Jaký vůz??

prohledat
3422 příspěvků (zobrazeno 2901 až 2950) od 02.07.2010 do 17.11.2024, založil/a mafes
řadit dle data
21:32:13
04.05.2016
palinator
-> suri:

Teď myslim toho skopčáka s Fábií, ale na Dieselpoweru jsou fámy, že PDčka obvykle vydržej ještě o pár set tisíc víc než rotačky, co se týče spodku. A asi to neplatí pro ty poslední co se občas hvízdnou na klice nebo prasknou ojniční šrouby.3
21:32:00
04.05.2016
Milan 136
-> Tuner#2: to je mi jasný, že 18 tam nebudeš dávat.

Dej 16 nebo 17.



K bodům:



1.Ano, podběhy drží ty černý šrouby na torx 25.



2. rezavý šrouby by mě taky sraly dávat zpět. Takže buď nový, nebo pošlechtit.



3.Buď contitech, nebo origo. Jestli nemáš kde, tak koukni po netu. OB, CC, škoda díly atd.

Uděláš to sám, je to jen na rysky.

Mě letos čekají taky, dám origo.



4.pumpu bych dal taky origo x-ovou nebo hepu



5. svíčky ideálně origo, případně beru/ngk



6. interval bych dal určitě krátkej a osobně bych tam ten LL taky nenechal.vyber si co se ti líbí v normě 502 00. U nás tam lejem 10W40...



7.filtry origo, případně je to asi celkem jedno-Mann, Knecht, Bosch...



8. kliku vyndat a zkouknout, postup už tu je



9.něco určitě chytí a neomlátí se taky rychle prahy. Na zimu je tam mám



10. jak už padlo, ideálně vyndat šrouby držící zadní ramena na nápravnici, pořádně vyčistit s namazat, pokud to teda ještě půjde. A to samý s horníma na odklon, tím se nic nepokazí.

pak už jen asi drobnosti, na který narazíš





-> suri: nejsou ty 15 už vyprodaný? Na eshopu nejsou...
21:30:36
04.05.2016
suri
-> Jirik_Tuňák1983 04.05.16 21:26:56: mne sa väčšie disky páčia, len bohužiaľ vyskúšal som a skončil som na R15 , proste ten profil nič nenahradí a vrámci pohodlia to zistili už aj pri novom Superbe ktorý obúva balonovejší typ pneu ako starý
21:29:17
04.05.2016
suri
-> palinator 04.05.16 21:22:48: ktoré ? moc ich nepoznám , každé jedno má KO vačku a niekoľké turbo ... nedávno sa riešilo BKC idúce na tri valce , 465 000km , nutná výmena vačky - prvý valec zodratý na totálku , Ko zdvihátka , ako aj tak je to slušná výdrž , ale on to auto má súkromne a platí si ho sám ... osobne mením v Octavii Mobil 1 0w40 do 15tkm a vo Felicii Mogul Extreme 10w/40 tiež do 15tkm ... dúfam že mechanicky ma motory prežijú
21:26:56
04.05.2016
Jirik_Tuňák1983
-> suri 04.05.16 21:17:29: Řekněme rozumný peníz v rámci normy oproti méně častým rozměrům v prodeji.

Např. 195/55/16, 215/55/16, 205/50/17 a podobné opičince. 1

Od některých výrobců to nestojí tolik a takové rakety / rok Honza s paní taky většinou nenajíždí. Ï když, co není může být, třeba se to po přesedlání změní.
21:23:48
04.05.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 04.05.16 21:12:50: Jenomže ve žlutce jsi přepálil ten olej při dovádění na motoru bez chladiče a výměníku a u HTP kvůli umístění katu s 2.8 litru oleje na malém bloku. Jinak si tam samozřejmě můžeš nalít dle vlastního uvážení a specs, jen ti říkám, že materiály dnes pokročily a jsou na tento typ olejů stavěné. Ostatně, jak jinak by mohly ty motory najet několikanásobek starého OHV motoru mnohdy při delších intervalech výměny.

Dnes se dělají i oleje 0W-20. Třeba zrovna do toho Ekobuřta, jak zmínil Palinator a myslím i do 3V THP. Bůhví, na jaký olej bude jezdit ta 1.0 TSI.

Dej na doporůčo Saskyna, Milana, Suriho a pak se rozhodni.



PS: setřídil jsem to podle věku, ne odbornosti, abyste nebyli nasraní, což stejně budete. 3
21:22:48
04.05.2016
palinator
-> Tuner#2:

TDI-PD ujelo na 5W-30 milion kilometrů a ještě nezakukalo.
21:17:29
04.05.2016
suri
-> Tuner#2 - zrušená registrace 04.05.16 21:12:50: 1,6 má výmeník voda olej ? podľa mňa nie -> Jirik_Tuňák1983 04.05.16 21:12:33: čo je to rozumný peniaz ? 17ka bude niekde okolo 110eur , 15tka niekde okolo 55eur kus za zrovnateľnú pneumatiku , to ich radšej kúpim častejšie nové ako jazdiť ako väčšina na slikoch ... na Felicii mením letné gumy pomaly každý rok a 30tkm , tam keby mám dávať niečo drahé tak skrachujem
21:13:01
04.05.2016
vhml
-> venni 04.05.16 20:47:58: hele na sharanu nepoznám nějakej větší rozdíl v jízdě mezi zimní 195/65R15 a letní 225/45R17. Jen na dírách a při placení 3
21:12:50
04.05.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri 04.05.16 20:50:58: Toho drncání a větších rázů se bojím, takhle se mě to líbí, takže asi fakt 15". Ta cena je super, poptám se u nás.



-> palinator 04.05.16 20:54:20: Tak to je úplnej nesmysl. Vše se dálá jen kvůli snížení tření = emisím, ale takový motory pak půjdou kukat velmi brzy...



-> Jirik_Tuňák1983 04.05.16 20:56:30: Ve Žlutce jsem přepálil i 40tku od Essa což není žádná mr*ka olej. Stejně tak v 1,2 HTP usmažíš pomalu i 50tku, takže i přes to, že to má výměník je podle mě 30tka holý nesmysl.
21:12:33
04.05.2016
Jirik_Tuňák1983
Ohledně kol by se mohl projet s Martinovo, ne? Ten má tuším 225/45/17. Ty se dají v pohodě a rozměr je hodně frekventovaný, takže je i za rozumný peníz. Jinak jsem jako alternativu k menšímu rozměru pro 205/55/16. To je takový kompromis vzhled / pohodlí a těchto kol je taky všude mraky v inzerci.
21:08:47
04.05.2016
saskyn2
Na druhou stranu na Oktávku jsme ted pořídili letní 18ky místo zimních 17 tek a tam je to v pohodě. Ten RS podvozek si s tím nějak líp rozumí, ale je fakt že to byla motokára už předtím. A taky těch 154 kw si s tím asi umí poradit lépe než by si s tím uměla poradit atmosferická 1.6ka
21:08:16
04.05.2016
saskyn2
Tak kola bych nechal na vkusu každého soudruha4 já ted Passata přehazoval ze zimních 16tek na letní 18ky a rozdíl je hodně znát. Ty 18ky mají na tom autě tragický vlastnosti. Vyšší spotřeba, víc to plave na vyjetých kolejích, je to tvrdší, víc odskakuje. Jediný pozitivní je, že to líp vypadá.
20:56:30
04.05.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2: Proč by se měla 5W-30 přepalovat? Jezdí na to dnes skoro všechno. Materiály i oleje pokročily.
20:54:20
04.05.2016
palinator
-> Tuner#2:

Nemá větší smysl chlazená 30tka v točivým benzínu než těžce zatížená 30 v turbodieselu nebo 20 v přefoukaným EcoBoostu?
upraveno 1x, naposled 04.05.2016 20:54:43
20:50:58
04.05.2016
suri
-> venni 04.05.16 20:47:58: už na 16 to drncá , rozdiel v jazdných vlastnostiach nič moc-> Tuner#2 - zrušená registrace 04.05.16 20:37:54: za tú výpredajovú cenu nekúpiš ani len plecháč
20:47:58
04.05.2016
venni
-> Tuner#2 - zrušená registrace 04.05.16 20:14:41: za mě léto 205/55 R16. Dostupné pneu za ještě " normální" peníze.Vypadá to cajk a o proti 15tkám to sedí zas o drobet lépe.Ikdyž i na 15tkách sedí velice slušně :)
20:39:42
04.05.2016
Nwkt
-> Tuner#2: čím větší tím lepší 1
20:37:54
04.05.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri 04.05.16 20:25:34: Jo nebráním se ani těm 15" není to auto na parádu. Omrknu na cenový rozdíl mezi pneu a uvidím ;)



-> saskyn2 04.05.16 20:27:29: Nejde o cenu, jde o ten nesmysl 30tka v točivém benzínu...



-> Milan 136 04.05.16 20:31:51: 18" nejsou v TP a nechci na tom autě měnit podvozkově věci příliš často. 4 Jinak co se týče bodů, souhlasíš s klukama co tu už padlo?
20:31:51
04.05.2016
Milan 136
-> Tuner#2 - zrušená registrace 04.05.16 20:12:03: ne 160 ale 1804

fakt to v DP je



kola 18" ne? 1



zadní desky na to doma už máš 1
upraveno 1x, naposled 04.05.2016 20:32:32
20:27:29
04.05.2016
saskyn2
-> Tuner#2: Hele cenový rozdíl tam nebude zas tak velký a nerad dávám do aut jiné typy olejů než na které to jezdilo doted. Ale je fakt že pokud to bude mít normu co to má mít tak asi není co zkazit, takže je to asi jedno.
20:25:34
04.05.2016
suri
-> Tuner#2 - zrušená registrace 04.05.16 20:14:41: mám 15 a sedí to slušne , vo výpredaji sú hliníky Deimos R15 za 48eur kus , tam nie je o čom a sám mám dve sady
zvětšit Jaký vůz?? - obrázek od suri vložen 04.05.2016 20:25:34
20:15:00
04.05.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Tuner#2: rozvody dej urcite nove + pumpu
20:14:41
04.05.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
Ještě dotaz jaké kola? jsou tam teď letní 15tky a popravdě to s poklicena nevypadá vůbec zle. Nicméně asi na ně půjdou po létě zimáky a na léto přijdou nová kola. Otázka je zda 15, 16 či dokonce 17" Překvapivě to i na těch balónech sedí slušně a nerad bych přišel o ten komfort na nerovnostech kde nic nebouchá/nemlátí. Takže kompromis max. 16tky?
20:12:03
04.05.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> saskyn2 04.05.16 00:56:12: Díky. Klika zlobí venkovní, tak na to mrknu. BTW proč nechat longlife? Mě přijde, že 5W30 je v benzínové autě total nesmysl, vždyť to v létě musí přepálit jak nic...



-> MATTESS 04.05.16 07:14:04: Jo tak to chci udělat.



-> suri 04.05.16 07:58:05: Taky díky za vyčerpávající info.



-> MATTESS 04.05.16 09:53:27: někde jsem četl 90 jen kontrola a pak dalších 30/30, někde píšou 120, Milan říkal 160. Ale přece jen to má 11let, tak půjdou nové.
11:18:14
04.05.2016
MATTESS
-> Jirik_Tuňák1983 04.05.16 10:29:25: to vím, taky mam interval 240t km, ale určitě je budu měnit dřív. Roky teď z hlavy nevím
11:14:42
04.05.2016
Jarda/felda
-> Jirik_Tuňák1983 04.05.16 10:57:29: teoreticky je LL kvalitnější ale taky dražší 3 3
11:13:57
04.05.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Jarda/felda: nekdy i vic, zalezi pri kolika km to praskne :)
11:12:34
04.05.2016
Jarda/felda
-> vhml 04.05.16 10:12:25: dneska už je to běžný těch 180 a víc 4
10:57:29
04.05.2016
Jirik_Tuňák1983
-> M@rtin 04.05.16 10:48:30: A klasický olej proti LL, ale obojí měněno po roce / max 15 000 km. Který olej bude mít lepší vliv na motor, resp. který by měl být teoreticky kvalitnější? Tohle jsem nikdy moc nestudoval a ani tomu moc nerozumím.
10:48:30
04.05.2016
M@rtin
-> MATTESS 04.05.16 09:53:27: Já jsem na mojem nechal měnit rozvody cca kolem 110tkm, tehdá i se spojkou, kvůli hučícímu spojkovýmu ložisku



-> Tuner#2: Já mám v mejch 130tkm

druhou sadu destiček a kotoučů (podruhé také originály v cca 70tkm)

v 75tkm uložení zadního stabilizátoru a zadní tlumiče

v 110tkm spojka, rozvody, přední tlumiče

A kvůli korozi páté vrata i s novým oknem a nějaký další opravy kastle v rámci záruky.



Prozatím jezdíl LL interval na výměnu oleje, takže každý dva roky (cca 20tkm) chci přejít na roční, tak uvidím co mi bude doporučeno za olej
10:30:03
04.05.2016
Nwkt
-> Jirik_Tuňák1983: TDičkový určitě
10:29:25
04.05.2016
Jirik_Tuňák1983
-> MATTESS 04.05.16 10:23:26: Už dlouho má podobně optimistický interval i PSA. U HDiček 240 000 km / roky si nepamatuji. Podobné je to i u mě, ale tam je tuším ke km ještě 10 let. Stejně jsem je ale nechal raději udělat v cca 90 000 km. Karkule, která má sice dá se říci nové auto, ale starý základ motoru 1.4 FIRE, tak má stále 90 000 km nebo 6 let. Tam už jsme je dělali teď na jaře taky v nějakých 70 000 km komplet. Neměly náhodou 90 000 i jedničkové Oktávky?
10:23:26
04.05.2016
MATTESS
-> Milan 136: Jsem myslel, že takové dlouhé intervaly jsou záležitostí aut kolem (od) 20104
10:12:25
04.05.2016
vhml
-> Milan 136 04.05.16 10:08:14: to má řetěz nebo testujou kolik řemen snese? 3
10:08:14
04.05.2016
Milan 136
-> MATTESS: dle DP kontrola ve 180
09:53:27
04.05.2016
MATTESS
-> Tuner#2 - zrušená registrace 03.05.16 22:28:58: tam se nemění rozvody v 90t km?
09:49:59
04.05.2016
U-Geen
-> vhml: my ji mame ve Foresteru :)
09:45:01
04.05.2016
saskyn2
-> U-Geen: Nevím jak jiné věci, ale pumpy v jejich sadách jsou fakt trága snad horší než starline.
09:15:55
04.05.2016
vhml
-> U-Geen 04.05.16 09:12:06: nedávno jsem si koupil SKF do Mazdy :-/
09:12:42
04.05.2016
U-Geen
09:12:06
04.05.2016
U-Geen
-> saskyn2: to slo SKF tak kvalitativne dolu?
08:33:45
04.05.2016
Nwkt
-> Tuner#2: šrobků ma Regner plno, zinkovat mi přijde zbytečný
07:58:05
04.05.2016
suri
-> Tuner#2 - zrušená registrace 03.05.16 22:28:58: Sviečky ideálne NGK BKUR6ET-10 /101000033AA/ prípadne originál ekvivalent BERU 14FGH-7 DTURX /101000041AC/



Rozvody sada 06A198119 /šiel by som do originálu , nie je zase taká drahá , je to len remeň + kladka/ + samozrejme by som vymenil aj remeň alternátora



vodná pumpa 06B121011Q , tu by som šiel do origo X dielu , tam sa nedá vyšpekulovať nič a čo viem tak niekedy je neoriginálka drahšia ...

Filter vzduchu 1F0129620 , Kabínový uhlíkový 1K1819653B+vyčistiť klímu , možno by som dal aj palivák - nemení sa vôbec a po tých rokoch by sa mu patrilo 6Q0201051J 4bary

Olej hocičo podľa sympatií čo plní 502.00VW , ja jazdím Mobil1 0W-40 , čo servisujem BSE tak dávam Mobil 5w-40 a no problém ...

Určite to chce premazať spodné skrutky na nastavovanie zbiehavosti zadnej nápravy /EXCENTRE/ a dať urobiť GEO ...

Ak je to dovoz a spodok je v dobrom stave tak odporúčam natrieť všetky zvary na ramenách , skrutky hlavičky a podobne . nejakou dobrou farbou + podvozkovým voskom /ja som to neurobil a po 60tkm je to celkom dosť hrdzavé / .. Podblatníky dole , umyť a vyvoskovať , takisto skontrolovať miesto vzadu okolo nádrže hore pri brzdových trubkách sa spájajú plechy - je tam len plnič a vosk ... skrutky podblatníkov sú na 25TORX celkom drahé cca 0,30€ /kus , takže podľa potreby ... ako ak ti to nenáhli tak by som ti nejaké v obálke poslal , mám toho kopec ...



zásterky sú zbytočnosť , mal som ich chvílu a nepomáhali nič , resp. ak hej tak tie staré KEA600001/002 , nie tie faceliftové oblé , tie sú naprd úplne ... osobne sa mi to ale moc nepáči , hlavne vpredu derie piesok hranu lemu blatníka ...



klučka dverí sa dá demontovať po vybratí zámku - zboku dverí pod krytkami sú dve skrutky na 20TORX , jedna sa len povolí a jedna sa vyskrutkuje trochu viac a ide vybrať vložka , potom vykvačíš lanko s kľučky a kľučku vyberieš , ale čo tam môže byť zlé neviem .. je to celé v hliníkovom držiaku
07:14:04
04.05.2016
MATTESS
-> Tuner#2: dal bych ten 5W40, normu to bude mít nejspíš 502.00 jako jsem měl na Fabii, interval rok nebo 15t km. Na 5W30 bych se vykašlal
07:08:43
04.05.2016
vhml
-> palinator 03.05.16 23:37:14: INA je třeba na 1,8T originál. Jen to má krásně ofrézovaný nálitek s VW číslem 3
00:56:12
04.05.2016
saskyn2
-> Tuner#2 - zrušená registrace 03.05.16 22:28:58:

1. Ano



2. Na to bych se vykašlal, nevím jak moc je máš orezlé ale ty šrouby vydrží a pochybuju že by ti z nich přes podběh přeskočila koroze někam na karoserii. Já to dělám tak že pod zadním nárazníkem jsou vždycky jak nový, tak si je schovávám a pak když dělám olej na svých autech tak ty pěkný nandám na ten plast pod motorem, popřípadě na podběh když ho potřebuji z nějakého důvodu sundat, ale vyloženě že bych to sundaval kvůli tomu to teda ne.



3. Contitech nebo origo což je vlastně stejné



4. Jistota je jedině origo, dá se výměným způsobem za lepší peníze, pokud někdo chce ušetřit tak dávám hepu. Hlavně ne SKF nebo starline to bys za půl roku rozebíral



5. NGK



6. Nechal bych Shell 5W30 longlife. Akorát to měnit po 15ti a nejezdit longlife



7. Origo, filtron, mann...



8. Venkovní nebo vnitřní? Pokud vnější tak ta je plastová ale je to uložené ve slitině alu, těžko říct co tam je špatně, rozebrat, klika je na půl minuty a budeš hned vědět.



9. Ne, sice ti to nebude pak pískovat prahy, ale vypadá to hrozně a drží se v tom o to víc vlhkost a bordel



10. Pokud budeš parkovat venku udělej si skrytý spínač na diag. zásuvku, pak bych (jestli to ještě půjde) promazal vzadu šrouby s kterými se dělá odklon, rádo to zarezá a pak je to pakec, no a pak kdyby si chtěl nějaký vylepšení tak se na tom dá dodělat spousta pěkných věcí-xenony, nějaký slušný rádio, mf.volant, výhřev sedaček, tempomat, samozatmavovací zrcátko, hf, parkováky dopředu, ops, velký brzdy a spousta dalších užitečných věcí ale o záleží jak moc bys to využil. A klimu bych nechal vyčistit ozonem, vydrží to mnohem déle než nějaký spraye.
upraveno 1x, naposled 04.05.2016 00:58:41
23:37:14
03.05.2016
palinator
-> Tuner#2:

Pokud máš origo za dobrou cenu tak není co řešit. Já známosti nemám, proto kupuju v obchodě takovou značku, která vychází dobře. Třeba INA komplet sada včetně vodní pumpy by na 1.6 vycházela na 1 889 Kč. A co mám vyčtený, tak INA jsou dobrý rozvody, sdílej krabičky s Gatesem a na tom se mi zatím co vim kam to bylo dávaný, nic nepotkalo.
23:30:49
03.05.2016
Syny
-> Tuner#2: No matka ma na aute nejaky co slyset neni a jestli funguje tezko rict :) Nicmene od posledni pojistne udalosti kvuli kune (kdy se tedy poridil tenhle udelator) uz tam zadna nevlezla. A uz to bude cca rok a ctvrt asi...
23:27:30
03.05.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> krtik 03.05.16 23:08:22: Díky na šroubky se zeptám.



-> Syny 03.05.16 23:09:06: Ono je nějaký co slyšitelně nepíská a přitom funguje?



-> palinator 03.05.16 23:09:46: Proč show car? Nechce se mě tam vracet orezlinu aby od toho cačal korodovat i plech kam se šroubuje. Díly chci kvalitní, kupovat budu u soukromníka kde mám ceny.



-> U-Geen 03.05.16 23:12:28: No vidíš a mě se naše nové auto i líbí stejně jako Turba na Žlutce 5
Extreme Tyres