skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jaký vůz??
14:29:29
11.10.2017
11.10.2017
bouchy
-> Syny: Přesně to jsem někde vedle navrhoval...ale prej né, protože lidi jsou paka (a taky existujou puntíčkáři, co by vycházeli z logiky: každodenní regenerace = DPF je nesmrtelné jako Fénix ). Dnešní FW se asi max. řídí "historií" rychlostí, na kvalifikovanou předpověď by to muselo počítat slušnější železo.
14:14:24
11.10.2017
11.10.2017
Syny
-> Luky: Pro restart stiskněte tlačítka "AC", "výhřev zadního okna" a "varovná světla"
14:10:27
11.10.2017
11.10.2017
Luky
-> minno: hlavně aby to neběželo pod Windows. Takový to "aplikace Volant oznámila chybu a bude ukončena" by za jízdy fakt potěšilo
14:03:17
11.10.2017
11.10.2017
minno
Ja som zvedavý, kedy sa autá začnú pred štartom aktualizovať
Budeš potrebovať rýchlo odfrčať a auto ti vypíše: čakajte prosím, inštalujem aktualizáciu, môže to potrvať 20 minút
Budeš potrebovať rýchlo odfrčať a auto ti vypíše: čakajte prosím, inštalujem aktualizáciu, môže to potrvať 20 minút
13:38:19
11.10.2017
11.10.2017
Syny
-> Jirik_Tuňák1983: Pokud nebudes auto s DPF chcipat behem regenerace filtru a pri jejim zaregistrovani pojedes dal, tak si myslim, ze nehrozi zadnej problem. Samozrejme ale ten filtr bude chtit jednou tak jako tak vymenit.
Do dneska nechapu, proc zadne auto alespon kontrolkou neoznami, ze regenerace probiha (treba zelene svitici kontrolka DPF). Nebo proc nejde treba autu nejak "oznamit", ze dneska pojedu trasu delsi a regenerace je mozna (a zadouci) ci naopak pojedu trasu kratsi a spusteni regenerace tim zakazat.
Do dneska nechapu, proc zadne auto alespon kontrolkou neoznami, ze regenerace probiha (treba zelene svitici kontrolka DPF). Nebo proc nejde treba autu nejak "oznamit", ze dneska pojedu trasu delsi a regenerace je mozna (a zadouci) ci naopak pojedu trasu kratsi a spusteni regenerace tim zakazat.
13:37:26
11.10.2017
11.10.2017
palinator
-> Nwkt:
Žádnej benzín, tzn. ani nepřímovstřik?
Žádnej benzín, tzn. ani nepřímovstřik?
13:26:20
11.10.2017
11.10.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Nwkt 11.10.17 08:48:39: Tole je právě JTD a ty platí ve Fifinkách za spolehlivé.
08:48:39
11.10.2017
11.10.2017
Nwkt
-> Jirik_Tuňák1983: Nevím, já jezdím 8km přes město a zatím se to neucpalo. Ale commonrail je na tom s DPFkem dost dobře.
Btw od příštího roku nevyjede z továrny žádnej benzín bez dpfka
Btw od příštího roku nevyjede z továrny žádnej benzín bez dpfka
02:56:04
11.10.2017
11.10.2017
Jirik_Tuňák1983
Hloupý dotaz. Vozidlo, které teď studuji, má mechanicky nejlepší deasely (ahoj Jardo ), v podstatě jediné doporučitelné.
Jenomže se dělají jen s DPF. Nejčastější podíl cest by byl cca 14 km (možno i po dálnici), město zřídka.
To je asi na hovno, že a spíše se podívat o dům dále? Pokud to nevidíte jako veleproblém, nějaká doporučení? Podotýkám, že by se jednalo převážně o stěhovák, vedlejší vozidlo apod., dřívějšího roku výroby (2006 až 2008).
Jenomže se dělají jen s DPF. Nejčastější podíl cest by byl cca 14 km (možno i po dálnici), město zřídka.
To je asi na hovno, že a spíše se podívat o dům dále? Pokud to nevidíte jako veleproblém, nějaká doporučení? Podotýkám, že by se jednalo převážně o stěhovák, vedlejší vozidlo apod., dřívějšího roku výroby (2006 až 2008).
12:39:41
10.10.2017
10.10.2017
dragon_cb_cz
-> palinator: Díru ve vnějším plášti jsem měl u Aera už po koupi a zatím je to pořád v pohodě...
11:06:48
10.10.2017
10.10.2017
bouchy
-> palinator: Pravda, že jsou "nerezavějící" oceli, které můžou povrchovku chytnout - nevim jak se jmenujou. Taky materiál na sváření by měl být odpovídající (=nerezavějící) a u něj může platit totéž. Orezlý sváry mám taky, ale díry ne. Jinak u prvovýroby celkem pokrok, výfuk (tlumič) najednou může vydržet i půl životnosti motoru, víc než dva roky. Ale to je i o teplotách, kdy dnešní předohraby mají vzadu tlumič o teplotě max. 100°C, teda podle "rukoměru".
10:43:18
10.10.2017
10.10.2017
palinator
-> suri: -> bouchy:
Ten zámek kapoty jsem i prostříkával a nepomohlo. Když nezamáčkneš páčku zpět, tak se kapota nezabouchne. Je to oblitý olejem i zboku kolem vývěvy. Výfukové trubky jsou povrchově zrezlé komplet krom koncové rourky, ze zadního tlumiče výfuku jsem u pertlu obíral kusy rzi (pravda jen v úzkém proužku), je tam díra v tom vnějším plášti.
Ten zámek kapoty jsem i prostříkával a nepomohlo. Když nezamáčkneš páčku zpět, tak se kapota nezabouchne. Je to oblitý olejem i zboku kolem vývěvy. Výfukové trubky jsou povrchově zrezlé komplet krom koncové rourky, ze zadního tlumiče výfuku jsem u pertlu obíral kusy rzi (pravda jen v úzkém proužku), je tam díra v tom vnějším plášti.
10:06:21
10.10.2017
10.10.2017
bouchy
-> palinator: Jakto výfuk KO, když by měl bejt nerezovej?
09:53:44
10.10.2017
10.10.2017
suri
-> palinator: lanovod zarezlý nebude, na viku treba zistiť či tečie okolo vstrkov alebo len okolo hrdla , tj či treba meniť viko alebo utesniť len hrdlo opravnou sadou
výfuky vydržia dosť aj keď niekedy nevyzerajú , zvuky motora sa tiež riešiť dajú
výfuky vydržia dosť aj keď niekedy nevyzerajú , zvuky motora sa tiež riešiť dajú
09:16:42
10.10.2017
10.10.2017
palinator
-> Milan 136:
Karoserii není prakticky nic. Ani na hranách blatníků nebo prahů. Jen se místy začíná loupat ta tenká vrstvička plastizolu na podlaze nebo co to je a vykukuje bílá barva.
Ale tvrdit, že to bude po 165 tkm dálničních bez investic, to se nedá. Vejfuk brzo KO, různý podivný zvuky a pazvuky (možná ložisko, další zvuk asi nějaká kladka), olej z toho nějakým způsobem teče (louže mezi vstřikama u plnícího hrdla, nevypadá to že by to tam někdo rozlil), baterka je pomalu na výměnu, je asi zarezlej lanovod k zámku kapoty (páčka se musí zamačkávat jak u užovky ), vnitřek by chtěl asi nějak vytepovat a hlavně je to nutně potřeba čipnout aspoň na 90 kW, protože je to fakt lemra.
Karoserii není prakticky nic. Ani na hranách blatníků nebo prahů. Jen se místy začíná loupat ta tenká vrstvička plastizolu na podlaze nebo co to je a vykukuje bílá barva.
Ale tvrdit, že to bude po 165 tkm dálničních bez investic, to se nedá. Vejfuk brzo KO, různý podivný zvuky a pazvuky (možná ložisko, další zvuk asi nějaká kladka), olej z toho nějakým způsobem teče (louže mezi vstřikama u plnícího hrdla, nevypadá to že by to tam někdo rozlil), baterka je pomalu na výměnu, je asi zarezlej lanovod k zámku kapoty (páčka se musí zamačkávat jak u užovky ), vnitřek by chtěl asi nějak vytepovat a hlavně je to nutně potřeba čipnout aspoň na 90 kW, protože je to fakt lemra.
01:37:50
10.10.2017
10.10.2017
Bukaj
-> saskyn2 09.10.17 09:24:55: Jo, ty domky tlumičů jsem zapomněl - je to nešťastně řešené vpředu i vzadu a rezonující spoje plechů pod plastizolem... :-/
22:49:40
09.10.2017
09.10.2017
Milan 136
-> palinator: to vypadá slušně
21:01:10
09.10.2017
09.10.2017
StepaNoFUN
-> Jarda - zrušená registrace 09.10.17 08:55:43: No jo, ale ta O1 byla nějakej rok 98-99 do celozávodky. Tam totiž ještě nebyly ani zadní podběhy a to víčko bylo jejich bolest. Je to tam naprosto debilně řešený (moc plechů přes sebe a ke spodní části jenom lepený) a když tam lítá bláto přímo od kola, tak se není čemu divit...
12:18:03
09.10.2017
09.10.2017
Jarda - zrušená registrace
-> bouchy 09.10.17 12:02:38: nz, u felicie to s tim zinkem bude asi opravdu kus od kusu... dil od dilu... viz ty moje predni blataky :))), ale diky plastovym podbehum nejsou vubec hnile v savlich
-> saskyn2 09.10.17 09:24:55: a to ty dacie, co jdou na zapad maji jeste o dost lepsi antikoro upravu, nez ty, co zustanou v rumunsku, uz jsem to tu psal - v rumunsku feldy nemaji chycene ani lemy ani petky a stejne stare dacie nebo novejsi logany jsou uz na kasi
-> saskyn2 09.10.17 09:24:55: a to ty dacie, co jdou na zapad maji jeste o dost lepsi antikoro upravu, nez ty, co zustanou v rumunsku, uz jsem to tu psal - v rumunsku feldy nemaji chycene ani lemy ani petky a stejne stare dacie nebo novejsi logany jsou uz na kasi
12:02:38
09.10.2017
09.10.2017
bouchy
-> Jarda: Dík. Škoda, že už zmíněné auto neexistuje, zajímalo by mě, jak na tom s tím pozinkem bylo. R.v. asi 1997, do prodeje 98.
09:42:49
09.10.2017
09.10.2017
Jarda - zrušená registrace
-> bouchy 09.10.17 09:37:17: uz jsrm to daval sem: -> Jarda - zrušená registrace 09.10.17 09:30:52:
09:37:17
09.10.2017
09.10.2017
bouchy
-> Jarda - zrušená registrace 09.10.17 08:59:02: Zdar, nějak to nemůžu dohledat, cos psal, hodil bys mi odkaz? Dík.
09:36:02
09.10.2017
09.10.2017
vhml
Zrovna třeba Dacii jednou bude mít v TOP stavu tady jeden chalupář od nás ze vsi. Kupoval ji letos na jaře a ještě nemá ani špinavý podběhy. Jezdí s tim jen o víkendu na chalupu ( jinak po Plzni s MHD ) a jen když je hezky, protože co taky na chalupě když chčije. Počítám že v zimě to bude zrovna tak. Parkuje ji v Plzni v nevyhřejvaný garáži. Takže úplně ideální stav.
09:30:52
09.10.2017
09.10.2017
Jarda - zrušená registrace
-> saskyn2 09.10.17 09:24:55: kvuli dacii?
Treba nivu neresom, to kazdej vi, ze to hnije a hnije to hroznr, krstka 2007 byla delana takovym zelenym voskem a hnije nekolikanadobne vic, nez felda
skoda-virt.cz/cz/.../1880 25-felicia-zinkovano-nezin kovano jsou tam namery, kolik jsrm kde zjistil zn na felde
Treba nivu neresom, to kazdej vi, ze to hnije a hnije to hroznr, krstka 2007 byla delana takovym zelenym voskem a hnije nekolikanadobne vic, nez felda
skoda-virt.cz/cz/.../1880 25-felicia-zinkovano-nezin kovano jsou tam namery, kolik jsrm kde zjistil zn na felde
09:24:55
09.10.2017
09.10.2017
saskyn2
-> Jarda - zrušená registrace 09.10.17 09:15:31: Ty krávo, to tuner vyskočí z kůže
-> Bukaj 09.10.17 07:26:11: S tím se dá v podstatě souhlasit, akorát k těm krizovým místům bych přidal horní hranu předních blatníků, uložení zadního tlumiče a cele přední podběhy.
-> Bukaj 09.10.17 07:26:11: S tím se dá v podstatě souhlasit, akorát k těm krizovým místům bych přidal horní hranu předních blatníků, uložení zadního tlumiče a cele přední podběhy.
09:15:31
09.10.2017
09.10.2017
Jarda - zrušená registrace
-> minno 09.10.17 09:11:14: kolega ji ma a muzu vyfotit, jak je flekata, on to zvenku porad zsvaruje :) jenze podvozek mozna bude stejnej nebo mozna i lepsi, nez ten peugeot... No dustery ceka to stejne...:)
08:59:02
09.10.2017
09.10.2017
Jarda - zrušená registrace
-> bouchy 09.10.17 08:46:40: vsak jsem tu psal, kolik jsrm nameril zinku, na kapote to bylo nejvic 10% u fabie merim 10-20 rtg spoktrometrem, zkusim nekdy rapida, ty pozink. blataky a ostatni dily
08:55:43
09.10.2017
09.10.2017
Jarda - zrušená registrace
-> Bukaj 09.10.17 07:26:11: no ja jezdil (cca70 tis. Km) s o1 predface a to byla hujda, odjeta, vyhnila, kdyz jsem zastavil jednim prednim kolem na hrbolu, tak nesly zavrit dvere... Bylo to po reditelovi, ktery s tim pry i postavil barak :). Dira byla pod vickem nadrze, v petkach, v prazich a ani nevi, co vse na podvozku, STK to nakonec neproslo... Pak jsme dostali min odjetou TDi po face, bylo to pred rokrm 2010
08:46:40
09.10.2017
09.10.2017
bouchy
-> Bukaj: Podle: skoda-virt.cz/cz/.../9308
2-v-ktorom-roku-zacali-zin
kovat-felicie je fakt, že karoserie byly vyráběny z pozinkovaného plechu. Kdysi jsem na 100% viděl propagační leták, kde toto bylo jistě napsáno. Nevím, zda-li celá, ale dle letáku ŠA a.s. asi ano. Kdysi jsem taky byl v muzeu v MB, kde bylo propagační video a tam to taky zmiňovali (oboustranně pozinkovaný plech v rolích různých tlouštěk, dovoz ze SRN) - to byla ovšem doba fabie, octavie, superbu. Tedy ne balíky shitového plechu ze Slovenska za dob stovek, stodvacítek, kdy liška byla uprostřed snad na každé vnitřní vrstvě plechu v balíku (to je zase očité dobově svěděctví)...nebylo divu, že na rozdíl od novodobé produkce se mohla vyskytnout koroze klidně uprostřed kapoty nebo dveří, aniž by to bylo kritické, neodvodněné, odřené,... místo. A do kataforézy taky (řádně) chodily asi jen středeční kastle (doba asi až stodvacítek) - tolik k plánovanému hospodářství, kdy jednou nebyl materiál, podruhé se zase nestíhalo nebo švejkovalo. Taky proto vzniklo „Hnutí za nejvyšší kvalitu“ viz posl odst: cs.wikipedia.org/wiki/%C5
%A0koda_742 ale stejně to nebylo moc platné (proto vrchlabské škodovky každý chce, byla (a je?) tam asi lepší kázeň)... nejvíc mě nasral přístup, kdy se u stovek jedna z těsnících gum pod zadním blatníkem dávala na holý(!!) plech. Tudíž mechová guma sákla vodu a plech tam posléze nebyl. Málokdo si udělal do-do ještě v záruce, většinou to ani nebylo nijak kvalitně (gumoasfalt byla a je zkáza plechu). Takže do dnešních dob to lze "opravit" snad jedině vyvářkou a důkladným lakem.
Long story short: felicie měly dle letáku pozinkovanou karoserii. Záleží taky na matroši plechu (ze šrotu x z hlíny z SSSR ve VSŽ), nedůsledná foréza, odrezovací/odmašťovací lázně. Naše tehdy sedmiletý auto nemělo nad rantlem 5. dveří jedinou bublinku (před nehodou), zatímco na větších parkovištích už byla vidět typicky "řemeslnická" auta, nula korun do servisu, nula minut strávených mytím nebo aspoň zhodnocením stavu, na kterých bylo vidět lidové umění stylem záplat z látky, laminátu, lepenky, asfaltu, krycích odrazek atd. Už tehdy existovaly felicie, pickupy, kterým chyběly lemy - ovšem jen aby to klaplo na STK, že.
edit: nálepky už tehdy běžné: www.skoda1203.estranky.cz /img/.../skoda-felicia-com bi-zelena-zezadu.jpg
Long story short: felicie měly dle letáku pozinkovanou karoserii. Záleží taky na matroši plechu (ze šrotu x z hlíny z SSSR ve VSŽ), nedůsledná foréza, odrezovací/odmašťovací lázně. Naše tehdy sedmiletý auto nemělo nad rantlem 5. dveří jedinou bublinku (před nehodou), zatímco na větších parkovištích už byla vidět typicky "řemeslnická" auta, nula korun do servisu, nula minut strávených mytím nebo aspoň zhodnocením stavu, na kterých bylo vidět lidové umění stylem záplat z látky, laminátu, lepenky, asfaltu, krycích odrazek atd. Už tehdy existovaly felicie, pickupy, kterým chyběly lemy - ovšem jen aby to klaplo na STK, že.
edit: nálepky už tehdy běžné: www.skoda1203.estranky.cz /img/.../skoda-felicia-com bi-zelena-zezadu.jpg
07:26:11
09.10.2017
09.10.2017
Bukaj
-> saskyn2: Vysloveně průšvihové jsou na Feldě jen to víko kufru a zadní lemy - obojí je výrobní vada - zadní lemy (mají spoj plechů zamázlý zvnitřku kufru plastizolem, který se vibracemi uvolní - dostane se tam vlhkost a hniloba pod ním není vidět) hnijí spíš než v závislosti na podmínkách provozu v závislosti na ujetých kilometrech, respektive kvalitě silnic. A víko kufru no comment.
Jinak Felda byla z výroby rozumně ošetřena (vosk v dutinách), takže ve své době byla mezi nepozinkovanými vozy průměr.
A mezi tuctovými sériovými vozy měly nejlepší antikorozní ochranu kastle koncernových pozinkovaných aut z konce 90. let (Octavia I předfacelift, Passat atd). Ty hnily pouze tam, kde se po desetiletí ukládal bordel a držela vlhkost. Pokud tohle člověk podchytil (občas vyčistil kritická místa), tak jsou zdravé dodnes...
Jinak Felda byla z výroby rozumně ošetřena (vosk v dutinách), takže ve své době byla mezi nepozinkovanými vozy průměr.
A mezi tuctovými sériovými vozy měly nejlepší antikorozní ochranu kastle koncernových pozinkovaných aut z konce 90. let (Octavia I předfacelift, Passat atd). Ty hnily pouze tam, kde se po desetiletí ukládal bordel a držela vlhkost. Pokud tohle člověk podchytil (občas vyčistil kritická místa), tak jsou zdravé dodnes...
00:20:24
09.10.2017
09.10.2017
saskyn2
-> Jarda: Tak takhle na fotce vypadalo hrozně, ale byla to povrchovka a jinak krom toho lemu a jednoho předního blatníku bylo krásný zdravý top auto, ani ty vrata to ještě nemělo hnilý
Jak píšeš, třeba v Praze se solí víc, to určitě nějaký vliv má a neříkám že některý japonci nehnijou víc, ale tvrdit že antikorozní úprava na felicii byla slušná je totální blbost, to snad i š120 hnily mín... Je tam samozřejmě víc faktorů, jak tu někdo psal tak od nějakého roku upravený ty vrata, nebo když to někdo vystříká rezistinem tak to taky vydrží mnohem víc. Nebo když s tím autem někdo nebude jezdit v zimě(hlavně různý důchodci který se bojí sněhu popř. nemají ani zimáky) tak pak se nedivím že jsou lemy i ve 200tis. jako nový. Hlavně se ta debata stočila někam úplně jinam. Jen jsem napsal že některý feldy měly díry ve vratech že tím šla prostrčit ruka, poř. vypadl stěrač, což je pravda a nechápu že to někteří nemohou vstřebat a je tady z toho stránka canců o ničem s fotkama nějakejch vrat o kterých majitel neví vůbec jestli jsou původní atd. Je to zbytečný řešit.
Jak píšeš, třeba v Praze se solí víc, to určitě nějaký vliv má a neříkám že některý japonci nehnijou víc, ale tvrdit že antikorozní úprava na felicii byla slušná je totální blbost, to snad i š120 hnily mín... Je tam samozřejmě víc faktorů, jak tu někdo psal tak od nějakého roku upravený ty vrata, nebo když to někdo vystříká rezistinem tak to taky vydrží mnohem víc. Nebo když s tím autem někdo nebude jezdit v zimě(hlavně různý důchodci který se bojí sněhu popř. nemají ani zimáky) tak pak se nedivím že jsou lemy i ve 200tis. jako nový. Hlavně se ta debata stočila někam úplně jinam. Jen jsem napsal že některý feldy měly díry ve vratech že tím šla prostrčit ruka, poř. vypadl stěrač, což je pravda a nechápu že to někteří nemohou vstřebat a je tady z toho stránka canců o ničem s fotkama nějakejch vrat o kterých majitel neví vůbec jestli jsou původní atd. Je to zbytečný řešit.
23:49:46
08.10.2017
08.10.2017
Bukaj
-> Jarda/felda 08.10.17 21:49:55: Jo, alespoň do očí protijedoucím řidičům...
23:16:55
08.10.2017
08.10.2017
Jarda - zrušená registrace
-> saskyn2 08.10.17 17:23:41: to jsi misto rezistinem prolejval soli ne? :))) rikam, ta moje cervena bez sahnuti 200tis. km a ty lemy zdaleka takto nevypadaly... nerekl jsem, ze u feldy je top antikoro uprava, pouze kvalitni, u ktere si troufnu tvrdit, ze je na lepsi urovni, nez nektere japonske vozy jenze ono porovnavame neco a nevime co, nekdy dealer udelal ruzne kvalitne dutiny bezbarvym voske, treba Petry fabie to taky tak ma, jina fabie, kterou jsem zkoumal zadny vosk v dutinach nemela a podobne to tak bylo s feldama, treba v praze se jen soli, tak to hnije proste vic, dnes auta hnijou tak, ze porad vypadaji pekne, ale uhniji nosne casti a na vrakacich konci navenek pekna auta, prave to, ze to navenek vypada pekne budi v majitelich pocit, ze na to neni potreba sahnout :) kamarad koupil tusim 2007 peu 307SW a podvozek na sr....., tak to ted nejak lepi, aby to protahnul STK
22:01:31
08.10.2017
08.10.2017
castrol
-> Jarda/felda: hej viem ale kedze je tomaso aj svetlofil tak preco ho nepodporit
21:49:55
08.10.2017
08.10.2017
Jarda/felda
-> castrol 08.10.17 17:19:00: fabie pokud má v cajku světla svítí pekelně
21:00:27
08.10.2017
08.10.2017
palinator
-> saskyn2:
Prosimtě brzdi..
Prosimtě brzdi..
20:34:00
08.10.2017
08.10.2017
saskyn2
-> Tuner#2: Tak si tam s nimi zkus někdy popovídat A vem si raději nějakou obuv bez tkaniček
20:31:18
08.10.2017
08.10.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> saskyn2 08.10.17 20:13:22: Tam jezdí každý rok. Je tam akce pro opravdové fandy do aut - Legendy...
...ale jinak bude dobré se držet tohoto co jsem zde o tobě už psal...
...ale jinak bude dobré se držet tohoto co jsem zde o tobě už psal...
20:15:42
08.10.2017
08.10.2017
saskyn2
-> minno 08.10.17 18:53:56: -> Venca. 08.10.17 19:51:18:
100% souhlas, ale spíš mi připadá, že tuner se tu spíš potřebuje pohádat a realita ho už vůbec nezajímá. Nebo už je úplně mimo, těžko říct.
100% souhlas, ale spíš mi připadá, že tuner se tu spíš potřebuje pohádat a realita ho už vůbec nezajímá. Nebo už je úplně mimo, těžko říct.
20:13:22
08.10.2017
08.10.2017
saskyn2
-> Tuner#2 - zrušená registrace 08.10.17 18:12:50: Když tady čtu ty tvoje názory a kusy textu vytržený z kontextu tak bych doporučil spíš
www.bohnice.cz/
Jinak asi nechápu smysl fotografie auta který si koupil jako olítanou hujdu kde ty vrata už můžou být klidně 3X měnený, ale ty tohle ve své argumentaci děláš strašně rád.
www.bohnice.cz/
Jinak asi nechápu smysl fotografie auta který si koupil jako olítanou hujdu kde ty vrata už můžou být klidně 3X měnený, ale ty tohle ve své argumentaci děláš strašně rád.
19:51:18
08.10.2017
08.10.2017
Venca.
-> Tuner#2: Já nic neposouvam, ta diskuze je tak nějak z podstaty zbytečná.
Že někomu ohnije passat po 100 tis je totiž stejně pravděpodobný, jako že felda do tý doby neorezne. Obojí se stane, ale obvykle je to opačně.
Že někomu ohnije passat po 100 tis je totiž stejně pravděpodobný, jako že felda do tý doby neorezne. Obojí se stane, ale obvykle je to opačně.
19:45:29
08.10.2017
08.10.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Venca. 08.10.17 19:33:16: Tady nikdo neporovnává auta jako takový, neposouvej to zase úplně jinam než byl smysl diskuze.
19:39:16
08.10.2017
08.10.2017
Nwkt
19:33:16
08.10.2017
08.10.2017
Venca.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 08.10.17 19:25:18: Každopádně asi bych radši to CC než feldu, i kdyby mělo bejt orezlý
19:30:44
08.10.2017
08.10.2017
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 08.10.17 19:25:18: otec má aktuálně feldu rok 95 ( ještě bezairgabova kastle) a kupodivu to má taky zdravý. Ale to jsou jen jehly v kupce sena.
19:25:18
08.10.2017
08.10.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Venca. 08.10.17 19:18:39: Tátovo je tuším 98, naše 2000 a je to jak píšeš. Blatníkům navíc dost pomůžou plastové lemy. Je třeba na to nahlížet jako na pomalu 20ti leté auto, což to CC níže rozhodně není...