skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jaký vůz??
-> castrol: Zapůsobilo to na mě jako přestavbová sada z kovu na ka/ke. Už jen komparativy jako větší průměr, nižší hmotnost,... Při výměně jen kotoučů + destiček asi brzdiče nejsou nepotřeba... teda doufám.
-> bouchy: a ked si zoberies ze za totok mas nove auto v zaklade tak to potesi 

-> castrol: Slušný..
-> bouchy: taketo nieco ?www.abt-sportsline.sk/tun
ing/.../keramicke_brzdy_ab
t
www.garaz.cz/clanek/nejca
stejsi-pasti-premiovych-oj
etin-opravy-stoji-statisic
e-21001052?dop-ab-var... Jebnu to sem. Věděl by někdo link na eshop na ty keramický brzdy? Nějak to (krom aukra) neumim najít, dejme tomu kotouče na 911ku nebo S8, to je asi fuk.
-> Jirik_Tuňák1983 18.11.18 21:49:31: to je fešák

-> palinator 18.11.18 22:20:08: Já bych si klidně dovedl něco takového představit, aby se Volfík v garáži nebál. 

-> Jirik_Tuňák1983:
Nevim, ale je to krásný. A ty tépichy.
Asi od Turka.
I když, Mercedes byl vždy echt v deaselu.
Nevim, ale je to krásný. A ty tépichy.

I když, Mercedes byl vždy echt v deaselu.

-> bouchy 05.11.18 12:35:16: tak to byl jen blbej dotyk
ted je tam nejvetsi problem to prosakujici rizeni, ale dal jsem prisadu a je to o hodne lepsi, zatim nebylo potreba dolit...


-> StepaNoFUN: tak to mas skvely, ale ver, ze takovahle konstelace je velice vyjimecna...
-> StepaNoFUN 06.11.18 22:46:47: jj, to verim... bohuzel nikoho takovyho neznam, kamos, co ma servis se v tomdle zrovna bohuzel nevyzna

-> Jarda: To máš pravdu. Ale ty pokusy stojej vetšinou dost času. A ten radeji proměním v zábavu, čas s prckem, nebo peníze v práci. Nehledě na zkuwenej materiál či díly.
A ideální je když to auto můžu odvízt k někomu, kdo složitější akce bude mít 3x rychlejc než já a s minimálníma nákladama vyřešený (protože zkušennosti) a já podobnej čas co on se bude věnovat mýmu autu věnuju zase jeho jinejm vozům a činnostem, který ten dotyčnej nedává (nebo na ně nemá chuť) a já zase jo. Tenhle výměnnej obchod, kterej praktikuju s kamarádem nám oběma docela vyhovuje. :-)
A ideální je když to auto můžu odvízt k někomu, kdo složitější akce bude mít 3x rychlejc než já a s minimálníma nákladama vyřešený (protože zkušennosti) a já podobnej čas co on se bude věnovat mýmu autu věnuju zase jeho jinejm vozům a činnostem, který ten dotyčnej nedává (nebo na ně nemá chuť) a já zase jo. Tenhle výměnnej obchod, kterej praktikuju s kamarádem nám oběma docela vyhovuje. :-)
-> Milan 136 06.11.18 21:15:14: to ale jen o vikendu
a na zitrek jsem si na to vzal dovolenou...
skoda, ze mi nevysla ta garaz, mohl jsem delat alespon neco poradnyho
-> StepaNoFUN 06.11.18 21:36:03: vzdat se umi kazdej :)


-> StepaNoFUN 06.11.18 21:36:03: vzdat se umi kazdej :)
-> Milan 136: Já bych na tuhle hromadu problémů asi neměl nervy. Buď bych to vyfackoval z baráku, nebo bych to odvezl k někomu, kdo by to vyřešil...
-> saskyn2 06.11.18 19:15:38: taky mi přijde, že 20h denně opravuje svý auta

-> saskyn2 06.11.18 19:15:38: dnes mi odeslo uplne ESP, musel jsem to vypnout, aby to vubec jelo
clovece, nejlepsi byla 1.3mpi s LPG, fakt 100tis.km jsem jen jezdil, 2x mi odesel altik a delal jsem brzdy, jinak nic, ale pristupoval jsem k tomu jinak nez k octe, proste to bylo to nejlevnejsi na litani, 150tis.km jsem najel se spatnou lambdou a vubec mi nechybela na LPG, jen jsem vyhodil aktutator, jinak rapid byl taky drzak, na octe se porad sere nejaka elektrika, nedavno jela jak kdyby nemela turbo a chyba lambdy 2, jen jsem to smaznul a od te doby to uz 3 tis.km lita, ja ty elektrice nerozumim (myslim tomu, proc si to dela co chce...) Myslel jsem, ze octa je auto na vetsi najezd, nez felda, no a ted uz si s tim nejsem uplne jist
Ale pulka z toho jsou upravy, ktere bych delat nemusel...

clovece, nejlepsi byla 1.3mpi s LPG, fakt 100tis.km jsem jen jezdil, 2x mi odesel altik a delal jsem brzdy, jinak nic, ale pristupoval jsem k tomu jinak nez k octe, proste to bylo to nejlevnejsi na litani, 150tis.km jsem najel se spatnou lambdou a vubec mi nechybela na LPG, jen jsem vyhodil aktutator, jinak rapid byl taky drzak, na octe se porad sere nejaka elektrika, nedavno jela jak kdyby nemela turbo a chyba lambdy 2, jen jsem to smaznul a od te doby to uz 3 tis.km lita, ja ty elektrice nerozumim (myslim tomu, proc si to dela co chce...) Myslel jsem, ze octa je auto na vetsi najezd, nez felda, no a ted uz si s tim nejsem uplne jist

Ale pulka z toho jsou upravy, ktere bych delat nemusel...
-> Jarda - zrušená registrace 05.11.18 12:31:32: Jardo když tady čtu tvoje příspěvky tak přemýšlím který tvoje auto není krám. Dyt ty se v tom furt hrabeš ve všem



-> tunerlada 04.11.18 22:07:36: Jaxi jsi nenapsal rozpočet, což je docela zásadní věc.
-> Jarda - zrušená registrace 05.11.18 16:54:01: Zrovna služební vozy ve vaší firmě jsou nějakým měřítkem, podle toho co tady furt píšeš. 

-> Nwkt:
to je podobné jako 1,4 16V počátkem milenia

-> MATTESS: Ano, myslím od května 2012
-> Nwkt 05.11.18 15:04:25: to dělaj ty starší, ne? Někdy od 2011 (2012?) prošly motory úpravou a problem s olejem není. Nebo se pletu?
-> Jarda - zrušená registrace 05.11.18 15:43:24: Kdo dolejvá?
-> bouchy 05.11.18 12:35:16: proc? Kvuli vstriku? To je periferie a ne motor
-> Jirik_Tuňák1983 05.11.18 14:54:52: to by ses divil, kolik dolejvame u dvojek... Pd i cr

-> Jirik_Tuňák1983 05.11.18 14:54:52: to by ses divil, kolik dolejvame u dvojek... Pd i cr
-> Nwkt: ten môj ide celkom gut, zatiaľ veľa nezožral , ale riešenie piestov v 2013 očividne definitívne nebolo a stále na tom robia
-> Jirik_Tuňák1983: Taková 1,8TSi je vyloženě skvělým motorem, když bere olej a musíš po cca 100 000 km dělat generálku :-D
-> bouchy 05.11.18 12:35:16: Hlavně nevím, kde se furt bere ta deziluze: bere olej = špatnej motor, nebere olej = dobrej motor. Když zrovna u nafťáků nepatří zvýšená spotřeba oleje k časným závadám, minimálně oproti benzínovým autům.
-> Jarda: Tak to asi "motor" v moc dobrym stavu nebude...
-> bouchy 05.11.18 12:05:10: co mame jedno naftove auto, tak si porad kladu otazku, proc si lidi porizuji dobrovolne takovej kram, motor to ma v dobrym stavu, vubec nebere olej, ale kolem se furt neco sere, ted to vypada na vstrik a jestli neudelam zhavicky, tak to v zime nenastartuje a VIF ji taky nenaucim pridavat...
-> saskyn2 04.11.18 22:01:29: Myslel jsem DPF. A když zapomněl výfuk i zašpuntovat čidlem, tak diag určitě proběhla. 

-> saskyn2: já se budu soustředit i na jiný když poradíte :D jediná podmínka je nafta a jedno z těch dvou aut, s tím, že to Audi bude na servis snad levnější ( servisovat to budu tak jak tak sám). Jen sem tyhle dva motory a kody vyčetl z for a fb jakože nejspolehlivější.. Prej mám navíc teď možnost koupit dobře tu A3 77kw bkc v pěkným stavu s dohledatelným servisem... Je to vážně línější jak O1 tdi 81kw?
-> Jirik_Tuňák1983: Ted nevím co myslíš, teplotní čidlo vyměníš kus za kus, DPF se musí nastavit.
-> saskyn2 04.11.18 21:35:25: Ale to není jenom ho vyměnit, ale i nastavit přes diag, že je tam novej, nebo se pletu?
-> Nwkt: z fb ale jinej
-> Milan 136: Jo. 

-> Milan 136 04.11.18 21:13:11: Jenom chvíli než se zanesla. 

-> saskyn2: 
Tam jako jen tak viselo a do vyfuku byla dira?

Tam jako jen tak viselo a do vyfuku byla dira?
-> Milan 136 04.11.18 20:11:11: Tak ono co si budeme povídat ty CRka jsou zlatý. V podstatě se na to serou takový ty píčoviny jako klapky v sání nebo egr, žádný destrukce typu klika u BMM. DPF taky vydrží 3x tolik. Ale jasný že hlavně nejvíc záleží na tom jak se o to auto člověk stará. Když je někdo debil a mění olej po 50 tis, jezdí s rachtající dvouhmotou atd, tak oddělá jakýkoliv motor.
Tvl to se musím pochlubit, ted jsem dělal DPF na CBBB a ty kokso to jsem ještě v životě neviděl, DPF upchaný, od poslední regenerace najeto 2500 km a neregerovalo to kvůli teplotnímu čidlu za DPF. Když jsme to zvedli tak čidlo leželo vyšroubovaný hozený přes trubku výfuku. Normálně ho nějakej dement měnil a zapomněl ho našroubovat do auta

Tvl to se musím pochlubit, ted jsem dělal DPF na CBBB a ty kokso to jsem ještě v životě neviděl, DPF upchaný, od poslední regenerace najeto 2500 km a neregerovalo to kvůli teplotnímu čidlu za DPF. Když jsme to zvedli tak čidlo leželo vyšroubovaný hozený přes trubku výfuku. Normálně ho nějakej dement měnil a zapomněl ho našroubovat do auta


-> Nwkt 04.11.18 20:14:23: to je zase jiná píseň

-> saskyn2: 1,9TDI je raketa oproti tomuto čo som doniesol dnes ja
Fabia 2001 SDI 47kw , 488000km
Fabia 2001 SDI 47kw , 488000km
-> Milan 136 04.11.18 20:09:48: Ale ve 2004 pořád vyráběli Toledo 2 

-> saskyn2 04.11.18 19:34:12: jojo, jako na FB Octavia RS fan klub. CEGA je posvátnej motor a nic jinýho neexistuje. A pak řeší klasický problémy, jako na každým motoru

-> saskyn2 04.11.18 19:30:34: není důvod

-> Nwkt: proč? Vždyť O2 začala 2004, v tu dobu už jezdil Golf 5, Touran atd

-> Nwkt: ja chci motor APX :)
/jedna carka :)))

/jedna carka :)))