skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Pošťuch
prohledat
381 příspěvků (zobrazeno 201 až 250) od 08.07.2010 do 27.06.2014, založil/a Jirik_Tuňák - zrušená registrace
20:47:00
31.05.2011
31.05.2011
U-Geen
-> Jirik_Tuňák 31.05.11 11:53:23: mels v sobotu zakoupit a nevymejslet :-))
19:12:12
31.05.2011
31.05.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
18:18:18
31.05.2011
31.05.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Jsem ani nevěděl, že se pořád dělá.
Jinak to na odkazu, nevíte, proč to má tacho v mílích / komb. s km a manuální převodovku?
Odkud to může bejt, nebo je to takhle normální?
Jinak to na odkazu, nevíte, proč to má tacho v mílích / komb. s km a manuální převodovku?
Odkud to může bejt, nebo je to takhle normální?
18:15:54
31.05.2011
31.05.2011
Ceskejparan10 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák: toldle volvo je prostě krasný
18:12:24
31.05.2011
31.05.2011
Syny
-> Jirik_Tuňák: jj, tohle je asi jedno z nejhezcich Volv :)
17:46:41
31.05.2011
31.05.2011
palinator
-> Jirik_Tuňák:
Jo, tohle se mi před lety, když to přišlo na trh, hodně líbilo.
Jo, tohle se mi před lety, když to přišlo na trh, hodně líbilo.
11:53:23
31.05.2011
31.05.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
14:16:18
29.04.2011
29.04.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Nwkt: Opel ne, ne?
13:35:46
29.04.2011
29.04.2011
Nwkt
-> Jirik_Tuňák: Tak to ti v rámci normální údržby vydrží skoro všechno ne?
13:34:55
29.04.2011
29.04.2011
Majkl
-> Jirik_Tuňák: chápu, Astra je taky v poho, taky jsme nad ní přemýšleli...
13:33:17
29.04.2011
29.04.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Nwkt: Chcu něco kópit, ale potřebujeme to mít hodně dlouho (aspoň přes 10 let), tak je člověk opatrnější než kdy předtím.
13:25:36
29.04.2011
29.04.2011
Nwkt
-> Jirik_Tuňák: A chceš něco koupit nebo jen tak chodíš a necháváš se vozit novejma?
13:24:11
29.04.2011
29.04.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Majkl: Já už neci. Už k tomu nemám důvěru (je to moc čerstvé). Ta Astra se dělá od 2009 a oficiální prodej v ČR přelom 2010, to mi vyhovuje. Už se to chvíli dělá (jako ty s předchozím modelem). Takže shrnuto, poslední dva týdny se mi líbí zase Astra. Jooo, mě už se toho líbilo.
13:20:10
29.04.2011
29.04.2011
Majkl
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Brzdy jsou zatím dost vlažný, ono co bys chtěl, brzdy si sedaji až tak v 500Km né li později... ale zlepšuje se to, zatím máme najeto asi 320 :)
-> Jirik_Tuňák 29.04.11 13:14:09: Tuner#2
-> Jirik_Tuňák 29.04.11 13:10:37: ten nový model se mi strašně líbí v interiéru (přišlo mi to jak vetřelec) když jsem v něm seděl, ale exterierově to už je dle mě horší, už to není Focus, ale obyčejné auto nižší střední třídy... Focus byl vždy trošku jinej... tento už není, dle mě. JInak pár kusů starých modelů ještě mají, předevčírem bylo ještě asi 15 :) ale už né bílou v této výbavě.
-> Jirik_Tuňák 29.04.11 13:14:09: Tuner#2
-> Jirik_Tuňák 29.04.11 13:10:37: ten nový model se mi strašně líbí v interiéru (přišlo mi to jak vetřelec) když jsem v něm seděl, ale exterierově to už je dle mě horší, už to není Focus, ale obyčejné auto nižší střední třídy... Focus byl vždy trošku jinej... tento už není, dle mě. JInak pár kusů starých modelů ještě mají, předevčírem bylo ještě asi 15 :) ale už né bílou v této výbavě.
13:18:04
29.04.2011
29.04.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Tuner#2: Ano, velmi špatně se dávkovaly brzdy i u té nové C4.
Přibržďovat normálně se mi dařilo až po pěti kilometrech, jinak to bylo taky takové, že ti na to upadne chlup z péra co se ti vytřepal z nohavice a už všichni okusují palubovku. Stejně to ale nebylo úplně to pravé.
Jinak mi to právě vyhovuje u Kantíka. Tam jsou vysokotlaké brzdy (sdružené čerpadlo), proto brzdy bez posilovače, na pedálu je jen vysokotlaký ventil. Krok pedálu je velmi krátký, tuhý a změnou síly / tlaku na pedál se krásně dávkuje brzdný výkon. Proti tomu je většina nových aut jako když šlapeš bábě na kozy.
Přibržďovat normálně se mi dařilo až po pěti kilometrech, jinak to bylo taky takové, že ti na to upadne chlup z péra co se ti vytřepal z nohavice a už všichni okusují palubovku. Stejně to ale nebylo úplně to pravé.
Jinak mi to právě vyhovuje u Kantíka. Tam jsou vysokotlaké brzdy (sdružené čerpadlo), proto brzdy bez posilovače, na pedálu je jen vysokotlaký ventil. Krok pedálu je velmi krátký, tuhý a změnou síly / tlaku na pedál se krásně dávkuje brzdný výkon. Proti tomu je většina nových aut jako když šlapeš bábě na kozy.
13:17:17
29.04.2011
29.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Matthes, záškodník z TechWebu 29.04.11 13:15:31: Ne ABS s tím nemá co do činění, ve Ferrari je taky ABS, kola jsem dostal na hranici smyku, že si pokvikávala guma, ale pedál brzdy byl krásně tuhej s přirozeným odporem jako ve Škodovcce a ne to přeposilované šlapání do ho*na ve Fordu. Zajímavé, že v Golfu 5, v Octavii 2 to tak hrozné není, byť náznak moc velkého účinku posilovače taky je.
13:16:16
29.04.2011
29.04.2011
MATTESS
Jirik_Tuňák 29.04.11 13:10:37 napsal: → Majkl: Bílou bych taky chtěl. Teď je opět v kurzu.
Asi tak 3 roky
Asi tak 3 roky
13:15:43
29.04.2011
29.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák 29.04.11 13:14:09: To víš, nemáš FB, tak nevíš a nežiješ
13:15:31
29.04.2011
29.04.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tuner#2: A nedela tohle ABS? Ze to nebrzdi... Ja jsem si na to uz zvyknul z transitu, tam je to po presednuti ze skodovky ten samej problem
13:15:29
29.04.2011
29.04.2011
Nepér
Focus brzdí úplně normálně.
13:14:09
29.04.2011
29.04.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Majkl: Jinak mě překvapuje jedna věc. Neukážeš se tady jak je rok dlouhej a teď najednou jsi tady. Kterej homosexuál tě upozornil na téma? Protože to není jinak samo sebou.
13:13:44
29.04.2011
29.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Matthes, záškodník z TechWebu 29.04.11 13:11:03: Ostrý brzdy? To je snad JOKE běžného Focusu. Ano prvotní nástup je nečekaný a hodí Tě to na sklo i když na pedál brzdy sedne moucha, ale když chceš po tom aby to brzdilo, tak prd... Zlatá Žlutka na zpomalení, nehledě na to, že tyhle přeposilovaný brzdy se nedají vůbec dávkovat a to už jsem se s tím něco najezdil
13:11:03
29.04.2011
29.04.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Majkl: Peknej. Taky ma nezvykle ostry brzdy? Ja si pri prvnim zabrzdeni malem dal do zubu o volant.
13:10:37
29.04.2011
29.04.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Majkl: Ten právě vypadá o dost líp. Bílou bych taky chtěl. Teď je opět v kurzu. Jak jsem říkal, koukal jsem na new model, takže se jedná opravdu o prvotiny, tys koupil odzkoušený a několik let vyráběný auto, to je něco jiného.
Většinou se říká, že nejhorší volba je auto z plakátů a bilboardů.
Většinou se říká, že nejhorší volba je auto z plakátů a bilboardů.
13:08:09
29.04.2011
29.04.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> havlik: Jenomže ten má předchozí generaci, která vypadá několikanásobně líp a bílá mu sluší.
13:04:36
29.04.2011
29.04.2011
Majkl
-> Jirik_Tuňák 29.04.11 09:46:38: říkáš, že si koukal na nový model, takže 2011, a jak mi řekli ve Fordu Charouz, tak tyhle modely co mají teď na showroomech jsou z nějaky prvotný série jen předváděčky. Takže bych se nedivil, kdyby finální auto bylo o fous lepší. Teď je čekačka na novýho Focuse 4 měsíce, prostě se ještě nevyrábí, a když tak uplně málo a co se vyrobí je hned pryč. Taky mi říkal, že je nastřelená cena, že to půjde dolů a o dost.
Jinak já koupil modelový rok 2010 1.6 Duratec Kombi, 8km najeto :) fungl nový, bílý (tu jsme chtěli) a automatickou klimou, střešníma lyžinama, sport. sedákama, 6 repro, CD rádio, 6 airbagů, Isofix, atd atd za 334 tis. Dle mě poměr cena/výkon výborný. A žádný z vlastností, který si popisoval jsem neviděl. :)
Jinak já koupil modelový rok 2010 1.6 Duratec Kombi, 8km najeto :) fungl nový, bílý (tu jsme chtěli) a automatickou klimou, střešníma lyžinama, sport. sedákama, 6 repro, CD rádio, 6 airbagů, Isofix, atd atd za 334 tis. Dle mě poměr cena/výkon výborný. A žádný z vlastností, který si popisoval jsem neviděl. :)
12:20:54
29.04.2011
29.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik 29.04.11 09:55:17: JJ nechtěl jsem to psát veřejně, ale když si majkla tak prásknul
11:20:55
29.04.2011
29.04.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Mě se dělá blbě z těch elektromobilů a hybridů. Je toho tři prdele v televizi i ve všech možných časopisech. 1/2 něčeho ucházejícího a zbytek časopisu samej posranej hybrid, kde člověk za jízdy sbírá kytičky a podobný píčoviny.
10:47:56
29.04.2011
29.04.2011
U-Geen
-> MATTESS: jj :)
10:46:52
29.04.2011
29.04.2011
MATTESS
-> U-Geen: a bude hůř
10:43:54
29.04.2011
29.04.2011
U-Geen
-> Jirik_Tuňák: neni :) ceny aut sly dolu ... takze se logicky musi nekde setrit. suli se ted vsechno, podvozek se nahrazuje elektronikou etc.
10:06:13
29.04.2011
29.04.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> havlik: Osobně si myslím, že by stopičky koroze nebo rezavé vody na novém autě být neměly.
Ještě připomenu jiné vozidlo, nová C5 má sice velmi kvalitní antikorozní ochranu, na přední nápravě je však dvojice horních ramen - jedno je černé lakované a druhé v nějakém pozinku bez barvy a to bylo liškaté už zaparkované před autosalonem, není to špatně?
Ještě připomenu jiné vozidlo, nová C5 má sice velmi kvalitní antikorozní ochranu, na přední nápravě je však dvojice horních ramen - jedno je černé lakované a druhé v nějakém pozinku bez barvy a to bylo liškaté už zaparkované před autosalonem, není to špatně?
09:55:17
29.04.2011
29.04.2011
havlik
-> Jirik_Tuňák: tak přesně takovýho bílýho koupil Majkl
09:46:38
29.04.2011
29.04.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Tuner#2: Pravda.
Prohlídka Fordu Focus.
Nejdřív jsem byl v jednom autosalonu, kde měli zcela čerstvý kousek se základní motorizací. Ohledně výbavy takový běžný standart, pouze navíc dvouzonová klimatizace a 16tipalcová alu kola.Ta se k němu absolutně nehodí, protože jsou prostě malá a rozměr pneumatik 215/60/16 na nich působí bachratě. Barva samozřejmě bílá, přestože je na ní příplatek 5000,-. V barvách se nic neliší od ostatních výrobců - u metalických a perleťových laků skáče příplatek nepříjemně vzhůru. Bez příplatku je pouze základní červená a tmavá modrá, obě však vypadají jako z Fiesty vyrobené v roce 1995.
Důležité je vědět, že jsem v té době neměl zkušenost s Astrou, ve které jsem tedy ještě ani neseděl. Po předchozích vyzkoušených vozech jsem měl ale pocit, že tohle je to pravé a cítím se v něm velmi dobře. Vše na dosah, volant se držel výtečně, pouze bych si déle zvykal na futuristický středový panel, který na jednu stranu připomínal velín rakety Enterprise, na straně druhé čínskou minivěž. Další nevkusností je dle mě víčko nádrže, které je nezvykle připlácnuté pod zadní světlomet. Pokud si vedle sebe postavíte předchozí a nynější generaci Focusu tak zjistíte, že mají téměř totožný náběh A sloupku od předního blatníku, stejné kliky dveří a vnější zpětná zrcátka.
Odměnou za zakleknutí a posvícení si na podvozkovou část mi bylo dá se říci ucházející ošetření exponovaných částí. Plastizol dostříknut jen kde bylo nezbytně třeba, na plno místech pouze postrašeno, nebo ošetřeno pouze barvou.
Relativně spokojen jsem odcházel s tím, že tohle ano, to by šlo.
Pak mi to nedalo a zastavil jsem se ve druhém autosalonu, jestli nebudu mít možnost vidět jej i v jiné barvě než bílé. Bohužel jsem byl zklamán, u Hornáta na mě číhala opět bílá, pouze venku na parkovišti měli černou a červenou.
Po přechroupaných recenzích a testech jsem se vrhl na další zevrubnou prohlídku - nechceme přeci šlápnout vedle. Ošetření podvozku stejné jako u vozu v předchozím autosalonu. Zajímavé to začalo být v momentě, kdy se ke mě přitočil druhý "zákazník" a chtěje vidět kufr, otevřel pátá vrátka. Naskytl se mi zajímavý pohled pod střešní lišty, které jsou po vzoru Škody 120 naklepnuty na dva k sobě přiložené a snad i bodované plechy (spoj boční rám / střecha). Od pátých dveří bylo vidět pod téměř celou lištu do jejich odtokového kanálku. V ten moment jsem vyvalil očička, protože jsem objevil přímo pod lištou málo dotmelenou spáru právě ve zmíněném spoji. U ní byl na sněhobílém laku zaschlý oranžový flek. Na pravé straně jsem nic podobného nenašel. Prolézal jsem dál, postupně se mi přestávaly líbit i čepy pantů pátých dveří, které neměly svojí tloušťkou daleko ke hřebíku, chybělo už jen aby byly na koncích zahnuté. Přečtený test mě upozornil i na použité plasty na dveřích, shledal jsem, že něco pravdy na tom bude. Od podobného materiálu upouští dnes i Korejci. Nakonec se mi po tom všem zhnusil i design a šel jsem domů.
V podstatě jsem si udělal další čárku ke skupině vozů, kam jsem měl nakročeno a byl jsem jimi následně zklamán tak, že jsem možnost jejich pořízení zavrhl.
Prohlídka Fordu Focus.
Nejdřív jsem byl v jednom autosalonu, kde měli zcela čerstvý kousek se základní motorizací. Ohledně výbavy takový běžný standart, pouze navíc dvouzonová klimatizace a 16tipalcová alu kola.Ta se k němu absolutně nehodí, protože jsou prostě malá a rozměr pneumatik 215/60/16 na nich působí bachratě. Barva samozřejmě bílá, přestože je na ní příplatek 5000,-. V barvách se nic neliší od ostatních výrobců - u metalických a perleťových laků skáče příplatek nepříjemně vzhůru. Bez příplatku je pouze základní červená a tmavá modrá, obě však vypadají jako z Fiesty vyrobené v roce 1995.
Důležité je vědět, že jsem v té době neměl zkušenost s Astrou, ve které jsem tedy ještě ani neseděl. Po předchozích vyzkoušených vozech jsem měl ale pocit, že tohle je to pravé a cítím se v něm velmi dobře. Vše na dosah, volant se držel výtečně, pouze bych si déle zvykal na futuristický středový panel, který na jednu stranu připomínal velín rakety Enterprise, na straně druhé čínskou minivěž. Další nevkusností je dle mě víčko nádrže, které je nezvykle připlácnuté pod zadní světlomet. Pokud si vedle sebe postavíte předchozí a nynější generaci Focusu tak zjistíte, že mají téměř totožný náběh A sloupku od předního blatníku, stejné kliky dveří a vnější zpětná zrcátka.
Odměnou za zakleknutí a posvícení si na podvozkovou část mi bylo dá se říci ucházející ošetření exponovaných částí. Plastizol dostříknut jen kde bylo nezbytně třeba, na plno místech pouze postrašeno, nebo ošetřeno pouze barvou.
Relativně spokojen jsem odcházel s tím, že tohle ano, to by šlo.
Pak mi to nedalo a zastavil jsem se ve druhém autosalonu, jestli nebudu mít možnost vidět jej i v jiné barvě než bílé. Bohužel jsem byl zklamán, u Hornáta na mě číhala opět bílá, pouze venku na parkovišti měli černou a červenou.
Po přechroupaných recenzích a testech jsem se vrhl na další zevrubnou prohlídku - nechceme přeci šlápnout vedle. Ošetření podvozku stejné jako u vozu v předchozím autosalonu. Zajímavé to začalo být v momentě, kdy se ke mě přitočil druhý "zákazník" a chtěje vidět kufr, otevřel pátá vrátka. Naskytl se mi zajímavý pohled pod střešní lišty, které jsou po vzoru Škody 120 naklepnuty na dva k sobě přiložené a snad i bodované plechy (spoj boční rám / střecha). Od pátých dveří bylo vidět pod téměř celou lištu do jejich odtokového kanálku. V ten moment jsem vyvalil očička, protože jsem objevil přímo pod lištou málo dotmelenou spáru právě ve zmíněném spoji. U ní byl na sněhobílém laku zaschlý oranžový flek. Na pravé straně jsem nic podobného nenašel. Prolézal jsem dál, postupně se mi přestávaly líbit i čepy pantů pátých dveří, které neměly svojí tloušťkou daleko ke hřebíku, chybělo už jen aby byly na koncích zahnuté. Přečtený test mě upozornil i na použité plasty na dveřích, shledal jsem, že něco pravdy na tom bude. Od podobného materiálu upouští dnes i Korejci. Nakonec se mi po tom všem zhnusil i design a šel jsem domů.
V podstatě jsem si udělal další čárku ke skupině vozů, kam jsem měl nakročeno a byl jsem jimi následně zklamán tak, že jsem možnost jejich pořízení zavrhl.
23:16:23
28.04.2011
28.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák 28.04.11 08:52:07: Ještě chybí příběh s Focusem.
15:10:30
28.04.2011
28.04.2011
marek668112
-> Jirik_Tuňák 27.03.11 16:32:16: presne take kupil ujo asi pred tromi mesiacmi a je s nim velmi spokojny
13:35:54
28.04.2011
28.04.2011
Nwkt
-> MATTESS: ajo
13:34:03
28.04.2011
28.04.2011
MATTESS
-> Nwkt: tam mají i Opel
13:32:08
28.04.2011
28.04.2011
Nwkt
-> Jirik_Tuňák: Já myslel tu Astru
13:29:55
28.04.2011
28.04.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Nwkt: V Autobondu na Koterovské. Mají tam ještě Suzuki a Hujdaj. Jsem koukal na jeden letáček co nám přišel domů a v ČR a i v okolí Plzně je až překvapivě dost autosaloonů a servisů, což je pozitivní. Kolegovo mamča tam kupovala Suzuki SX4.
13:26:13
28.04.2011
28.04.2011
Nwkt
-> Jirik_Tuňák: U koho si byl?
08:52:07
28.04.2011
28.04.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Nwkt: Jsme se byli před dvěma týdny projet s novou Astrou (hečbek) a byl, resp. byli jsme oba velmi příjemně překvapeni. A to jak dojmy uvnitř, tak po jízdní stránce. Ovládání pedály je mimořádně komfortní, mělo by to mít pravděpodobně dvouhmotu. Sice z toho nejsem odvázanej, ale dnes už ji má kdeco. Jízdní vlastnosti velmi příjemné. Jeli jsme sice jen s tou základní 1.4 v prostřední výbavě (1.6ka ještě nepřišla), ale na normální ježdění zcela dostačující, ale na to nás prodejce upozorňoval už týden před, že sice v recenzích píší, že díky hmotnosti a zpřevodování je ten motor slabej, ale mě to na běžnou jízdu vůbec nepřišlo. Rozhodně výrazně živější, než papírově silnější C4 (popsáno níže). Podvozek velmi pěkně udělanej, vše pečlivě zatmeleno a vylito voskem (ještě tam byly takové ty kapky a rampouchy). Zadní polotuhá náprava s wattowo přímovodem je taky zajímací. Za mě určitě dobrý a z nových aut, se kterými jsem měl možnost projížďky nejlepší + to byl ideální kompromis všeho co mi vyhovuje. Podivné, jindy bych Opel obešel obloukem a nakonec vyjde člověku nejlíp.
Vozík je prostorný a navozuje pocit bezpečí, díky silnějším sloupkům. V recenzích na ně rádi upozorňují, mě to nepřišlo, protože jsem s nimi ohledně výhledu ven už počítal.
Pozn.: z projížďky v nové C4 jsem měl velmi rozporuplné pocity. Designově zvenku a uvnitř parádní vozítko, zpracování taky pěkné, ale jízdní projev takovej nijakej. Zklamán jsem byl i motorem (1.6 VTi 88 kW, 160 Nm). Auto je velmi pohodlné, akusticky mimořádně dobře odhlučněné (vícevrstvá těsnění), je takové pohupovací, po téhle stránce gut. Měl jsem ale pocit, že jsem úplně odtržen od okolního dění, nebylo téměř nic slyšet ani cítit. Prostě jsem se vezl, místo abych řídil. Spojka už nebyla tak komfortní, při rozjezdu se auto zaklání, na což jsme zvyklí z Kantíka, ale ne u auta s klasickým pružením. V zatáčkách jsem si nebyl vůbec jistý a u sjezdu na Kyšice jsem se už nudil. Zrychlení bylo subjektivně takové vláčné a sterilní, prostě tam něco naskakovalo na displeji, ale nebyl cítit vůbec žádný zátah. Ještě k displeji. Z předchozí generace se přestěhoval displej do klasických budíkových tubusů před řidiče. Problém je, že otáčkoměr je naznačen jako analog, ale naskakují tam digitálně dílečky, místo ručičky je tam nablbávač řazení (který mi vnucoval v 1/2 kopce na Rokycanské řadič za čtyři, přestože jsem tam měl trojku a 2000 rpm.). Rychloměr má analogovou ručičku, ale obíhající zvenku, takže je dlouhá cca 1,5 cm a není moc vidět, proto je tam duplicitně digitálně rychloměr uprostřed budíku, kombinovaný s údaji palubního PC. Vpravo je palivoměr, dále rozseto něco kontrolek, teploměr chladicí kapaliny není. Na volantu jsem napočítal celkem 16 funkčních tlačítek v prostřední výbavě. Řazení francouzské, ale stravitelné.
Pro řidiče uživatele to bude jistě parádní auto, protože špatné není, je pohodlné, pohledné a relativně prostorné, kufr dobře přístupný. U spolujezdce jsou možná trochu utlačovány nohy spolujezdce z levé strany středovým panelem, z pravé vystouplým podběhem, pokud někdo sedí za vámi, není možné 100%ně natáhnout nohy. Mě tedy nová C4 moc neoslovila.
Vozík je prostorný a navozuje pocit bezpečí, díky silnějším sloupkům. V recenzích na ně rádi upozorňují, mě to nepřišlo, protože jsem s nimi ohledně výhledu ven už počítal.
Pozn.: z projížďky v nové C4 jsem měl velmi rozporuplné pocity. Designově zvenku a uvnitř parádní vozítko, zpracování taky pěkné, ale jízdní projev takovej nijakej. Zklamán jsem byl i motorem (1.6 VTi 88 kW, 160 Nm). Auto je velmi pohodlné, akusticky mimořádně dobře odhlučněné (vícevrstvá těsnění), je takové pohupovací, po téhle stránce gut. Měl jsem ale pocit, že jsem úplně odtržen od okolního dění, nebylo téměř nic slyšet ani cítit. Prostě jsem se vezl, místo abych řídil. Spojka už nebyla tak komfortní, při rozjezdu se auto zaklání, na což jsme zvyklí z Kantíka, ale ne u auta s klasickým pružením. V zatáčkách jsem si nebyl vůbec jistý a u sjezdu na Kyšice jsem se už nudil. Zrychlení bylo subjektivně takové vláčné a sterilní, prostě tam něco naskakovalo na displeji, ale nebyl cítit vůbec žádný zátah. Ještě k displeji. Z předchozí generace se přestěhoval displej do klasických budíkových tubusů před řidiče. Problém je, že otáčkoměr je naznačen jako analog, ale naskakují tam digitálně dílečky, místo ručičky je tam nablbávač řazení (který mi vnucoval v 1/2 kopce na Rokycanské řadič za čtyři, přestože jsem tam měl trojku a 2000 rpm.). Rychloměr má analogovou ručičku, ale obíhající zvenku, takže je dlouhá cca 1,5 cm a není moc vidět, proto je tam duplicitně digitálně rychloměr uprostřed budíku, kombinovaný s údaji palubního PC. Vpravo je palivoměr, dále rozseto něco kontrolek, teploměr chladicí kapaliny není. Na volantu jsem napočítal celkem 16 funkčních tlačítek v prostřední výbavě. Řazení francouzské, ale stravitelné.
Pro řidiče uživatele to bude jistě parádní auto, protože špatné není, je pohodlné, pohledné a relativně prostorné, kufr dobře přístupný. U spolujezdce jsou možná trochu utlačovány nohy spolujezdce z levé strany středovým panelem, z pravé vystouplým podběhem, pokud někdo sedí za vámi, není možné 100%ně natáhnout nohy. Mě tedy nová C4 moc neoslovila.
18:49:06
27.04.2011
27.04.2011
Nwkt
-> Syny: Dyť
18:48:46
27.04.2011
27.04.2011
Syny
-> Nwkt: Maskovanej sopl
18:47:53
27.04.2011
27.04.2011
Nwkt
Jóóóóóó tohle by šlo www.topgear.com/uk/.../as
tra-gtc-revealed-2011-04-2
6
12:33:02
12.04.2011
12.04.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> havlik: To už jde. Ale lepšejší by to bylo se čtyřma vlezama. Takovej malej sportíčínínek.