Citroen a Peugeot (PSA)

prohledat
7800 příspěvků (zobrazeno 2151 až 2200) od 21.01.2010 do 19.09.2024, založil/a Kuladmin
řadit dle data
13:07:39
14.01.2016
Sejki - zrušená registrace
Rok 2005, to jsem brazdil silnice s timto autem a STK jeste bylo v poradku 3
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Sejki - zrušená registrace vložen 14.01.2016 13:07:39
17:15:26
10.01.2016
darklord
-> šadesa: 24
18:18:46
08.01.2016
šadesa
nechce někdo novej telefon2
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od šadesa vložen 08.01.2016 18:18:46
19:03:42
28.11.2015
spartra
že se ptám, berlingo 2004 přední světlo,

motorek náklápění je součástí světla? zatím jsem nenašel samostatně motorek

demontáž světla, drží na 3 třech šroubech? našel jsem dva, 1 z vrchu na příčce a po odmontování masky je tam 2
16:20:10
28.11.2015
castrol
-> haso: no ale to su pekne kolecka
12:15:24
28.11.2015
haso
kolečká som kúpil na leto :)
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od haso vložen 28.11.2015 12:15:24
19:30:28
02.11.2015
Peklo
-> havlik: To jsem chtěl slyšet. Díky. Aspoň nevyhodím zbytečně x tisíc.
19:27:52
02.11.2015
havlik
-> Peklo: ono na atmosféře, toho čipem moc nenahoníš
19:23:42
02.11.2015
Peklo
-> Citr0nik: Od koho to je chip?
19:19:42
02.11.2015
Citr0nik
-> Peklo: mam sice xsaru ale 2.0HDi 66kw. som na hranici 95kw 260Nm. zatial spokojnost..
19:17:20
02.11.2015
Peklo
Dotaz nepoučeného, zkoušel jste někdo u citroenu chip? Mám Xsaru Picasso 1.6 8V a přecejen závodník to není a na trasách směr Morava skrz kopec nad Mohelnicí by se o trochu víc poníků hodilo.
22:09:37
01.11.2015
MATTESS
Jen tak zkouška průhledu
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od MATTESS vložen 01.11.2015 22:09:37
13:12:39
23.10.2015
Bobesh
01:15:54
17.10.2015
Burák
-> havlik: Aspon se projdes 4
21:51:20
14.10.2015
havlik
-> Burák: no ne vždycky je náhradní, ale být to moje auto tak si to jdu asi hodit.
21:27:51
14.10.2015
Burák
-> havlik: Tak srat te to nemusi, jezdi to zadax a kdyz je v servisu, je nahradni, ne 4
08:49:48
14.10.2015
Hřib
-> havlik: taky bych to viděl na vymačkané vnitřní unašeče, všichni "mechanici" chtěli měnit vnější klouby za nové sračky z Kelly, ale já se bránil, bo při rejdu a akceleraci ani neklepli, až v jednom autorizovaném servisu mi starší pan přijímací technik řekl, že to budou ty vymačkané vnitřní unašeče, že se přehodí levý za pravý a bude to OK, ale že mám počkat až třeba na výměnu manžet, nebo tak, za dva měsíce se u nich dělala spojka (žena se učila jezdit), při tom unašeče přehodili a auto bylo OK, když jsem jel sám, tak se od trojky v záběru klepala spolujezdcova sedačka a mělo to tendenci jakoby třepat autem do stran, jednalo se o felu a tatík ji dost podtáčel... 4
16:28:35
12.10.2015
Sejki - zrušená registrace
-> havlik: vnitrni unasece, bud jsou klouby a nebo loziska v prevodovce..
13:55:31
12.10.2015
havlik
-> minno: ložiska měnili asi před měsícem teda aspon doufam že obě
13:54:57
12.10.2015
havlik
-> darklord: jo všechny silentbloky jsou měněný

-> Jirik_Tuňák1983: ne dělá to klidně i z kopce

-> colaczech: kontrolovat nic nebudu:D at si s tim poradí servis, letos tam to auto bude už asi po 10tý s něčim, už mi fakt sere
13:01:38
12.10.2015
Pavel P..
-> vhml: mě tohle u B5 dělali vymlácený klouby poloos... vibrovalo to při akceleraci ve vyšší rychlosti, ale ne vždy, asi jak si zrovna ten kloub sednul... po výměně je to OK... ale ještě je to občas znát, pač jeden vnější kloub byl jetej a měl už trochu vůli..... časem dám taky novej.
12:52:28
12.10.2015
colaczech
-> havlik: zkontroluj poloosy, konkretně klouby poloos. Na 80% to bude nějaký z nich.
12:49:29
12.10.2015
minno
Vibrovalo mi auto podobne na Fiat Punto, cítiť to bolo najmä v zábere so stlačeným plynom najmä na 5-ku od určitej rýchlosti a bolo KO ložisko na pravej strane (v zákrutách s vytočeným volantom asi o 1/4 otáčky sa intenzita vibrácií stupňovala). Po výmene ložiska OK.
12:39:10
12.10.2015
darklord
-> havlik: ulozenie motoru a prevodovky je v poriadku?
12:37:52
12.10.2015
Jirik_Tuňák1983
-> havlik 12.10.15 12:33:44: S tím jsem se setkal už u více aut a taky jsem nikdy nezjistil čím to bylo.

Je to intenzivnější při axeleratsi v kopci, že?
12:37:01
12.10.2015
vhml
-> havlik 12.10.15 12:33:44: Jo, to mám asi stejný. Stačí ubrat a nic se neděje. Začalo to když jsem sundal kola a měnil kapalinu. Takže zatím vůbec netuším po čem jít.
12:33:44
12.10.2015
havlik
-> vhml: no mě vibrace od kola dělají taky, dřív do 110 pak to přestalo tedka to dělá i tak do 130. Ale tohle je jakože jiná vibrace a dělá to pouze pokud šlapu na pedál plynu, i když ve stejné rychlosti přestanu přidávat a pustím pedál tak to přestane.
12:27:37
12.10.2015
vhml
-> havlik 12.10.15 12:20:05: hele mě teď na Sharanu začlo dost podobný. Jakože vibrujou kola, ale jen ve 110kmh a jen když auto zrychluje.
12:20:05
12.10.2015
havlik
Nemáte někdo tušení co by mohlo být za závadu, když při jízdě a přidanym plynu celý auto jakože vibruje, když sundam nohu z plynu tak to přestane co sem pozoroval dělá to asi většinou jen na 5tku. Jedná se o berlingo 2008 1.6 16V. Mam podezření že to asi bude převodovkou, protože jiné vysvětlení mě nenapadá. Ale třeba někdo má zkušenost. Dík
23:25:26
24.09.2015
Doyle
-> colaczech: ukostření jsem nenašel. Od vrtule jdou dva kabely ve svazku a v podběhu před levým předním kolem se ztrácí v ostatním chumlu drátů. Taky bych to viděl na motorek ventilátoru. Zkusím ho ještě rozdělat a uvidím.

Jinak moc velké díky za užitečné rady 4
21:21:42
24.09.2015
colaczech
-> Doyle: A kontroloval jsi ukostření té vrtule? Nebo jsi dal i mínus od vrtule na mínus pól baterky?

No viděl bych to na druhou vrtuli. Buď tam jsou v háji uhlíky nebo tam bude něco načlé.
20:44:45
24.09.2015
Doyle
-> colaczech: zkoušel jsem to teda zapojit přímo na baterku, ale kabely se začaly dost škvařit a i tak se vrtule docela pomalu točila. Ta by měla mít docela velké otáčky, ne? No teď to nechám, ale po víkendu se budu muset kouknout na motorek, proč to má tak špatný běh.
09:48:07
24.09.2015
colaczech
-> Doyle: no vzhldem k tomu že má vrtule docela velký odběr a v autě jsou všude káblíky jak vlásky, tak bych radši neriskoval že odpáliš ještě něco a natáhnul to rovnou z baterky. Jestli do kabiny budeš natahovat 1 nebo 2 vodiče už je jedno- bude to jebačka tak jak tak1 Zkus pořádně očistit kostru, podle fotek z mot. prostoru bude určitě pěkně okysaná.
upraveno 1x, naposled 24.09.2015 09:50:05
08:30:30
24.09.2015
Doyle
-> colaczech: vrtule jde lehce, měl jsem ji venku, takže nakoupím pojistky a budu zkoušet 1

Zatím budu muset zapojit ventilátor na tvrdo přes vypínač, odkud můžu vytáhnout "+"?
22:48:11
23.09.2015
colaczech
-> Doyle: A přece se točil!3 Kbyž zkusíš tu vrtuli protočit rukou, klade velký odpor? Jestli není zatuhlá. Nebo potom zkontrolovat kostru. A nebo ještě zkusit zapojit místo té stávající vrtule nějaký jíný spotřebič-třeba vrtuli ze škodovky a zkusit co udělá pojistka.
upraveno 1x, naposled 23.09.2015 22:48:46
21:58:04
23.09.2015
Doyle
takto vypadá okolí termostatu
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Doyle vložen 23.09.2015 21:58:04
21:50:10
23.09.2015
Doyle
test proveden. Vyměnil jsem náhradní pojistku z pozice 39 na pozici 40, auto zahřál a při cca 100 stupních se ventilátor pootočil na ani ne 5 vteřin a pojistka praskla. Takže pozitivní je, že termospínač někde je (zatím jsem nenašel), protože se ventilátor roztočil. Otázka je, proč pojistka praskla?
09:55:23
23.09.2015
Doyle
-> colaczech: provedu a dám vědět. Zatím dík moc.
08:54:26
23.09.2015
colaczech
-> Doyle: Vytáhni tu pojistku z pozice F39(jak jsem psal je náhradní, pro případ že odejde nekterá z pozice 37 nebo 40) a dej ji na pozici F40. A auto zahřej jestli se vrtule roztočí nebo jestli shoří pojistka. Ať se pohneme z místa.
07:08:01
23.09.2015
Doyle
-> Bagrr- máma mele Emu: až budu u auta tak to nafotím a hodím to sem.
05:55:39
23.09.2015
Bagrr- máma mele Emu
-> Doyle: u termostatu musí být minimálně dvě čidla. Jedno pro řj a jedno pro budík. Třetí tam je v případě, že není termopínač na chladiči. A co si pamatuju, jsou dvě možný místa na chladiči, kde může termospínač být. A jsou dvě varianty termospínače. Dvoukontaktní a tříkontaktní... U 405 jsem měl tříkontaktní v horním rohu a u xa dvoukontakt v dolním rohu... Frantíci celkově měli asi deset variant zapojení chlazení :D
upraveno 1x, naposled 23.09.2015 06:09:31
23:50:46
22.09.2015
Doyle
-> colaczech: první registrace vozidla 9.10.2000 a pojistka na pozici F40 viz foto (já ji teda už vytáhnul, takže je to místo prázdné)

je to ta úplně vpravo nahoře - zeleno hnědá)



jinak teda smekám nad vědomostma
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Doyle vložen 22.09.2015 23:50:46
upraveno 1x, naposled 22.09.2015 23:51:27
22:26:16
22.09.2015
colaczech
-> Doyle: Který měsíc je to auto vyrobené? je to 2000 a tam se to v srpnu lámalo- facelift. Tak jestli tam náhodou nevymysleli nějakou novinku. Po srpnu 2000 jsem nenašel el.schéma.

Jinak ta 40 pojistka bude určitě od vrtule na chladiči a jsou tam 2. Žádná jiná nemá takovou hodnotu.

Ty pojistky u motoru mají označené pozice- např. F11. Nevíš číslo pozice té pojisky?

Do srpna 2000 mají pojistky označení F1-F15. A pro vrtuli je pojistka F2 a F3 obě 40A.

Od srpna 2000 mají pojistky označení F29-F40. Pro vrtuli je pojistka F37 a F40. Na pozici F39 je náhradní pojistka pro výměnu-nezapojená.
22:07:03
22.09.2015
Doyle
-> Bagrr- máma mele Emu: na termostatu je jen jedno čidlo pokud si to dobře pamatuju, zítra se podívám

-> colaczech: právě že tam spínač není, je tam jen záslepka(viz foto níž) a kabely taky nejsou, nerozumím tomu.

Termospínač koupím, kabely když tak natáhnu, ale odkud?
20:27:21
22.09.2015
Kocvin
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Nn na klasice.. A nebyly to ouragany, ty 7J nejsou :)
20:18:17
22.09.2015
colaczech
-> Doyle: takže ten termospínač na chladiči máš? Ale nevede na něj žádný kabel- je tak? Jestli ano, tak hledej konektor se dvěma červenýma káblama. Nebo postupuj pozpátku směrem od vrtule na chladiči.

Kdybych si to tu přečetl dřív, mohl jsem se podívat jak to máme na té naší pegině, ted je 25km daleko8
17:43:00
22.09.2015
Bagrr- máma mele Emu
Kolik čidel máš na termostatu? Jestli tři, tak zapni klíček a postupně je na pár vteřin odpojuj, teď si nepamatuju, jestli hnědý, zelený nebo modrý, ale jedno z nich při odpojení by mělo roztočit vrtule na max....
upraveno 1x, naposled 22.09.2015 17:44:15
14:56:03
22.09.2015
Doyle
-> colaczech: díval jsem se do té motorové pojistkovky a ty velké jsou v pořádku, jen je tam ještě řada klasických pojistek a tam je ruplá jedna 40ka. Vyměním a uvidíme, horší je, že nemůžu najít nějaký kabel který jde k tomu termočidlu na chladiči, nevíš odkud to je tažené? právě od pojistky?
22:33:41
20.09.2015
colaczech
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : ouragan v 15" je 6,5". Ono u těch 7" záleží na ET a hlavně na stavu zadní nápravy, ale to víš.
21:32:12
20.09.2015
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Kocvin: Na Breaku? (Teda já žiju v tom, že 15ky Ouragany nejsou 7J, tak mě kdyžtak oprav.)
upraveno 2x, naposled 20.09.2015 21:33:49
Extreme Tyres