A tady průjezd poslední zatáčkou z venku..
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
02:37:20
19.09.2024
19.09.2024
Kocvin
02:36:30
19.09.2024
19.09.2024
Kocvin
21:50:54
08.09.2024
08.09.2024
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 08.09.24 15:57:39: A jaké teď dělají mrtki.
16:16:27
08.09.2024
08.09.2024
saskyn2
-> Jozka 07.09.24 00:50:55: Počtem vyrobených kusů určitě Aneb tohle je hezký příklad proč kdysi škodovce zařízli 720, sice super auto, ale v nějakým rozumným množství těžko hledající zákazníka.
15:57:39
08.09.2024
08.09.2024
Milan 136
-> Kocvin 06.09.24 21:49:53: Určitě je to zajímavý a na tu dobu vymakaný, futuristický.
00:50:55
07.09.2024
07.09.2024
Jozka
-> Kocvin: Tehdy byl Passat 2ww Dornier a tohle Concorde..
21:49:53
06.09.2024
06.09.2024
Kocvin
-> Milan 136: Co na to říkáš jako zarytý koncerňák ?
20:40:18
06.09.2024
06.09.2024
Milan 136
22:21:13
04.09.2024
04.09.2024
Kocvin
-> Jirik_Tuňák1983 03.09.24 22:01:47: Tak to auto celkově muselo být v té době přízrak jako prase..
07:55:33
04.09.2024
04.09.2024
Jirik_Tuňák1983
07:16:23
04.09.2024
04.09.2024
jans
-> Sita: Citroen SM.
06:50:56
04.09.2024
04.09.2024
Sita
-> Jirik_Tuňák1983 03.09.24 22:01:47: až na ten volant je to moc pěkný, co to je?
22:01:47
03.09.2024
03.09.2024
Jirik_Tuňák1983
Dokážete někdo pochopit, že tohle je interiér auta z roku 1972? Taková modernost a nadčasovost. Paráda. Ta roletka na tunelu.
09:40:59
03.09.2024
03.09.2024
futura
Cim tu teplotu meris?A na kolik ti v takovych podminkach vyleze olej?
09:07:16
03.09.2024
03.09.2024
vhml
-> palinator 03.09.24 08:16:31: nebyl tam nikdy systematický problém. Že se to na rychlostce ve 30 stupních začně lézt nad 90 až po 6km považuju za zázrak.
08:16:31
03.09.2024
03.09.2024
palinator
-> vhml 02.09.24 13:02:39:
"S chlazením nikdy problém nebyl"...
"po 6 km řve že je to přehřátý"...
docela schíza.
"S chlazením nikdy problém nebyl"...
"po 6 km řve že je to přehřátý"...
docela schíza.
20:28:04
02.09.2024
02.09.2024
Kocvin
-> vhml: Vole ty už si jak Burák.. Jenže my tady v tom našem Mongolsku alespoň něco jezdíme
13:20:06
02.09.2024
02.09.2024
vhml
-> Kocvin 02.09.24 13:18:05: na tyhle asijsko-pacifický podniky se můžu leda vysrat Až to bude nějaká 2-3 denní akce, jinak to nemá smysl se někam táhnout.
13:18:05
02.09.2024
02.09.2024
Kocvin
-> vhml: GTI-6 má třeba i jinou zadní nápravu, umí se více pasivně natočit, jen tak pro zajímavost.
Jinak já taky neměl nikdy u 309 problém s chlazením, ani u GTI ani u klasického TU co máš i ty..
Škoda, že ti zrušili tu pravidelnost no, my nemít Pavla, tak je tady taky hovno. Ale do Přerova bys to hecnout mohl ne ?
-> kraska98: Jo provozní je u těch motoru až někde za roh, to ano. Ale to nic nemění na tom, že to chlazení u mě funguje zvláštně až blbě..
Jinak já taky neměl nikdy u 309 problém s chlazením, ani u GTI ani u klasického TU co máš i ty..
Škoda, že ti zrušili tu pravidelnost no, my nemít Pavla, tak je tady taky hovno. Ale do Přerova bys to hecnout mohl ne ?
-> kraska98: Jo provozní je u těch motoru až někde za roh, to ano. Ale to nic nemění na tom, že to chlazení u mě funguje zvláštně až blbě..
13:02:39
02.09.2024
02.09.2024
vhml
-> Kocvin 02.09.24 12:18:44: tak to mám mezery ve vzdělání. U tý naší hnědky jsem překvapen, že s chlazením nikdy problém nebyl, i přes to, že chladič to má maličkej a v dobovým stavu. V hicech preventivně topíme, bez topení to tak na 6.km rychlostky už řve, že to je přehřátý, když jsou vedra. Ale jinak ne.
Jinak super, že takový akce jezdíš, už nás v rozumným okolí nic takovýho není.
Jinak super, že takový akce jezdíš, už nás v rozumným okolí nic takovýho není.
12:33:17
02.09.2024
02.09.2024
kraska98
-> Kocvin: Nevím jak moc se liší dvoulitr a jeho chladící okruh u S16, ale s VTS mám provozní teplotu při ostřejší jízdě skoro na stovce. Možná je to skutečně vlastnost těchto motorů.
12:18:44
02.09.2024
02.09.2024
Kocvin
-> vhml: GTI-6 je i silnější, není rozdíl jen v převodovce. Co se týče chlazení, něco je stejně, něco jinak, hlavně teda co se vedení chladiva týče, tam jsou rozdíly.
Jinak s Burákem jsem to řešil, sahary se mu spouští sice často, ale jinak chlazení funguje normálně.
Mě to trvá déle než se auto dostane na provozní teplotu, ale když už tam je, tak má strašnou tendenci lézt nahoru. Jakoby byl termostat otevřený v jedné poloze, na začátku bránil zahřátí a poté naopak chlazení. Ale je tam už třetí a pořád se to chová zhruba stejně.
Jinak s Burákem jsem to řešil, sahary se mu spouští sice často, ale jinak chlazení funguje normálně.
Mě to trvá déle než se auto dostane na provozní teplotu, ale když už tam je, tak má strašnou tendenci lézt nahoru. Jakoby byl termostat otevřený v jedné poloze, na začátku bránil zahřátí a poté naopak chlazení. Ale je tam už třetí a pořád se to chová zhruba stejně.
12:05:35
02.09.2024
02.09.2024
vhml
-> Kocvin 02.09.24 11:52:17: jakože teda pětikvalt? to se liší i chlazení? Ja myslel, že S16 a GTi-6 je rozdíl jen převodovka.
11:52:17
02.09.2024
02.09.2024
Kocvin
-> vhml: Nene ten má S16 obě.
11:48:38
02.09.2024
02.09.2024
vhml
-> Kocvin 02.09.24 11:12:34: ta burákovo není GTI-6?
11:12:34
02.09.2024
02.09.2024
Kocvin
-> minno: Díky
Ohledně přehřívání, nemyslím si, že by to takhle tehdy pustili z fabriky. Ano, je tam pár debilních konstrukčních řešení, které se chystám odstranit(sahary před chladičem+velké zakrytí chladiče jejich držákem, málo otvorů pro přívod vzduchu v přídi auta,..), ale i tak by se mělo auto být schopno uchladit, bez nadměrného používání sahar.
Vše co jde v chladícím okruhu vyměnit je již vyměněno, tak si dám možná ještě druhé kolečko a pak začnu vymýšlet úpravy. Bohužel neznám dalšího majitele GTI-6 v ČR, abych se dozvěděl jak to má správně fungovat a jestli to je opravdu chyba a nebo vlastnost.
Ohledně přehřívání, nemyslím si, že by to takhle tehdy pustili z fabriky. Ano, je tam pár debilních konstrukčních řešení, které se chystám odstranit(sahary před chladičem+velké zakrytí chladiče jejich držákem, málo otvorů pro přívod vzduchu v přídi auta,..), ale i tak by se mělo auto být schopno uchladit, bez nadměrného používání sahar.
Vše co jde v chladícím okruhu vyměnit je již vyměněno, tak si dám možná ještě druhé kolečko a pak začnu vymýšlet úpravy. Bohužel neznám dalšího majitele GTI-6 v ČR, abych se dozvěděl jak to má správně fungovat a jestli to je opravdu chyba a nebo vlastnost.
08:03:54
02.09.2024
02.09.2024
minno
-> Kocvin: Gratulujem.
Chronické přehřívání motoru je čím dané? Slabo dimenzované z fabriky?
Chronické přehřívání motoru je čím dané? Slabo dimenzované z fabriky?
12:27:47
01.09.2024
01.09.2024
Kocvin
Samozřejmě se to neobešlo bez nějakých těch poruch, kdy nejvážnější bylo zmatené automatické nastavování spojkového lanka, kdy mi ve třetí zatáčce spadl pedál na podlahu a konec.. Hold vibrace a rány od podvozku těm kuličkám uvnitř mechanismu neudělaly moc dobře, v depu se to pak nakonec chytlo a my mohli pokračovat. Druhým vážnějším problémem byl utržený pravý silentblok motoru, který ale nedělal větší problémy a šlo s ním všechny RZ nakonec dojet.
Chronické přehřívání motoru pak znám už z okresek, s tím bohužel člověk moc neudělá.
Chronické přehřívání motoru pak znám už z okresek, s tím bohužel člověk moc neudělá.
12:22:01
01.09.2024
01.09.2024
Kocvin
Díky sérii závodů RS Cup, které mimo jiné spolupořádá i místní člen -> koko: , mi bylo umožněno dostat svojí 306 na závodní trať a konečně naplno využít potenciál podvozku od Protlumu a dalších úprav, které jsou na autě provedeny. Byla to neskutečná paráda, jelo se v Polsku, konkrétně v rallye parku Kaczyce, celkem rozbitá trať s různorodým povrchem peugeotu seděla a nakonec jsme ve své třídě skončili první. Na konci září nás pak čeká hladší a rychlejší Přerov.
14:46:27
24.07.2024
24.07.2024
Jirik_Tuňák1983
-> Bobesh 24.07.24 13:28:47: To už nevím, prodával jsem ji tak před 12 lety a to ještě střílím od boku, možná, že je to ještě více let. Žádný ohňostroj úspornosti bych ale nečekal. Na druhou stranu, přiznám se, že jsem taky párkrát kouknul na Mobile.de, jestli tam není nějaká 3.0 V6, totéž XM.
13:28:47
24.07.2024
24.07.2024
Bobesh
-> Jirik_Tuňák1983 23.07.24 23:35:49: Tys měl zelenou, viď. Tahle je modrá. Jo, zapoměl jsem přední mlhy. Ty třeba náš model Audace 2.1TD neměl. To zrcátko mě úplně nešokovalo , takhle byly vybavený tahače Volvo pro Turecko a dálný východ. Jo a kolik ti tenkrát chroupala?
10:27:31
24.07.2024
24.07.2024
Jirik_Tuňák1983
-> MATTESS 24.07.24 06:26:18: Pravda, už je to let. Ale tu zkušenost jsem naštěstí neměl.
06:26:18
24.07.2024
24.07.2024
MATTESS
-> Jirik_Tuňák1983: ... a v zimě zamrzání odvětrání klikovky při krátkých trasách
23:35:49
23.07.2024
23.07.2024
Jirik_Tuňák1983
-> Bobesh 23.07.24 22:41:46: Většina měla jen pravé zrcátko v elektrice. Páč levé má řidič v dosahu. Na jednu stranu blbost, na druhou stranu sympatický netypický detail, takový Bukajovský.
1.8i jsem měl taky, povedený motor. Jediné, co ho snad po letech trápí, je rosení oleje mezi hlavou a blokem v místě vracečky oleje.
1.8i jsem měl taky, povedený motor. Jediné, co ho snad po letech trápí, je rosení oleje mezi hlavou a blokem v místě vracečky oleje.
22:41:46
23.07.2024
23.07.2024
Bobesh
-> Jirik_Tuňák1983 23.07.24 21:52:37: X2 Berline, 1999, 1.8 i Pallas., dovoz 2012 NL Sice zanedbaná ale motor zní dobře. Interiér bez vad, strop i sitzy, exteriér pár drobných šrámů. Kromě AC a předních oken a (pouze!) pravého špíglu v elektrice žádný nadstandard. Nějaká práce by na tom byla (zanedbaná údržba, výfuk, zatuhlé korektory) ale základ slušný
21:52:37
23.07.2024
23.07.2024
Jirik_Tuňák1983
-> Bobesh 23.07.24 20:32:12: X1 nebo X2? Tj. první ženerace nebo od roku 1998 nahoru?
20:32:12
23.07.2024
23.07.2024
Bobesh
Tak nevím jestli jsem se ve středním věku nezbláznil. Včera jsem po dlouhé době viděl Xantii,prolezl,svezl se...a mám brouka v hlavě. Jít do čtvrt století starýho škopku nebo ne? Ale to auto sei prostě dodnes líbí, baví mě,
15:08:23
23.07.2024
23.07.2024
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 23.07.24 14:45:41: Až bude za 1500,-, tak ho vezmu na pitvání.
11:50:19
18.07.2024
18.07.2024
Jirik_Tuňák1983
Náš skladník na cestě do práce. Před měsícem dával nový klima kompresor a domlouval si další servis na brzdy.
www.krimi-plzen.cz/a/stre t-vozu-na-severce
www.krimi-plzen.cz/a/stre t-vozu-na-severce
11:33:26
02.06.2024
02.06.2024
minno
20:43:44
31.05.2024
31.05.2024
jans
-> Jirik_Tuňák1983 27.05.24 22:13:13: Tos mi zrovna pripomnel. Jsem na Thalia foru a taky tam resili "kostlivce"
20:23:35
31.05.2024
31.05.2024
Jirik_Tuňák1983
Mám najeto cca 2000 km převážně po dálnicích a musím říct, že je to velmi pohodlné a tiché auto. Raději bych tedy ten 6q avtomat, ale nebylo moc na výběr. Kolega měl o 10 let starší kus s 2.2 Hdi a už před lety mne to komfortem oslovilo. Ještě nás čeká nějaká údržba, teď je čerstvě po rozvodech, ale s tím se u ojetiny tak nějak počítá.
17:30:19
30.05.2024
30.05.2024
Jirik_Tuňák1983
Výměna spínače zpátečky na převodovce po francouzsku.
07:32:23
28.05.2024
28.05.2024
Jirik_Tuňák1983
Dnes vyměním ten spínač. Na cestu do práce jsem ho vypojil a bylo to ok. Tempomat, stěrač i navigace. Ta asi vyhodnocuje i rychlost a pohyb auta + satelity, resp. ten symbol vozidla.