Citroen a Peugeot (PSA)

prohledat
7826 příspěvků (zobrazeno 2201 až 2250) od 21.01.2010 do 10.11.2024, založil/a Kuladmin
řadit dle data
12:37:52
12.10.2015
Jirik_Tuňák1983
-> havlik 12.10.15 12:33:44: S tím jsem se setkal už u více aut a taky jsem nikdy nezjistil čím to bylo.

Je to intenzivnější při axeleratsi v kopci, že?
12:37:01
12.10.2015
vhml
-> havlik 12.10.15 12:33:44: Jo, to mám asi stejný. Stačí ubrat a nic se neděje. Začalo to když jsem sundal kola a měnil kapalinu. Takže zatím vůbec netuším po čem jít.
12:33:44
12.10.2015
havlik
-> vhml: no mě vibrace od kola dělají taky, dřív do 110 pak to přestalo tedka to dělá i tak do 130. Ale tohle je jakože jiná vibrace a dělá to pouze pokud šlapu na pedál plynu, i když ve stejné rychlosti přestanu přidávat a pustím pedál tak to přestane.
12:27:37
12.10.2015
vhml
-> havlik 12.10.15 12:20:05: hele mě teď na Sharanu začlo dost podobný. Jakože vibrujou kola, ale jen ve 110kmh a jen když auto zrychluje.
12:20:05
12.10.2015
havlik
Nemáte někdo tušení co by mohlo být za závadu, když při jízdě a přidanym plynu celý auto jakože vibruje, když sundam nohu z plynu tak to přestane co sem pozoroval dělá to asi většinou jen na 5tku. Jedná se o berlingo 2008 1.6 16V. Mam podezření že to asi bude převodovkou, protože jiné vysvětlení mě nenapadá. Ale třeba někdo má zkušenost. Dík
23:25:26
24.09.2015
Doyle
-> colaczech: ukostření jsem nenašel. Od vrtule jdou dva kabely ve svazku a v podběhu před levým předním kolem se ztrácí v ostatním chumlu drátů. Taky bych to viděl na motorek ventilátoru. Zkusím ho ještě rozdělat a uvidím.

Jinak moc velké díky za užitečné rady 4
21:21:42
24.09.2015
colaczech
-> Doyle: A kontroloval jsi ukostření té vrtule? Nebo jsi dal i mínus od vrtule na mínus pól baterky?

No viděl bych to na druhou vrtuli. Buď tam jsou v háji uhlíky nebo tam bude něco načlé.
20:44:45
24.09.2015
Doyle
-> colaczech: zkoušel jsem to teda zapojit přímo na baterku, ale kabely se začaly dost škvařit a i tak se vrtule docela pomalu točila. Ta by měla mít docela velké otáčky, ne? No teď to nechám, ale po víkendu se budu muset kouknout na motorek, proč to má tak špatný běh.
09:48:07
24.09.2015
colaczech
-> Doyle: no vzhldem k tomu že má vrtule docela velký odběr a v autě jsou všude káblíky jak vlásky, tak bych radši neriskoval že odpáliš ještě něco a natáhnul to rovnou z baterky. Jestli do kabiny budeš natahovat 1 nebo 2 vodiče už je jedno- bude to jebačka tak jak tak1 Zkus pořádně očistit kostru, podle fotek z mot. prostoru bude určitě pěkně okysaná.
upraveno 1x, naposled 24.09.2015 09:50:05
08:30:30
24.09.2015
Doyle
-> colaczech: vrtule jde lehce, měl jsem ji venku, takže nakoupím pojistky a budu zkoušet 1

Zatím budu muset zapojit ventilátor na tvrdo přes vypínač, odkud můžu vytáhnout "+"?
22:48:11
23.09.2015
colaczech
-> Doyle: A přece se točil!3 Kbyž zkusíš tu vrtuli protočit rukou, klade velký odpor? Jestli není zatuhlá. Nebo potom zkontrolovat kostru. A nebo ještě zkusit zapojit místo té stávající vrtule nějaký jíný spotřebič-třeba vrtuli ze škodovky a zkusit co udělá pojistka.
upraveno 1x, naposled 23.09.2015 22:48:46
21:58:04
23.09.2015
Doyle
takto vypadá okolí termostatu
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Doyle vložen 23.09.2015 21:58:04
21:50:10
23.09.2015
Doyle
test proveden. Vyměnil jsem náhradní pojistku z pozice 39 na pozici 40, auto zahřál a při cca 100 stupních se ventilátor pootočil na ani ne 5 vteřin a pojistka praskla. Takže pozitivní je, že termospínač někde je (zatím jsem nenašel), protože se ventilátor roztočil. Otázka je, proč pojistka praskla?
09:55:23
23.09.2015
Doyle
-> colaczech: provedu a dám vědět. Zatím dík moc.
08:54:26
23.09.2015
colaczech
-> Doyle: Vytáhni tu pojistku z pozice F39(jak jsem psal je náhradní, pro případ že odejde nekterá z pozice 37 nebo 40) a dej ji na pozici F40. A auto zahřej jestli se vrtule roztočí nebo jestli shoří pojistka. Ať se pohneme z místa.
07:08:01
23.09.2015
Doyle
-> Bagrr- máma mele Emu: až budu u auta tak to nafotím a hodím to sem.
05:55:39
23.09.2015
Bagrr- máma mele Emu
-> Doyle: u termostatu musí být minimálně dvě čidla. Jedno pro řj a jedno pro budík. Třetí tam je v případě, že není termopínač na chladiči. A co si pamatuju, jsou dvě možný místa na chladiči, kde může termospínač být. A jsou dvě varianty termospínače. Dvoukontaktní a tříkontaktní... U 405 jsem měl tříkontaktní v horním rohu a u xa dvoukontakt v dolním rohu... Frantíci celkově měli asi deset variant zapojení chlazení :D
upraveno 1x, naposled 23.09.2015 06:09:31
23:50:46
22.09.2015
Doyle
-> colaczech: první registrace vozidla 9.10.2000 a pojistka na pozici F40 viz foto (já ji teda už vytáhnul, takže je to místo prázdné)

je to ta úplně vpravo nahoře - zeleno hnědá)



jinak teda smekám nad vědomostma
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Doyle vložen 22.09.2015 23:50:46
upraveno 1x, naposled 22.09.2015 23:51:27
22:26:16
22.09.2015
colaczech
-> Doyle: Který měsíc je to auto vyrobené? je to 2000 a tam se to v srpnu lámalo- facelift. Tak jestli tam náhodou nevymysleli nějakou novinku. Po srpnu 2000 jsem nenašel el.schéma.

Jinak ta 40 pojistka bude určitě od vrtule na chladiči a jsou tam 2. Žádná jiná nemá takovou hodnotu.

Ty pojistky u motoru mají označené pozice- např. F11. Nevíš číslo pozice té pojisky?

Do srpna 2000 mají pojistky označení F1-F15. A pro vrtuli je pojistka F2 a F3 obě 40A.

Od srpna 2000 mají pojistky označení F29-F40. Pro vrtuli je pojistka F37 a F40. Na pozici F39 je náhradní pojistka pro výměnu-nezapojená.
22:07:03
22.09.2015
Doyle
-> Bagrr- máma mele Emu: na termostatu je jen jedno čidlo pokud si to dobře pamatuju, zítra se podívám

-> colaczech: právě že tam spínač není, je tam jen záslepka(viz foto níž) a kabely taky nejsou, nerozumím tomu.

Termospínač koupím, kabely když tak natáhnu, ale odkud?
20:27:21
22.09.2015
Kocvin
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Nn na klasice.. A nebyly to ouragany, ty 7J nejsou :)
20:18:17
22.09.2015
colaczech
-> Doyle: takže ten termospínač na chladiči máš? Ale nevede na něj žádný kabel- je tak? Jestli ano, tak hledej konektor se dvěma červenýma káblama. Nebo postupuj pozpátku směrem od vrtule na chladiči.

Kdybych si to tu přečetl dřív, mohl jsem se podívat jak to máme na té naší pegině, ted je 25km daleko8
17:43:00
22.09.2015
Bagrr- máma mele Emu
Kolik čidel máš na termostatu? Jestli tři, tak zapni klíček a postupně je na pár vteřin odpojuj, teď si nepamatuju, jestli hnědý, zelený nebo modrý, ale jedno z nich při odpojení by mělo roztočit vrtule na max....
upraveno 1x, naposled 22.09.2015 17:44:15
14:56:03
22.09.2015
Doyle
-> colaczech: díval jsem se do té motorové pojistkovky a ty velké jsou v pořádku, jen je tam ještě řada klasických pojistek a tam je ruplá jedna 40ka. Vyměním a uvidíme, horší je, že nemůžu najít nějaký kabel který jde k tomu termočidlu na chladiči, nevíš odkud to je tažené? právě od pojistky?
22:33:41
20.09.2015
colaczech
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : ouragan v 15" je 6,5". Ono u těch 7" záleží na ET a hlavně na stavu zadní nápravy, ale to víš.
21:32:12
20.09.2015
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Kocvin: Na Breaku? (Teda já žiju v tom, že 15ky Ouragany nejsou 7J, tak mě kdyžtak oprav.)
upraveno 2x, naposled 20.09.2015 21:33:49
09:54:10
20.09.2015
Kocvin
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Známý na 306 sedmipalcové disky dlouhá léta jezdil.. :)
21:17:17
19.09.2015
Bagrr- máma mele Emu
Nevím jak na 306, ale na 405 sem vzadu měl 7,5J-15 et18 a vešli se tam v pohodě s 205/55-15 :D

Místo původních 185/65-14 et 20 5,5j
20:02:06
19.09.2015
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Kocvin 07.09.15 21:43:45: To by mě zajímalo, jak chceš na 306 nacpat dozadu 7J kola. Mě tam škrtaly i ty 15ky Ouragany. 3
14:25:55
19.09.2015
colaczech
-> Doyle: Podívej se na pojistku č.3 u baterky, tuším jsou tam ty velké. Podle schémat tam nějaký termospínač na chladiči být má. Asi to nikdy žádnou řídíci jednotku nemělo, což je možná i lepší.
22:03:07
18.09.2015
Doyle
-> colaczech: bez klimy a jedna vrtule, ráno se za světla podívám a budu moudřejší
21:57:11
18.09.2015
colaczech
-> Doyle: To že není čidlo na chladiči, ještě nic neznamená. Nevím jestli měla 306 od nějakého roku jednotku BSI nebo co řídí spínání ventilátoru na chladiči. Máme to samé co ty ale z roku 98 a ta má normál čidlo na chladiči. Zkusil bych pohledat teplotní čidla, obvykle v blízkosti domku temostatu. Mohli by tam být 2 jedno pro budíky a druhé pro řídící jednotku co spíná ventilátor, as to by mohlo být špatné.

Máš tam klimu? A sahara je jedno nebo dvojvrtule?
20:26:36
18.09.2015
Doyle
-> Kocvin: -> Milan 136: možná jsem debil, ale sel jsem se kouknout na ten chladič, ale nic jsem nenašel. Teda pokud nemá byt čidlo na tomto miste(viz foto venku s celovkou) odbornik teda nejsem, ale to znamena, že to nemohlo fungovat nikdy, ne? Auto je bráchy, ale od porizeni s nim moc nejezdil a jako nevyužité ho pouzivam ted já.
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Doyle vložen 18.09.2015 20:26:36
19:08:24
18.09.2015
Milan 136
-> Doyle: čidlo pro teploměr je jinej díl, než termospínač větráku na chladiči4



propoj dráty u něj, pokud poběží, je ko ten spínač

pokud ne, napájení, kostra...
19:07:36
18.09.2015
Kocvin
-> Doyle: Termospínač pro větrák je přeci na chladiči a snímač teploty chladící kapaliny je na hlavě.. 4 To že ti budík ukazuje správně nemá nic společného se spínáním sahary..
upraveno 1x, naposled 18.09.2015 19:07:51
19:00:15
18.09.2015
Doyle
Jak nejlíp vyzkoušet funkčnost čidla na teplotu vody? Jestli to vubec nejak jde.

O co mi jde? Nesepne mi vetrak, kdyz mi stoupne teplota na budíku (uz dost v červeném poli). Kdyz jsem zapojil větrák natvrdo, tak ale funguje! No a kdyz to ukazuje teplotu no tom budíku, tak prece musi fungovat i čidlo, ne? Mohla by to být treba pojistka? (Na tu jsem se ještě nedíval)

Jo a je to P 306 1,4 r.v.2000
upraveno 1x, naposled 18.09.2015 19:02:03
21:56:54
07.09.2015
haso
-> Kocvin: dik za info 4
21:43:45
07.09.2015
Kocvin
-> Mr._Nosferatu: Pravda. 1

-> haso: Tvl šířku ti teď neřeknu musel bych sundat disk, ale myslím že 6J. Gumy jsou na tom 185/60/15 a půjdou tam nižší a širší.. U 106 je dost problém vzadu, 7J disky s et20 co jezdily na 306 v pohodě, tady na to nevlezly vůbec.. Tyhle jsou et15 a ještě se musely dozadu dávat 15mm podložky. Ale šestipalcové 15 ouragany s et20 na tom jezdí běžně..
21:30:48
07.09.2015
haso
-> Kocvin: ake su siroke tie disky a ake su na tom gumy?



ja pokukujem jednym okom po diskoch a si vravim, ze aky max. rozmer sa tam v pohode vojde



viem ze je to aj o ET, ale tak aspon ci sa skor obzerat po 5,5J alebo zobrat aj 6J
21:30:40
07.09.2015
Mr._Nosferatu
-> Kocvin: Tak všechno lepší jak 1.0 :D
21:30:05
07.09.2015
Kocvin
-> Mr._Nosferatu: Jestli myslíš S16, tak ta to není..4 Obyč XS
upraveno 1x, naposled 07.09.2015 21:30:14
21:24:27
07.09.2015
Mr._Nosferatu
-> Kocvin: Tak v týhle verzi to musí být radost s tím jezdit :)
21:22:11
07.09.2015
Kocvin
Vyvařeno a nachystáno na tk.. :) Ta 106 je tak hezká a letí, že si asi koupím další.. 1
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Kocvin vložen 07.09.2015 21:22:11
19:11:05
25.08.2015
Peklo
Já používám od everstaru asi 25 let starej čistič a to žere všechno. Asfalt, prach z brzd, mrtvý zvířátka....
22:02:58
23.08.2015
Jirik_Tuňák1983
Nejlíp to jde dolů pískovací pistolí. 3
21:39:01
23.08.2015
MATTESS
-> vhml: Milan odpověděl za mě ;-)

-> Danster: kola jsem myl benzínem nebo tu mam nějaký čistič, který jsem kdysi koupil na skodahomu. A s tím to šlo dobře
19:21:03
23.08.2015
Milan 136
-> Danster: u mě to ničím jiným nešlo no
17:46:44
23.08.2015
Danster
-> Milan 136: -> castrol: Brusná leštěnka je dobrej nápad 4
14:36:34
23.08.2015
Milan 136
-> Alenka: vzdyt je mas schovany nějakýma divnýma plastama3
13:09:00
23.08.2015
Alenka
Ja uz kola pri prezouvani vubec ani nemyju, ne abych se s tim jeste takhle prcal. 1000+ km za tyden na vas, holoto, pak zjistite, ze napulirovany to jezdi stejne jako zasrany 3
Extreme Tyres