Citroen a Peugeot (PSA)

prohledat
7721 příspěvků (zobrazeno 1201 až 1250) od 21.01.2010 do 30.04.2024, založil/a Kuladmin
řadit dle data
18:40:08
26.03.2019
vinorak
jako jediný peugeot v Mostě... ještě jsem zahlídnul jedno saxo a 206ku
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od vinorak vložen 26.03.2019 18:40:08
10:44:10
26.03.2019
MATTESS
-> Jirik_Tuňák1983 26.03.19 10:03:18: ano, na plecháčích jsem měl klasické šrouby
10:07:08
26.03.2019
Kocvin
-> david 105: Jo bude ti tam pasovat ten starší typ šroubů.. Na obrázku vpravo.. -> Kocvin 25.03.19 22:22:11:
10:06:04
26.03.2019
Kocvin
-> Jirik_Tuňák1983: Jo je fajn že se kužel netočí spolu se šroubem a nevydírá dosedačku v kole..



U nových origo v balení je graficky znázorněno použití jak u plechů, tak u alu, ale je to možné, nehádám se.. 4
10:03:18
26.03.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Kocvin 26.03.19 08:17:01: Tak se asi dělaly obě varianty. Nicméně i tento kužel zvlášť je super. Při dotahování se neojebává sedlo u disku. Ale ty šrouby jsou prostě dražší než obyč.

-> Kocvin 26.03.19 08:54:08: Někde jsem četl, tuším v příručce k Citronovi, že šrouby s rovnou podložkou lze použít k plechovým diskům pouze nouzově. 4
09:51:33
26.03.2019
david 105
-> Kocvin: takéto je uloženie. (Nevidno to bohvie ako)
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od david 105 vložen 26.03.2019 09:51:33
08:54:08
26.03.2019
Kocvin
-> bouchy: To vrchní mezi kuželem a podložkou není závit, jsou to jen drážky.. Nebo alespoň na novějším typu, který mám teď v ruce, to závit není..

Nový typ šroubů vznikl proto aby šel použít i pro plechové disky, což u staršího šroubu nebylo možné..
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Kocvin vložen 26.03.2019 08:54:08
08:40:57
26.03.2019
Kocvin
-> Hřib: Jo to je fakt.. 4
08:36:18
26.03.2019
bouchy
-> palinator: se asi spíš ptal na dvojí závit na tom šroubu... zamezení ztrátě podložky při sundání? Podložka jako taková celkem OK.
08:24:01
26.03.2019
Hřib
-> Kocvin: ale taky máš podložku, i origo matice ford pro hliníky ji mají 4
08:17:01
26.03.2019
Kocvin
-> Jirik_Tuňák1983: Já mám na svém klasiku..
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Kocvin vložen 26.03.2019 08:17:01
08:09:09
26.03.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Kocvin 26.03.19 08:03:19: Volvo šrouby jsou podobné.
08:03:19
26.03.2019
Kocvin
-> palinator: Nikdy se to neopotřebuje/nevytlačí, tak jako kuželové sedlo v hliníku, když kola nemají z výroby ocelová sedla..
07:52:13
26.03.2019
palinator
-> Kocvin:

K čemu jsou takový složitý pičovinky oproti obyč šroubům dobrý?
22:22:11
25.03.2019
Kocvin
-> david 105: Vlevo nový a vpravo starý typ podložkových šroubů.. Zřejmě máš kola na ten starší typ..



Takže řešení je, buď sehnat starší hůře sehnatelný typ šroubů a nebo stočit na soustruhu ten novější typ tak, aby do kol normálně vlezly..
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Kocvin vložen 25.03.2019 22:22:11
22:11:46
25.03.2019
david 105
-> Kocvin: podložkový typ má uloženie kónusu hlbšie v diere, tu je hneď na začiatku. Jedine že by sa robili aj dáke kratšie skrutky (medzi podložkou a kónusom)
22:01:29
25.03.2019
Kocvin
-> david 105: No každopádně, pokud tam máš tohle, tak je to na podložkový typ, co postoval -> Milan 136:
21:55:31
25.03.2019
david 105
-> david 105: aj toto je stiahnutá, mám ich v robote (nevidno tu aj tak nič moc...)
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od david 105 vložen 25.03.2019 21:55:31
21:51:10
25.03.2019
david 105
-> Kocvin: to je len stiahnutá fotka :D
21:50:03
25.03.2019
Kocvin
-> david 105: Chtělo by to pořádnou fotku dosedací plochy.. Tyhle novější kola se vyráběly jak pro podložkové šrouby, tak pro kuželové..
21:47:43
25.03.2019
MATTESS
-> Milan 136: jj, na obou origo mám plochou dosedací plochu. Ale detail těchto konkrétních kol to chce vidět
21:46:08
25.03.2019
david 105
-> Jirik_Tuňák1983: -> Milan 136: práveže tam nie je taká klasická dosadacia plocha... skôr mi to pripadá na ten kónus. čo som skúšal šrobu s podložkou tak sa podložka ani nedotkla dosadacej plochy ...
21:37:18
25.03.2019
Milan 136
-> david 105 25.03.19 21:01:06: Jako Jiřík. Chtělo by to foto dosedací plochy. Ale pokud to jsou origo kola, tak na těch jsem vždy viděl tohle.
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Milan 136 vložen 25.03.2019 21:37:18
21:07:31
25.03.2019
Jirik_Tuňák1983
-> david 105 25.03.19 21:01:06: A jaká je tam dosedací plocha?
21:01:06
25.03.2019
david 105
Ahojte, neviete mi náhodou poradiť aké skrutky idú na tieto disky ? Či s klasickým kónusom alebo s podložkou ? Nie som si istý ani jedným 1 Ďakujem
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od david 105 vložen 25.03.2019 21:01:06
10:29:58
20.03.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Kocvin 20.03.19 10:24:08: Ale ta jmenovka je jako když s tím jezdí cikáni. Dežo Bandura a Laco Bandura. 3
upraveno 1x, naposled 20.03.2019 10:30:16
10:24:08
20.03.2019
Kocvin
Zajímavé náčiní.. 5
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Kocvin vložen 20.03.2019 10:24:08
12:34:21
05.03.2019
Borderer
-> Vojťas: 3 3
12:28:19
05.03.2019
Vojťas
-> Jirik_Tuňák1983: nevim proc, vybavil se mi tuten vtip



Sejdou se v kavárně dvě kamarádky a ta jedna říká druhé: "Nevíš o nějakým chlapovi?"

Druhá jí poradí: "Tak si dej rande na inzerát."



Po čase se sejdou znovu a druhá říká: "Tak co, dala sis to rande?"

"Příště tě zas poslechnu, ty krávo! Prej auto, barák a desetiletý úspory!"

"No a co ti na tom vadí, je ti to málo?"

"Auto byl rezavej Favorit, barák kuča na spadnutí a ty desetiletý úspory mi ještě teď tečou po stehnech!"
11:16:57
05.03.2019
Jirik_Tuňák1983
-> vhml 05.03.19 07:55:49: To jste tak spokojení, že jste se na to museli vysemenit? 3 Chudák auto. 3
07:55:49
05.03.2019
vhml
Den jako malovanej na pořádný zcákání. Příprava na sezonu skoro hotová , nějak podezřele brzy. Krátká převodovka, horní uložení v unibalech s posunutou geometrií a pak nějaká údržba, nový destičky, poloosy nejlepší co byly na vrakáči k sehnání... :-)
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od vhml vložen 05.03.2019 07:55:49
11:11:21
25.02.2019
Jirik_Tuňák1983
-> MXMarek 25.02.19 11:04:30: Trochu mi vadí, že jakmile se nepodaří nějakou značku nebo model ozvláštnit nějakým typickým znakem, smazávají se díky aktuálním trendům trochu rozdíly. Auta jsou si trochu podobná a nebo najdeš napříč značkami podobné rysy (geometrie hran, zabarvení určitých částí atd.).
11:04:30
25.02.2019
MXMarek
-> Jirik_Tuňák1983: S tou sockovou a vrcholnou verzí máš pravdu, je to tak snad u téměř všech aut...

Mimochodem, teď na mě na seznamu vyskočil článek o představení nové 208. Opět povedené autíčko. Jsme rád, že po těch hrůzách mezi cca 2002-2015 dělá Peugeot zase pěkná auta.
10:45:00
25.02.2019
Jirik_Tuňák1983
-> MXMarek 25.02.19 10:27:00: Kdepak, tohle od Mattessa je nějaká holobitní verze, to jsi sem ani neměl dávat, jsem po snídani, ale já viděl tu GT a to už je fakt pěkné. Zrovna tak jsem viděl včera O3 konby jako náhradní vozidlo. Úplně v základu, na snad 15" kolech a to byl fakt úděs, přitom O3 je jinak pěkné auto.

Jde spíše o to, že této 1.6 v nepřeplňované verzi jsem se úspěšně zbavil a THP bylo opředeno mnohem horší pověstí, takže aby to nebylo furt stejné. TSi mělo taky potíže a pak se je snad postupně podařilo minimalizovat.
10:27:00
25.02.2019
MXMarek
-> Jirik_Tuňák1983: Tady bych ti něco připomněl: -> Jirik_Tuňák1983 12.06.18 07:59:20:

Asi nějaká forma designové schizofrenie 3
10:10:13
25.02.2019
Jirik_Tuňák1983
Už jste s tou 508 někdo jel? Nevíte, co mají ty motory společného s předchozí variabilně spolehlivou THP? Včera jsem to očumoval jen skrz výlohu a chtěl bych se na to zajít mrknout zblízka. Vypadá to moc pěkně. Kvůli tomu bych se i vrátil k frantíkům.



www.peugeot.cz/modelova-r ada/.../novy-peugeot-508.h tml

www.autojournal.cz/test-p eugeot-508-gt-16-puretech- 225-nova-modla-stredni-tri dy
upraveno 1x, naposled 25.02.2019 10:11:15
10:20:38
12.02.2019
jans
-> Jirik_Tuňák1983: -> suri:



Díky, kluci, zkusím takhle pokračovat. Nechat to napíchnout a zaměřit se na čidlo. Pak dám vědět.
14:27:50
11.02.2019
Jirik_Tuňák1983
-> jans 10.02.19 13:54:13: Tohle dělávalo čidlo teploty chladící kapaliny a u starších typů s nepřímým vstřikováním krokový motorek. Asi bych to nechal u někoho napíchnout, jaké hodnoty ukazují zmíněná čidla (termostat, chladič).
upraveno 1x, naposled 11.02.2019 14:28:31
13:57:37
10.02.2019
suri
-> jans: to mne skôr príde na snímač otáčok
13:54:13
10.02.2019
jans
Správná poznámka. Firma se postará tak, že zaplatí fakturu za servis. Že to pořád není opraveno, nikoho moc netrápí, neboť auto zatím jezdí a nějak nastartovat jde. Rád bych tomu přišel na kloub, jednak mě to zajímá, jednak bych nerad odrovnal startér, když s ním musím točit i krátce po nastartování.



Každopádně, dnes to při zahřátém motoru, chytlo na 3. nastartování. Podobně se mi u volva projevovala váha vzduchu. Původní majitel tam měl StarLine, vyměnil jsem ji za Bosch a od té doby klid.
21:21:17
09.02.2019
Jirik_Tuňák1983
-> jans 09.02.19 15:50:12: A proč se nepostará firma, když je to služební?
15:50:12
09.02.2019
jans
To je právě to, dělá to i při opakovaném startování.
15:44:27
09.02.2019
Jirik_Tuňák1983
-> jans 09.02.19 15:13:33: A při druhém nastartování to už neudělá, viď?
15:13:33
09.02.2019
jans
Pánové, mám firemní 207 (r.v. 2008, 1,4 benzin, něco kolem 54 kW). Už to bylo xkrát v servisu kvůli tomu, že když je motor ohřátý, auto chytne, ale vzápětí chcípne. Pomůže buď počkat na vychladnutí, nebo při startování déle držet klíček, aby startér běžel i krátce po nastartování. Když je motor studený, problémy nejsou. Napadá někoho, čím by to mohlo být? Nějaké čidlo, váha vzduchu apod.? Mohlo by mi to být jedno, ale přece jen auto používám i k osobnímu využití, tak mi záleží, aby mě někde nenechalo. Předem dík za rady.
09:57:04
23.01.2019
vinorak
já má sice xsaru, ale je to stejný jako 306ka, má to lepší přístup do kufru1 motory TU snad nikdy nezamrzaly odvětrání hlavy. Dělá to jenom XU7 nebo 10, a to jenom u hodně vyjetejch kusů. Mě to zamrzlo loni a to měl motor asi 280 tisíc najeto z toho 100 ma plyn. Mám ale asi prasklej píst nebo kroužky, protože to pak už bralo kolem litru oleje na 2000km na třetim válci. Takže to jednou zamrzlo a přes měrku poblilo celej motor, ale je možný, že by se to neslalo, kdybych to jako každý rok na podzim vyčistil :D Já se taky snažim prodat Xsaru 1.8 16v na plyn( ještě 5 let platná bomba) s technockou na rok a půl s náhradnim motorem s komplet novejma věcma a nikdo to nechtěl ani za 15000. Přitom to umí pohodlně a svižně jezdit kolem 1.10 Kč na kilometr 3

A jinak závady jsou jak už psali kluci klasika francie: zadní náprava a koroze , ale u xsary netrpí zadní podběhy, ale práh u řidiče....
07:17:21
23.01.2019
charon
-> vhml 22.01.19 12:23:26: Je za 15 000, což se mi na oservisovaný auto po rozvodech a repasi zadní nápravy fakt zdá docela málo. Ale je to stará jebka, to je pravda
18:44:24
22.01.2019
Jirik_Tuňák1983
-> MATTESS 22.01.19 17:15:29: Jednou jsem tu hadici rozpojil a byla zcela čistá. Takový ten šlem, který tam pak zamrzával, se mi v ní vůbec nedělal. Viděl jsem to na fórech, kde měli lidi tu dvojhadici vyndanou a fotili její čištění apod. Takže je to s tím parkováním možné. Ale stálo mi to v garáži jen přes noc, jinak venku a jezdilo to. Někdy to stálo venku v zimě i 14 hodin a déle.
17:15:29
22.01.2019
MATTESS
-> Jirik_Tuňák1983: možná, že to ovlivnilo parkování. My oba parkovali venku
14:22:58
22.01.2019
Jirik_Tuňák1983
-> MATTESS 22.01.19 14:07:41: Já ne. 1 Ale kupoval jsem to se 124 000 se značkovým servisem a serviskou, prodával se 180 000 km, parkoval v garáži, olej Total Quartz 7000 měnil max po 10 000 km a každej rok tomu věnoval péči a údržbu vlastní i odbornou. 3
14:07:41
22.01.2019
MATTESS
-> Jirik_Tuňák1983 22.01.19 08:35:24: z práce to měl taky v Xantii a potýkal se s tím taky.
Extreme Tyres