
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Pošťuch
prohledat
381 příspěvků (zobrazeno 251 až 300) od 08.07.2010 do 27.06.2014, založil/a Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Syny: Mě např. přijde jako vrchol hnusu 1ka, takovej ten připrclej hečbek, ten je stravitelnej pouze s eMkovým paketem. Navíc interier a sedačky jsou jak vymontovaný z Favorita, totéž zvuk zabouchnutí dveří. 

-> Syny: hmm tak to me se ze soucasne produkce BMW libi maloco :-) nejlepsi je rada X a vrcholem je rada X6

-> Jirik_Tuňák: Designove to neni spatny, ale muj styl to neni... Prijde mi to takovy "naducly"...
Muj styl vystihuje temer 100% BMW :) Tam neni snad jediny auto co by se mi nelibilo :)
Jinak mi ten zadek prijde jako naka Mazda...
Muj styl vystihuje temer 100% BMW :) Tam neni snad jediny auto co by se mi nelibilo :)
Jinak mi ten zadek prijde jako naka Mazda...
-> Nwkt: Nové Chevrolety pro Evropu už jsou prakticky Opel, ne? Daewoo byly jenom první modely po sloučení značek...
-> Syny: Já bych to nechtěl, protože je to Daewoo
Dodací doba některých ND i pár měsíců 


-> Jirik_Tuňák: pretoze velky vyrobca moc s designom neexperimentuje do takej miery ako mensi vyrobca ktoremu je jedno ci oslovi tych 20% alebo tych 20% trhu. Velky vyrobca potrebuje co najvecsi zaber...
-> Syny: Tož jasné, krom toho dávají stále záruku na karoserii 6 let, takže nevím ani, jestli zinkujou nebo ne (např. Suzuki donedávna dával taky jen 6), spíš jestli se ti to zdá designově zdrařilé.
Spíš mi přijde divné, že se sem tam stává, že nejlevnější značky mají vzhledově auta hezčejší než zaběhnutí a na silnicích nejčastější výrobci.
Spíš mi přijde divné, že se sem tam stává, že nejlevnější značky mají vzhledově auta hezčejší než zaběhnutí a na silnicích nejčastější výrobci.
-> Jirik_Tuňák: Nevim no, ale Chevrolet bych asi nechtel... Od Chevroletu jen Corvetu :)
Dám to sem, nevím kam s tím.
Náhodou jsem narazil na foto Cruze HB (5d).
Pokud by bylo dostupné v nějaké takové verzi, nebo paketu (tzv. nesocial version), tak designově mimořádně povedené vozidlo.
www.autoblog.com/photos/p aris-2010-chevrolet-cruze- hatchback
Tady bacha, foto má 5616x3124
www.cartype.com/pics/.../ chevrolet_cruze_hatchback_ 11_01.jpg
Náhodou jsem narazil na foto Cruze HB (5d).
Pokud by bylo dostupné v nějaké takové verzi, nebo paketu (tzv. nesocial version), tak designově mimořádně povedené vozidlo.
www.autoblog.com/photos/p aris-2010-chevrolet-cruze- hatchback
Tady bacha, foto má 5616x3124
www.cartype.com/pics/.../ chevrolet_cruze_hatchback_ 11_01.jpg
-> Jirik_Tuňák: Kup elektromobil :) Akorat ho nesmis zapomenou kazdej den soupnout v garazi do zasuvky 

-> Syny: To neni proti, to je holej fakt
zase to nemá tyč jako zadní nápravu 


-> Jirik_Tuňák: oblok je okno
-> Syny: To jo.
Spíš jestli něco s rezervou na řepko-naftu a nebo něco co půjde na plyn, až ropa nebude. 


-> Jirik_Tuňák: Ty nez neco vyberes, tak dojde ropa 
-> Nwkt 27.03.11 16:44:20: Zda se mi to, nebo si naspal neco proti Oplum

-> Nwkt 27.03.11 16:44:20: Zda se mi to, nebo si naspal neco proti Oplum

-> Jirik_Tuňák 27.03.11 19:54:33: oblok = okno
-> suri: Tomu rozumim (je mi 31
), ale co je to oblok?

-> Jirik_Tuňák: ujove
-> suri: Koho že to?
-> Nwkt: Ale teď naopak šli kvalitativně velmi nahoru. Koukal jsem na zadní nápravu a moc se mi líbila, na to, že vychází z klasické vlečené se zkrutnou příčkou.
Stoupají jim prodeje a krom toho začal Nokian jednat na příští rok ohledně kompletace zimáků.
Stoupají jim prodeje a krom toho začal Nokian jednat na příští rok ohledně kompletace zimáků.

-> Matthes, záškodník z TechWebu:




-> Nwkt 27.03.11 16:44:20: Copak ta kvalita muze byt zaporna? Dyk nema zadnou vejsku, z ktery by mohla klesat 

-> Nwkt: www.google.sk/imgres?imgu
rl=htt... ujo má toto a oblok to má malý strašne
-> Jirik_Tuňák: Se to tu objevuje pořád, že to nejsou ani auta
měl jsem vazbu na jednoho člověka do AS Plzeň na Rokycanský a ten to řikal, že kvalita kolem roku 02/03 šla dolů, hlavně co se týče podvozků, svárů na nich a povrchovejch úprav (zarezání šroubů a podobný - prej na tom byl muj Rapid líp jak 2 roky starý auto :-D ) O common railu ani nemluvě

-> Nwkt: Proč je to tady pod žebříčkem? 

-> suri: Já se vozil jenom ve starších a tam byla stejně vysoká prdel, takže vidět nebylo nic
-> Nwkt: nemám nič proti ale furt sa mi zdá že tam dávajú strašne malé zadné okno , hlavne teda na corse kde som mal česť
-> Jirik_Tuňák: Jo, nádhera, zvlášť ty zadní světla
-> Nwkt: Tobě se líbí spíš ten héčbék? 

-> Jirik_Tuňák: Nebejt to kombík nebo nafta tak bych nebyl proti
-> Jirik_Tuňák: Teď ses propad pod dno žebříčku virtu, sOpla, styď se 

Teď si budete klepat na čelo (i když nevím proč), ale byl jsem se podivat ještě na Opel Astra conby.
Je to moc pěkné. Naši se pro změnu poohlíží po něčem rozumě jetém a Corsa, jak na ni běží reklama (dělá se od 2006/7), tak vypadá taky velmi pěkně.

-> Tuner#2: woe

-> Jirik_Tuňák 11.03.11 09:34:54: Si to spletl se Žlutkou, celý zadek vyházený včetně čalounění, tak holt seděl na plechu a studělo to do zadnice



-> Jirik_Tuňák: pardon, ne plech, ale ten plast mezi dveřmi a opěradlem. Ten mi vadil
Och. 
www.cars.cz/xchanger/.../ Lancer-1.8i-INTENS-Hatchba ck-129742209903920493.html
To je tak divný (ten Sportback proti sedanu), až je to pěkný.

www.cars.cz/xchanger/.../ Lancer-1.8i-INTENS-Hatchba ck-129742209903920493.html
To je tak divný (ten Sportback proti sedanu), až je to pěkný.

-> Jirik_Tuňák:
Seděls v luxusní verzi. Byl určitě pod ipurem.
Seděls v luxusní verzi. Byl určitě pod ipurem.

-> MATTESS: To asi ano, páč jsem v tom včera seděl a žádnej plech tam nikde vidět nebyl.



Koukal jsem na něj v Mostě na podzim, sedl jsem si do něj. Vpředu hezké sezení, vzadu mi trochu rozladil viditelný plech mezi sedákem a opěredlem po stranách (u dveří), který nepříjemně studěl (snad jsem si to nespletl s jiným autem z toho dne
).

-> Jirik_Tuňák 10.03.11 15:21:04: Nevidel a nesedel, ale z fotky typuju, ze to bude mit hodne malej kufr...
-> Jirik_Tuňák: to si kup, tadle firma uz pujde jen cestou baterek :-) jo ekologie dopada i na demanty 

-> Jirik_Tuňák: O tomhle uvazujeme doma, ze za rok nahradi doma ceeda sw. Me osobne se moc libi, hlavne je to auto ktery neni tuctovy a nepotkas ho na kazdym rohu:)
Zakladni ceny vypadaji dobre, ale priplacet za naftu 150 kkc je docela dost. I kdyz 1,8D od mitsubishi je jizdne pry povedeny motor. Prvni naftak s variabilnim casovanim ventilu.
Co jsem zjistoval tak 1,6 benzin je jizdne prumer ale mela by stacit na bezne jezdeni, 1,8 benzin ma na svuj objem trochu vyssi spotrebu. Interier ma sve mouchy, udajne po case zacina u levnejsich verzi vrzat (u drazsich je pry lepe zpracovany- nevim co je na tom pravdy, je to pouze z doslechu).
Melo by to byt spolehlivy a kufr je na hatchback hodne slusnej.
Chystam se i objednat na testovaci jizdu, ale zatim neni moc casu.
Zakladni ceny vypadaji dobre, ale priplacet za naftu 150 kkc je docela dost. I kdyz 1,8D od mitsubishi je jizdne pry povedeny motor. Prvni naftak s variabilnim casovanim ventilu.
Co jsem zjistoval tak 1,6 benzin je jizdne prumer ale mela by stacit na bezne jezdeni, 1,8 benzin ma na svuj objem trochu vyssi spotrebu. Interier ma sve mouchy, udajne po case zacina u levnejsich verzi vrzat (u drazsich je pry lepe zpracovany- nevim co je na tom pravdy, je to pouze z doslechu).
Melo by to byt spolehlivy a kufr je na hatchback hodne slusnej.
Chystam se i objednat na testovaci jizdu, ale zatim neni moc casu.
-> Jirik_Tuňák: eště sem vtom teda neseděl ale mají to kamarádovi rodiče jako novátora a nemůžou si to vynachválit
Na ulici jsem viděl toto. Pořizovací ceny celkem zajímavé, už jste v tom někdo seděl?
Vzhled subjektivní.
EDIT: Je to Mykubyš Sportbek
Vzhled subjektivní.
EDIT: Je to Mykubyš Sportbek

-> Jirik_Tuňák: zozadu je divny dvojkovy scenic , toto je zaujimave
libove auto , hlavne tie spetaky


-> alpin: Hlavně je pěknej na těch 17" nebo 18" kolech. Plno lidí říká, že ten zadek je divnej, ale jak říkáš, není fádní.
-> Jirik_Tuňák: ten 1,8 16v je taky tocivejsi pri rozbehu mal som moznost ist v tom v xsare picaso islo to tam ale slusne , ale ten 1,6 vti by stal za vyskusanie a ten puget som si obzeral v salone a vyzeral dost slusne aj zvnutra a zvonka aspon neni fadny

-> alpin: To by mě taky zajímalo, páč u mě na Xantíkovi 1.8 8V je 157 Nm dostupných kolem 2400 rpm., kdežto u Větvíkovo 1.8 16V je 154 Nm ve 4200 a XY procent v nižších otáčkách.
Tenhle VTi má právě 160 Nm ve 4250 a 140 ve 2000, ale váží to o cca 200 kg více, než Xantík. Podle mě to ale hůře nepojede, spíš líp a za míň. Právě díky těm modernějším prvkům. Mě to přijde jako docela solidní střed bez rizika poruchy nebo tečení turba apod.
Jooo, jinak jsem koukal, že sada řetězových rozvodů na to vypadá skoro stejně jako na BMW.
Tenhle VTi má právě 160 Nm ve 4250 a 140 ve 2000, ale váží to o cca 200 kg více, než Xantík. Podle mě to ale hůře nepojede, spíš líp a za míň. Právě díky těm modernějším prvkům. Mě to přijde jako docela solidní střed bez rizika poruchy nebo tečení turba apod.
Jooo, jinak jsem koukal, že sada řetězových rozvodů na to vypadá skoro stejně jako na BMW.

-> Jirik_Tuňák: ten krutak od 2000 by stal za vyskusanie