Citroen a Peugeot (PSA)

prohledat
7826 příspěvků (zobrazeno 2551 až 2600) od 21.01.2010 do 10.11.2024, založil/a Kuladmin
řadit dle data
20:33:44
03.05.2014
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Bagrr- máma mele Emu: Já bych rozložení barev na kola viděl asi takto: 47
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)   vložen 03.05.2014 20:33:44
16:27:34
03.05.2014
Kocvin
-> Bagrr- máma mele Emu: V tom případě je to celkem fuk no :-D
16:24:12
03.05.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> Kocvin: ono to vypadá, že to zůstane stříbrný :-D nece se mi zas jednat s ouřadama....
16:16:33
03.05.2014
Kocvin
-> Bagrr- máma mele Emu: Tak kola bych řešil až poté co bude definitivní lak ne? Jestli budeš mít černo oranžovou xantii a zelené kola nevím jestli by to bylo zrovna to pravé ořechové1
16:09:03
03.05.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> Kocvin: zatím eycc stříbrná metla... Neustále zvažuju když bude celolak jakou ji poleju barvou, jestli zase stříbrnou, nebo kombinace černo oranžová...
16:08:46
03.05.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> Kocvin: zatím eycc stříbrná metla... Neustále zvažuju když bude celolak jakou ji poleju barvou, jestli zase stříbrnou, nebo kombinace černo oranžová...
16:00:52
03.05.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> Jarda/felda: nevím nevím, jak by se většina fordů tvářila na et11... Co jsem zatím viděl fordí kola, tak et>40 :-D v tomhle rozměru jsem našel typový list na peugeot 406, c5, xsaru picaso....
16:00:00
03.05.2014
Kocvin
-> Bagrr- máma mele Emu: A v jaké barvě máš toho citrona? :)
15:57:10
03.05.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> Kocvin: ono je to hodně od oka... Červená by byla RAL 3001 a zelená by byla RAL 6018
15:47:32
03.05.2014
Jarda/felda
-> Bagrr- máma mele Emu 03.05.14 12:14:03: nejsou to kola z forda ? podobný sem na novým viděl ...
14:55:38
03.05.2014
castrol
-> Bagrr- máma mele Emu 03.05.14 12:01:31: tak som to myslel 1 -> Kocvin: sak ja mam klasicku farbu ,nist extra vyřvané to nieje 3
12:14:03
03.05.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> Kocvin: No ono největší prdel je že přední brzdiče mám zelený a zadní rezervní jsem natřel na červenou :D :D :D Takže teď se musím rozhodnout :D Buď přetřu červený na zeleno a nebo naopak a pak podle toho přizpůsobým kola :D :D :D Btw domluvit si soustruh by taky bylo docela umění a nechce se mi to lešti jak Makak (kdysi tu proběhla legendární fotka) či kdo to dělal nasazený na autě a točil motorem :D :D :D
12:10:04
03.05.2014
Kocvin
-> Bagrr- máma mele Emu: No právě že vyleštěný by to vypadalo fajn :) Ještě sis vybral takové vyřvané barvy, už jsi jak ten castrol3
12:07:52
03.05.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> Kocvin: No vzhledem k tomu, že jenom lemy na těch kolech jsou špatný, zbatek barvy je obstojnej, nechce se mi lakovat celý kola znova :-) Tak experimentuju :-D Ještě mě napadlo je na soudruhu rozleětit, ale to už by bylo moc pracný...
12:06:30
03.05.2014
Kocvin
-> Bagrr- máma mele Emu: A fakt to chceš dávat do barvy?8
12:01:31
03.05.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> castrol: A nebo jednu nápravu zelenou a druhou červenou :D
12:00:56
03.05.2014
castrol
-> Bagrr- máma mele Emu: jednu stranu zelenkastu a druhu cervenu:)
11:52:53
03.05.2014
Bagrr- máma mele Emu
11:52:23
03.05.2014
Bagrr- máma mele Emu
Tak buď
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Bagrr- máma mele Emu vložen 03.05.2014 11:52:23
10:26:00
03.05.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> U-Geen: Njn :D Ale zaplať pánbůh, že nám tu toleruješ francouzskej koutek :D Díky moc :-)
09:54:28
03.05.2014
U-Geen
-> Bagrr- máma mele Emu: hele to vecny adorovani feldy, favorita, pripadne skocny je na virtu popularni uz od zacatku, to nema smysl :-)
23:15:55
02.05.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> Chali: po nainvestování cca 15t nebýt moji chyby, to auto jezdilo naprosto spolehlivě a bez problémů... Nebýt moji vlastní debility, jezdí do dnes v pohodě... Holt když jsem blbej a posilam auto do stoky, něco to pak stojí...
23:02:09
02.05.2014
Chali
-> Bagrr- máma mele Emu: Koule máš všechny ale ještě připočti práci.Nebo to ber tak že 1400 a za půl hoďky nemám co dělat 4 .



Vím že tady jsou Citroeny háklivý téma,ale po mých a mých známých skušenostech bych si tyhle auta nekoupil.
22:48:16
02.05.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> Chali: tak ještě jednou nejlevnější zadní tlumiče, pružiny na krátkou feldu s prací nejlevnější servis 2500... Za to mám komplet všechny koule na xantě nový.... Takže tak...
22:26:45
02.05.2014
Chali
-> Bagrr- máma mele Emu: Právě proto je hydraulika nahovno,potřebuje údržbu která něco stojí.Kdežto ta blbá Felda když bude mít tu samou údržbu tak vydrží to samý.
22:14:03
02.05.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> Chali: nepovídej, koule výměna jednou za uherák (když se pravidelně ročně kontroluje), dofuk koule 150,- btw. kdykoli když jsem měl průser lhm (za celou dobu jen dvakrát díky absolutně zanedbané údržbě předchozích majitelů) jsem byl schopnej nouzově dojet domů i bez lhm... Podmínka je funkční ručka... Jinak trubičky hnijou úplně stejně jak brzdový u jakýhokoli jinýho... To že spousta lidí neví jak o hydru pečovat a je jim líto dát pár stovek ročně za údržbu už je věc jiná... Btw fascinujou mě případy, kdy v hydře koluje nafta či jiná sračka místo lhm, protože lhmko je drahý atd...
21:53:11
02.05.2014
Chali
-> ZdeněkH: Třeba trubičky,koule atd.. U Feldy když mi odejde tlumič tak dojedu u Xantie jak jsem bez LHM tak nejedu.
21:47:05
02.05.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Chali: co by na ní mělo odejít? Trocha péče srovnatelná s pružinovým pérováním a je to v pohodě. Jediná věc úplně rozdílná oproti klasickému pérování je podle mě hydro čerpadlo i když i to je podobné třeba servu. Jasně felda ho nemá. Felda nemá víc věcí
21:34:58
02.05.2014
Chali
-> Bagrr- máma mele Emu: Ale nesmí ti odejít hydraulika,a že u takhle starýho auta odejde.
21:31:31
02.05.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> Chali: čoveče já ti nevím, jestli je lepší udělat nápravu u xa jednou za 200t km za cca 8t nebo za ty samý km u filety 3x za cca 3t... Atd ono nákladově to vyjde obdobně...
21:25:29
02.05.2014
Chali
-> ZdeněkH: Ve firmě máme jednu Xantii,a že by to byl proti Feldě takovej zázrak bych neřekl.Feldu máme taky a za cca 2 roky co ji máme tak v servise strávila tak 5-krát míň času než Xantia.
21:12:45
02.05.2014
Jarda/felda
-> ZdeněkH - zrušená registrace 30.04.14 23:53:41: já nehodnotim auto jako celek ale pouze ten kus co si koupil 4
09:56:07
02.05.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: čoveče tak to já bych se nějaký 2.1td či plynový 3.0v6 nebránil :-D
09:47:00
02.05.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983: No jo každý máme jiný pojem pod slovem občas. Ono jde i o celkovou spokojenost a tu já teď mám větší než s omegou s kterou to srovnávám. A kdybych měl srovnávat Xantii například s cenově srovnatelnou feldou? Budu tam ležet častěji nebo spíš pořád a svářečku si budu muset fakt pořídit.

A že sem píšeme furt místo toho jednou za čtvrt roku? Hele mě to vyhovuje, že se tu můžem podělit o zkušenosti. Ono kde taky jinde. Xantiaclub, citroeny.cz nebo citroen-club? Tam to žije tím tvým stylem. Příspěvek jednou za jak dlouho. Naopak když to srovnám s opel-clubem tam to žilo asi jako virt 3 furt někdo řešil nějakou poruchu a problém 3

Za mě xantie plus. Bohužel až doslouží tak další xantie asi nebude (moc hniloby od zadku už 3 ).
09:39:44
02.05.2014
Jirik_Tuňák1983
-> ZdeněkH: Já teda newm, ale mě připadá slovo "občas" z mého pohledu trochu jiného významu. 1 Kdyby občas, tak je tady jeden příspěvek za čtvrt roku.

Možná bych ti přál vidět ségry 205ku z roku 1993, pak bys viděl že je stav a stav.
09:34:53
02.05.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: takže jinak řazení v pohodě. Nechce se mi věřit, že to je synchron i kdyby byla trojka typickou rychlostí. Ale díky.
09:03:33
02.05.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: já měl problém akorát s tuhým řazením... Byl zarezlej mezibazmek na nápravnici.... A hlučnost je taky problém... Ale kvalty mi tam šli vždycky v pohodě... Btw trojka je typicky městská rychlost, tudíž odchází nejrychleji...
22:27:50
01.05.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Hele ještě bych měl dotaz. Dokud jsi jezdil jak ti to řadilo? Já že už mám druhou xantii a obě mají problém s trojkou.

První to měla už docela extrém. Přes zuby jako by byl synchron v prdeli. Najeto měla do 200tkm

Nynější taky zlobí trojka je to lepší než u první, ale taky zlobí. Najeto přes 300tkm. Jen tak přemýšlím kde může být chyba a napadají mě tři možnosti.

1. synchrony, ale proč zrovna trojka je na tom nejhůř?

2. výměna oleje by neuškodila a možná pomohla, ale může to fakt být tím?

3. táhla řazení

Co u tebe jak to fachá/fachalo?
14:19:56
01.05.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: Asi tak nějak :-) A hlavně do tohodle stěhováku naložíš všechno oproti filetě :D :D
23:53:41
30.04.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Jarda/felda: Zas ono co bys chtěl po autě z roku 95/96. Se podívej v jakém stavu jsou stejně staré filety nebo i oktávky. Dneska zrovna jsem šel na zmrzlinu a kolem oktávky a tak krásně orezlé okolí hrdla nádrže to se jen tak nikde jinde nevidí. Bohužel u Xantií zrovna zadní lemy jsou snad jediné místo kde ty auta reznou samy od sebe.

Naopak jinam jsem s autem celkem spokojen není tak přecpané elektrikou a jde se v něm hrabat. Z předchozí omegy jsem byl zoufalej. Například tekl olej pod víkama ventilů (V6 takže dvě víka). U Xantie žádný problém vyměníš jedno těsnění a jsi v pohodě. Omega ne. Krom toho, že je tam přístup na kokot tak hlavní problém je v tom, že víka ventilů jsou z plastu no a ten je po letech prohnutý takže buď koupit nová víka a nebo z nějaké vectry kde by měli být kovová/hliníková už nevím. Hrabat se nebylo možné, protože řídící jednotka na prd. Klapky ovládající topení byli ovládané podtlakem a hádej co se stane když jejich hadička zpuchří či vypadne. Nebo zrovna co jsem měl vadu tak čidlo kliky. Auto nechtělo jet nad určitou hranici otáček, ale protože to může dělat milion věcí musíš na diagnostiku (prachy), pak vyměníš čidlo a modlíš se aby to fungovalo (zase prachy). Xantia? Hele jediná elektrická věc co zastaví motor je u mě předělaná a je to navíc jen přerušovač nafty do nebo z čerpadla teď nevím.



Jasně má problémy Xaňta, ale já jsem s ní spokojen i díky spotřebě oproti omeze. Naopak u Xantie vítám třeba i kapotu, kterou můžeš otevřít do pravého úhlu a máš prostor a světlo. Nebo nájezd na rampu u známého. S omegou neskutečný problém a vždy škráááb do podovozku. Xantia? Nou problém.



Sice se v ní občas hrabu, ale zatím nic zajímavého nebo rozdílného. Jo u omegy jsem teda nemusel řešit korozi. Její 5cm plechy sice hnily, ale neprohnily. A než jezdit ve shnile feldě (při stejné ceně co xantia by to byl horší vrak) tak fakt spokojenost.
upraveno 1x, naposled 30.04.2014 23:55:02
23:40:12
30.04.2014
Jarda/felda
-> ZdeněkH - zrušená registrace 30.04.14 12:43:22: to auto muselo bejt zadarmo jinak nevidim důvod ho mít 4 3 3
12:43:22
30.04.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
Kurnik blbá wokna tu píšu, píšu, dám odeslat a nic chyba.



Jsem si totiž ještě vzpoměl, že nad pravým zadním kolem v horní části lemu jsou taky nějaké bublinky. Původně jsem si říkal, že je taky vezmu a zbrousím, zatmelím, stříknu. Po zážitku s levým lemem u spojení s prahem na to nemám odvahu. Svářečku fakt nemám 3
11:56:14
30.04.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Právě. Ono to tak nějak vychází na ten příští rok 1
11:51:31
30.04.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: dojezdit technickou a zahodit :-D
11:37:49
30.04.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: A taky byli spravované lepící páskou? 3 Jsem tu stejnou opravu našel i na pravé straně. Původně jsem si myslel, že to je plech co tam někdo vyřízl a nový nabodoval, ale ono prd. I na pohmat to právě bylo celkem tvrdé. Na té pravé straně jsem to právě zkusil odloupnout nehnet a hned se to kroutilo.



Hele není to skrytá vada? Auto z lepící pásky ve smlouvě nemám 3 3 3



No co už. Levou stranu jsem obrousil trochu od koroze, nanesl kýbl tmelu a trochu zbrousil vrtačkou s drátěným nástavcem a jen trochu flexou s brusným kotoučem. Flexou se to nedalo moc velké otáčky, ale tou vrtačkou to trochu šlo. Pomalejší otáčky a hezky pomalu. Jasně není to dokonalé a poznáš to, ale co. Jen když jsou zavřené dveře tak v jednom místě jsem dal málo tmelu a je to trochu propadlé. Zase předpoklad sloužení auta je zhruba 2-3 roky pak se buď posere něco drahého a nebo už to nebude rentabilní. Stačí aby umřelo turbo a auto jde pryč. Ne že bych to chtěl přivolávat.

No a druhá varianta je, že auto bude sloužit do poloviny příštího roku kdy bude konec polopřevodu a auto vzhledem k ceně přihlášení nebudu určitě dohlašovat.



- 3000kč by měla být ekodaň i když nemám kat, ale v TP je emisní norma EHS/ES 94/12 což by měli být ty tři litry

- 800kč přihlášení

- 300 evidenčka

jsme na 4100kč tedy polovině kupní ceny auta, které bylo a je tak nějak popelnicí, vrakem.
11:13:28
30.04.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: jo to jsem tenkrát u moji udělal taky, že jsem zkoušel těch pár nepatrných puchýřků obrousit a vznikla z toho výměna obou blatníků :-D
10:30:17
30.04.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
Jsem dneska udělal něco co jsem neměl dělat 3

Řekl jsem si, že odstraním tu povrchovou korozi na levém zadním lemu 3 3 3

Kardinální blbost. Kromě toho, že jsem zjistil že to už někdo spravoval (lepící páska a barva) tak jsem se probrousil málem skrz. Raději jsem skončil dřív než jsem byl totálně skrz v délce několika centimetrů. Brousil jsem vrtačkou s drátěným kartáčem takže žádné vysoké otáčky jako s flexou.

No trochu jsem zbrousil co bylo možno a protože auto nebude mít takovou životnost ani není ochota do něj investovat tisíce za klempíře tak jsem se držel původního záměru. Co bylo možno jsem decentně zbrousil a začal dávat jakýsi tmel. Jen ještě se naučit odhadovat množství tvrdidla. Po půl hodině to ještě nebylo úplně tvrdé takže jsem si hodil pauzu.



Měl bych najít nějaký šmirgl papír abych to trochu zbrousil a mohl zkusit stříknout barvou ve spreji.
21:51:02
29.04.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Jo to odvzdušnění je super. Já se teda k jámě nedostanu, ale přes známého mám v Brně přístup na rampu takže aspoň tak. Stejně ji budu už muset využít abych konečně vyměnil prasklé brzdové lanko.
21:45:41
29.04.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: já mám lepší metodu. Už dvakrát jsem to uříz a furt je to krátký :-) ono ty brzdy na xantě jsou udělaný strašně jednoduše... Btw odvzdušnění v jednom je geniální věc... Auto nastartovat, najet na jámu, šprajcnout brzdovej pedál (auto neustále nastartované) a tradá povolit nejdřív předek pak zadek a máš hotovo bez šlapaní jak blbeček :-)
21:44:16
29.04.2014
J.T.
Má někdo zkušenost s 1,6HDI?? přez odvětrání kliky mi prolíná olej do sání. PS: není toto náhodou na odlučování oleje aby něel do sacího traktu??Popř zda to jde nějak rozebrat a vyčisti. Díky
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od J.T. vložen 29.04.2014 21:44:16
Extreme Tyres