplné hi-fi to není. Na druhou stranu to není ani Mark Levinson v Lexusu a nebo Burmestr v Buggati a oproti běžné OEM produkci do aut to hraje fakt o dost lépe.
09:26:40
02.06.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Pro Jeníčka:

Neznáš toto audio?

Sestava se dává jako lepší do Volva, ale výrobce jako takového neznám. Slyšel jsi to někdy?
zvětšit Pošťuch - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 02.06.2011 09:26:40
07:23:21
02.06.2011
VeTeV
-> Jirik_Tuňák: důležitý je rozsvítit si mlhovky 3
01:23:14
02.06.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Steinmetz 1

Opel Astra J by Steinmetz
22:23:57
01.06.2011
darklord
-> David29: kolega to mal, staci to slovo pred nim povedat a spusti sa taka sprcha nadavok ze by sa vsetci robosi mohli schovat. 5
22:22:37
01.06.2011
David29
-> VeTeV: A mě se svezení voyagerem líbilo. Člověk projel nerovnost a místo houpnutí auta se auto pomalinku pohupovalo....
22:09:12
01.06.2011
1560 - zrušená registrace
-> VeTeV:

Já se projel jen Camarem a od té doby ho chcu 3 A pak tím Voyagerem, ale co s týče jízdních vlastností, zanechalo to na mne spíše neutrální pocit.
22:02:15
01.06.2011
VeTeV
-> 1560: hele ja si tech amerik projel vic - od klasickejch starej z 60-70 let az po ruzny MPV od pontiaku, chryslera az po forda windstara - a da se rict jedno - amerka neni urcena na nase silnice - chce to rovne dlouhe rovinky bez zatacek - jinak se to ztraci a je to zlo to ridit... k tomu porad nekde neco ruzne vrze,praska, pac je vse naprosto tvrde, primitivni... ale mista je tam obvykle na rozdavani... je to skoda, nebot treba lepsi MPV nez ameriku co do prostoru neznam - to co se vydava za MPV z evropske produkce ma sice super zpracovani, púodvozky, uspornejsi motory, ale desku sadrace tam nenacpes 3



-> U-Geen: ja taky 4
21:58:51
01.06.2011
U-Geen
-> VeTeV: tak me jsi videl nazivo... jsem malej.
21:58:03
01.06.2011
1560 - zrušená registrace
-> VeTeV:

Grand Cherokee? :-)

Grand Voyagerem jsem jednou jel, rok výroby tuším 1997, a to auto je šíleně nestabilní...
21:57:02
01.06.2011
VeTeV
-> U-Geen: kratky neni auto 3 a nedej boze bez kufru 4 proste ja se chci uvelebit natahnout a kdyz nekoho(neco vezu, tak se odmitam omezovat... nejvic me v tomdle vyhovoval kamosuv autopark - Viana, Vita a nebo Grand voyager - jenze ten me nezaujal zpracovanim a podvozkem
21:54:36
01.06.2011
U-Geen
-> VeTeV: ja bych radsi kratsi auto ... ale prezu bych doma neukecal a je fakt, ze je na zadnich sedackach prtava. V Legacy se za me temer vejde sud piva :-)
21:52:37
01.06.2011
VeTeV
-> U-Geen: jj to je vec co me u tech aut mrzi - proste jak si jednou zvyknes ( a ja mam uchylku na dodavky), tak se tezko couva jinam ... takze dalsi auto bude horor :-(
21:49:30
01.06.2011
U-Geen
-> Jirik_Tuňák: nj ale furt to ma pod 2.7 a 5m to taky atakuje z velky vzdalenosti :-)
21:48:34
01.06.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> U-Geen: Zubaru, tedy alespoň předposlední ženerace má ale velkej rozvor ne? Koukám na dvě v okolí. Zadní kolo, pak jdeš tři dny a přední kolo. 1

Má dle netu 2670 mm. Což už není takovej rozdíl. Kantík má 2740 mm a je fakt, že je to znát na stabilitě v přímém směru, přejezdu nerovností a hlavně vnitřním prostoru.
21:42:24
01.06.2011
U-Geen
-> VeTeV: takze subaru si skrtas :-)
21:13:20
01.06.2011
VeTeV
-> havlik: ja prave cumel kdyz sem si tam sedl - pro me uz jsou pravidla dana - min kombik s delkou atakujici 5m a rozvor pod 2,7 nesmi do baraku - a idelane at si tam sednou tri lidi do zadu a ne dva a trpaslik 3
21:10:58
01.06.2011
havlik
-> VeTeV: no je to jen o 20cm kratsi nezli vectra kombi stejny rocnik. kazdpadne je to asi o 5mm vetsi rozvor nezli superb
21:07:57
01.06.2011
VeTeV
-> havlik: ja vim ja v tom jel kamarad to mel kdysiva - prave ten megarozvor me dostal - a docela se me to i libi....ale stenka to neni kombik :-) kazdopadne auto ktere ma tozvor aspon 2,8 je to spravne auto 4
21:06:58
01.06.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> havlik: Já rád vzpomínám např. na starý Omegy před rokem 90. Kde jsou ty časy u všech výrobců.
21:00:32
01.06.2011
havlik
-> VeTeV: ustrizena vectra:)) ale je to mooc pohodlny vevnitr a velky
20:59:00
01.06.2011
VeTeV
-> Nwkt: me se libil signum a to moc
20:58:00
01.06.2011
Nwkt
-> Jirik_Tuňák: Mě se třeba teď líbí Insignie, sice takovej divnější design, ale parametry dobrý a výbava ještě lepší za celkem rozumnou cenu
20:57:04
01.06.2011
VeTeV
-> Jirik_Tuňák: kup si tříkolku a máš po starostech -> Jirik_Tuňák:
20:47:19
01.06.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> palinator: Ale to u každé značky. Zvláště v dnešní době.
20:39:35
01.06.2011
palinator
Ty starý osmiventily jsou nesmrtelný a snad by ani olej žrát neměly, ale první 16v žraly dost a 1,6 16v obzvlášť. Jinak si myslím, že to špatný motory nejsou. I ta 1,6 16v dokáže s Vectrou docela hnout, když se motoru naloží pěkně k 6500.40 A když se jede úsporně, tak se dá reálně jet za 6 litrů (pal. PC ukazoval průměr 5,3 l/100 km, ale to asi kecá).



-> Jirik_Tuňák:

Jak říkáš, je to kus od kusu a majitel od majitele.
20:35:06
01.06.2011
darklord
-> Jirik_Tuňák: ktore 1.6? foter ma X16SZ a okrem toho ze z neho vali olej pod ventildeklom (x krat uz som tam menil tesnenie, potom aj silikon bez tesnenia ale to je ako vana na skodovke, proste sa to utesnit dlhodobo neda) tak olej teda nezral a ze ma teda nabehanych kilometrov pozehnane. Myslim ze aj KAT je tam este original a emisie to robi v pohode.
20:32:29
01.06.2011
Nwkt
-> Jirik_Tuňák: Dneska nevim, už nemam kontakt se servisákem, tak vůbec netušim jak jsou na tom.
20:29:51
01.06.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Nwkt: Vím, právě to dole píšu (o tom old school). Ale dnes by ses taky nebál, že? Byť se to porád jmenuje Ecotec. 3 Nejhorší byly asi ty 1.6ky co se týkalo spotřeby oleje.
upraveno 1x, naposled 01.06.2011 20:30:31
20:29:07
01.06.2011
Nwkt
-> Jirik_Tuňák: Taky do doby než nasadili ECOtecy to byly motory o něčem jinym. Po tom cca 95 co začali s ECOtecama to šlo taky krapánek dolů. Zajímavý je třeba že ty G Astry 1,8 žraly oleje dosti a 2,0 což je jenom převrtanej motor na větší objem byl v pohodě a nežral nic
20:26:48
01.06.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> palinator: Teď už bych se nebál. Krom toho, žravostí oleje netrpěly všechny Opely (myslím všechny vyrobené kusy), jen ty, kde se něco nepovedlo.

Kolega teď prodal Vectru a olej nebrala a měla najeto strašně (rok 1991), ale to je ještě old school a koupil Zafiru 1.8 16V rok 2000, najeto 190 000 a taky nic. Ale ty 1.8 na to trpěly míň. Ono se to nedá paušalizovat, dnes se vybírá tím co se ti líbí, nechce to tolik zohledňovat to co si značka za sebou vleče z minula.
20:09:29
01.06.2011
palinator
-> Jirik_Tuňák:

Máš pravdu, kombík se už prodává. Akorát na oficiálních stránkách Opelu jsem ji v konfigurátoru nenašel, není tam o ní ani zmínka, všude jen 5dv.9

Věděl jsem, že už před nějakou dobou kombi představili, jen jsem nevěděl, kdy přijde na trh sem. Svézt v ní jsem čest neměl, ale z fotek se mi líbí - oprostila se od přehnaného německého designu, spíše mi teď připomíná japonskou produkci. Designově je trochu někde jinde než Octa, byť na její design si stěžovat nemohu.

On servismana jedné velké české firmy (nebudeme jmenovat, je to ČEZ) mám takové info, že tamní Opely žerou olej všechny, některé více, některé méně. O problému ovality válců motorů 1,6 16V vím a vím to z praxe, jelikož X16XEL máme ve Vectře, teď po 190 tkm. a miniGO žere zhruba 1l na 3000 km oleje Mogul Extreme 10W-40 (předtím Castrol Magnatec 5W-40 žrala ještě víc).
19:53:25
01.06.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> palinator: Tak vyšší spotřeba oleje se týkala převážně starších motorů a především Gčkové Astry a soukmenovců s ohledem na rok. Motory "trpěly" ovalitou válců, takže i překroužkování bylo jen na chvíli. Taky jsem to řešil, protože i u mě je Astra v hledáčku. Pipínku, proč by si měl počkat na kombi od nové Astry? Kombík se už dávno prodává.

Jinak jsem v ní jel 2x a pokaždé jsem byl velmi spokojen a jak říkáš ty, to auto má náboj samo o sobě. Bohužel jsem jel 2x jen s tou základní 1.4, byť v lepší výbavě. Jede velmi slušně, není to závodník, ale velmi slušně, v podstatě přesnej opak těch canců, kterou blije plno recenzentů na internetových autowebech (že je to těžký a že to nejede, těžký to je, ale jede to normálně). Designově je to paráda. Zpracování mi postačovalo v maximální míře, když nebudeš hnípat prstíkem kam normálně nepřijdeš (pod palubní deskou s na 3x zlomenou rukou apod.), snese srovnání s Oktávkou. 1



Určitě bych jí dal přednost před Tourem.
18:39:15
01.06.2011
palinator
-> Luky.:

Já ti nevím, Octa II Tour nebude jako taková volba špatná, ale ty motorizace..8

1,6 MPI byla už před lety poměrně zastaralá a nic moc, i když asi bude spolehlivější, než moderní motorizace. Tour má výhodu, že je oproti neTouru o hodně levnější.

Co se týče Opelu, počkal bych si na kombi od nové Astry. Vzhledově se jim hodně povedla, což se Opelu povedlo po dost dlouhé době šedi a nudy. Sice nebude asi tak praktická jako Octa, možná ani ne tak kvalitní (byť se o této generaci tvrdí, že je mnohem kvalitnější, než generace předchozí), ale má větší "náboj" a lepší atmosferickou 1,6, než Octa (doufám, že inženýři trochu pořešili vysokou spotřebu oleje motorů). A je to Opel, což leckdo nezkousne.
12:36:52
01.06.2011
Luky
-> TTomas: právě myslim že ten Tour bude slušná volba. Spíš kdybych opoměl něco zajímacího. Tož uvidíme, jak se matička rozhodne 1
11:45:10
01.06.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> TTomas: Ano, má to stejnou platformu jako nový Focus a nebo Mazda 3. Na jednu stranu na to nevidím nic špatného, protože to sráží cenu ND a podvozky Mazdy a Focusu jsou velmi dobré. S40 má ale tuším delší rázvor. 5 Co jsem koukal, tak to nemusí bejt jako podvozek, na kterej se posadí jiná kasňa, může se jednat o nápravy, části náprav apod.
11:34:11
01.06.2011
VeTeV
korejec - srat na predsudky - za tu cenu ti nabidnou nejlepsi pomer cena/vykon
11:29:14
01.06.2011
TTomas
-> U-Geen: peknej..moc peknej.
11:28:36
01.06.2011
TTomas
-> Jirik_Tuňák: Volvo S40 je Focus ve fraku:)



-> Luky.: Tour je dobrej a pokud se spokojis s minimalnim vyberem motoru, tak bych do toho sel. Ta II octavka uz je celkem povedene auto a usetris dost penez 4
11:26:13
01.06.2011
U-Geen
-> Luky.: asi jen tohle : www.autonabidka.cz/najdi- auto/volkswagen-golf-varia nt-trendline-1-4-tsi-kombi -2812



mas dost omezenej filtr :) osobne bych sel do korejce nejakyho.
11:20:10
01.06.2011
Luky
-> Jumbo: já vim že ti korejci asi nejsou špatní, ale prostě mě to nějak nebere. Něco jako nasilikonovaná zmalovaná blondýna. Vzásadě hezká, možná i dobrá volba, ale mě to absolutně nebere... 1

U japonců je teď problém s výrobou. Kupovali jsme minulý měsíc do práce Imprezu a museli jsme brát skladové auto, protože rozběhnutí výroby je v nedohlednu, v Japonsku teď není infrastruktura a ani elektrika a nikdo neví, kdy se to rozběhne. Chápu že konfekčnější značky budou mít skladem víc aut než Subaru, ale nevim nevim...

Benzín hlavně kvůli relativně malému kilometrovému náběhu a rozdílné ceně motorů. Jinak samozřejmě nějaký turbodýzl co jde odspoda by se taky dal snést, ale je to asi zbytečný
upraveno 1x, naposled 01.06.2011 11:21:21
11:14:21
01.06.2011
Jumbo
-> Luky.: Korejců bych se dneska už nebál, nabízí solidní kvalitu za více než krásnou cenu, Taková Kia nebo Hyundai už jsou dneska úplně někde jinde, než před pár lety. Ale chápu, že osobní preference dělají dost



Edit: Případně nějakého japonce, pokud chceš benzín, tak tym budeš na správné adrese...
upraveno 1x, naposled 01.06.2011 11:16:06
11:09:35
01.06.2011
Luky
Napdá někoho nějaká dobrá alternativa k

Octavii Combi (asi Tour)

Focusu Combi

Astře Kombi?

Motor zřejmě nějaká benzínová 1,6, nebo tak něco, pokud možno jednodušší bez nějakýho pekelnýho přeplňování. Cena max. do půl mega, spíš radši míň. Pouze nové.



(francouze a korejce obecně nechci - pokud je to špatná úvaha, prosím o argumenty proč něco takového volit)



Díky
09:14:03
01.06.2011
VeTeV
-> Jirik_Tuňák: maly, aspon V70 4
21:02:41
31.05.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> U-Geen: Když on je takovej vejbjer, kterej se hrozně komplikuje pouze pootevřenou tobolkou. 3
upraveno 1x, naposled 31.05.2011 21:02:50
Extreme Tyres