Tady je video z posledního závodu na valašsku, bylo to hodně těžké a skončili jsme nakonec až druzí ve své kategorii. O co víc, patřilo nám dvanácté místo celkově, mezi všemi imprezami a lancery a podobnými skvosty to berememe jako velký úspěch. Hlavně proto, že jezdíme stále sériový motor a převodovku, úpravou prošlel pouze podvozek, kde se nyní nachází soustava od Protlumu a brzdy EBC..
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
10:47:00
05.10.2024
05.10.2024
Jirik_Tuňák1983
-> vhml 05.10.24 09:45:25: 795 kg.
09:45:25
05.10.2024
05.10.2024
vhml
-> Jirik_Tuňák1983 05.10.24 00:25:36: to musi ject jak debil
00:25:36
05.10.2024
05.10.2024
Jirik_Tuňák1983
17:21:37
04.10.2024
04.10.2024
vhml
-> Pavel P@nkáč 04.10.24 16:03:10: jj. Mam tam nastaveno 70 stupnu, coz by melo vzit hodnoty z mapy a pro tuhle teplotu je prenasobit faktorem 1.1 . Volnobeh to drzi 1000, na první pocit to jede lip. Uvidím jak se to osvedci.
16:03:10
04.10.2024
04.10.2024
Pavel P@nkáč
-> vhml: tj cidlo teploty?
15:50:18
03.10.2024
03.10.2024
vhml
-> havlik 03.10.24 15:29:49: 4bodovej 16V je děsně prcání, občas si pohrávám s myšlenkou 1bodový 1.6 8V přestavěný do hliníkovýho bloku, ale vždycky to skončí u toho, že je zdaleka nejsnažší se na to vysrat.
15:29:49
03.10.2024
03.10.2024
havlik
-> vhml: tak ještě ten 1.6 16V z toho VTS ne?:)
14:19:21
01.10.2024
01.10.2024
vhml
-> Kocvin 01.10.24 13:53:46: jo, takový to až se to posere, tak to zapálíme a jedem domů vlakem se nějak zvrhlo
A vlastně je tam taky od letoška převodovka se silným obalem, silným diferákem, převodem 4,7 a VTS kolečkama v kombinaci s dlouhou pětkou. Takže to upaluje o něco ochotněji.
A vlastně je tam taky od letoška převodovka se silným obalem, silným diferákem, převodem 4,7 a VTS kolečkama v kombinaci s dlouhou pětkou. Takže to upaluje o něco ochotněji.
13:53:46
01.10.2024
01.10.2024
Kocvin
-> vinorak: To je facelift, technicky
-> vhml: No paráda, koukám, že si nahodil už i přední GTI nárazník. Takže dostala péči a z low budget závoďáku je už přeci jen trošku cennější youngtimer
-> vhml: No paráda, koukám, že si nahodil už i přední GTI nárazník. Takže dostala péči a z low budget závoďáku je už přeci jen trošku cennější youngtimer
12:20:21
01.10.2024
01.10.2024
Jirik_Tuňák1983
09:34:55
01.10.2024
01.10.2024
vhml
Tak taky přidám nějaké video do placu. Auto poslední dobou víc stojí na dílně než jezdí, hodně se zrenovovalo, je celý vyvařený. Oproti videu už dostalo i novou zadní nápravu se silnějšíma torzkama z osobního Berlinga ( 19,5mm vs 18,3mm ) a silným stabilizátorem z 306 ( 19mm vs 14mm ). Zatím z toho mám výbornej pocit, až mi sere, že se to neudělalo už dávno. Snad to vyřeší nedotáčivost v dlouhých zatáčkách a tahání zadku po zemi.
08:53:18
01.10.2024
01.10.2024
vinorak
jo vlastně až facelift měl teplotu olej. Tak to počítej, že tam bude asi hodně teplo na oleji
20:57:13
30.09.2024
30.09.2024
Jirik_Tuňák1983
-> Kocvin 30.09.24 20:12:48: Tak ale vypadá většina videí z Běšin.
20:44:50
30.09.2024
30.09.2024
vhml
-> Kocvin 30.09.24 20:34:00: protože bys pak zjistil, že chlazení vody vůbec není tvůj problém na miatu taky každej honí velkej chladič vody, přitom je to nesmysl.
20:34:00
30.09.2024
30.09.2024
Kocvin
-> vhml: Olej v motoru zatím radši ani neměřím..
20:17:37
30.09.2024
30.09.2024
vhml
-> Kocvin 30.09.24 20:12:48: na Miatu jsem taky dodělával chlazení oleje motoru i řízení. V sérii je to prostě nedostatečné.
20:12:48
30.09.2024
30.09.2024
Kocvin
-> Jirik_Tuňák1983: Jo já taky, ale tyhle slabé předokolky na nich vždycky vypadají, jako by člověk jel pro rohlíky..
-> vinorak: Díky, já taky neměl u osmiventilových XU problém s chlazením, ani u 205 ani u 309. Pumpu jsem dával novou v rámci rozvodů u přestavby auta.
Zkusím vyřešit ten přívod vzduchu zepředu, případně ještě jednou termostat. Pak nezbude nic jiného než jít po chladiči a lepších saharách. Přitom auto je série a i tak je problém s chlazením třeba i u servooleje, který se v tomhle nasazení přehřeje a pak blije z expanzky ven.
-> vinorak: Díky, já taky neměl u osmiventilových XU problém s chlazením, ani u 205 ani u 309. Pumpu jsem dával novou v rámci rozvodů u přestavby auta.
Zkusím vyřešit ten přívod vzduchu zepředu, případně ještě jednou termostat. Pak nezbude nic jiného než jít po chladiči a lepších saharách. Přitom auto je série a i tak je problém s chlazením třeba i u servooleje, který se v tomhle nasazení přehřeje a pak blije z expanzky ven.
14:33:16
30.09.2024
30.09.2024
vinorak
pěkně ti to jede. Je zajimavý, že 205 gti v písku, mýtě i na sosnový udrží vodu v pohodě na 90, ale olej leze ke 130 (nemám chladič) a uchladí se úplně v klidu. Ale pokud s tim jezdíč převážně v teple tak prostě a jednoduše vyhoď termostat a uvidíš jestli to bude stíhat chladit. Vodní pumpu si měnil ? no a pak už leda velký celohliníkový chladič...
13:48:22
30.09.2024
30.09.2024
Jirik_Tuňák1983
-> Kocvin 30.09.24 11:27:25: Náhodou, já mám raději venkovní videa než ty onboardy.
11:27:25
30.09.2024
30.09.2024
Kocvin
-> Jirik_Tuňák1983: To už si tam každý může rozkliknout v kanálu sám.. Nehledě na to, že to z venku nevypadá tak akčně..
18:40:36
29.09.2024
29.09.2024
Jirik_Tuňák1983
03:47:19
29.09.2024
29.09.2024
Kocvin
Tyjo ani jsem nezaregistroval, že tady někdo vůbec reagoval.
-> vhml: Protlum na Kaczyce byl vepředu zvedlý o 40mm a nafoukaný na 5 barů, předek i zadek. Problém byl, že jsem jel naprosto sériové gumy Giti a pár stovek. Zrovna tam v polsku bych zničil i R888, tak se šlo cestou menšího zla. Hodně šotoliny a rozrmdaného betonu.
-> Jirik_Tuňák1983: Ani ne, konkrétně GTI-6 má dost strmé řízení.
Měsíc utekl jako voda a já jsem tady s dalším videem, tentokrát z Přerova. Auto dostalo semislicky a v jedné z posledních RZ se mi jej podařilo podojit až na maximum a téměř bez chyb. Člověku se ani nechce věřit, že se jedná o oroginální auto..
-> vhml: Protlum na Kaczyce byl vepředu zvedlý o 40mm a nafoukaný na 5 barů, předek i zadek. Problém byl, že jsem jel naprosto sériové gumy Giti a pár stovek. Zrovna tam v polsku bych zničil i R888, tak se šlo cestou menšího zla. Hodně šotoliny a rozrmdaného betonu.
-> Jirik_Tuňák1983: Ani ne, konkrétně GTI-6 má dost strmé řízení.
Měsíc utekl jako voda a já jsem tady s dalším videem, tentokrát z Přerova. Auto dostalo semislicky a v jedné z posledních RZ se mi jej podařilo podojit až na maximum a téměř bez chyb. Člověku se ani nechce věřit, že se jedná o oroginální auto..
22:10:20
25.09.2024
25.09.2024
Jirik_Tuňák1983
Dnes jsem měl na dálnici ve stoupání čest s novou 308kou konby. Je to krásný auto, ale byl znát ten daunsajzynk (1.2 tříválec). Fakt to mělo co dělat, aby se to posbíralo do kopce mezi Rokycany a Ejpovicemi. A to jsem za ním jel s deaselovou krabicí o 100 kW. Rozvrtělo se mu to až nahoře po překonání onoho kopečku. Nevím nevím, jestli tahle cesta je úplně safe....
08:05:24
19.09.2024
19.09.2024
vhml
Dobrý.
To je podobnej styl jako jezdíme při revivalech, motanice po různejch areálech. Akorát mi přijde, že by ty protlumy snesli zásadně zvednout a asi přitvrdit. V tom video zvenky to cely ty díry jen okopíruje
To je podobnej styl jako jezdíme při revivalech, motanice po různejch areálech. Akorát mi přijde, že by ty protlumy snesli zásadně zvednout a asi přitvrdit. V tom video zvenky to cely ty díry jen okopíruje
06:07:38
19.09.2024
19.09.2024
Jirik_Tuňák1983
-> Kocvin 19.09.24 02:36:30: U toho řízení se člověk docela namotá, což?
02:37:20
19.09.2024
19.09.2024
Kocvin
02:36:30
19.09.2024
19.09.2024
Kocvin
21:50:54
08.09.2024
08.09.2024
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 08.09.24 15:57:39: A jaké teď dělají mrtki.
16:16:27
08.09.2024
08.09.2024
saskyn2
-> Jozka 07.09.24 00:50:55: Počtem vyrobených kusů určitě Aneb tohle je hezký příklad proč kdysi škodovce zařízli 720, sice super auto, ale v nějakým rozumným množství těžko hledající zákazníka.
15:57:39
08.09.2024
08.09.2024
Milan 136
-> Kocvin 06.09.24 21:49:53: Určitě je to zajímavý a na tu dobu vymakaný, futuristický.
00:50:55
07.09.2024
07.09.2024
Jozka
-> Kocvin: Tehdy byl Passat 2ww Dornier a tohle Concorde..
21:49:53
06.09.2024
06.09.2024
Kocvin
-> Milan 136: Co na to říkáš jako zarytý koncerňák ?
20:40:18
06.09.2024
06.09.2024
Milan 136
22:21:13
04.09.2024
04.09.2024
Kocvin
-> Jirik_Tuňák1983 03.09.24 22:01:47: Tak to auto celkově muselo být v té době přízrak jako prase..
07:55:33
04.09.2024
04.09.2024
Jirik_Tuňák1983
07:16:23
04.09.2024
04.09.2024
jans
-> Sita: Citroen SM.
06:50:56
04.09.2024
04.09.2024
Sita
-> Jirik_Tuňák1983 03.09.24 22:01:47: až na ten volant je to moc pěkný, co to je?
22:01:47
03.09.2024
03.09.2024
Jirik_Tuňák1983
Dokážete někdo pochopit, že tohle je interiér auta z roku 1972? Taková modernost a nadčasovost. Paráda. Ta roletka na tunelu.
09:40:59
03.09.2024
03.09.2024
futura
Cim tu teplotu meris?A na kolik ti v takovych podminkach vyleze olej?
09:07:16
03.09.2024
03.09.2024
vhml
-> palinator 03.09.24 08:16:31: nebyl tam nikdy systematický problém. Že se to na rychlostce ve 30 stupních začně lézt nad 90 až po 6km považuju za zázrak.
08:16:31
03.09.2024
03.09.2024
palinator
-> vhml 02.09.24 13:02:39:
"S chlazením nikdy problém nebyl"...
"po 6 km řve že je to přehřátý"...
docela schíza.
"S chlazením nikdy problém nebyl"...
"po 6 km řve že je to přehřátý"...
docela schíza.
20:28:04
02.09.2024
02.09.2024
Kocvin
-> vhml: Vole ty už si jak Burák.. Jenže my tady v tom našem Mongolsku alespoň něco jezdíme
13:20:06
02.09.2024
02.09.2024
vhml
-> Kocvin 02.09.24 13:18:05: na tyhle asijsko-pacifický podniky se můžu leda vysrat Až to bude nějaká 2-3 denní akce, jinak to nemá smysl se někam táhnout.